Vanavond om 23.59 sowieso ;-)quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd of hij vandaag al verkrijgbaar is.
is mee beginnen ja?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
En verzonden door bol.com. Morgen is mee beginnen, heb de demo nog niet gespeeld.
Dat is geen dialectquote:Op woensdag 25 september 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]niet tegen dialect kunnen
Leer dan gewoon Nederlandsquote:
Wat is het voordeel van een keysite? Behalve dan dat het een stuk goedkoper is?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef VelitoX het volgende:
Toch maar gekocht (voor pc, keysite). Geen idee of ik het veel ga spelen, maarja kon het niet laten.
Geen daarnaast?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een keysite? Behalve dan dat het een stuk goedkoper is?
Alleen dat je het spel zelf niet hebt? Alleen de key, hmm, overwegen waard.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Geen daarnaast?. Je hebt het een paar mins later dan als je het bij Origin zelf pre-ordered, thats it. Hij staat nu gewoon gepre-loaded
.
Hmjah als je iets koopt op Origin / Steam heb je het spel ook niet fysiek zelfquote:Op woensdag 25 september 2013 18:17 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Alleen dat je het spel zelf niet hebt? Alleen de key, hmm, overwegen waard.
PES is inderdaad bijzonder droevig dit jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef Droathoah het volgende:
Ik speel normaal ook PES, maar die is dit jaar helemaal de weg kwijt zeg. Wat een slecht spel!
Goed beargumenteerd ookquote:Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een baggerspel!!! Compleet verneukt.
Whut?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:24 schreef VelitoX het volgende:
Toby en Christian nog gewoon bij Ajax... huhwhat...
Inderdaad, wat een bagger man.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Dit soort dingen zijn toch echt slordig van EA (zo zat vorig jaar van der Wiel ook nog bij Ajax). Zorg gewoon dat alle spelers erin staan na de transfer deadlines. En spelers die toch al in het spel zaten zijn toch helemaal makkelijk te verhuizen naar een ander team.
En dat had je in de demo niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Stefanovich het volgende:
Ach het speelt toch voor geen meter meer. Simpel kappen en draaien gaat al niet eens meer fatsoenlijk. Het is zo houterig als wat geworden! 10 jaar terug in de tijd... aannames nu nog kutter. Wat een miskleun van dat tering EA.
Ja dat voelt inderdaad bij mij ook zo. Heb het idee dat elke bal onderschept wordt en dat er veel minder doelpunten vallen. Ook op 'snel' gaat het me allemaal veel te langzaamquote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Stefanovich het volgende:
Ach het speelt toch voor geen meter meer. Simpel kappen en draaien gaat al niet eens meer fatsoenlijk. Het is zo houterig als wat geworden! 10 jaar terug in de tijd... aannames nu nog kutter. Wat een miskleun van dat tering EA.
Ik heb hem nog niet binnen, maar had EA niet alle online codes geschrapt?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef Catch22- het volgende:
De onlinecode is accountgebonden gok ik.
dat zou ook kunnen. Was er met 13 nog welquote:Op donderdag 26 september 2013 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen, maar had EA niet alle online codes geschrapt?
Dat weet je nu onderhand toch wel? Koop hem dan gewoon niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef Stefanovich het volgende:
Man wat valt mij dit spel tegen zeg. De hele gameplay is weg. Trage meuk. Ik weet het, ik heb het al vermeld, maar wat een teleurstelling. En het is zeker geen fifa 13.1. Het is een heel ander spel geworden. Minder leuk welteverstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |