Dat was de dochter van de laatste tsaarquote:
Dus TS is lesbisch?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat was de dochter van de laatste tsaar
reageer gewoon niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je ondertussen eens verdoofd bent geweest?
Want?quote:
Pre-operatieve anesthesie scan?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want?
Leg dan uit wat het is. Een Anesthesie houdt in dat je verdoofd wordt. Als het een andere betekenis heeft, dan heb ik graag dat je dat uitlegt zodat een en ander wat duidelijker wordt voor de lezer.
Ik moest praten met een verpleegkundige wat er allemaal te wachten staat bij mijn operatie dus de voorbereidingen..quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want?
Leg dan uit wat het is. Een Anesthesie houdt in dat je verdoofd wordt. Als het een andere betekenis heeft, dan heb ik graag dat je dat uitlegt zodat een en ander wat duidelijker wordt voor de lezer.
Is dat liefdadigheid van deze arts?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef snoepgoed11 het volgende:
Mijn neuscorrectie wordt vergoed door de KNO arts.
Het is medische en een klein onderdeel kosmetishquote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef RetepV het volgende:
Neuscorrectie? Besef je dat je kinderen weer gewoon dezelfde neus krijgen als jij voor je correctie had? Wat ga je daar aan doen? Alvast gaan sparen zodat zij ook een neuscorrectie kunnen hebben?
Blijkbaar werk je in ieder geval niet aan het accepteren van je neus. En dus zullen ook je kinderen hun neus ook niet accepteren. Dat is hoe ouders hun onzekerheden door geven aan hun kinderen.
Voor de rest interesseert het me allemaal maar weinig. Je hebt geen levensbedreigende ziekte, dus is het logisch dat je op een wachtlijst komt te staan.
Mocht je rijk zijn, kun je altijd nog naar een privékliniek in het buitenland gaan.
kunnen we wel zeggen, ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dat liefdadigheid van deze arts?
de KNO arts vergoed het niet die vraagt zojuist voor een bevestiging, de zorverzekering vergoed het.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef thetalkingchair het volgende:
Wel benieuwd wat voor neus je hebt, als de KNO-arts de neuscorrectie vergoed.
hoezo privekliniek? Ik krijgt het vergoed, voorwat moet ik het dan nog uit mijn zak betalen?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ga dan gewoon naar een privékliniek
Dan was je nu al aan de beurt geweestquote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
hoezo privekliniek? Ik krijgt het vergoed, voorwat moet ik het dan nog uit mijn zak betalen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef TNA het volgende:
Een arts betaalt de operatie die hij zelf uitvoert en TS is al vier maanden verdoofd. Goed topic.
Een arts betaalt de operatie die hij zelf uitvoert en TS is al vier maanden verdoofd. Goed topic.
haha, LOL.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef TNA het volgende:
Mirjam, waarom doe je zo bijdehand? Alleen omdat je een moderator ben?quote:
Nee, wachten, het heet tenslotte niet voor niets een wachtlijst. Zodra er een datum bekend is geven ze die, tot die tijd wacht je dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Mirjam, waarom doe je zo bijdehand? Alleen omdat je een moderator ben?
Ik weet ook wel dat ik moet wachten.
Mijn vraag was of er iets mogelijk is zodat ik een vaste datum kan krijgen.
mensen die ik ken, hebben allemaal van te voren een datum uitgerekend gekregen. Het is al 4 maanden, en nog steeds niet gehoord. Al heb ik maar een datum, wacht ik gerust netjes af.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, wachten, het heet tenslotte niet voor niets een wachtlijst. Zodra er een datum bekend is geven ze die, tot die tijd wacht je dus.
Dat kan helaas niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Mirjam, waarom doe je zo bijdehand? Alleen omdat je een moderator ben?
Ik weet ook wel dat ik moet wachten.
Mijn vraag was of er iets mogelijk is zodat ik een vaste datum kan krijgen.
Misschien is het nu drukker, andere locatie, andere arts, etc. etc.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
mensen die ik ken, hebben allemaal van te voren een datum uitgerekend gekregen. Het is al 4 maanden, en nog steeds niet gehoord. Al heb ik maar een datum, wacht ik gerust netjes af.
Gr,
mevrouw de kno arts, opereerd maar 1 keer in de week.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Misschien is het nu drukker, andere locatie, andere arts, etc. etc.
Wachten dus.
Nou dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
mevrouw de kno arts, opereerd maar 1 keer in de week.
mmm, soort van second option ofso?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef valleilijn het volgende:
Als je het zo graag wilt weten, bel dan met je zorgverzekeraar/arts waarom je geen datum krijgt, denk dat zij je er meer over kunnen vertellen dan wij.
Ik vroeg me ook al af wat ik in vredesnaam aan het lezen was. Zoveel fouten in 1 topic en dan nog klagen dat mensen bijdehand reagerenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef TNA het volgende:
Nou nee, gewoon je eigen arts bellen dus. Niet dat die wat anders zal zeggen dan: WACHTEN....quote:Op woensdag 17 april 2013 17:45 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
mmm, soort van second option ofso?
Dat is niet zeker, dat ze precies dezelfde krijgen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef RetepV het volgende:
Neuscorrectie? Besef je dat je kinderen weer gewoon dezelfde neus krijgen als jij voor je correctie had? Wat ga je daar aan doen? Alvast gaan sparen zodat zij ook een neuscorrectie kunnen hebben?
Bovendien geeft TS aan dat het grotendeels een medisch noodzakelijke ingreep is en klein cosmetisch. Ik gok dat TS een neusoperatie moet en als ze dan toch bezig zijn wordt er iets kleins veranderd.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:11 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat is niet zeker, dat ze precies dezelfde krijgen.
juist.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bovendien geeft TS aan dat het grotendeels een medisch noodzakelijke ingreep is en klein cosmetisch. Ik gok dat TS een neusoperatie moet en als ze dan toch bezig zijn wordt er iets kleins veranderd.
TS; geen ervaring mee. Mijn vriend moest ook een (medisch noodzakelijke) neusoperatie maar daar was wel binnen vier maand een datum, geloof ik.
Heb het nog even nagevraagd en mijn vriend moest ongeveer 2 maand wachten. We hebben echter wel regelmatig gebeld en gevraagd hoe hoog hij op de lijst stond en hoe lang ze dachten dat het nog zou duren ongeveer.quote:
Hey, heel lief van je wat betreft het vragen aan je vriend..quote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb het nog even nagevraagd en mijn vriend moest ongeveer 2 maand wachten. We hebben echter wel regelmatig gebeld en gevraagd hoe hoog hij op de lijst stond en hoe lang ze dachten dat het nog zou duren ongeveer.
Je hele vriendenkring gaat aan de neuscorrectie?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef snoepgoed11 het volgende:
mensen die ik ken, hebben allemaal van te voren een datum uitgerekend gekregen.
Haha, nee. LOLquote:Op woensdag 17 april 2013 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hele vriendenkring gaat aan de neuscorrectie?
hoelang wacht jij dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:46 schreef anoniemdeventer het volgende:
Ik heb het zelfde.. Ik wacht nu ook voor een datum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |