Werkt hier prima hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bedankt enzo. Ik kan niet quoten, want mobiel
genoeg naamtopics gehad 2 jaar terug.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
haten is verlaten.
jullie willen ook gewoon een leuke naamtopic want die krijgen jullie nooit.
Ja en nu huilie huilie omdat je ze hier niet krijgt ceker.quote:
ik lig er nachten wakker vanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en nu huilie huilie omdat je ze hier niet krijgt ceker.
Wat?quote:
Och jongen toch. Ik zal er aan denken de volgende keer als ik lapo hebquote:
O ja ben blindquote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Quoten uit een gesloten topic. Ik quote hem toch zelf ook
nou klik dan mr op kruisje rechtsbovequote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
Sof is zowat de enige leuke user hier nog.
Maar niet iedereen zegt het over jer.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
If everyone says you suck, they're not haters. They're right.
quote:
Probeer niet steeds vanalles te bewijzenquote:
bij jer en mij zit ie links.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nou klik dan mr op kruisje rechtsbove![]()
![]()
Nee, jij niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar niet iedereen zegt het over jer.
quote:
diepe teksten zegquote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
If everyone says you suck, they're not haters. They're right.
Klik daar maar dan of duw op alt + f4 voor snoepjes XDD en gratis naaktfoto van beyonce lol xd (maar dat moet je niet willen zien)quote:
Ohja het is in het Engels we hadden het even moeten vertalen `JER"' Sorryquote:
Ik weet het niet ik denk het toch wel hoor, ze heeft een mooie bips.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Klik daar maar dan of duw op alt + f4 voor snoepjes XDD en gratis naaktfoto van beyonce lol xd (maar dat moet je niet willen zien)
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef Toto69 het volgende:
Do you know what's worth fighting for? when it's not worth dying for, does it take your breath away and you feel yourself suffocatin'
quote:nee, nee, Ik doe godver niet meer mee.
Ik trek me fokkin' mes en geef jou een keizersnee,
van je kut tot je huig,
dus kankerhoer, buig
voor neuk! want we zijn moederneukend ruig!
Ik stak die bitch lek
en brak d'r fokkin' nek.
Als een echte necrofiel ram ik me pik in d'r bek!
Patricia, die teef, werd verderop verkracht
door de Maniak en Hans werd afgeslacht
waar die stond.
Met een .4 4 in z'n kont!
Darmen vlogen in het rond,
bloed spoot op de grond.
Agressie moesten we kwijt,
na de verloren tijd.
Het publiek scheet vijf, zes, zeven kleuren schijt!
Niks aan de hand,
we steken ze in brand.
Hun namen komen morgen bij de doden in de krant.
TNT!
hadden we mee,
we lieten het daar achter en gingen naar benee.
Buiten kwam hals over kop
DJ Strob
die blies de boel op met een druk op de knop.
bam bam! Alles in lichterlaaie
en het godverdomde rad zal nooit meer draaien!
dat idee heb ik ook van prom en tax.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef arachide. het volgende:
Waarom voelt het of ik samen met een groepje walgend naar twee seksende mensen kijk?
Ik kom ook wel weer vaker postten dan heb je er twee.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
Sof is zowat de enige leuke user hier nog.
Wajooh, gevaarlijke man met deze lyricssquote:
Oke dat is dan mooi pfieuwquote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom ook wel weer vaker postten dan heb je er twee.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef arachide. het volgende:
Waarom voelt het of ik samen met een groepje walgend naar twee seksende mensen kijk?
Duits je beste vakquote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is ook niet mijn beste vak, dat is Duits.
dan kan je me vast wel helpenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is ook niet mijn beste vak, dat is Duits.
Ik ben er blij mee, ik vind het een leuk land met mooie stedenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Duits je beste vakje bent verloren
Wiskundequote:
Duitslandquote:Op woensdag 17 april 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, ik vind het een leuk land met mooie steden
Ik kom er graag.
Plan was gewoon heel lang uitgaan en daarvoor wat alcohol nuttigen om in te komen. En ik neem om 05:00 de trein naar huisquote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
Maar VA, wat is de bedoeling donderdag dan?Ga je met DV chillie billie doen en dan uit ofzo? Bij wie slaap je dan?
weetje hoe makkelijk heb het niet een keer doorgelezen en toch een 9,3quote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wauw economie valt hier echt niet hoger te halen dan een 7 ook niet bij de nerd-meisjes.
trein? om 05:00?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plan was gewoon heel lang uitgaan en daarvoor wat alcohol nuttigen om in te komen. En ik neem om 05:00 de trein naar huis
havo 3quote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
denken dat brugklascijfers zoveel voorstellen
Denk dat hij zo moetquote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plan was gewoon heel lang uitgaan en daarvoor wat alcohol nuttigen om er bij haar in te komen. En ik neem om 05:00 de trein naar huis
HAHAHAquote:
Je weet maar nooit inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHA
zou nog best kunnen tog met dv
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHA
zou nog best kunnen tog met dv
ehm ehm hou je bekquote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
ehm ehm het is echt een heel vet land hoor.
Wat is ric nic pic in vredesnaamquote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]zeker alleen arbeidsmarkt ofzo of ric nic pic
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
trein? om 05:00?nooit geweten dat de eerste trein in groningen om 05:00 reed
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Wat is ric nic pic in vredesnaam
Omdat zij dat ook is.quote:
Affricaaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef Toto69 het volgende:
It's gonna take a lot to drag me away from you, there's nothing that a hundred men or more could ever do
Oh god, relatief, nominaal, prijsindexcijfer etcquote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Wat is ric nic pic in vredesnaam
Niet tegen mijquote:
Nooit gehadquote:Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh god, relatief, nominaal, prijsindexcijfer etc
Ik denk dat ik gewoon geluk meb met de richting, waar moet jij dan heen? Sprinter?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oooohh nooit gewetenmn eerste trein gaat pas om kwart voor 7
Sommigen hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat anderen afzeiken een levenswijze is voor sommigen.
Nou je bent in ieder geval een gangmaker, dat is altijd goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik denk ik post maar lyrics om het vrolijk te houden
Maar jullie zijn dan ook tegenpolenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan stoppen met roken want bepaalde ziektes krijg ik ook van jouw postgedrag
toen ik nog niet in groningen woonde, nam ik de eerste trein naar rotterdam en deze gaat altijd om 0644 ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon geluk meb met de richting, waar moet jij dan heen? Sprinter?
Godvrrquote:Op woensdag 17 april 2013 00:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan stoppen met roken want bepaalde ziektes krijg ik ook van jouw postgedrag
viese homo whaaaziiiingquote:Op woensdag 17 april 2013 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommigen hier.![]()
DVschat van een meid. als ik hetero was, zou ik dr doen
pas op of je aarschje wordt een o.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
1. Deutschland, Deutschland über alles
über alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,
|: Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt! :|
2. Deutsche Frauen, deutsche Treue,
deutscher Wein und deutscher Sang
sollen in der Welt behalten
ihren alten schönen Klang,
uns zu edler Tat begeistern
unser ganzes Leben lang. -
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
deutscher Wein und deutscher Sang! :|
3. Einigkeit und Recht und Freiheit
für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle streben
brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
sind des Glückes Unterpfand;
|: blüh' im Glanze dieses Glückes,
blühe, deutsches Vaterland. :|
Isendoorn/Baudartius/Dalton (quote:
luvv uquote:
2dequote:Op woensdag 17 april 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Isendoorn/Baudartius/Dalton ()?
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:45 schreef JRRY het volgende:
und am Ende der Straße steht ein Haus am See
Heb ik je geraakt ja?quote:
quote:
tot je het op z'n engels als gangmaker bedoeltquote:Op woensdag 17 april 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je bent in ieder geval een gangmaker, dat is altijd goed.
blijkbaar ook als je met leuke mensen in aanraking komt, past inderdaad niet, kut en leuk.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens raar als ik in aanraking kom met zwakzinnigen.
Nee, nee. We moeten het hier wel makkelijk houden. Alles op zijn Hollands.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tot je het op z'n engels als gangmaker bedoelt
3dequote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Welk jaar? Misschien ken ik je wel, of mijn broertje
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, nee. We moeten het hier wel makkelijk houden. Alles op zijn Hollands.
Vorig jaar geslaagdquote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
3dezit je ook op het baudartius?
Maar goeie muzieksmaak dusquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
VA, er loopt een h0m0 in het 3de jaar (3 havo) op baudartius, opgepast
Mijn AH staat er bol van en mijn kringspier is nog strakquote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef Etsu het volgende:
VA, er loopt een h0m0 in het 3de jaar (3 havo) op baudartius, opgepast
Wow, deze kwam hard aan hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
blijkbaar ook als je met leuke mensen in aanraking komt, past inderdaad niet, kut en leuk.
hahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik kan hard gooien ik hoor altijd bij de beste bij trefbal
Nirvana, Snow Patrol, Kings of Leon, The Peppers, Linkin Park, Live, Keane, 30STM, uhm..quote:
Chasing carsquote:Op woensdag 17 april 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nirvana, Snow Patrol, Kings of Leon, The Peppers, Linkin Park, Live, Keane, 30STM, uhm..
vast nog wel meer
Lieverd, je had zelf ook seks op je 14de ofzo zei je ergens op het forum.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat het nog heulmaal niet nodig is om dan al seks te hebben.
Heb ik dan toch ook niequote:Op woensdag 17 april 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee 16 xdquote:Op woensdag 17 april 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd, je had zelf ook seks op je 14de ofzo zei je ergens op het forum.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd, je had zelf ook seks op je 14de ofzo zei je ergens op het forum.
Sex on Firequote:
Keanequote:Op woensdag 17 april 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nirvana, Snow Patrol, Kings of Leon, The Peppers, Linkin Park, Live, Keane, 30STM, uhm..
vast nog wel meer
This is War is vetquote:Op woensdag 17 april 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Keane___!!!!!!!
30STM____!!!! die vent kreeg laatst een afgesneden oor opgestuurd van een gekke fan
KoL_______!!!!!!!!!
sry lobi
Dat is iemand anders hier hoogstwaarschijnlijk meer dan ik ben.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is iemand anders hier hoogstwaarschijnlijk meer dan ik ben.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is iemand anders hier hoogstwaarschijnlijk meer dan ik ben.
oehhhquote:Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef supersof het volgende:
OMG OMG ALLEMAAL NIEUWE LIEDEREN OP YOUTUBE VAN JAKE
quote:
Over wie zou ik het nou hebben.quote:
trustenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef Toto69 het volgende:
Mensen ik ga slapen, de wekker gaat over 6 uurtjes weer helaas. trusten y'all
Zolang 't maar over JRRY gaat, dan is het goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Over wie zou ik het nou hebben.
Kan natuurlijk ook over jou he Etsu, relnicht van me
doet dat er allemaal toe dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
Maar even, wie is hier allemaal bi/homo
quote:
Ik ben overigens niet 100% hetero nee,quote:
Zijn er mensen die 100% hetero of homo zijn danquote:Op woensdag 17 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet 100% hetero nee,maar om mezelf bi te noemen? Hmm nee.
Pure interesse eigenlijk. Ben zelf bi, maar omdat ik een vriend hebt, valt dat niet opquote:
Dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet 100% hetero nee,maar om mezelf bi te noemen? Hmm nee.
Nou aan de ene kant geloof ik inderdaad, dat iedereen wel een beetje bi is ja. Maar aan de andere kant, als ik sommige mensen ziequote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Zijn er mensen die 100% hetero of homo zijn dan
Nee het enige wat je 100% bent is mens. Denk ikquote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ben je een jongen, ja toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit.
Ik zoen wel met meisjesje proeft het verschil toch niet
maar verliefd op worden/bed mee delen kan ik gewoon niet.
Bij mij is het geloof ik meer curiousityquote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit.
Ik zoen wel met meisjesje proeft het verschil toch niet
maar verliefd op worden/bed mee delen kan ik gewoon niet.
Ik bedoel iedereen kan toch iemand van het zelfde geslacht wel knap vinden ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou aan de ene kant geloof ik inderdaad, dat iedereen wel een beetje bi is ja. Maar aan de andere kant, als ik sommige mensen zieDaarvan kan ik het me niet voorstellen.
volgens mij wel.quote:
Ja, die zijn er.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ook wel iedereen knap vinden maar ergens echt op vallen bepaalt of je homo of hetero of bi bent denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ik bedoel iedereen kan toch iemand van het zelfde geslacht wel knap vinden ofzo
Dat is wat anders. Vrouwen zeggen bijvoorbeeld al heel snel dat ze andere vrouwen knap vinden, maar maakt dat ze gelijk een beetje bi?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Billenquote:
knap vinden staat niet gelijk aan seksuele aantrekkingquote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
sorry manquote:
Wel vreemd dat onder mannen, in ieder geval hier tussen alle puberjong0ns van 16, je direct gay bent als je alleen al tegen iemand zegt dat ie een goed kapsel heeft.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Vrouwen zeggen bijvoorbeeld al heel snel dat ze andere vrouwen knap vinden, maar maakt dat ze gelijk een beetje bi?
Ja tuurlijk, maar da's meer dat ik er ook wel zo uit zou willen zien. Niet dat ik diegene dan flink zou willen gevenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat bij jou andere redenen dan dat je zei dat iemand een goed kapsel heeftquote:Op woensdag 17 april 2013 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel vreemd dat onder mannen, in ieder geval hier tussen alle puberjong0ns van 16, je direct gay bent als je alleen al tegen iemand zegt dat ie een goed kapsel heeft.
Ik 2x op een meisje, geen ideex met een jongen. Ik vind meisjes wel enorm sexy en wil er ook graag aanzitten, maar doordat mijn relatie gewoon prima is, denk ik nooit meer "haar/hem wil ik zoenen".quote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij wel.
ik ben tot nu toe 2x verliefd geweest op jongens, en 0x op meisjes, dus dat zegt wel genoeg denk ik
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 17 april 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Vrouwen zeggen bijvoorbeeld al heel snel dat ze andere vrouwen knap vinden, maar maakt dat ze gelijk een beetje bi?
Nee vertel?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat bij jou andere redenen dan dat je zei dat iemand een goed kapsel heeftMaar laten we het daar vooral niet over hebben.
Meisjes hebben over het algemeen ook gewoon een veel mooiere bouw dan een jongen. Dus dat is logischquote:Op woensdag 17 april 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik 2x op een meisje, geen ideex met een jongen. Ik vind meisjes wel enorm sexy en wil er ook graag aanzitten, maar doordat mijn relatie gewoon prima is, denk ik nooit meer "haar/hem wil ik zoenen".
moet er niet aan denken om een tiet aan te rakenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik 2x op een meisje, geen ideex met een jongen. Ik vind meisjes wel enorm sexy en wil er ook graag aanzitten, maar doordat mijn relatie gewoon prima is, denk ik nooit meer "haar/hem wil ik zoenen".
Dat is vaak genoeg ter sprake gekomen. En je bent al lang genoeg het middelpunt van belangstelling geweest vanavond dus.quote:
bijna al die soort muziek klinkt ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 17 april 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Will.I.Am heeft dit nummer gestolen
En er dit van gemaakt (vanaf 2:10) :
Beyoncé danquote:Op woensdag 17 april 2013 01:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
bijna al die soort muziek klinkt ongeveer hetzelfde
Stel je niet zo aan je gaat niet doodquote:Op woensdag 17 april 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet er niet aan denken om een tiet aan te raken
Mijn baas noemt ze uiers. Ik ben echt dol op die manquote:Op woensdag 17 april 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet er niet aan denken om een tiet aan te raken
Ech nie, de voorkant nietquote:Op woensdag 17 april 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisjes hebben over het algemeen ook gewoon een veel mooiere bouw dan een jongen. Dus dat is logisch
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
bijna al die soort muziek klinkt ongeveer hetzelfde
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is vaak genoeg ter sprake gekomen. En je bent al lang genoeg het middelpunt van belangstelling geweest vanavond dus.
quote:
wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:06 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan je gaat niet dood
Je bedoelt dat je de voorkant van een jongen mooier vindt ja?quote:
Ja, vraag je maar aan je moeder.quote:
zo iets en de achterkant eigenlijk eigenlijk allesquote:Op woensdag 17 april 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de voorkant van een jongen mooier vindt ja?
Ja mag hoorquote:
Haha nee want al haar albums hebben hele andere sfeer en genre/stijl of hoe je dat noemt, heel veel uptempo maar ook heel veel ballads enzo. En Bow Down is bv. heeeeel wat anders dan Irreplaceable, ik zie het verschil wel hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beyoncé danuitgekauwde kuttroep
Haha nee.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha nee want al haar albums hebben hele andere sfeer en genre/stijl of hoe je dat noemt, heel veel uptempo maar ook heel veel ballads enzo. En Bow Down is bv. heeeeel wat anders dan Irreplaceable, ik zie het verschil wel hoor.
En dat allemaal in het overkoepelende genre ''Kutmuziek''quote:Op woensdag 17 april 2013 01:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha nee want al haar albums hebben hele andere sfeer en genre/stijl of hoe je dat noemt, heel veel uptempo maar ook heel veel ballads enzo. En Bow Down is bv. heeeeel wat anders dan Irreplaceable, ik zie het verschil wel hoor.
Gaat het?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lol haha kkr grpapig man trollzorsz ahahahsb xDDDd
[ afbeelding ]
Gwn, veel platter en glad enzo :p geen tieten.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mag hoorMaakt mij niet uit
Maar waarom dan?
maar aan de onderkant is het niet platter hoor :p :pquote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Gwn, veel platter enzo :p geen tieten.
Ik weet niet, maar die tailles en heupen, die moet ik aanraken als het kan. Zachtjes zoenen in haar hals en haar aanraken. De heupen, de taille, haar rug en haar zachte armen. Haar naar me toe trekken en zoenen.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisjes hebben over het algemeen ook gewoon een veel mooiere bouw dan een jongen. Dus dat is logisch
Haha, je valt ook op kleine borsten neem ik aan bij een vrouw?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ik ben een billenman, maar tietenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
ja joh dat wist ik nog niet, heb me eigen onderkant nog nooit gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar aan de onderkant is het niet platter hoor :p :p
Even fappen brbquote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar die tailles en heupen, die moet ik aanraken als het kan. Zachtjes zoenen in haar hals en haar aanraken. De heupen, de taille, haar rug en haar zachte armen. Haar naar me toe trekken en zoenen.
Gvdquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lol haha kkr grpapig man trollzorsz ahahahsb xDDDd
[ afbeelding ]
Niet maagd, droog welquote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
Oversekste droge maagden hierBest schattig.
Schat ik ben geen maagd, dat moet jij toch weten na gister.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat allemaal in het overkoepelende genre ''Kutmuziek''
Ik val niet op vrouwenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, je valt ook op kleine borsten neem ik aan bij een vrouw?
Ik ook overigens
Billenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een billenman, maar tieten
Moet je voelen man
hou je bekquote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lolol wie had ooit ged8 dat bff's obama en beyonce rusie zouden maken
Hihiquote:Op woensdag 17 april 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schat ik ben geen maagd, dat moet jij toch weten na gister.
quote:
Mezelf, dohquote:Op woensdag 17 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Ok, voor jullie niet-hetero`s Of hetero`s mag ook![]()
Wat vinden jullie nou een knappe, aantrekkelijke man?
Het is lang geleden dat ik een meisje gezoend heb. En de volgende zal ik met weinig liefde en veel lust behandelen. Maar lust en liefde lijken gelijk als je dronken bent.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
Ik zal gay gaan voor Neil Patrick Harrisquote:Op woensdag 17 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Die jongen die ik laatst zag in Groningen en een biertje gaf.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Beyonce was toch een man volgens jullie?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Ryan Gosling is heet.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Geen man maar een jongenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Hm aparte keusquote:Op woensdag 17 april 2013 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal gay gaan voor Neil Patrick Harris
Het laatste meisje was voor mij in januari. Was zo raarquote:Op woensdag 17 april 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik een meisje gezoend heb. En de volgende zal ik met weinig liefde en veel lust behandelen. Maar lust en liefde lijken gelijk als je dronken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |