Inderdaad, wat een bagger man.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Dit soort dingen zijn toch echt slordig van EA (zo zat vorig jaar van der Wiel ook nog bij Ajax). Zorg gewoon dat alle spelers erin staan na de transfer deadlines. En spelers die toch al in het spel zaten zijn toch helemaal makkelijk te verhuizen naar een ander team.
En dat had je in de demo niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Stefanovich het volgende:
Ach het speelt toch voor geen meter meer. Simpel kappen en draaien gaat al niet eens meer fatsoenlijk. Het is zo houterig als wat geworden! 10 jaar terug in de tijd... aannames nu nog kutter. Wat een miskleun van dat tering EA.
Ja dat voelt inderdaad bij mij ook zo. Heb het idee dat elke bal onderschept wordt en dat er veel minder doelpunten vallen. Ook op 'snel' gaat het me allemaal veel te langzaamquote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Stefanovich het volgende:
Ach het speelt toch voor geen meter meer. Simpel kappen en draaien gaat al niet eens meer fatsoenlijk. Het is zo houterig als wat geworden! 10 jaar terug in de tijd... aannames nu nog kutter. Wat een miskleun van dat tering EA.
Ik heb hem nog niet binnen, maar had EA niet alle online codes geschrapt?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef Catch22- het volgende:
De onlinecode is accountgebonden gok ik.
dat zou ook kunnen. Was er met 13 nog welquote:Op donderdag 26 september 2013 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen, maar had EA niet alle online codes geschrapt?
Dat weet je nu onderhand toch wel? Koop hem dan gewoon niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef Stefanovich het volgende:
Man wat valt mij dit spel tegen zeg. De hele gameplay is weg. Trage meuk. Ik weet het, ik heb het al vermeld, maar wat een teleurstelling. En het is zeker geen fifa 13.1. Het is een heel ander spel geworden. Minder leuk welteverstaan.
Vind ik wel meevallen. Online zet ik bijna de hele tijd uitslagen als 4-0, 5-1, 4-2 etc. neerquote:Op vrijdag 27 september 2013 03:01 schreef Trebo het volgende:
Net even een paar potjes gespeeld.. een nieuwe fifa is altijd wennen, maar hier is echt geen doorkomen aan. Ik snap wel dat ze het realistisch willen maken, alleen zijn ze daar nu een beetje in doorgedraafd. Het is breien, breien en nog eens breien.
Ik heb gewoon engels commentaar bij mij versie gelukkig, heb mn Origin taal wel op engels staan, mss helpt dat (al werkt dat wss pas als je opnieuw installeerd).quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:02 schreef Lucifer. het volgende:
Weet iemand hoe je op de PC de commentaar taal naar Engels kan veranderen? Nederlands commentaar is echt verschrikkelijk
Nope werkt niet bij PC, kan um niet van engels (2 commentaarteams jeej) naar nederlands veranderen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:07 schreef Zhero het volgende:
Bij instellingen in het hoofdmenu gewoon lijkt me (kopje geluid).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |