Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Betwijfel of hij hier meekijkt hoor. Daarnaast vind ik het nogal vreemd dat iemand die zich zo kinderachtig gedraagt toch zoveel aandacht krijgt, zonder zelfs aanwezig te zijn... Maar dat ben ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:26 schreef RanTheMan het volgende:
Ik denk dat hij geilt op alle aandacht die hij nog krijgt....
ik deel dat laatste met jequote:Op woensdag 17 april 2013 11:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Betwijfel of hij hier meekijkt hoor. Daarnaast vind ik het nogal vreemd dat iemand die zich zo kinderachtig gedraagt toch zoveel aandacht krijgt, zonder zelfs aanwezig te zijn... Maar dat ben ik.
Goed bezig hoor.quote:
Doet me hier aan denkenquote:
die eerste of die tweede?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor dat soort ADHD-muziekjes, rillingen over mijn rug.
Laat ik nou net het vermoeden hebben dat dat niet gaat gebeuren...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens al een (redelijk makkelijke) vraag klaarstaan. Als Asap nou even de nieuwe opent ...
Aardig, maar niet jouw taak natuurlijk...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
TV / [FOK! Movie Trivia] - april 2013 - Deel 5
/carequote:Op woensdag 17 april 2013 14:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aardig, maar niet jouw taak natuurlijk...
meer zoiets?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:30 schreef wyccie het volgende:
Nee, er zit iets in wat me het gevoel geeft alsof ik omgeven wordt door een horde/zwerm(?) bijen.
Dat soort jazz is gewoon niks voor mij.
Vooral die tweede, maar in die eerste doet de trompet het ook een beetje.
Ik dacht dat dat al rap/hiphop was...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef Waaghals het volgende:
aha jazz the last refuge of the untalented
dat is death metal toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef Waaghals het volgende:
aha jazz the last refuge of the untalented
dat bestond nog nauwelijks rond de tijd van deze uitspraakquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al rap/hiphop was...
wie zei dat dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat bestond nog nauwelijks rond de tijd van deze uitspraak
Tony Wilson, quote uit 24 hour party peoplequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:18 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, ik wacht nog op een keiharde hiphop-klassieker van jouw kant maat...
Tja sorry... ik wist geen andere klassieker...quote:
Een week of 2 geleden voor in de hummer een cd'tje in elkaar gezet/gebrand.. allemaal nieuwere nummers en dezequote:
Verder dan mijn funny games us gok kom ik niet..quote:
Was ook een debiel eerste klas.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef dyonvbaal het volgende:
ODB, die is er ook al een tijdje niet meer...
Tja, das wat anders... hij had af en toe wel leuke inbreng in nummers... Fix you van Blackstreet is die erg grappig inquote:
Dood bedoel je?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef dyonvbaal het volgende:
ODB, die is er ook al een tijdje niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |