Hmm, oke. Blow je soms nog wel eens?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is wel handig ja, maar zit bijna nooit meer achter de pc. Alleen nog telefoon.
Pas je aan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef NanKing het volgende:
Als iedereen op TC zit weet je zeker dat het topic dood blijft.
Wat, is toch leuk?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef NanKing het volgende:
Als iedereen op TC zit weet je zeker dat het topic dood blijft.
Gelukkig heb ik geen problemen met eloquentiequote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef Unscrewed het volgende:
Soms wil ik gewoon een woordenboek uit mijn hoofd leren. Een grote vocabulair is denk ik een van de meest belangrijke dingen naar succes. Vooral omdat mensen zoveel waarde kunnen hechten aan woorden. Eigenlijk is het raar, dat wij als mensen, ons laten beinvloeden door woorden. Ik snap dat het deel is van onze communicatie, maar waarom hechten wij bijvoorbeeld zoveel waarde aan woorden die uitgesproken zijn door iemand die we niet mogen? Waarom 'hit' negatieve energie ons harder en is het makkelijker daar op te focussen? En als dat zo is, is het dan wel negatief? Of is het gewoon deel van mens zijn en wordt het onderdrukt door deze society om ons in lijn te houden? Zoveel vragen..
Ik wel dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen problemen met eloquentie
Moest wel even eloquentie Googlen.quote:
Ik niet, win ik nu iets?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moest wel even eloquentie Googlen.
Een magnetron?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik niet, win ik nu iets?
Ik zou Wim Lex maar een ding willen vragen: Waar blijft verdomme die baard!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik ben het interview aan t bekijken van willem en maxima
je moet naar de tc kijken er liggen er 2 bijna bovenop elkaarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik ben het interview aan t bekijken van willem en maxima
Hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou Wim Lex maar een ding willen vragen: Waar blijft verdomme die baard!
Nja ik heb er ook niks mee, maar een koning hoort gewoon een baard te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk heb echt niks met het koningshuis maar willem is volgens mij wel wat leuker dan bea in omgang enz. Spontaner enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |