Volgens mij heeft ie zo'n cursus al 'n paar keer gedaan, 't heeft niet geholpen. Er zijn zelfs berichten dat de instructeur die die cursus leidt nu overspannen thuis zit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:15 schreef madeliefff het volgende:
Heb je al theorieles in een klasje gevolgd? Volgens mij is dat 1 of 2 keer ofzo scheelt je weer wat zelfstudie.
Zelfs altijdgeslaagd.nl wilt Braddie nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zo'n cursus al 'n paar keer gedaan, 't heeft niet geholpen. Er zijn zelfs berichten dat de instructeur die die cursus leidt nu overspannen thuis zit.
Zelfs zn theorie nog niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:41 schreef very het volgende:
Erg unieke auto's inderdaad
Daarbij: haal liever een auto als je je rijbewijs hebt ipv alleen je theorie. De praktijk is waar het meestal mis gaat bij velen.
Edit:
Oh...topic is al een jaar oud![]()
Heb je je rijbewijs al, Braddie?
wiltquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zelfs altijdgeslaagd.nl wilt Braddie niet
Dan moeten ze hun naam veranderenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zelfs altijdgeslaagd.nl wilt Braddie niet
Om Braddie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit nu om mijn reactie of om Braddie zijn prestaties?
Je vergeet die optie tot rugmassage.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Voeg de volgende eisen toe:
-dualzone climate control
-adaptieve cruise control
-verwarmbare en elektrisch verstelbare sportstoelen met geheugen
-meer dan 350pk
-bouwjaar na 2010
En voila, het aanbod voor auto's van 1000 euro is ineens een stuk kleiner.
Lache man. Braddie wil toch niet horenquote:Op maandag 7 april 2014 09:01 schreef Spinosaurus het volgende:
Dit gaat echt fout lopen, ik voel het.
Braddie, weet waar je mee bezig bent, dit gaat je denk ik allemaal een kapitaal kosten aan onderhoud.
Onzin. Ik heb vorig jaar een auto erbij gekocht voor ¤600, en het ding rijdt als een tietquote:Op maandag 7 april 2014 10:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Voor 1000 euro koop je amper een fiets.
quote:Op maandag 7 april 2014 10:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Voor 1000 euro koop je amper een fiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |