In Rotterdam was het UDschap ook best wel sneu. Zo jammer, ik weet alleen niet wanneer ze dicht gaan...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef megamandy het volgende:
Oja, Sephora is Maastricht gaat 27 april dicht.
Alle Naked palettes waren al uitverkochtChanel ook compleet
![]()
Wel nog best veel OPI, maar om dan weer 3 lakken uit te zoeken om de 40% te krijgen had ik geen zin in
Het hing nu op verschillende plekken op. Hele mooie uitgeprinte papiertjesquote:Op woensdag 17 april 2013 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In Rotterdam was het UDschap ook best wel sneu. Zo jammer, ik weet alleen niet wanneer ze dicht gaan...
Was dit met Naked 1 of 2? Indien 2, welke kleuren heb je gebruikt?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
Thx CheerfulNaked palette is echt ideaal wanneer je eens wat heftigere lippen wil imo
De 1quote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Was dit met Naked 1 of 2? Indien 2, welke kleuren heb je gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef Luxuriate het volgende:
Dames uit het make-up topic! Tip gevraagd; weet iemand hier misschien een goed oogpotlood oid voor op de onderste waterlijn? Een zacht roze/neutrale? Zodat het geheel wat sprekender gaat worden, ben geen fan van zwart op m'n waterlijn aan de onderkant. Ik heb een witte maar dat vind ik te hard, ook al breng ik het licht aan of vervaag ik het. Ik kan geen goede vinden. Dank!
Mijn make-up vandaag (tevens wat ik regelmatig ongeveer draag)Ik draag precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef Luxuriate het volgende:
Dames uit het make-up topic! Tip gevraagd; weet iemand hier misschien een goed oogpotlood oid voor op de onderste waterlijn? Een zacht roze/neutrale? Zodat het geheel wat sprekender gaat worden, ben geen fan van zwart op m'n waterlijn aan de onderkant. Ik heb een witte maar dat vind ik te hard, ook al breng ik het licht aan of vervaag ik het. Ik kan geen goede vinden. Dank!
Mijn make-up vandaag (tevens wat ik regelmatig ongeveer draag)Mooie look!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft je oogpotlood: MAC heeft zo'n huidskleurig potlood, maar ik kan de naam van die kleur zo snel niet vinden. Ik zoek nog even verder voor je!
Edit: Het Chromagraphic Pencil in NC15/NW20, helaas alleen verkrijgbaar bij de Pro Store (maar misschien ook online?).
Linkje: http://s743.photobucket.c(...)01100956286487635225
Dankje! Ook voor je hulp! Zoiets zoek ik inderdaad, hier kan ik wat mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Mooie look!
Wat betreft je oogpotlood: MAC heeft zo'n huidskleurig potlood, maar ik kan de naam van die kleur zo snel niet vinden. Ik zoek nog even verder voor je!
Edit: Het Chromagraphic Pencil in NC15/NW20, helaas alleen verkrijgbaar bij de Pro Store (maar misschien ook online?).
Linkje: http://s743.photobucket.c(...)01100956286487635225
Ja zeker wel; want de basis is redelijk hetzelfdequote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik hem ook een keer gemaakt! Maar zoiets moet met 2 ook wel te doen zijn.
Ik heb nog witte lenzen.... Too creepy?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh la la, nu nog blauwe lenzen en sneeuwwitje is afprachtig!
Huh welke kleuren uit het Theodora heb je hier gebruikt?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zeker wel; want de basis is redelijk hetzelfde![]()
Vandaag de Cherry Pie op ! I'm in looooveee
(overigens heb ik gisteren nog Pink Spice en Fire Garnet van de 24h aangeschaft en Always Plum van de 14h![]()
)
Ooglook is met Theodora palette van UD gemaakt
[ afbeelding ]
Uh.... Alle bruine ?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh welke kleuren uit het Theodora heb je hier gebruikt?
Ermahgerd jaaaa !!!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga Cherry Pie zó opdoen op mijn bruiloft
Het lijkt bij mij namelijk heel grijs/zwartquote:Op donderdag 18 april 2013 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh.... Alle bruine ?![]()
[..]
Ermahgerd jaaaa !!!![]()
Ooo nee tjah... foonfotoquote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het lijkt bij mij namelijk heel grijs/zwartDus ik dacht die zwarte in combinatie met nog iets wat k niet kon plaatsen
Ja die dacht ik dat je gebruikt hadquote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja bewitched heeft wel een grijze tint er in!(derde van links)
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die dacht ik dat je gebruikt had
Mooi zeg !quote:Op donderdag 18 april 2013 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zeker wel; want de basis is redelijk hetzelfde![]()
Vandaag de Cherry Pie op ! I'm in looooveee
(overigens heb ik gisteren nog Pink Spice en Fire Garnet van de 24h aangeschaft en Always Plum van de 14h![]()
)
Ooglook is met Theodora palette van UD gemaakt
[ pic ]
Nee. Ten eerste bevat veel make-up verzorgende ingredienten. Ten tweede beschermt make-up juist voor invloeden van buitenaf. Ten derde is verzorging belangrijk, dus 's avonds goed reinigen met passende producten, of je nu wel of geen make-up draagt.quote:Op zondag 21 april 2013 20:35 schreef Deliah het volgende:
Klopt het eigenlijk dat make-up slecht voor je huid is en dat je huid door het dragen ervan veel sneller veroudert dan van personen die (wel hun gezicht verzorgen, uit de zon blijven, gezond eten enzovoorts) geen make-up gebruiken?
Volledig eens met bovenstaandequote:Op zondag 21 april 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste bevat veel make-up verzorgende ingredienten. Ten tweede beschermt make-up juist voor invloeden van buitenaf. Ten derde is verzorging belangrijk, dus 's avonds goed reinigen met passende producten, of je nu wel of geen make-up draagt.
Die 107 van Kate Moss Matte is mooooooiquote:Op zondag 21 april 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
Afgelopen week 5 lipsticks gekocht.
3 van die Maybellline 24 uur gevallen en 2 Rimmel matte Kate Moss kleuren. De rode daarvan (Kiss of Life) is echt heel erg mooi en brengt verrassend makkelijk aan, ook als ik 'm licht dekkend wil aanbrengen
ik heb de 105 en de 111, roze en rood, erg tof.quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die 107 van Kate Moss Matte is mooooooi
Ik ben echt superbleek en die staat mooi
Ja, helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 april 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste bevat veel make-up verzorgende ingredienten. Ten tweede beschermt make-up juist voor invloeden van buitenaf. Ten derde is verzorging belangrijk, dus 's avonds goed reinigen met passende producten, of je nu wel of geen make-up draagt.
Afgelopen woensdag 2x poeder van mac en givenchy foundationquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:37 schreef Cheerful het volgende:
Gisteren de I Love Extreme mascara van Essence gekocht. Ik had er op verschillende blogs goede verhalen over gelezen, dus ik ben benieuwd!
Sinds vorige week ook nieuwe foundation in gebruik, de Bourjois Healthy Mix Serum foundation. Goeie kleur, alleen een stuk vloeibaarder dan ik gewend was! Verder bevalt 'ie wel.
Jullie nog aankoopjes gedaan?
Elke dermatoloog zal je tegenwoordig vertellen dat UV straling de grootste 'boosdoener' is als het gaat om het verouderingsproces van je huid. Dus gebruik van SPF in je verzorging is denk ik het belangrijkst.quote:Op zondag 21 april 2013 20:35 schreef Deliah het volgende:
Klopt het eigenlijk dat make-up slecht voor je huid is en dat je huid door het dragen ervan veel sneller veroudert dan van personen die (wel hun gezicht verzorgen, uit de zon blijven, gezond eten enzovoorts) geen make-up gebruiken?
Ik lak m'n nagels oranje, maar daar houd ik het wel bijquote:Op donderdag 25 april 2013 17:12 schreef Cheerful het volgende:
Ik vroeg me af, doen jullie nog een speciale Koninginnedag-look?
Ik heb wel zo'n nagelsetje met rood, wit, blauw en oranje gekocht bij de HemaMisschien probeer ik wat met m'n 88 palette. (O, ik ben geen 14 of zo, maar ik moet 's ochtends helpen bij de kinderspelen, dus ik vind het wel lollig om een beetje 'extreem' te gaan qua make-up.)
Ik doe soberso mijn nagels en ik denk ook wel beetje makeupquote:Op donderdag 25 april 2013 17:12 schreef Cheerful het volgende:
Ik vroeg me af, doen jullie nog een speciale Koninginnedag-look?
Ik heb wel zo'n nagelsetje met rood, wit, blauw en oranje gekocht bij de HemaMisschien probeer ik wat met m'n 88 palette. (O, ik ben geen 14 of zo, maar ik moet 's ochtends helpen bij de kinderspelen, dus ik vind het wel lollig om een beetje 'extreem' te gaan qua make-up.)
Dit: http://www.ebay.nl/itm/Co(...)&hash=item4851e4e10f ?quote:
Ja die! Even je kwast goed natmaken, beetje in je handpalm druppelen en er lekker doorheen raggen, net als met afwasmiddel eigenlijk. Vind het echt fijn werkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit: http://www.ebay.nl/itm/Co(...)&hash=item4851e4e10f ?
Ik kan alleen de puff/sponge cleanser vinden (of is die ook voor brushes?).
Ik zoe eigenlijk ook nog een goeie namelijk
O, dus het is echt voor grondige reiniging? Handig!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die! Even je kwast goed natmaken, beetje in je handpalm druppelen en er lekker doorheen raggen, net als met afwasmiddel eigenlijk. Vind het echt fijn werken. Is dus wel voor dieptereiniging, je kunt misschien ook wel in een spray flesje doen voor tussendoor maar daar gebruik ik 'm niet voor.
Dat merk heeft toch namaak nakedpalletes?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:25 schreef Cheerful het volgende:
[..]
O, dus het is echt voor grondige reiniging? Handig!
Even iets heel anders: ik hoorde dat MUA (Make Up Academy) bij Kruidvat verkocht gaat worden. Weet iemand misschien wanneer, en of het echt zo'n fijn budgetmerk is? Ik hoorde dat het vergelijkbaar is met Sleek.
Ja, klopt! De dupe van Naked heet Undressed, en die van Naked 2 heet Undress Me Too. Ze hebben ook niet eens moeite gedaan om een originele naam te bedenkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:46 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Dat merk heeft toch namaak nakedpalletes?
Ik hoop dat het bij de kruidvat komt!
Dus ik denk: ik deel het even met jullie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:28 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Dankje! Nou klopt ook: de kwasten zijn nog in prima staat. Ze zal het wel weer op een beautyblog hebben gelezen.![]()
En oja, ici paris heeft online kortingen op allerlei mascara's: 14 euro voor een Dior en 14 voor Yves Saint!En Chanel mascara's zijn niet te bestellen maar wel weet korting in de winkels (18 euro, vandaag ook maar gehaald).
Thx! Besteldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die! Even je kwast goed natmaken, beetje in je handpalm druppelen en er lekker doorheen raggen, net als met afwasmiddel eigenlijk. Vind het echt fijn werken. Is dus wel voor dieptereiniging, je kunt misschien ook wel in een spray flesje doen voor tussendoor maar daar gebruik ik 'm niet voor.
Je was dus in een oud Sephora filiaal? Hebben ze nu eigenlijk ook Urban Decay?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef Debsterr het volgende:
25% bij ICI Paris, vandaag Chanel Taboo gefaald. Overigens herkende het overgenomen personeel in de ICI Paris, voorheen Sephora, me al. Ja, je adres is in Eindhoven maar jij komt hier toch vaker?! Oeps..
Ja en nee, tenminste niet gezien zo snel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je was dus in een oud Sephora filiaal? Hebben ze nu eigenlijk ook Urban Decay?
Dagcreme voor je foundation gebruikenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:46 schreef Opdekop het volgende:
Welke foundation huidskleur dingen producten raden jullie aan bij een droge huid? Bij smeerbare foundation krijg ik altijd velletjes, terwijl ik die normaal gesproken niet heb als ik niks op heb.
Wat voor foundation gebruik je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:46 schreef Opdekop het volgende:
Welke foundation huidskleur dingen producten raden jullie aan bij een droge huid? Bij smeerbare foundation krijg ik altijd velletjes, terwijl ik die normaal gesproken niet heb als ik niks op heb.
Australian Gold, zie bol.comquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een zonnebrandcreme vraag. Er is genoeg zonnebrandcreme op de markt, maar wat minder voor het gezicht. Heeft iemand tips voor gezichts zonnebrandcreme die niet al te duur (50 euro voor een kleine tube gaat me te ver) is en je huid er niet al te vet uit laat zien?
Beter scrub en en verzorgen, niet een matte foundation gebruikenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef Opdekop het volgende:
Doe ik! Vermeng het zelfs soms ook met dagcreme maar dat helpt ook niet.
Die velletjes zitten dan vooral rond mn voorhoofd.
Biodermal is met 50% korting bij bijenkorf nu, 7,10¤ voor 50 ml, smeert zuinig en er is ook een matterendequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Australian Gold, zie bol.com
8 euro voor een fles en ruikt ook nog lekker
Oh, dat vind ik het proberen ook waardquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Australian Gold, zie bol.com
8 euro voor een fles en ruikt ook nog lekker
Oh echt? ook even naar kijken morgen. Ik heb namelijk gewoon al een vettere huid in de zomer, als het echt warm is glim ik al als een mallequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Biodermal is met 50% korting bij bijenkorf nu, 7,10¤ voor 50 ml, smeert zuinig en er is ook een matterende
Elke ochtend en avond je gezicht reinigen en insmeren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef Opdekop het volgende:
deze week bij dirx (als je die in de buurt hebt) voor 6,99 scheelt ook weer verzendkosten!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Biodermal is met 50% korting bij bijenkorf nu, 7,10¤ voor 50 ml, smeert zuinig en er is ook een matterende
Ik heb ook altijd last van een extreem droge huid en velletjes; maar ik moet zeggen dat de bb cream van catrice echt heel goed werkt bij mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef Opdekop het volgende:
Dat staat er meestal specifiek opquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef Opdekop het volgende:
Bedankt voor de tips ladies, ik scrub inderdaad nooit misschien eens proberen. Doe wel 's ochtends en 's avonds m'n ritueeltje haha. En eens kijken of een echte BB ipv zo'n eigen mengseltje beter helpt.
P.s. hoe weet je of een foundation matterend is ?
Die roze kleuren van maybelline zijn ook echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Mooie kleur PriemGirl.
Ik wil ook een beetje met lipstick gaan uitproberen. Draag altijd transparante gloss of een lippenbalsem. Nu laat de apocalips gloss gekocht in celestial.Die is vrij neutraal, dus wil nu iets sprekenders. Alleen felle donkere kleuren staan me echt niet.. Dus het word lastig!
Die 05 is mooi, heb ik ook! Vrij neutrale kleur, niet heel druk ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de 05 gehaald van kate moss.. hij is nog redelijk fel en roze maar het kan wel. Denk dat het een kwestie van wennen is.
Ik zit in dubio.. Ik ga kwasten kopen. Dit keer geen Hema of Essence maar goede! Mac is me echt te duur, maar zit dus te twijfelen of ik voor Zoeva ga of RT..
Ik weet niet of je Real Techniques te duur vindt, maar daar hoor ik alleen maar goede dingen over, kun je misschien ook naar kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de 05 gehaald van kate moss.. hij is nog redelijk fel en roze maar het kan wel. Denk dat het een kwestie van wennen is.
Ik zit in dubio.. Ik ga kwasten kopen. Dit keer geen Hema of Essence maar goede! Mac is me echt te duur, maar zit dus te twijfelen of ik voor Zoeva ga of RT..
Ik heb, vooral 's winters, ook last van velletjes. Je ziet ze zonder make-up bijna niet, maar foundation accentueert het inderdaad. Bij mij helpt het smeren van een nachtcreme goed tegen velletjes. Ik gebruik op dit moment de Night Repair van Mylene, maar als je gewoon een voedende nachtcreme kiest, maakt het merk niet zo veel uit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:46 schreef Opdekop het volgende:
Ik gebruik de matterende zonnefluide met factor 20 van Biodermal. Die is olievrij en dus matterend. Hij werkt prima op mijn gevoelige huid die snel puistjes krijgt. Hij kost tussen de 10 en 15 euro.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een zonnebrandcreme vraag. Er is genoeg zonnebrandcreme op de markt, maar wat minder voor het gezicht. Heeft iemand tips voor gezichts zonnebrandcreme die niet al te duur (50 euro voor een kleine tube gaat me te ver) is en je huid er niet al te vet uit laat zien?
Mooie look, al vind ik het inderdaad wel vrij heftig bij elkaar. Maar het staat je goed!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
Weer een keer mijn andere lipsticks uitgehaald (ipv steeds naar de maybelline te grijpen)
Dit is Kate Moss 01 (dacht ik... lol ); met ooglook met UD vice palette (wou een rustige ooglook doen maar op 1 of andere manier is ie er toch heftiger uit gekomenOw well....
)
Telefoonpic
[ afbeelding ]
Met Zoeva heb ik goede ervaringen! Real Techniques heb ik zelf niet, maar ik lees er goede dingen over. Volgens mij doe je met geen van beide merken een miskoopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien helpt het als je de waterproofversie koopt?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef Trini-Kwan het volgende:
Hallo!
Ik gebruik altijd een oogpotloodstift van essence (kruidvat). Ideaal om scherpe lijntje mee te trekken op mn bovenste ooglid, met een kwastje lukt me dat niet.
Echter heb ik lenzen, waar nogal regelmatig iets invliegt. Zodra mijn ogen vochtig worden druipt die lijn direct in mijn oog, wat enorm prikt, waardoor ik nog meer ga tranen, en alles een groot zwart drama word.
Nu is mijn vraag; kent er iemand toevallig een die niet in de ogen prikt?
Ik heb hem ook gekocht, 50+quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Ik gebruik de matterende zonnefluide met factor 20 van Biodermal. Die is olievrij en dus matterend. Hij werkt prima op mijn gevoelige huid die snel puistjes krijgt. Hij kost tussen de 10 en 15 euro.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je de waterproofversie koopt?
Is het echt een oogpotlood, of meer vloeibare eyeliner? Ik kan me bijna niet voorstellen dat oogpotlood gaat 'druipen' als je oog een beetje vochtig wordt.
Hetelfde product van een ander merk proberen wil ook wel eens helpen, soms is de substantie dan wat droger.
Excuses voor mijn overload aan reacties
O, dankjewel, dat is veel handiger! Ga ik de volgende keer doenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht, 50+volgens mij word ik er wel blij van.
Trouwens, je kunt multiquoten he! Als je een reactie hebt getikt, en op dezelfde pagina is nog een reactie die je wilt quoten, kun je gewoon op de quoteknop klikken en dan wordt die quote eronder geplakt, like so:
[..]
Ja het is echt een stift, letterlijk. Maar ik kan dus nooit zo'n stift vinden van een ander merk! Lijkt me sterk dat essence het zelf heeft bedachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je de waterproofversie koopt?
Is het echt een oogpotlood, of meer vloeibare eyeliner? Ik kan me bijna niet voorstellen dat oogpotlood gaat 'druipen' als je oog een beetje vochtig wordt.
Hetelfde product van een ander merk proberen wil ook wel eens helpen, soms is de substantie dan wat droger.
Excuses voor mijn overload aan reacties
Ik gebruik die van illamasqua, blijft geweldig zitten en ik kan daar de mooiste lijntjes mee maken omdat het meer een stifje is dan een echte kwast. Bij mij mag er idd ook niets in ogen komen want ik heb geen tranen dus als er iets in mijn oog komt wordt alles instant roodquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef Trini-Kwan het volgende:
Hallo!
Ik gebruik altijd een oogpotloodstift van essence (kruidvat). Ideaal om scherpe lijntje mee te trekken op mn bovenste ooglid, met een kwastje lukt me dat niet.
Echter heb ik lenzen, waar nogal regelmatig iets invliegt. Zodra mijn ogen vochtig worden druipt die lijn direct in mijn oog, wat enorm prikt, waardoor ik nog meer ga tranen, en alles een groot zwart drama word.
Nu is mijn vraag; kent er iemand toevallig een die niet in de ogen prikt?
Het is hier al een paar keer gezegd, maar het is idd onzin dat je kwasten daar niet tegen kunnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:54 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Chanel vitalumiere werkt bij mij echt helemaal niet mooi terwijl ik 'm wel precies bij mijn huidskleur heb. Op dit moment heb ik de foundation op verschillende manieren opgedaan (namelijk: kwast en vingers) maar ik vind mijzelf te popperig. Herkenbaar? Ik hoor en zie altijd positieve dingen bij vitalumiere dus balen. Maar het ligt vast aan mij.
Heb trouwens net al mijn kwasten schoongemaakt met normale douchegel en zei mijn zusje boos dat het met babyshampoo moest en de kwasten nu ruw opdrogen en ik ze dus beter weg kan gooien. Iemand hier ervaring mee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |