PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
DTM! hoe kan hij hem nou gekaapt hebben? Met die dunne armpjes.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Minder luchtweerstand om te klikken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
ik wil kruimeltaart graag op adresquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
1000!!!!!!!!!!!!!!!!!CAKE VOOR IEDEREEN OP KOSTEN VAN STOEREBOII!!!!!!!!!!
Je red het toch nietquote:
Heb ik al uitgespeeld, eentonig en niet voor herhaling vatbaarquote:
zn vriendjequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje had zon geniale TT in gedachten...
En wie heeft Baje vernederd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
had ik dat ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
redquote:
Welke? ik heb hem geleend. vind dit deel ( deel 3) tot nu toe nog niet heeft spannend.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik al uitgespeeld, eentonig en niet voor herhaling vatbaar
Doeisnormaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
DTM![]()
![]()
Wist niet dat honger afrikaantjes internet hadden ...
In de vakantie ga ik weer verder met Brotherhoodquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welke? ik heb hem geleend. vind dit deel ( deel 3) tot nu toe nog niet heeft spannend.
ik dacht dat we vrienden waren..quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerste heugelijke feit van dit topic.![]()
* Verzendkostenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]VERZENDINGSKOSTEN VOOR STOEREBOII!!!!!!!!!!
Z'n vader.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Die vond ik wel leuk. Beetje assassins opleiden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
In de vakantie ga ik weer verder met Brotherhood
quote:
Je probeert wel misbruik te maken van mensen ja. Ook van mij, elke avond huil ik hierom.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon goedkoop scoren over de rug van andere.
Ook deel 3quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welke? ik heb hem geleend. vind dit deel ( deel 3) tot nu toe nog niet heeft spannend.
RvPquote:
Ben je gehandicapt ofzo ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ik vind toch dat het succes van dit topic allemaal aan mij te danken is
Ik vond 'm best wel goed eigenlijk. Wel minder dan 2 en brotherhood. Ik vond hem juist steeds beter worden naar mate het verhaal vorderde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ook deel 3![]()
Hoe verder je komt hoe slechter het wordt, maar dat is mijn mening
TDMquote:
Jij hebt er 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:00 schreef Baje het volgende:
[..]
Jij hebt er 2grtjes trugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik vind de mogelijkheden zo beperkt in het spel, beetje huizen klimmen, hard rennen en ruzie maken met rode jassen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:58 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik vond 'm best wel goed eigenlijk. Wel minder dan 2 en brotherhood. Ik vond hem juist steeds beter worden naar mate het verhaal vorderde.
Wat vond jouw cammende bovenbuurvrouw daarvan?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat vond jouw cammende bovenbuurvrouw daarvan?
Ja natuurlijk. Het verdriet van een gestolen topic weegt niet op tegen het genot van je nauwe bilspleet.quote:
en bomen klimmenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben nu eindelijk die indiaanHet vecht wel leuker.
Ja, wel pijl en boog. Schiet wat sneller dan die wapens.quote:
Ik haat die zee missiesquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben nu eindelijk die indiaanHet vecht wel leuker.
Het scheelt dat jij een lindworm (hah see what i did there) hebt en er dus tussen kan komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het verdriet van een gestolen topic weegt niet op tegen het genot van je nauwe bilspleet.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het verdriet van een gestolen topic weegt niet op tegen het genot van je nauwe bilspleet.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het scheelt dat jij een lindworm (hah see what i did there) hebt en er dus tussen kan komen
Die rooie uit Gestelquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
Mensen die geen RDR spelen/hebben gespeeld
kom danquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
Mensen die geen RDR spelen/hebben gespeeld
kloptquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet meer nodig anno 2013?
Hipster.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je wilt gewoon even de aandacht trekken?
besteltquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb Elgato bestelt heb hem donderdag,vrijdag of zaterdag.
stop je studie rechten en word Nederlands docent ofzoquote:
Nee, Nederlands rechtquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef quer het volgende:
[..]
stop je studie rechten en word Nederlands docent ofzo
gelukkig sta ik er niet tussen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
-Fuszy kan niet trollen
-Djeetje heeft een goede internetverbinding
-VDM's tweede vader kijkt regelmatig pörn
-DS2 gaat niet uit omdat hij niet staand kan plassen
-Bmo89 biedt 300k op een gold squadfitness
-Iwan leerde Jean-Paul voetballen
-Er werden veel nieuwe blikken geopend
-Timmy_Turner werd boos omdat hij niet kon winnen met randoms
Ik moet hier elke keer weer om lachenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
maar jij bent ook heel doorsneequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gelukkig sta ik er niet tussen. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
- Tbakkert: tweeling broertje van GJEquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gelukkig sta ik er niet tussen. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:15 schreef quer het volgende:
[..]
maar jij bent ook heel doorsnee
Dat valt wel mee hoor, maar ik gedraag me hier gewoon heel behoorlijk. Wat zeg ik, meer dan behoorlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
DOE DAN TENMINSTE EEN LEUKEquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
- Tbakkert: tweeling broertje van GJE
cool ik heb goed internet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
-Fuszy kan niet trollen
Hij is dood hequote:
ja juf ikkequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
trouwens;
Mensen die op de PS3 nog nooit Little Big Planet hebben gespeeld![]()
echt niet?quote:
die is wel tof jaquote:
jammer hoor...quote:
avec moiquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
Ik zal hier altijd worden herinnert als de spelling mongool
Godver.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
-Fuszy kan niet trollen
fep der die fepquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet echt is![]()
[ afbeelding ]
ja, maar het is echt leuk om met zijn 4'en/5'en te doen. En dan elkaar allemaal naaien door elkaar vast te houdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:16 schreef quer het volgende:
is gewoon een of ander gé spel dat je een pluche pop bent
Dafuk?
vriendin van stroman?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel duidelijk tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de zus van Djeetje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
heb het wel eens gedaan maar mensen worden boos als je ze tegenwerkt en eigenlijk zijn alleen de mini-games leukquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar het is echt leuk om met zijn 4'en/5'en te doen. En dan elkaar allemaal naaien door elkaar vast te houden
al bijna nostalgie datquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
trouwens;
Mensen die op de PS3 nog nooit Little Big Planet hebben gespeeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
ja, Stokstaartjes springen is een leukequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb het wel eens gedaan maar mensen worden boos als je ze tegenwerkt en eigenlijk zijn alleen de mini-games leuk
Ik heb geen indruk gemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
-Fuszy kan niet trollen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Thorb homo, waarom heeft arsenal niet gewonnen. Allemaal jouw schuldJe moet scoren om te winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*-quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
DuTank handelt nu ook in SMLENO-spelers.
ik heb al een keer pics van me zus gepost ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je zou ook pics posten en ik dacht dat iemand je voor was.
- DuTank met spacecake in de les back in the dayzquote:
DarkSonic2, mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
DuTank handelt nu ook in SMLENO-spelers.
Schele met brilquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand die jongen opgemerkt in het publiek bij VI gisteren, zit links achter Gijp![]()
Ik ook niet terwijl ik ook toch zieke trade skillz hebquote:
accepteerd en vindquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:20 schreef quer het volgende:
[..]
- DuTank met spacecake in de les back in the dayz
- DuTank met een vriendin die jogging broekjes oke vind omdat hij haar toch accepteerd
mijn. en dat was volgens mij enkelvoud toch, 1 foto? dus dan telt het niet. minimaal 2 is de eis.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb al een keer pics van me zus gepost ?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:20 schreef quer het volgende:
[..]
- DuTank met spacecake in de les back in the dayz
- DuTank met een vriendin die jogging broekjes oke vind omdat hij haar toch accepteerd
Niet gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb al een keer pics van me zus gepost ?
jaja ik ga maar wel 's lessen nederlands bijwonenquote:
Jaquote:
iedereenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
Wie wil opnieuw pic van mijn zus zien dan ?
Ik kon toen ik 8 was al de persoonsvorm goed spellen. Ook kon ik op mijn 4e al lezen en rekenen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:21 schreef quer het volgende:
[..]
jaja ik ga maar wel 's lessen nederlands bijwonen
Als iemand jou kan bannen van dit topic post ik de fotoquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef quer het volgende:
als het maar de pic is met een c en niet een k
ik had niveau uit in groep 3 jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon toen ik 8 was al de persoonsvorm goed spellen. Ook kon ik op mijn 4e al lezen en rekenen.
we waren toch vriendenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als iemand jou kan bannen van dit topic post ik de foto
ik kon op mijn 4e al mezelf aftrekken en maakte op mijn 5e mensen al in op fifa.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon toen ik 8 was al de persoonsvorm goed spellen. Ook kon ik op mijn 4e al lezen en rekenen.
Sorry maar deze zin snap ik ook al niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:23 schreef quer het volgende:
[..]
ik had niveau uit in groep 3 ja
come at me bro
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:23 schreef Ajacied7 het volgende:
-Quer is echt een gymnasiast
-Kamikazie eet graag worstenbroodjes.
-HUUUUUUU
Nou, op de basisschool waar ik op zat hadden ze een systeem bedacht waardoor de leerlingen zich in lees niveau kunnen onderscheiden. Namelijk dmv lees niveau's het begon bij 1 t/m 5 eenmaal 5 uit heette dat "uit". De meeste kinderen hadden het ongeveer in groep 6-7 terwijl ik het al eind groep 4 had. Toen ben ik begonnen met engels boeken lezenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry maar deze zin snap ik ook al niet.
quote:
AVI-leesniveau's?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]
Nou, op de basisschool waar ik op zat hadden ze een systeem bedacht waardoor de leerlingen zich in lees niveau kunnen onderscheiden. Namelijk dmv lees niveau's het begon bij 1 t/m 5 eenmaal 5 uit heette dat "uit". De meeste kinderen hadden het ongeveer in groep 6-7 terwijl ik het al eind groep 4 had. Toen ben ik begonnen met engels boeken lezen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Jij had zomaar een USB stick kunnen worden. Die kunnen ook beter lezen dan schrijven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]
Nou, op de basisschool waar ik op zat hadden ze een systeem bedacht waardoor de leerlingen zich in lees niveau kunnen onderscheiden. Namelijk dmv lees niveau's het begon bij 1 t/m 5 eenmaal 5 uit heette dat "uit". De meeste kinderen hadden het ongeveer in groep 6-7 terwijl ik het al eind groep 4 had. Toen ben ik begonnen met engels boeken lezen
Duh jij ben ook niet interessant en zal niet herinnerd worden.quote:
IN JNG EN ONZ WERD IK GELUKKIG WEL GEMIST TOEN IK 2 WEKEN WEG WAS JAquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Duh jij ben ook niet interessant en zal niet herinnerd worden.
Wat grappig dat je over een USB stick begintquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij had zomaar een USB stick kunnen worden. Die kunnen ook beter lezen dan schrijven.
Wij 3 middelbaar scholieren hebben een alliantie. niet bashenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Duh jij ben ook niet interessant en zal niet herinnerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
- Rot op kudtquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
-vandermar heeft De Kuip bezocht
-Zhano heeft een AB
-pace86 bezit veel coins
quote:
Ik snap het nog steeds nietquote:
ja, afhalen bij stoereboii en bajequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Krijgt iedereen nu gratis Messi omdat het topic 1000 is?
Ja, wist je dat nou nog steeds niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:33 schreef quer het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, ben jij nou Tom deacon?
Maar je hebt een goed engels accentquote:
TR Gemacht.quote:
Ik rol snelquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
wil er dan helemaal niemand potje low pace
Hoi,quote:
Ik heb mijn team lekker verkocht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
wil er dan helemaal niemand potje low pace
Ik rol stophoestquote:
Ik ben oorspronkelijk Engelsquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef quer het volgende:
[..]
Maar je hebt een goed engels accentdat kan niet
.
Geef me toestemming, dan doe ik het wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoi,
Vind jij dat ik een foto van mijn zus hier moet posten ?
Jij bent tenslotte de opa hier.
komd gewo0n om k mag jouw nie so ;$quote:
Tja, wat je ooit op het internet zet, gaat er nooit meer af. En gezien het aantal zieke geesten hier raad ik het af. Tevens wil ik het liefste alleenrecht op je zus hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoi,
Vind jij dat ik een foto van mijn zus hier moet posten ?
Jij bent tenslotte de opa hier.
Heb je hem nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geef me toestemming, dan doe ik het wel.
Je bent een goede Opa van het FUT Topicquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, wat je ooit op het internet zet, gaat er nooit meer af. En gezien het aantal zieke geesten hier raad ik het af. Tevens wil ik het liefste alleenrecht op je zus hebben
Ik hoop dat je met de bekerfinale op de 2e ring zit. Dan gooi ik je naar benedenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
komd gewo0n om k mag jouw nie so ;$
Heb jij je kaart(en) al thuis?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met de bekerfinale op de 2e ring zit. Dan gooi ik je naar beneden
Wh000t ik wil ook!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met de bekerfinale op de 2e ring zit. Dan gooi ik je naar beneden
Oh, dan gooi ik je bij nader inzien niet van de 2e ring naar benedenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je bent een goede Opa van het FUT Topic
tof teamquote:
wan luvquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dan gooi ik je bij nader inzien niet van de 2e ring naar beneden
Aww ik wilde ook mee doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dan gooi ik je bij nader inzien niet van de 2e ring naar beneden
Kakaquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tof team
Maar waarom geen KAKA op CM?
Ik ben aan het leren. Morgen tentamen en donderdag ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef BDIL het volgende:
Komen mensen clubben anders CoD met Thad en VDM
Waarom wel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tof team
Maar waarom geen KAKA op CM?
Ben net gestopt manquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef BDIL het volgende:
Komen mensen clubben anders CoD met Thad en VDM
Nee, ook niet. Ze zeiden iets van rond half april. En er was eerst al iets misgegaan bij onze bestelling, maar we zijn dus niet de enigequote:
Ik zie hetquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Aww ik wilde ook mee doenBeetje jonassen enzo.
Zijn vriendin? Ja, ik snap het ook niet, daarom vind ik Djeetje een heldquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ze ziet er wel een beetje uit als een blonde hamster, Djeetje, maar ik heb je hoofd gezien en ik zou er blij mee zijn als ik jou was.
Verklaar dat 2e eens meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ze ziet er wel een beetje uit als een blonde hamster, Djeetje, maar ik heb je hoofd gezien en ik zou er blij mee zijn als ik jou was.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb een foto van zijn vriendin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn vriendin? Ja, ik snap het ook niet, daarom vind ik Djeetje een held
Hoe direct wil je het hebben?quote:
quote:
Ik ben trots dat ik je nog geen bericht heb gestuurd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
Maar serieus, aan alle sjonnies die me nu aan het berichten zijn: Nee, je krijgt die foto niet.
Oo dacht dat he tover me zus ofzo ging.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb een foto van zijn vriendin.
[..]
Hoe direct wil je het hebben?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben aan het appen met die zus van mijn collega. Die stuurde serieus het volgende: hou aud was jij dan..... echt. aud. wtf
Ik heb dr op mn gsm zelfs geloof ik. Maar verwijderen voordat ik bij overlijden de geschiedenisboeken in ga als pedoquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
Maar serieus, aan alle sjonnies die me nu aan het berichten zijn: Nee, je krijgt die foto niet.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dr op mn gsm zelfs geloof ik. Maar verwijderen voordat ik bij overlijden de geschiedenisboeken in ga als pedo
Terugrekenen van 2013 naar 1817.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, ik stuurde alleen terug: aud? Zij: Ja, wat was je leeftijd toen je uit huis ging.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Als meisjes aan mij vragen hoe oud ik ben zeg ik altijd ha ha nog twee biert jes dan ben ik out en meestal rennen ze dan huil end weg ha ha balen altijd vervel end
quote:
200-4 = 196 toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Terugrekenen van 2013 naar 1817.Hoofdrekenen voor experts.
Klinkt als een goed opgevoed kind. Je mag niet lachen anders wordt je moeder boos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
goddomme, mijn moeder werd boos omdat ik moest lachen
daar niet van, maar ze probeert te slapen hier tegenoverquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed opgevoed kind. Je mag niet lachen anders wordt je moeder boos.
Nog in een ledikant bij je ouders op de kamer slapen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar niet van, maar ze probeert te slapen hier tegenover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |