abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125387758
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalendel

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_125387957
Beterschap Son!

Leuk: mijn baby heeft ineens door hoe hij hard op zijn tong of lippen kan blazen.
Ook tijdens de fruithap. :')
pi_125388175
Kyara, wij hebben dezelfde regel. Werkt prima voor ons inderdaad.

Mango F is ook de hele tijd aan t blazen!

Wij hebben weer tandjesleed..
pi_125388515
Muhh tandjesleed -O-
Hier nog steeds geen tand. Wel gekwijl, geknabbel, zure spuitluiers en uitslag. Ik blijf goede hoop houden dat een kunstgebit niet nodig zal zijn. :+

En iets anders, ik dacht net voor de lol, ik zet eens wat kinderliedjes op. Maar mijn hemel, wat een stichtelijke teksten!
Daar was laatst een meisje loos... Ze klimt in de mast, door een rukwind komen de zeilen los, dan moet ze bij de kapitein op het matje komen. Krijgt ze een goed pak slaag en dan zegt ze, sla mij niet want ik ben uw liefje!? Nou we weten allemaal hoe dát afloopt...
:o :o
pi_125388591
Haha Mango, wat dacht je van kortjakje?

Zo vond ik dat liedje over zeven kikkertjes in een boerensloot ook niet meer zo leuk opeens, want doodvriezen van honger en verdriet?! (Wtf is trouwens een boerensloot?!)
pi_125388678
Ja! Ook zo eentje idd!
En 10 kleine visjes... Die moeder die zegt, prima kinderen, ga maar lekker naar de zee, kunnen jullie 1 voor 1 opgevreten worden. :'(
pi_125388739
En er is toch ook zo'n liedje van Jan sla je vrouw?
pi_125388843
Katje poezenelletje waar ben je nou geweest, je hebt verbrand jouw mooie velletje en je was zo'n prachtig beest. Foei poes, lelijke poes. Is het dan geen schande dat jij je mooie velletje zo lelijk laat verbranden.

Die staat hier op mijn kinderliedjes cd. Wtf?? Haha. En die van die kikkertjes inderdaad! Zielig!
Die jij zegt ken ik niet mango..
Oh en er staat er ook een op over naar de markt gaan ofzoiets en dan zingen ze 'stukje van de longen, voor een zieke jongen. Stukje van de lever toe' ieks!
  woensdag 17 april 2013 @ 10:53:26 #9
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_125388850
Kyara wat een Schatjes heb je toch!

Son, sneutje :*

Kinderliedjes idd. Op een klein stationnetje vond Nathan geweldig op die leeftijd.
pi_125388932
10 kleine visjes, die wilden naar zee
Goed zei de moeder, maar ik ga niet mee
Laat mij maar liever zwemmen in die vieze ouwe sloot want in de zee daar zwemmen haaien en die bijten je dood
Blub x 100

9 kleine visjes...
pi_125388978
Whahaha wat erg!! Die ken ik niet. Slecht hoor die teksten
pi_125389356
En niet te vergeten: Moriaantje, zo zwart als roet :'(
pi_125390128
Schuitje varen, theetje drinken gaat over hoerenlopers! :D Veel kinderliedjes stammen uit het VOC-tijdperk met bijbehorende moraal...

Als ik jullie voorbeelden lees, ben ik ook behoorlijk 'makkelijk' :Y. Enige waar ik star mee ben is het slapen. Het beperkt onze mogelijkheden overdag een beetje, omdat ik het liefst alles om zijn slaapjes heen plan (gaat niet altijd, maar dan is 's avonds / 's nachts slapen lastiger en dat neem ik dan voor lief). Maar dat is allemaal tijdelijk en het is ook niet zo dat ik het idee heb dat ik veel dingen ervoor moet laten.

Son, beterschap voor je meisje! Sneu is dat.

Loj, wat een lef! Zou er ook niet van gediend zijn :N
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125390301
Oh en Soesa, kan je niet tussen neus en lippen door iets over die voedingstijden zeggen? Dat jou verteld is bij E dat er max 6 uur tussen mag zitten oid?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125390911
Son: beterschap ! :*
Kyara: Wat een popjes ! O+

Kinderliedjes................pfffffffffffft...................snachts zing ik ze nog :+

Slapen: Had ik net geschreven dat ze hier 2 x 1,5 tot 2 uur slaapt................. is dat nu al dagen niet meer. 1x 1,5 uur in de ochtend en daarna klaar wakker.

Ach, laat het los. Zat eerst te wachten en te proberen, maar dan is de hele dag weg. Zelfde hier als bij Kyara en Kwisted. 1x slapen in eigen bed. Rest buiten/auto/elders. Gaat prima.

Over 2 dagen is ze 9 maanden. *;
Vandaag gaat het fietsstoeltje er op. Dit weekend uitproberen.
Gisteren het bed omlaag. Werd echt te eng nu.

Sam: wat gaat ze hard opeens.
Tinu: Hoe is het nu ?
Coco: wat een schatje O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_125390950
Oh en Soesa, wat eet ze goed ! wouw _O_
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_125394348
Ohi :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 46% gewijzigd door Fieder op 17-04-2013 13:59:28 ]
pi_125394559
Aah, met Sophie :D is hier ook een hit!

Ik doe nu wel opeens liedjesinspiratie op zo! Klein stationnetje is een goeie ja. Ik kwam amper verder dan Do re mi. Heb wel een boekje met cd maar daar ken ik 3/4 niet van.
Kwisted, dat liedje van die kat :o

Lekker fietsen KZ! Ik kijk er ook naar uit.
pi_125394637
Nohh Fieder! O+
pi_125394968
*weg*!

[ Bericht 99% gewijzigd door Mineola op 18-04-2013 08:22:58 ]
pi_125395191
Fieder, mooi! Schattig zo met Sophie.

Mijn mini was gister voor het eerst gevallen op het kdv, tand door de lip en bult op het hoofd. Toch ook een soort mijlpaal :+.

Hij kan steeds makkelijker zichzelf optrekken tot staan:

Maar hoe hij weer terug moet, dat snapt hij nog niet (behalve omkukelen dan) :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125395267
Mineola :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125395275
Fieder O+

Mineola, kijk hem gaan :D

Kleinzusje, wat lijkt me dat spannend, de eerst keer in het fietsstoeltje! Gaat ze vast heel erg leuk vinden :Y

Kijk nou! Ik heb lekker met mijn mini liggen smoezen net O+ En ze lijkt het nog leuk te vinden ook :+

pi_125395321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef Phaidra het volgende:
Fieder, mooi! Schattig zo met Sophie.

Mijn mini was gister voor het eerst gevallen op het kdv, tand door de lip en bult op het hoofd. Toch ook een soort mijlpaal :+.

Hij kan steeds makkelijker zichzelf optrekken tot staan:

[ afbeelding ]

Maar hoe hij weer terug moet, dat snapt hij nog niet (behalve omkukelen dan) :D.
Agossie... Was hij er van onder de indruk?
En kijk 'm staan! Wordt ook steeds meer echt een groot jongetje al O+
pi_125395323
Saar O+ Coco O+

Mooie foto!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')