jmrquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik typte geen verhaal voor hier hamerhaaitje
gewoon hemelsbreed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet ik om de dollart heen tellen of
google maps zegt ongeveer 20-25quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik woon in appingedam, kijk zelf maar.
5-10 km ofzo
Ik 25 geloof ik, ben eens naar Duitsland gefietst en terug, kilometertje of 50quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
google maps zegt ongeveer 20-25
Ik maar 7
maar who cares.
A couple girlfriends? Dan ben je eerder straatarmquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gotta main bitch and gotta mistress (What else?)
A couple girlfriends, I'm so hood rich
niet in de hoodquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
A couple girlfriends? Dan ben je eerder straatarm
Rich daddy'squote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
A couple girlfriends? Dan ben je eerder straatarm
Das ist richtigquote:
FAUX.quote:
welche Freunden? hab' ich die ja?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Das ist richtigWie war es mit deiner Freunden?
SORRY ik kan niet zo goed naamvallen
quote:
het is inderdaad mit deinen, meervoud 3e nv snap je.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Das ist richtigWie war es mit deiner Freunden?
SORRY ik kan niet zo goed naamvallen
Duitsquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Duits klinkt altijd zo bitchy vind ik. Maar wel grappige taal
Frans is wel mooier
Dit is de waarheid.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Talen![]()
Alles behalve Nederlands en Engels
Nah ich dachte nur das du Freunden zu deinen Freunden gegangen war.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
welche Freunden? hab' ich die ja?
ich bin ein FOK!ker du weißt doch ja!
haha, nur joking, mit den Freunden geht's.
Geht gutquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:31 schreef Faux. het volgende:
[..]![]()
Wie geht es hier/hir/heir/here/her/hire/hoe de neuk schrijf je dat
Oh shitquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is inderdaad mit deinen, meervoud 3e nv snap je.
Haiquote:
Sprechen sie auch so gut deutsch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sprechen sie auch so gut deutsch?Nah ein bisschen. Ich kann es besser lesen dann sprechen und schreiben geht gutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
I prefer to write back to you in English ^^quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ein bisschen. Ich kann es besser lesen dann sprechen und schreiben geht gut
Ach ja, das stimmt natürlich, tur mir Leid!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ich dachte nur das du Freunden zu deinen Freunden gegangen war.
Und FOK!ers können auch Freunden haben
Pourquoi tu ne écris pas au françaisquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I prefer to write back to you in English ^^
Pourquoi tu gâche ta viequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Pourquoi tu ne écris pas dans le français
Ik weet ook niet wat jij zegt nuquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pourquoi tu gâche ta vie
Ik weet niet wat ik nu zeg
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
@ sof: Waarom verspil je je leven
= de vertaling
Wat is er met de vertaling?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
@ sof: Waarom verspil je je leven
= de vertaling
Oh okequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom verspil je je leven is de vertaling van die franse zin die ik typte
Rechtsboven, klik op uitloggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
Donderdag godsdienst herexamen over ethiek en geweld, hälp.
Gewoon zeggen dat je atheïstisch bent en bij elke vraag opschrijven dat er geen god bestaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
Goeie, als dat me een 10 op zou leveren zou ik 't doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je atheïstisch bent en bij elke vraag opschrijven dat er geen god bestaat
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
Hamerhaaisquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
A rebel i be one day on that track with gunplay
quote:
Hoiquote:
Ja hoorquote:
Niet heel veel te doen, vrij rustigquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoorlekker aan het werk
jij lekker gewerkt?
Dat lijkt me echt kut werkquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet heel veel te doen, vrij rustigWel alle groenten tellen
viel mee gelukkigquote:
Oh dan valt het wel meequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
viel mee gelukkigGaat wel per krat
Waarom zoekt je vader er dan niet zelf een uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moeders bijna jarig en ze gaat een nieuwe laptop krijgen. Ik moet hem uitzoeken
+/- ¤500 zei mijn vaderLaten we er 600-700 van maken anders gaat er weer gezeik komen
Omdat ik er meer verstand van hebquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zoekt je vader er dan niet zelf een uit
ooh okeequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik er meer verstand van hebEn hij gaf me gelijk. Nu heeft ze een HP laptop en daar heb je veel gezeik met extra software die zou moeten helpen, maar alles vast laat lopen
Dus ik zeg ASUS of Samsung. Maar die zijn ietsjes duurder.
kijk je nu echte meisjes?quote:
Ja hequote:
Waddup foo fighterquote:
Net beetje gedrumtquote:
LBquote:
Dat ik donderdag uitga in Grunn?quote:
wat is er met jou?quote:
Jij en DV wilden bij mij thuis langskomen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik donderdag uitga in Grunn?
Je doet ze raarquote:
boos ofzoquote:
Oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij en DV wilden bij mij thuis langskomen?
(in)drinkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietZe had het over ergens indrinken ofzo, maar ik laat me meeslepen hoor
zeg ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Toto69 het volgende:
Sof wat was nou die verrassing voor volgende week dan
quote:
Ze eiste het min of meer van me en ik vond het een beetje raar en nu is ze boos op me omdat ik volgens haar chagrijnig op d'r reageerde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietZe had het over ergens indrinken ofzo, maar ik laat me meeslepen hoor
beyoncéquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
indrinken is voor 13-jarige brugklassers die voor het eerst naar het schoolfeest gaan
Whutquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze eiste het min of meer van me en ik vond het een beetje raar en nu is ze boos op me omdat ik volgens haar chagrijnig op d'r reageerde.
van beyonce houden en d'r adoreren ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
indrinken is voor 13-jarige brugklassers die voor het eerst naar het schoolfeest gaan
Nee is voor arme mensenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:10 schreef JRRY het volgende:
omg mooie fotoquote:
Keelontsteking is aan het minderen, dus het gaat de goeie kant op. Maar ik juich niet te vroeg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, ben stresskip aan het spelen.En daaro?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Keelontsteking is aan het minderen, dus het gaat de goeie kant op. Maar ik juich niet te vroeg.
Verder vandaag redelijk opgeschoten met m'n deadline voor as maandag en nu ben ik moe en verveel ik me.
Ik moet om 23:45 weer antibioticapilletje nemen dus dat gaat 'm niet worden.quote:
Wekker zetten dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet om 23:45 weer antibioticapilletje nemen dus dat gaat 'm niet worden.En te vroeg, straks slaap ik vannacht niet.
Ik moet om 8 uur ook weer op voor zo'n antibioticapilletje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wekker zetten dan?En vroeger opstaan is toch ook geen ramp.
Ik ga zo waarschijnlijk ook slapen.
Pfff, wat een gedoe allemaal. Gelukkig gaat het al de goede kant op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet om 8 uur ook weer op voor zo'n antibioticapilletje.
Ja ik heb die lelijke foto gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja he
Maar er zitten ook een paar sfschuwelijke outfits bij hoor
hjb manquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal idioot een beetje grapjes maken over een zielige man zonder armen en benen![]()
20? Student soweiso want hij kwam van Modepolitie 2.0 en daar herinner ik m nog vanquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
HUH JER. Hoe oud denk je dat die Joost is?
Jaquote:
hij is 18quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
20? Student soweiso want hij kwam van Modepolitie 2.0 en daar herinner ik m nog van
jawelquote:
Niet elke student is 20?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
20? Student soweiso want hij kwam van Modepolitie 2.0 en daar herinner ik m nog van
Hij zegt alleen dat het sowieso een student is.quote:
Oja. My badquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat het sowieso een student is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Dude dafuck..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
fakking homo's gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Nice, had net Hospuce geluisterd. De outro van Epilogue breekt mijn hart telkens weerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb Burst Apart en Hospice binnen op vinyl.
Burst Apart is ook wel worth it trouwens. Leuk album. Geen zin om Hospice te luisteren, ich bin Krebs froh mang.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nice, had net Hospuce geluisterd. De outro van Epilogue breekt mijn hart telkens weer
haha foute constatering ik ben niet elf haha dombo dombo domboquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aandacht krijg je al genoeg en je mag geen bier verkopen aan elfjarigen
ook eens luusteren maar eerst strawberry jam manquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Burst Apart is ook wel worth it trouwens. Leuk album. Geen zin om Hospice te luisteren, ich bin Krebs froh mang.
of naar loudquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook eens luusteren maar eerst strawberry jam man
post dan aantrekkelijke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent vast zo'n homo als jerry die beyoncé en gaga luistert gadverdamme
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
post dan aantrekkelijke mensen
jij bent vast zo'n homo als jerry die beyoncé en gaga luistert gadverdamme
Nee alleen bier en aandacht want ik ben zo alleen omg omg omgquote:
awquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee alleen bier en aandacht want ik ben zo alleen omg omg omg
Ben je ongesteld, popjequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een herrie beetje talentloos schreeuwen en dat noemen ze dsn muziek!!!
Forever alone boiiquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee alleen bier en aandacht want ik ben zo alleen omg omg omg
BRENT - this isn't how life is supposed to be, cascading downward, everyone is my new enemy. there's nothing left to lose, i've already lost everything. the male stereotype isn't all its cracked up to be. i refuse to live that lie. rediculed because of those not like me. i am not the same, i am not the same. i'll strive to make things better. i have to help you be safe again. i'll pick up the pieces to make you feel whole again.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja iknow dees is nog erger :Squote:Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omg, ik voel jequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ben zo depri niemand mag me(((((
Dat titlequote:
punk rock is fucking self-expression punk rock is creating something outside of mainstream society (...) im sorry but if you dont believe in that (...) its everything to mequote:
Dat, mijn zoon, is een vraag zo groots als de vragen des levens.quote:
"Laat geld zien"quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Jongens jongens! DrNick vraagt hosseltips
ik snap het nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat, mijn zoon, is een vraag zo groots als de vragen des levens.
Dus doe maar niet.
Carpe diem.
so thank you for being a part of thisquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
punk rock is fucking self-expression punk rock is creating something outside of mainstream society (...) im sorry but if you dont believe in that (...) its everything to me
Dat zeg ik! De grote vragen in het leven ("waarom bestaat de mens?", "wie vindt mij aardig?", "wat is het nut van leven" en "wat at ik gister?") zijn gewoon nog niet aan jou besteed. Dus vraag ze niet en leef gelukkig.quote:
wtfquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zeg ik! De grote vragen in het leven ("waarom bestaat de mens?", "wie vindt mij aardig?", "wat is het nut van leven" en "wat at ik gister?") zijn gewoon nog niet aan jou besteed. Dus vraag ze niet en leef gelukkig.
#ditisonzin
"hoeveel voor missionares en happy-ending"quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
nu weet ik waar je woontquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Zo zeg, stroom was er in de hele wijk uitgeklapt, lekker in het donker
Vertel me meeeeeer. Heb je een vriendin. Zo ja: sexytime!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Zo zeg, stroom was er in de hele wijk uitgeklapt, lekker in het donker
Geen-elektra-seksquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vertel me meeeeeer. Heb je een vriendin. Zo ja: sexytime!
Jalooersquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zometeen ja, even wachten tot Tax thuis is
nee het is een stadquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in dat dorpje waar de stroom uitviel
Ja nooit gehadquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is redelijk standaard bij stroomuitval
Zolang je maar kan zitten man...quote:
wtf, is dat al nieuws tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja. Stroomstoring googlen is genoeg.
Hoe weet jij ditquote:
Ach, redelijk. Ben vergeten mijn handdoeken te wassen dus heb ze net in de wasmachine gegooid en vannacht om 2 uur mag ik mn bed uit om ze op te hangen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ging wel, thanks for askinghoe is het met jou?
Ik heb toch een vriendin gehad?quote:
Ah balen man, get well soonquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, redelijk. Ben vergeten mijn handdoeken te wassen dus heb ze net in de wasmachine gegooid en vannacht om 2 uur mag ik mn bed uit om ze op te hangen.
Was toch lange afstand?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb toch een vriendin gehad?
Meisjes in een H&M, hellllll
Ja dan kan je toch best een keer de stad in als je samen bent?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was toch lange afstand?![]()
Passen, hellllll
Mijn vriend gaat meestal mee het hokje in. En ik ben fijn als het om shoppen gaat. Ik hou niet van passen dus het hele proces van de winkel in tot de kassa moet snel en pijnloos zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb toch een vriendin gehad?
Meisjes in een H&M, hellllll
Nee ik dacht dat je dr amper zag etc. ik zal wel in de war zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan kan je toch best een keer de stad in als je samen bent?
Geen seks in het hokje hequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat meestal mee het hokje in. En ik ben fijn als het om shoppen gaat. Ik hou niet van passen dus het hele proces van de winkel in tot de kassa moet snel en pijnloos zijn.
Ik zag haar ook amper, 1 keer gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je dr amper zag etc. ik zal wel in de war zijn
Ohhhhhhhhquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag haar ook amper, 1 keer gedaan
Was ook meteen de laatste keer dat ik haar had gezien
Heel lang alleen maar in het FUT-topic gepostquote:
neinquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja
ken je die nieuwe track van fantasia en missy en kelly rowland al?
ok.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
warm moe een verdachte bult op mijn voorhoofd en geil en misselijk ben te tumblr voor jullie
Ohquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heel lang alleen maar in het FUT-topic gepost
maar hoe gaat het met jou?
Love youquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
warm moe een verdachte bult op mijn voorhoofd en geil en misselijk ben te tumblr voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |