Telco's moeten gewoon weg.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:08 schreef Plantagehouder het volgende:
Maar is het dan goedkoper voor de telco's om al het belverkeer via internet te sluizen?
Ze moeten toch ergens het geld vandaan halen, zeker na die 4g veilingen.
15 euro per maand: 1uur per dag gratis bellen naar anderen met dezelfde provider, 1000 smsjes naar zelfde provider en 1000 naar andere netwerken, en 2GB internet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
75min/sms en 500mb per maand voor 18.50 voor een sim only bij hi![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef einzeinz het volgende:
Ik betaal 15 euro per maand en daarin zit 2GB dataverkeer!
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
15 euro per maand: 1uur per dag gratis bellen naar anderen met dezelfde provider, 1000 smsjes naar zelfde provider en 1000 naar andere netwerken, en 2GB internet.
Gr gr
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
15 euro per maand: 1uur per dag gratis bellen naar anderen met dezelfde provider, 1000 smsjes naar zelfde provider en 1000 naar andere netwerken, en 2GB internet.
Gr gr
en hoeveel MB/s?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef einzeinz het volgende:
Ik betaal 15 euro per maand en daarin zit 2GB dataverkeer!
ik toch een stuk meer dus. Maar is allemaal relatief, op veel plekken heb ik gewoon geen verbinding soms...quote:
Ik heb altijd en overal verbinding.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik toch een stuk meer dus. Maar is allemaal relatief, op veel plekken heb ik gewoon geen verbinding soms...
dat is het verschil dan wel, moest Proximus zo'n formule hebben ging ik direct naar proximus, maar Mobile Vikings staat me voor de rest wel aan, hoewel zij op het netwerk van Base zitten...quote:Op woensdag 17 april 2013 15:17 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik heb altijd en overal verbinding.
Koop er een paar km verlengkabel bij en je belt praktisch gratis.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef mujentas het volgende:
Ik ben het er overigens wel mee eens dat mobiel internet belachelijk duur is en een melkkoe in vergelijking met vast internet. Voor 20 euro heb je al onbeperkt vast internet waar je voor hetzelfde bedrag maar een paar honderd MB mobiel internet krijgt.
Maar ja, zo lang mensen deze belachelijke prijzen betalen veranderd er niets en lachen de providers zich dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |