Nu moet je niet zo moeilijk doen. Dat deel van Rusland is Azië en Rusland is geen apart continent.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dan zit je weer in het wetenschappelijke debat of Rusland hoort bij Europa, Azië of dat Rusland eigenlijk een apart continent is.
En om hier nog even op terug te komen, ik zeg niet voor niets dat de manier waarop je post beter past bij KLB of ONZ. PUB heeft ooit een doorstart gemaakt naar JONG omdat er meer mensen waren reageerden zoals jij dan dat er mensen waren die normaal gedrag vertoonden. Maar dat is ook moeilijk hoor, als je achter een schermpje zit.quote:
als jou de realiteit niet bevalt kun je ook gewoon je oogjes toe doenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En om hier nog even op terug te komen, ik zeg niet voor niets dat de manier waarop je post beter past bij KLB of ONZ. PUB heeft ooit een doorstart gemaakt naar JONG omdat er meer mensen waren reageerden zoals jij dan dat er mensen waren die normaal gedrag vertoonden. Maar dat is ook moeilijk hoor, als je achter een schermpje zit.
Nee, dat weet ik, maar dat betekent niet dat ze zich zo voelen. Azië is niet voor niets het grootste continent. Het 'Midden-Oosten' hoort ook bij Azië, maar denk je dat een Irakees zich Aziatisch voelt?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nu moet je niet zo moeilijk doen. Dat deel van Rusland is Azië en Rusland is geen apart continent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Azie
Intelligent persoon ben jij zeg, je begrijpt niet eens dat ik 1) een mening niet per se hoef te funderen en 2) geen voetnoten onder al mijn posts ga plaaten (weet je wel wat een voetnoot is?)quote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als jou de realiteit niet bevalt kun je ook gewoon je oogjes toe doen
jij komt hier ongefundeerde bullshit roepen, deal with it huillie
Wat zeg ik nu. Niet zo moeilijk doen. Azie is Azie. We hebben het niet over of Avi in Israël, Yusuf in Iran of Kim Jung il in Noord Korea zich Aziatisch voelen. Je bent wel een 'ja maar' typetje zeg.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar dat betekent niet dat ze zich zo voelen. Azië is niet voor niets het grootste continent. Het 'Midden-Oosten' hoort ook bij Azië, maar denk je dat een Irakees zich Aziatisch voelt?
Ja, dat is een wetenschappelijk debat.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is dat een 'wetenschappelijk debat' zo ja, waar en middels wie?
Nou als dat een wetenschappelijk debat is dan is dat alleen maar wetenschappelijk om het wetenschappelijk doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, dat is een wetenschappelijk debat.
Waar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
middels wie? Eh, geen idee? Misschien onder iedereen die er over geschreven heeft? Er is een verschil tussen een cultureel en een geografisch continent, dat je het even weet.
Ja goed, maar als we in dit topic een verschil maken tussen Asians en Indo's, wat ook hetzelfde zijn, is een Rus ook niet het Aziatisch wat bedoelt wordt. TS bedoelt Asians als in Japans/Koreaans/Chinees, Russisch/Kazachstaans zou dan wel als derde toegevoegd kunnen worden als we het hebben over wat de mooiste vrouwen in Azië zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:13 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nou als dat een wetenschappelijk debat is dan is dat alleen maar wetenschappelijk om het wetenschappelijk doen.
Wederom, hoe moelijk kun je het maken. Wij zijn Hollanders, Germaans en Europeaan. Een Pool is Slavisch en Europeaan.
Een Indier is een Aziaat en één van de duizenden stammen die de ransbakken daar hebben, maar valt ook weer in een ras te verdelen.
Volk-Continent-Ras. Maar je kunt ook moeilijk doen natuurlijk.
Ik kruip nu tegen mijn thai aan. Tabeequote:Op vrijdag 19 april 2013 00:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja goed, maar als we in dit topic een verschil maken tussen Asians en Indo's, wat ook hetzelfde zijn, is een Rus ook niet het Aziatisch wat bedoelt wordt. TS bedoelt Asians als in Japans/Koreaans/Chinees, Russisch/Kazachstaans zou dan wel als derde toegevoegd kunnen worden als we het hebben over wat de mooiste vrouwen in Azië zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |