abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125830462
Het gekke is, ik ben er voor mezelf nooit uitgekomen waarom ik zo makkelijk overstressed raak.
Ja, het schijnt iets met m'n autisme te maken te hebben, maar ik begrijp dat niet, zelfs niet als het aan mij uitgelegd wordt.

Maar goed, dit is mijn topic verder niet :@
pi_125830573
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, dit is mijn topic verder niet :@
Nee en TS laat zich niet meer zien.
pi_125830603
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee en TS laat zich niet meer zien.
TS hangt zo'n beetje dagelijks op fok rond, ze is dit topic vast niet vergeten.
Wellicht heeft ze op moment gewoon eventjes niks meer op dit vlak te melden?

Edit:Leuke username heb je trouwens

[ Bericht 3% gewijzigd door magnetronkoffie op 28-04-2013 16:13:58 ]
pi_125833163
Klopt, ik lees elke dag bij ;)
Ik reageer niet zoveel, omdat ik probeer rust in m'n hoofd te krijgen door er minder mee bezig te zijn.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126074633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Oeh, wat herkenbaar ook!
Opruimen... Normaal schept dat bij mij ook wel wat rust.
In de eerste weken dat ik thuis zat, had ik gewoon alle spullen het liefst uit het raam gegooid of weggegeven, huis verkopen en in een simpel leeg hutje op de hei gaan wonen, voelde allemaal als ballast (en stiekem nog wel eens).

Vergeetachtigheid, misschien nog wel een van de frustrerendste :P vind je niet? Hoe vaak ik al niet de sleutels van mijn fiets in de fiets heb laten zitten (gelukkig stond hij er s ochtends telkens nog). Of dat je dingen tegenkomt waar ze helemaal niet horen. Telefoon in de koelkast ofzo :+ of ondergoed vergeten als je gaat zwemmen :X :P :D

Voor mij voelde het ook als zwaar falen, ondertussen kan ik er wel wat anders naar kijken. Je kan ook omdenken en het zien als dat je al heel (/veel te) lang volhoudt. Kan inmiddels sommige momenten juist ook heel dankbaar zijn dat ik überhaupt thuis kan zijn om rust voor mezelf te nemen (relativeren tov mensen die het op andere manieren zwaarder hebben). 'Troost' me soms met de gedachte dat 10-15% vd Nederlandse bevolking burnoutverschijnselen heeft, dat ik niet alleen sta hierin :{

Wens je rust & Sterkte!

Ps. mooie Omdenkcasus *O* : http://www.omdenken.nl/praktijk/casusarchief/466
Herkenbaar!
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')