Ik gebruik double extension van l'oreal, ik ben al jaren op zoek en heb vanalles geprobeerd maar dat is bij mij de enige die een beetje effect heeft (ben gezegend met korte wimpersquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef Lotusss het volgende:
Wat is trouwens de beste waterproof mascara die redelijk betaalbaar is?
Wensen:
- waterproof
- niet irriterend voor ogen
- geen jumbo borsteltje wat nu de mode is blijkbaar
Thanks alvast!
Lijkt me ook wel handig voor het contrast. Ik heb wel matte zwarte oogschaduw, maar die zit in andere paletten. Maar eyeliner of een oogpotlood moet ook kunnen toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:39 schreef RenRen- het volgende:
En de mevrouw heeft een zwart lijntje langs de bovenste wimperrand, heel dun maar het zit er wel, dus misschien heb je die wel los, maar dat moet er ook wel bij
Jaa, lijkt me welquote:Op zondag 21 juli 2013 17:59 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig voor het contrast. Ik heb wel matte zwarte oogschaduw, maar die zit in andere paletten. Maar eyeliner of een oogpotlood moet ook kunnen toch?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Cheerful het volgende:
NOOO ik laat de Layla bronzer die ik van Sharana had overgekocht, vallen![]()
![]()
Scheur erinGelukkig niet helemaal verbrokkeld. Hij is wel mooi trouwens, ik moet er alleen nog mee leren omgaan, met bronzer...
Ik wel maar ik gebruik eigenlijk alleen die maskers van lush want die zijn gratis als je 5 lege potjes geeftquote:Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gebruiken jullie ook weleens maskers? En heeft er dan toevallig ervaring met het groene klei masker van de tuinen?
Ja ik kan er binnenkort ook eens 3 gaan halenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wel maar ik gebruik eigenlijk alleen die maskers van lush want die zijn gratis als je 5 lege potjes geeft
Enige wat ik in potjes heb van de lush is dreamcream en lemony flutter. Rest zijn bars. Dus dat gaat niet zo hard ^^quote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wel maar ik gebruik eigenlijk alleen die maskers van lush want die zijn gratis als je 5 lege potjes geeft
Staat je goedquote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu ook Candy Yum YumDe camera kan alleen de felheid niet helemaal aan, hij is veel meer roze irl. Ik vind hem zo mooi
En hij blijft heel goed zitten!
Ik gebruik wel eens maskertjes ja.. En zoals Sharana zegt, alleen die van Lush !quote:Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gebruiken jullie ook weleens maskers? En heeft er dan toevallig ervaring met het groene klei masker van de tuinen?
Ik vind de spulletjes van de Tuinen sowieso niet zo fijn..quote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb nu het groene klei masker van de tuinen in gebruik en was benieuwd naar andere ervaringen vandaar.
Al een paar keer gedaan. Huid is rustig maar weet niet of dat komt door het masker of dat mijn hormonen zich rustig houden.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik vind de spulletjes van de Tuinen sowieso niet zo fijn..![]()
Ik zou zeggen: probeer hem eens uit, als hij nog dicht op je ligt te wachten
Tof kleurtje, staat je erg goed! Leuk ook, die blauwe (?) mascara!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu ook Candy Yum YumDe camera kan alleen de felheid niet helemaal aan, hij is veel meer roze irl. Ik vind hem zo mooi
Jajajajaa heel leuk, ik wil! Maar ik heb een heeeeel licht tintje, weet niet of het wel bij mij gaat staanquote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe met heet weer alleen m'n wenkbrauwen en een beetje mascara, de rest blijft toch niet zitten.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:22 schreef Cheerful het volgende:
Dragen jullie andere make-up met dit warme weer? Of dragen jullie helemaal geen make-up?
Bij mij smelt en glijdt alles, dus ik draag sowieso geen foundation nu. Oogschaduw blijft niet geweldig zitten, ook niet met oogschaduwbasis. Dat skip ik dan ook maar.
Tips voor goeie zomermake-up? Wel of juist geen creme-achtige producten?
Deze ga ik altijd af:quote:Op zondag 28 juli 2013 13:43 schreef ntm het volgende:
Kennnen jullie een goede site waar ze stap voor stap uitleggen hoe je bepaalde make up looks creëert? Ik was aan het zoeken op Google maar kan niet echt iets vinden, alleen YouTube tutorials maar ik vind tekst handiger dan video'sIemand?
Mooi, dan ligt het niet aan mijquote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe met heet weer alleen m'n wenkbrauwen en een beetje mascara, de rest blijft toch niet zitten.
Ik draag wel foundation maar dan met een sponsje aangebracht, veel lichter dan normaal. Goed afpoederen. M'n wenkbrauwen doe ik altijd, en mascara. Geen eyeliner ofzo, dan moet ik eyeshadowbase en daar heb ik nu allemaal geen zin in. Soms beetje bronzer, blush, klaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:22 schreef Cheerful het volgende:
Dragen jullie andere make-up met dit warme weer? Of dragen jullie helemaal geen make-up?
Bij mij smelt en glijdt alles, dus ik draag sowieso geen foundation nu. Oogschaduw blijft niet geweldig zitten, ook niet met oogschaduwbasis. Dat skip ik dan ook maar.
Thuis helemaal niets, als k weg ga dan wenkbrauwen, mascara, beetje poeder en blushquote:Op zondag 28 juli 2013 13:22 schreef Cheerful het volgende:
Dat lijkt me wel tof, zo'n rock & roll-festival! Ik zou echt los gaan met make-up en kleding. Zo'n jurk met stippen en een petticoat en van die fifties pin-up make-upquote:Op maandag 29 juli 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik draag wel gewoon oogschaduw maar ik zit dan ook van 9 tot 6 in een airconditioned kantoorgebouw. Foundation doe ik nu niet, ben er te bruin voor en voelt vies.
Ik was zaterdag op een rock & roll festivalletje in de open lucht en mijn eyeliner eindigde dus wel in mijn wenkbrauwen, dus als ik niet naar kantoor ga doe ik niks op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |