quote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je ook rood worden, dan komen ze ineens uit alle hoeken en gaten achter je aan!Ik denk eerder dat het door zijn fijne lichaam komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeen idee, ze is in de verste verte niet wat ik zoek in een vrouw.. maar dat figuurquote:Op donderdag 18 april 2013 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.
Hoe regel je zoiets? Mij wil het nooit lukken...
Naam en rugnummer?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geeen idee, ze is in de verste verte niet wat ik zoek in een vrouw.. maar dat figuur
Als ze een pols heeft, zou ze je type moeten zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geeen idee, ze is in de verste verte niet wat ik zoek in een vrouw.. maar dat figuur
Je gaat naar een show van haar? Kewl!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeaaaah!![]()
![]()
![]()
Oh, wat is ze geil
Dit is de 5e keer dat ik dr Live ga zienquote:Op donderdag 18 april 2013 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat naar een show van haar? Kewl!
ik heb haar vorige gezien .. dat circus.. kom nu niet op de naam. Was ook erg gaaf en idd ook soms geil
Gelukkig mogen smaken verschillenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ik vind pink dus echt niet geil. Gewoon niet. Nul. -10.
Zeker. Het was ook geen oordeel ofzo.Maar ja, ik ben dan ook van de Kim Wilde generatie (die ook naar Enschede komt geloof ik)quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig mogen smaken verschillen
Klopt, die komt in Atak!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Het was ook geen oordeel ofzo.Maar ja, ik ben dan ook van de Kim Wilde generatie (die ook naar Enschede komt geloof ik)
Die idd. Gaaf joh! Zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is de 5e keer dat ik dr Live ga zien
Funhouse, bedoel je. Daar was ik ook bijIk was overal bij (in NL)
Ben je naar Michael Jackson geweest ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ooit nog live gezien in het voorprogramma van een show van Michael Jackson.
2x zelfs. In de kuip. Bad tour en Dangerous tour. Vond het toen heel tof. Nog wel eigenlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je naar Michael Jackson geweest ja?Veet!!
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
2x zelfs. In de kuip. Bad tour en Dangerous tour. Vond het toen heel tof. Nog wel eigenlijk..
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij was het bij Dangerous dat ie met een jetpack aan kwam vliegen. Dat was wel baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |