quote:Op woensdag 17 april 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
ik vind haar ook best wel leuk, met die leuke kleurtjes in d'r haar,staat wel sexy
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
Meisjes zoenen tederder dan jongens. Ik vind ze in the end wel beter zoenen
fag kettingquote:Op woensdag 17 april 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
En voor de verandering dan maar een man in de OP, speciale uitvoering
Ik wil ryan gosling. Naakt. Als ontbijt.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
En voor de verandering dan maar een man in de OP, speciale uitvoering
BIj hem staat het welquote:Op woensdag 17 april 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
Die jongen in OPAlleen zn borsthaar moet weg. Af. WEG.
ik heb 't niet zo op baarden, borsthaar, rughaar, snorren, oerwoud daaronder (bijknippen) enzulks. of 't hem nou hem staat of niet. het zoent niet lekker.quote:
wat moet ik me voirstelken bij lesboseks? een beetje vingeren en beffenofcquote:Op woensdag 17 april 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
Bij meisjes wil ik dominant zijn, bij jongens niet.
Einde info.
Haha, maar alles kaal komt zo kinderlijk overquote:Op woensdag 17 april 2013 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb 't niet zo op baarden, borsthaar, rughaar, snorren, oerwoud daaronder (bijknippen) enzulks. of 't hem nou hem staat of niet. het zoent niet lekker.
ik val dan ook op jonger.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, maar alles kaal komt zo kinderlijk over
toys, toys, toysquote:Op woensdag 17 april 2013 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat moet ik me voirstelken bij lesboseks? een beetje vingeren en beffenofc
12?quote:
Nog geen seks met een meisje gehad, wel gelegen tijdens het zoenen, maar die zoen is loooooong time ago.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat moet ik me voirstelken bij lesboseks? een beetje vingeren en beffenofc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |