SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Xpeke is top5 in de wereld ap carry.. Ja daar leer je wel wat vanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:05 schreef dustbrain het volgende:
Die pete gast is wel goed. Door hem te observeren kan ik vast wel silvernoobs carrien. Voglens mij si ie nl, dat accent en hij zei "pushing like a mongol"[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Lol @ TT
[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 16-06-2016 08:46:50 ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat is deze?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
Jij bent de enige tegen wie ik rage, haha. Sorry maar je bent oprecht de grootste kanker mongool die ik tegen ga komen in mijn leven op internet. Banwaardige dingen doen, omdat ik op de account van mijn stiefbroertje speel blokje om?
Niet zo jaloers, 29 jarige maagdelijke verkankerd mannetje. Je doet me een beetje denken aan HosaN, als je mijn kind was had ik je verkocht
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Van wie zou dit account toch zijn?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
Jij bent de enige tegen wie ik rage, haha. Sorry maar je bent oprecht de grootste kanker mongool die ik tegen ga komen in mijn leven op internet. Banwaardige dingen doen, omdat ik op de account van mijn stiefbroertje speel blokje om?
Niet zo jaloers, 29 jarige maagdelijke verkankerd mannetje. Je doet me een beetje denken aan HosaN, als je mijn kind was had ik je verkocht![]()
Lol... pre-lvl 30 is zo leuk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die heb ik ook :>quote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef dustbrain het volgende:
Deze bitch gaat me gold geven
[ afbeelding ]
Mijn huidige muis zijn rechtermuis-knop reageert nu 25%(no kidding) van de keren niet. 2-3 keer klikken voor je champ wegloopt is niet leuk vs skillshots, vooral als ie de 2de en 3de klik ook niet reageert.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb die muis al 10+ jaar in verschillende edities..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb dus ook een keer tegen die hosan gespeeld, was opzich wel aardig in die match maar wat een ego.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
Niet zo jaloers, 29 jarige maagdelijke verkankerd mannetje. Je doet me een beetje denken aan HosaN, als je mijn kind was had ik je verkocht![]()
![]()
Hij is niet bepaald de beste adc van LCS EU, maar zijn draven is zo ongelooflijk goedquote:Op woensdag 17 april 2013 03:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een keer tegen die hosan gespeeld, was opzich wel aardig in die match maar wat een ego.![]()
En ik wist niet dat er diamond mensen op FOK! zaten.![]()
eentje maar... die absoluteinsanity. Heeft hier ook wel bekend gestaan als eMaze ofzo geloof ik. En BG claimt natuurlijk dat hij minstens diamond is omdat hij een keer een ARAM tegen een diamond speler gewonnen heeft dus die laat ik ook maar in die waan.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij is niet bepaald de beste adc van LCS EU, maar zijn draven is zo ongelooflijk goed![]()
En ik wist niet dat er diamond mensen op FOK! zaten.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Terug in je kooi dan! Wanneer zal er weer een champion komen die enigszins gebasseerd is op de griekse mythologie?quote:![]()
Zit op dit moment in gold 2. Maar ik speel lang zo goed niet meer als normaal. Ik ga serieus te veel met derps om.
Onder mijn niveau etc.![]()
Ze kunnen moeilijk ware goden implementeren, het zijn goden/overpowerede helden. Plus we hebben cassio en mantheon en Alistar al. Ik kijk thuis wel even of er nog meer op griekse mythologie/ oude Grieken gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:14 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Terug in je kooi dan! Wanneer zal er weer een champion komen die enigszins gebasseerd is op de griekse mythologie?![]()
Olaf doet me denken aan Zeus.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk ware goden implementeren, het zijn goden/overpowerede helden. Plus we hebben cassio en mantheon en Alistar al. Ik kijk thuis wel even of er nog meer op griekse mythologie/ oude Grieken gebaseerd zijn.![]()
Olaf is een viking, zie ook blond haar enzo. En tuurlijk Ragnarok als ulti (Ragnarökr = godenschemering in de Noorse mythologie)quote:Op woensdag 17 april 2013 10:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Olaf doet me denken aan Zeus.![]()
Wanneer komt er een afrikaanse mythologisch wezen in?(op egypte na)
Owja, riot doesn't like nigga's!![]()
Die forum posts daarover.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
"enigszins gebasseerd". Cassio, Panth en Ali zijn er inderdaad al, ook Soraka, Diana (Artemis) en natuurlijk Nami.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk ware goden implementeren, het zijn goden/overpowerede helden. Plus we hebben cassio en mantheon en Alistar al. Ik kijk thuis wel even of er nog meer op griekse mythologie/ oude Grieken gebaseerd zijn.![]()
deze is een nieuwe permaban voor 'm op fokforums!quote:
(en zal niet lang duren met zo'n additute dat hij ook een permaban op leaugue of legends krijgt, mischien zal ik even support een mail sturen over dat hij zijn vriendjes boost)
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 16-06-2016 08:47:09 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Iets met teentjes en er op getrapt zijn?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
deze is een nieuwe permaban voor 'm op fokforums!
(en zal niet lang duren met zo'n additute dat hij ook een permaban op leaugue of legends krijgt, mischien zal ik even support een mail sturen over dat hij zijn vriendjes boost)
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 16-06-2016 08:47:22 ]![]()
iets met ergens een lijn trekken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Iets met teentjes en er op getrapt zijn?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Diana is makkelijk, da's Diana/Artemis. Symboliek klopt ook, Diana was o.a. godin van de nacht.
Ali, Nami, Cassiopeia, Amumu, Willump (o.i.d.), Ahri, Galio, Nasus, Renekton, Warwick, Trundle en Wukong zijn op mythologische wezens gebaseerd, niet op goden.
Anivia zelfde verhaal, maar dan een ijsversie i.p.v. vuur.
Pantheon is gewoon het beeld dat veel mensen van Spartanen hebben dankzij 300.![]()
Ja da's waar, ik vond die hamers/bijltjes wel een beetje Zeusachtigquote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Olaf is een viking, zie ook blond haar enzo. En tuurlijk Ragnarok als ulti (Ragnarökr = godenschemering in de Noorse mythologie)Er zijn wel skins gebaseerd op Afrika, zoals Pharaoh Nidalee/Amumu,Totemic Mao'Kai en Djinn Malzahar zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:54 schreef dustbrain het volgende:
Wanneer komt er een afrikaanse mythologisch wezen in?(op egypte na)
Owja, riot doesn't like nigga's!![]()
Die forum posts daarover.
Edit: Waarom geen Egypte?? Gij racist.![]()
doen ze vast niks mee. Ze gaan heus niet ip check doen en daarop bannen.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Heb dan ook best veel informatie toegevoegd, zowel van zijn escapades op de euw forums, als hier, als het boosten van zn vriendje.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
doen ze vast niks mee. Ze gaan heus niet ip check doen en daarop bannen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
doe er wat aanquote:Op woensdag 17 april 2013 11:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ga aub wat doen met je leven, ipv van mijn vaders belastingcenten leven.
ok, mijn belasting zaakjes zijn op orde hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik stuur een ticket naar de belastingsdienst. Dat zal je leren!
ja, lekker lui en uitkering-trekken he, allemaal met opzet, heerlijk vakantie zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij zit dit land in een crisis, lekker uitkeringtrekken met je luie reetVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Popcorn pakt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Deze spel slaat echt nergens op.. van Silver II 50pt nu weer opeens silver IV 35 pt.
Retards... RETARDS EVERYWHERE[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
veel denkbeeldige vrienden en ze kennen ook vechtsporten, eentje kan karate en een ander kan krav maga.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zal ook vast verklaren waarom je alleen maar denkbeeldige vrienden hebtVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb dan ook best veel informatie toegevoegd, zowel van zijn escapades op de euw forums, als hier, als het boosten van zn vriendje.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Heb je nooit in de spiegel gekeken en je afgevraagd wat voor een mongool je eigenlijk bent? en niet eens wat moet gaan doen met je leven?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
veel denkbeeldige vrienden en ze kennen ook vechtsporten, eentje kan karate en een ander kan krav maga.![]()
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 17-04-2013 12:57:41 ]Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Maokai is een indiaanse skin.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja da's waar, ik vond die hamers/bijltjes wel een beetje Zeusachtig
[..]
Er zijn wel skins gebaseerd op Afrika, zoals Pharaoh Nidalee/Amumu,Totemic Mao'Kai en Djinn Malzahar zo uit mijn hoofd.
Edit: Waarom geen Egypte?? Gij racist.
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 17-04-2013 12:21:48 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: