Vervolgtopique.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Klojo120 het volgende:
Hallo FOK!vrienden en vriendinnen.
Vanavond kom ik op de radio, om te praten over mijn ervaringen over het afgelopen theaterjaar dat ik bij het huisgezelschap van een plaatselijk theater heb meegemaakt.
Ik wilde eigenlijk een heleboel onzin zeggen ( 'Ja, ik ben opgegroeid in een weiland en als ik dan mijn kunsten opvoerde voor de koeien daar kreeg ik alleen maar boegeroep. Dat ervaarde ik als opbouwende kritiek en nu ben ik gekomen waar ik nu ben.' etc.)
Maar ik verwacht niet dat ze dat in dank afnemen. Wat ik jullie nu vraag is: weten jullie iets wat ik kan zeggen wat:
1.Geloofwaardig klinkt maar echt klinkklare onzin is
2.Ik wel kan maken zodat ik volgend jaar weer mee mag doen
Bovendien geef ik de beste reactie een shoutout op de plaatselijke () radio.
Groetjens,
Klojo69
Vast wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Onorgineel het volgende:
Zijn er nog andere lokale omroepen die we kunnen bellen?
Lelystad draait tot 22.00 (met credits naar Mono).quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Onorgineel het volgende:
Al die kutomroepen draaien nonstop muziek
Linkje naar het eerste topic in de OP?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lelystad draait tot 22.00 (met credits naar Mono).
http://www.radiolelystad.nl/
Was de kleinste moeite.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef _NZT_ het volgende:
Zit hier nog steeds met een grijns op de bankKudo's voor Unscrewed voor het opnemen en Klojo120 voor dit geniale topic
"Ik bel vanuit Haarlem."quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef hezdunnah het volgende:
Hahaha lachen, net het stukje van NZT geluisterd, mooi gedaan.
'Zo he das niet dicht bij de deur'quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Was de kleinste moeite.
Vooral kudo's naar Klojo, Mono, NZT en Moira.
[..]
"Ik bel vanuit Haarlem."
- "Vanuit Haarlem!?!"
Was het eerste wat in me opkwam, niet zo tactischquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Ik bel vanuit Haarlem."
- "Vanuit Haarlem!?!"
Gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Linkje naar het eerste topic in de OP?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
'Zo he das niet dicht bij de deur'
Dat gemompel ook toen je over autisme begon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Was het eerste wat in me opkwam, niet zo tactisch. Klapte bijna dicht toen ze vroeg hoe ik bij de radioshow kwam
Dat was geen gemompel, dat was een lachbui onderdrukken + in mn hoofd al bezig zijn hoe ik de zolderkamer er in kon gaan gooienquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat gemompel ook toen je over autisme begon.
Haha! Echt geweldig gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat was geen gemompel, dat was een lachbui onderdrukken + in mn hoofd al bezig zijn hoe ik de zolderkamer er in kon gaan gooien
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als je inderdaad opeens helemaal stuk zou gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat was geen gemompel, dat was een lachbui onderdrukken + in mn hoofd al bezig zijn hoe ik de zolderkamer er in kon gaan gooien
Dan had ik in ieder geval opgehangen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als je inderdaad opeens helemaal stuk zou gaan.
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:00 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor hajo.
Had je meteen in de gaten dat het Fok!kers waren die belden?
Best wel een briljante actie dit
Heb je geprobeerd op de: "l>" play knop te drukken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |