Als Psy hierdoor stopt met zingen vind ik het goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef zijwielen het volgende:
noord-korea gaat de ondergaat de ondergang van de aarde veroorzaken!
noord-korea gaat weer vechten met zuid-korea zuid-korea krijgt steun van amerika dan vallen de russen weer lastig en dan komen de atoombomen en wordt de wereld zo als we het kennen vernietigd! ik weet het zonde maar wat denk jij?
ik maak me geen zorgen ik pak een wapen knal ze door hun hersens heenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef sunjanus het volgende:
[..]
ik denk dat jij je zorgen maakt en bang bent
nee schiet ze zo door de hersens dat ze blijven leven maar hun lichaam niet meer kunnen bewegen enz dat het gwn kasplantjes zijn ...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef sunjanus het volgende:
goed man, pak ze aan
dat zal ze leren
oh nee, dan zijn ze natuurlijk dood, toch?
Alle landen kapot maken van binnen uit! Nederland aan de top!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef ManianMan het volgende:
Tijd om een legioen te creëren die de VS, Noord- en Zuid Korea en Rusland de pan in hakt.
Het bovenstaande is niet grappig bedoeld, integendeel het is bloedserieus. Deze landen vormen een groot risico over het bestaan van de aarde.
Totdat het werkelijkheid wordt. Weet jij wel hoeveel nucleaire bom-testen uitgevoerd worden door Noord-Korea? Het is een grote bedreiging!quote:
Dat gebeurd al 60 jaar ofzo. En de VS en ZK lokt het nogal uit vindt je niet, met oefeningen dicht bij de grensquote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Totdat het werkelijkheid wordt. Weet jij wel hoeveel nucleaire bom-testen uitgevoerd worden door Noord-Korea? Het is een grote bedreiging!
VS heb ik ook een hekel aanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Dat gebeurd al 60 jaar ofzo. En de VS en ZK lokt het nogal uit vindt je niet, met oefeningen dicht bij de grens
Prima, waarom niet? Ik bedoel bijna elk land heeft nucleaire wapens of bondgenoten met dat. ZK kan wel anders alleen dat zou de innige relatie met de VS verbreken. NK voelt zich echt bedreigd gezien de acties van de VS en de daden in de oorlog, pas heeft de VS weer het budget verhoogd voor nuclaire ontwikkeling.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
VS heb ik ook een hekel aanFalse flag operaties. Zuid Korea kan niets anders. Hoe zou jij het vinden als Duitsland zo'n testen zou uitvoeren?
Ik denk dat je eens hoofdletters en leestekens moet gebruikenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef zijwielen het volgende:
noord-korea gaat de ondergaat de ondergang van de aarde veroorzaken!
noord-korea gaat weer vechten met zuid-korea zuid-korea krijgt steun van amerika dan vallen de russen weer lastig en dan komen de atoombomen en wordt de wereld zo als we het kennen vernietigd! ik weet het zonde maar wat denk jij?
ik denk van niet...quote:Op woensdag 17 april 2013 05:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens hoofdletters en leestekens moet gebruiken
De aarde gaat wel door hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef ManianMan het volgende:
Tijd om een legioen te creëren die de VS, Noord- en Zuid Korea en Rusland de pan in hakt.
Het bovenstaande is niet grappig bedoeld, integendeel het is bloedserieus. Deze landen vormen een groot risico over het bestaan van de aarde.
Maar niet zo als wij het kennenquote:
Weet al wat er uit komt ... Dyslexiequote:Op woensdag 17 april 2013 08:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens langs de huisarts moet gaan voor een verwijzing.
Eerder KoeKoek.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:19 schreef zijwielen het volgende:
[..]
Weet al wat er uit komt ... Dyslexie
Maar dat wil niet zeggen dat het bestaan van de aarde wordt bedreigd, op z'n hoogst van al het leven erop (voorlopig dan). Die bol draait wel door en er komen vanzelf we weer nieuwe beestjes voor in de plaats.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:18 schreef zijwielen het volgende:
[..]
Maar niet zo als wij het kennen
De mensheid sterft en dan wordt de wereld weer zo als het was 1000000 jaar geleden
nee idd je vaagt er een klein stadje mee weg.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Ach, wat zal NK hebben. Handje vol nukes in de kiloton range? Daar krijg je de wereld niet mee stuk.
Haten op PSY is iets voor alto'squote:Op dinsdag 16 april 2013 22:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Als Psy hierdoor stopt met zingen vind ik het goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |