abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5747891
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen: Deel 4. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 10 september.

woensdag 11 september 2002 @ 00:09:42 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748010
In het rijke gedeelte wordt door Laurens en Bo gekaart...

Buiten komt het Nederlandstalige repertoire weer voorbij, oa Malle Babbe, Oerend Hard, Bestel moar, Er staat een paard in de gang, Bloemetjesgordijn, 's nachts na tweeen....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5748021
edit wegens geblaat

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-09-2002 14:10]

woensdag 11 september 2002 @ 00:10:55 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5748029
Hé, gaan we nu verder in deze? Ik had er al één geopend maar goed...

DAMN!! Die van mij was eerder!!!

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 11 september 2002 @ 00:12:07 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748051
quote:
Op woensdag 11 september 2002 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Hé, gaan we nu verder in deze? Ik had er al één geopend maar goed...

DAMN!! Die van mij was eerder!!!

Ik copieer mijn post wel even.
  woensdag 11 september 2002 @ 00:13:32 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5748076
quote:
Op woensdag 11 september 2002 00:12 schreef APK het volgende:
Ik copieer mijn post wel even.
Dank je Ik wilde ook zo graag een streamverslagen topic geopend hebben
  woensdag 11 september 2002 @ 00:25:34 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748288
Tijdens het kaarten fluiten zowel Bo als Laurens 'Killing me softly'.

Daar slagen ze behoorlijk in.....

woensdag 11 september 2002 @ 00:32:56 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748406
Judith heeft veel contact met het andere team.
Door een loupe bekijken ze foto's van Judith.

woensdag 11 september 2002 @ 00:39:20 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748497
Nog even de neusharen van stefan checken....

Er heerst een behoorlijk nerveuze stemming in het huis. Er wordt veel gezongen en rondgelopen.
Judith heeft al een half uur geleden aangekondigd dat ze naar bed zou gaan, maar loopt nog vrolijk rond.

woensdag 11 september 2002 @ 00:50:36 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748680
De dames zijn nu ook aangeschoven voor een spel met dobbelstenen.

Na twee minuten heeft Jeanette geen zin meer en zijn ze 'uitgemekt'.

Jeanette en Judith beginnen weer hun dagelijkse spelletje 'camera spotten'. Deze keer met handdoeken op hun hoofd om het beter te kunnen zien.

woensdag 11 september 2002 @ 00:54:22 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748731
Laurens en Bo gaan nog even zwemmen....

pi_5748759
Stream 5

De bewoners zingen nog altijd.

0.15 Daniela, Stefan en Judith bij het hek binnen. Het gaat over een plantje in rijk.

0.17 Judith : Welterusten. Lekker slapen. Doeg. Ze geeft Stefan en Daniela een zoen. Stefan : Vroeg waarschijnlijk. Judith vertrekt.

0.21 Margriet wil een foto van haar familie in rijk zetten. Daniela : Dat kan je binnenkort zelf doen schat. Stefan doucht. Daniela : Ik wil eigenlijk mijn broertjes en zusjes er ook wel bij. Margriet en Daniela kletsen over de foto's die ze in rijk zien. Judith verschijnt weer bij het hek. De foto's blijken op een kastje in de buurt van het hek te staan.

0.28 Judith en Daniela kletsen zacht bij het hek. Door de stemmen op de achtergrond zijn ze niet te verstaan. Margriet komt ook naar de foto's van Judiths familie kijken.

0.30 Daniela (?) : Mijn oma is jarig, ze is 52. Margriet : Een oma van 52 ? Daniela (?) : Als ik een kindje had gehad was ze oma. Stefan komt nu met een tandelborstel in zijn hand ook naar de foto's kijken.

0.34 Judith bestudeert Stefan met een vergrootglas bij het hek. De reden is mij niet duidelijk.

De stream stopt. Mijn pc crashte twee keer dus het duurde even voordat ik dit kon posten. Dit is voorlopig mijn laatste verslag. Ik heb geen codes meer.

woensdag 11 september 2002 @ 00:58:38 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748778
(Ik heb overigens wel beeld van de arme slaapkamer, maar het geluid van op alle streams is helaas hetzelfde....)
(Het zwembad. Jammer want ze zijn nog wakker in de bunker...)
  woensdag 11 september 2002 @ 01:05:24 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748847
Bedankt, ik heb weer geluid.

Margriet: Dit is waar ik nou bang voor was, dat je verantwoording krijgt voor een ander.
Stefan: Ja heerlijk!
Daniela: Jij bent toch heel snel wakker, Stefan? Dan moet je mij wakker maken voor een wedstrijd.
Margriet: Ja, want van Moestapha moeten we het niet hebben...

pi_5748883
Laurens in de badkamer

woensdag 11 september 2002 @ 01:11:03 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748916
Stefan doet weer een poging tot toenadering tot Daniela. Ze zijn het oneens over het aantal keren dat ze tegen elkaar aan geslapen hebben. Uiteindelijk worden ze het eens over 4 keer.
Daniela zegt dat ze lekker alleen wil liggen.

Ze bespreken de komende gebeurtenissen. Daniela is bang dat het 's ochtends gaat gebeuren. Of over een uur. Ze is geen ochtendmens.
Stefan: Nee, niet over een uur.
Daniela: Hoe weet jij dat nou? Ze is er nu toch.
Stefan: Nee, Big Brother slaapt hier niet, die is al naar huis.
Daniela: God, ik kan echt helemaal niet slapen.

woensdag 11 september 2002 @ 01:18:59 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5748998
Margriet is erg nerveus over haar rekenkundige capaciteiten en ligt hardop te oefenen.

Daniela leert haar ezelsbruggetjes.
Daniela: Als je iets x 5 moet doen kun je het ook x 30 doen en dan door twee delen.
Margriet: Dat vind ik veel ingewikkelder.

woensdag 11 september 2002 @ 01:22:05 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_5749031
Daniela zegt dat hun borsten steviger worden van het koude water.
Margriet: Echt?
Stefan: Dat klopt, en we vallen ook behoorlijk af zonder al die likeurtjes. En wijn, daar word je ook dik van!
Daniela krijgt er dorst van en gaat water drinken.
pi_5749253
1:30 uur:

Margriet, Daniela en Stefan liggen in bed, Mustapha zal wel ergens buiten beeld liggen.

Ze hebben het over de toekomstige bewoners van het Big Brother huis... Ze hebben nog een beetje moeite met alle namen.. die rooie, die blonde...

Ze vinden dat er mooie meiden bijzitten en ze vinden dat ze daar zelf ook onder vallen. (ahum)

Mustapha is ook nog wakker (hoe bestaat het). Er zijn volgens hem niet zoveel foto's van 'm gemaakt toen ze het huis inkwamen.. (te weinig dus)

Ze zijn nu al de tel kwijt en weten niet precies hoe lang ze al in het huis zitten.

Margriet vindt zichzelf eigenlijk helemaal geen nachtmens. Daniela is het hier niet mee eens en vindt haar eigenlijk een dag- en nachtmens.

(sorry, streams 1t/m4 kan ik niet zien (te druk)

woensdag 11 september 2002 @ 01:42:16 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_5749277
Margriet vraagt zich af of ze zeker weten of er donderdag geen exit is. Stefan meent in het boek gelezen te hebben dat dat niet zo is.
Margriet: Ja, maar we zijn ook met z'n achtten begonnen en niet met zijn zessen. 'Goh, wat kan je je toch druk maken over zo'n spelletje, hè?'
Stefan: Gewoon niet aan denken....

Daniela: Ik weet nog een goede vraag voor Laurens. Ik zat vanmiddag op het toilet en ik zag dat... (kan ik niet verstaan.)
Stefan: Dat is heel eenvoudig, het oppervlak kan glad zijn, of koud.... (kan hem ook moeilijk verstaan.)
Margriet: God wat ben ik zenuwachtig!

woensdag 11 september 2002 @ 01:43:22 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_5749288
Ah! Daar is FB!
  woensdag 11 september 2002 @ 01:46:06 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_5749317
Ze fantaseren nu wat ze gaan doen als weer in rijk zitten.
Stefan: Dan sluit ik mij op in de slaapkamer met een fles Champagne!
Daniela: Echt niet! Dan kom ik er ook bij...
Margriet: Dan ga ik ook in mijn badpak in het bubbelbad.
Mustapha: Mischien gaat er maar één stelletje. Het moet ook leuk voor het programma blijven.
Stefan en Margriet denken dat het hele team naar de andere kant gaat.
  woensdag 11 september 2002 @ 01:50:04 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_5749349
Daniela is tegen Margriet aangekropen.
Margriet: Zou het dan weer een hele week zijn?
Stefan: dat zou best kunnen...
Margriet: Nee hè?
Stefan, met een leuk team valt het wel mee.

Daniela: Toen ik hier in kwam zei ik al gelijk, we zitten hier een week en nu is het al weer vijf dagen. Oh, wat zouden ze morgen voor ons in petto hebben? Of straks?

Stefan zegt nogmaals dat er deze nacht niets gaat gebeuren.

pi_5749360
1:45

Stefan stapt uit bed.. wat ie gaat doen is niet echt duidelijk... ik denk ff pissen.

Daniela en Margriet kruipen even lekker tegen elkaar aan en Stefan legt zijn hand op de onderrug van Daniela.

Verder niet echt interessante gespreksstof... Mus slaapt volgens mij..

pi_5749375
quote:
Op woensdag 11 september 2002 01:43 schreef APK het volgende:
Ah! Daar is FB!
Ja, 't is ff wennen hoor en moeilijk verstaanbaar soms
  woensdag 11 september 2002 @ 01:54:39 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_5749396
Margriet begint scenario's te bedenken.
'Oh God, dan zit ik hier met Jeanette en Bo, ik moet er niet aan denken....'

En toen hielden mijn streams er mee op.

pi_5749437
1:55
Margriet heeft genoeg van de aardappels die ze elke dag voorgeschoteld krijgt en ligt eraan te denken om maar in hongerstaking te gaan.. (misschien een goed plan)

Mustapha is (nog) wakker en klaagt dat ie steeds een hongergevoel heeft (ondanks het vele slapen).

Margriet besluit te gaan slapen en zegt: 'Sssst!' De anderen lijken te gehoorzamen......

pi_5749500
2:02
In rijk zijn Laurens en Bo nog wakker en ze drinken en roken wat.

Bo heeft het koud en heeft z'n ochtendjas aangetrokken en zegt nog ff goedemorgen tegen één van de meiden.

'Daar zitten we dan, twee apies', zegt Bo (inderdaad)

Bo en Laurens barsten in lachen uit als Daniela naar het hek toekomt. Waarom is niet duidelijk..
Ze plagen haar een beetje en vragen of ze een slokje drinken wil... (you go girl)

pi_5749563
2:10

Judith houdt nu Laurens en Bo wat gezelschap. Ze heeft een wel erg grote zonnebril op en gaat brutaal op de tafel zitten.

Judith heeft nu een coctail-boek in haar handen en ze doen een spelletje: 'welke coctail is dit?'
Ze noemt de ingrediënten op en hoe je 'm moet bereiden.. Het is een veelgemaakte coctail zegt ze..
Laurens denkt hardop na.. 'Mag ik 'm zien', vraagt Bo

Judith is van plan om alle recepten uit haar hoofd te leren, 'dan kunnen we ze allemaal drinken', zegt ze

Ze begint een nieuw recept op te lezen... (stom spel!)

Nu neemt Laurens het van haar over..

pi_5749608
2:23
In arm is iedereen nog wakker, inclusief Mustapha..
Ze gaan bijna over hun nek. 'Wat een meur', zegt Daniela.
'Ik heb alleen maar doperwten gehad, lacht Margriet.
Margriet beschuldigt Stefan ervan dat hij weer aan Daniela zit. 'Ik doe helemaal niks', zegt Stefan verontwaardigd..

Mustapha is het zat en zegt op een, niet serieuze manier dat het stil moet zijn..

2:29
De rust is weer (even?) teruggekeerd in de bunker.

(stream 1 en 2 kan ik niet bekijken)

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 11-09-2002 02:36]

pi_5749679
2:35
In rijk is het coctail-spelletje nu gecombineerd met een soort hints. Er worden heftige bewegingen gemaakt met zowat alle lichaamsdelen.(Jeanette slaapt waarschijnlijk)

In arm kunnen ze de slaap nog niet echt vatten. Daniela zit half rechtop in bed en fluistert wat met Stefan (niet te verstaan). 'Nou slapen jongens', zegt moeder Margriet. Stefan draait zich nog eens om en braaf gehoorzamen ze.

pi_5749746
2:45
In de bungalow besluit Judith dat het tijd is om te gaan slapen... geeft Bo een zoen op z'n mond, hetzelfde bij Laurens, niet te zien waar en vertrekt richting bed.

Laurens en Bo lijken het spelletjes-virus te hebben opgelopen want ze zijn nu aan het dobbelen gegaan.
Even later gaat Bo plassen en Laurens ruimt de dobbelstenen op. In bed liggen ze nog niet, want even later staan ze nog steeds in de huiskamer.

pi_5749782
....en toen was zat mijn tijd erop...
  woensdag 11 september 2002 @ 03:57:53 #34
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_5749890
3.58
Iedereen slaapt nog, er is nog niets gebeurd.

5.58
Twee uur later, nog steeds in bed en dus nog steeds geen actie.

6.45
Het ziet eruit alsof ze nog steeds slapen. Grmbl.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2002 06:46]

bekijkt het van de andere kant
pi_5749935
Ook hier op de gratis stream (zonder geluid) nog geen teken van leven...
pi_5749961
Margriet is even haar bed uitgeweest.. wat ze is gaan doen??

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 11-09-2002 07:27]

pi_5750039
Iedereen slaapt nog steeds.. Stefan heeft ondertussen wel zijn arm om Daniela heengeslagen... (ziet er eeeeerrrrug schattig uit)

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 11-09-2002 08:44]

pi_5750321
Onduidelijk is wat er vandaag aan de hand is, maar er zijn er al een paar uit bed. Iedereen is in rep en roer, er zijn er zelfs bij die al aangekleed zijn... (een echt gekrioel voor de camera's, het lijken wel mieren). Wat zijn we weer ijverig..

(P.S. als er iemand een code voor me heeft, dan wil ik eventueel wel weer gaan streamen... zonder geluid is ook niet alles)

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 11-09-2002 09:19]

pi_5750386
De bewoners uit de bungalow hebben hun jas aangetrokken en... wat zie ik nu? De bewoners uit de bunker zijn nu ook buiten... BIJ de anderen... (!!??) Wat gaat er gebeuren??

Ik zie nu aan de muur een soort van borden hangen met 'Start' en 'Finish' erop..

[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 11-09-2002 09:29]

woensdag 11 september 2002 @ 09:27:32 #40
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_5750393
zo te zien is er al een confrontatie bezig
pi_5750435
Het lijkt er inderdaad op... de dames hebben nu een rugzak omgekregen.. wat er precies staat te gebeuren, is moeilijk te zien.. met de rugzak om zijn ze nu een rondje aan het rennen..
pi_5750485
En weer rennen ze een rondje.. ditmaal rennen de mannen erachter aan..

(het is wat onduidelijk, ik denk niet dat ik er veel meer van kan maken... dus mensen met een code die het over willen nemen, graag)

woensdag 11 september 2002 @ 09:40:48 #43
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_5750501
van big-brother site

Indra Heerkens 11-09-2002 09:24
Big Brother geeft ze een kwartier om aan te kleden. In de dagboekkamer ligt een envelop voor de Bunkerbewoners. Terwijl iedereen zich haastig in de kleren wurmt, leest Margriet leest de brief voor met instructies.

Instructies
Ze moeten het veld verlaten via de kooi naar een speelveld. Ze mogen zo min mogelijk met elkaar praten. In de envelop zit verder een sleutel en een flesje massageolie.

Margriet krijgt het opeens op haar heupen. 'Jeetje wat eng, ik ben echt doodnerveus', gilt ze opeens. Daniela geeft Stefan nog een stevige hug. Stefan vraagt zich af of ze sportkleding aanmoeten of niet. 'Niet praten, niet praten!', zegt Margriet meteen. Ze is duidelijk gespannen. 'Waar is de massageolie en wie heeft mijn haarklem gezien? Mus, help even mee!' Gehoorzaam begint Mustapha te zoeken. Snel doet Margriet nog wat lippenstift op. Wat staat de Bewoners te wachten...?

woensdag 11 september 2002 @ 09:40:55 #44
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5750504
niet echt een stream, maar het verslag van de officiele site:

...knip...

dubbele post...

[Dit bericht is gewijzigd door Parel op 11-09-2002 09:42]

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  woensdag 11 september 2002 @ 09:41:54 #45
19333 Catty
aka Miran250
pi_5750510
Code komt er aan

Geef wel ff je e-mail

Ach......
pi_5750564
Op de postzegel is te zien dat Jeanette het niet vol kan houden. Dat zal dus wel bunker worden...
Doe alles wat je doet met hart en ziel!
pi_5750567
Stream 5

9.41 De dames lopen rondjes op het battlefield. Een instructeur geeft instructies. Er staan ook cameramensen op het veld.

Dit is de stand.

woensdag 11 september 2002 @ 09:50:34 #48
17519 Parel
pi_5750571
Op de postzegelstream zie ik ze battlen, ze lopen een parcour met rugzakken om...
pi_5750603
9.52 Jeannette : Ik krijg godverdomme de tering. Bo : Zo ken ik je weer. Pak Margriet. Dat is je doel. Jeannette loopt gewoon. Ze rent niet. Bo : Kom op. Je bent geen opgever. Kom op. Effen Margriet voorbij. Kom op. Effe die looppas er weer in. Jeannette : Sorry. Bo : Niks te sorry. Rennen. Mustapha tegen Margriet : Kom op. De beuk er in. Voor de eer. De derde plaats. Gewoon doorrennen. Kom op.
  woensdag 11 september 2002 @ 09:55:16 #50
17519 Parel
pi_5750606
Ze zijn klaar, onee, jeanette en margriet lopen nog, ik denk dat die hebben verloren en dat zij naar de bunker zullen verhuizen!
pi_5750612
Zo te zien waren die aantallen de rondjes die nog gelopen moeten worden. Judith en Daniela lijken gefinished te zijn, terwijl Margriet en Jeanette nog 4 rondjes moeten.
pi_5750631
Nou, Margriet is ook binnen...
pi_5750635
En daar is Jeannette
  woensdag 11 september 2002 @ 09:59:23 #54
17519 Parel
pi_5750641
Stef en lau hebben elkaar al opgezocht, als zijnde nieuwe huisgenootjes.
Ook Margriet is binnen, ze hangt uitgput in de armen van Mus.
En ook Jean zit uitgeput op de grond. Valt d'r niet echt mee zo'n stukje wandelen...
  woensdag 11 september 2002 @ 09:59:24 #55
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5750642
09.54 battlefield
heb er ook maar geld tegenaangegooid

bo bo loopt Ju te coachen komop dan worden we derde dan gaan we lekker als 3e naar de unker dat maakt niet uit
kom op je moet magroiet inhalen
kom schat even door
in ieder geval margriet voorbij
margriet gaat nu een beetje rennen moes coacht haar en rent aan de binnenkant van het terrein met haar mee
bo blijft ju aanzetten om door te gaan
margriet is binnen nu en wordt geroepen door bb dat ze haar zender weer om moet doen
21.58 Ju is ook binnen nu
Ju ; ik haat dit
jea : nee knap joh 45 rondjes
ju : ik kan hier echt niet tegen

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_5750666
Bo en Mustpaha moedigen Jeannette en Margriet nog altijd aan.

9.58 Jeannette heeft haar 25 rondjes voltooid. Bo : Niet te veel water drinken in één keer. Even een rondje uitlopen schat. Jeannette : Bo sorry. Bo : Niks sorry. Jeannette : Als ik nou geen kilo lichter ben weet ik het niet meer. Bo : Dat denk ik niet maar dat maakt niet uit. Bo complimenteert Jeannette dat ze het volgehouden heeft.

10.00 Instructeur : Ik ga de uitslag bekend maken. Daniela 1, Judith 2, Margriet 3 en Jeannette 4.

woensdag 11 september 2002 @ 10:07:20 #57
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5750707
bo laat ju dr rondje even uitlopen
JU: sorry bo
bo : welnee dat hoeft niet,moet je niet doen
we lopen het rondje lekker even uiten een glassje water drinken, ik vind het knap dat je het hebt volgehouden

bb vraagt of jeanet er weer bij is

bb maakt de uitslag bekend
op de 1e plaats Daniela
2e judith
3e margriet
4e jeanet
heb ik dan ju en jea weer door elkaar gehaald
ze moeten even uitstrekken van bb

stefan en danile stoeien wat en daniele roept ineens : we mogen de bungalow in !
en begint te zingen : nooit meer bloemkool

ze zijn nu allemaal nog op het bettlefield er wordt wat gepraat met elkaar
margriet baalt,maar wordt opgebeurd ze heeft dr best gedaan

streams op een orca in het zwembad

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_5750741
10.02 Stefan stoeit met Daniela. Daniela : Yes, we mogen de bungalow in. Ze schreeuwt : Geen bloemkool meer.

Mustapha : Maakt niet uit Margriet. Misschien is er morgen weer een battle. Margriet : Ik moet er even overheen komen. Als iedereen me gaat zitten aankijken.

10.09 Al enige minuten beeld van de rijke tuin. De bewoners zijn nog niet gearriveerd.

woensdag 11 september 2002 @ 10:11:44 #59
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5750760
bb het duurt nog even voor we naar binnen mogen

er wordt wat door elkaar gepraat
ja de deur was kapot en onze spullen moeten over gebracht worden
o en die ene camera hing slap
bb: nemen jullie wel alles mee, want het gebeurt best wel eens dat hier iets blijft liggen

pi_5750761
Omdat het begin vd confrontatie in alle consternatie vrijwel is gemist voor de volledigheid het streamverslag van Mediawatchers, met dank aan Miss Average:

09.09

Jeanette komt uit de DBK!!
Daniela!!! roept ze de confrontatie!! We hebben een kwartier de tijd, ik moet een brief voorlezen!!
Daniela:Mag ik me wel even aankleden

09.10

Iedereen meteen in rep en roer, ook arm schiet in de kleren.
Bo zegt vergeet jullie alarmtasjes niet...
Bij arm zit Margriet in de DBK.
Jeanette leest de brief al lopend voor...... ze moeten naar het 'speelveld' (het geluid is héél slecht!!)
Margriet: Op het speelveld worden jullie confronteerd met de BB fieldmaster, jullie mogen het hoognodige met hem communiceren.
Ze moeten iets meenemen, wat volgens Laurens massage olie is..
Daniela: Jeetje wat eng ik ben doodnerveus!!
Ze moeten voordat ze naar buiten gaan eerst nog de zenders checken.

09.15

Jeanette werkt nog vlug een banaan naar binnen en Laurens legt nog even zijn krullen op hun plek
Margriet: Waar is de massage olie???
Margriet vraagt Mustapha mee te zoeken naar haar haarknip.
Daniela twijfelt of ze haar lenzen wel in moet doen (lijkt mij toch wel handig als je iets kunt zien...)
Mustapha en Jeanette moeten hun zenders checken.
Mustapah leest de brief van BB nog eens zorvuldig na.
Margriet doet nog vlug wat lippenstift op.
Margriet: die massage olie wat moeten we daarmee.. wie moet dat meenemen??

09.20

Margriet: Kom we gaan naar buiten!
Daniela is nog steeds bezig met haar make-up .. ik mag er toch wel een béétje als vrouw uitzien zegt ze.
Ze mogen ook absoluut niet praten met de aanwezige cameramensen op het speelveld..
In de tuin omhelzen Judith en Jeanette elkaar.
De arme bewoners staan inmiddels allemaal in de kooi
BB: "vertrek nu naar het speelveld!!"
Margriet heeft een sleutel van de kooi die ze opent en de bewoners vertrekken door de grote dubbele deur naar het speelveld. Daar stelt iedereen zich voor aan 'Frank' de spelleider.
Frank: De dames gaan rennen, 25 rondes, de dames nemen mee een rugzak. Wie als eerste en tweede binnenkomen gaan naar de bungalow, nummer drie en vier gaan naar de bunker! De heren blijven aan de binnenkant staan en mogen natuurlijk aanmoedigen. Tips... ga niet gelijk als een speer weg, dan verzuur je in de benen... blijf ten alle tijde proberen te wandelen. We gaan zo meteen een warming up doen. De heren lopen met een kaartje van de dames op (en andersom??) zodat je kunt zien wie bij wie hoort.

09.30

De heren mogen de dames voorzien van water en op een tafeltje wordt een scorebord bijgehouden.
Frank: Dames als jullie ingehaald worden.. tackelen enzo is verboden... ik zeg het maar eventjes.
Ze moeten eerst een rondje warm lopen.
Margriet roept: Dit is niet leuk jongens!!!
De dames hebben ook een rukzakje om.... ('k weet niet wat daar in zit)
Frank zegt dat het beter is om een dubbele knoop in de veters te doen, omdat je anders om de haverklap je veters staat te strikken.
Frank: "Zijn jullie er klaar voor?? Nogmaals doe rustig aan.. laat je niet gek maken.."
En ze gaan van start!

09.40

De mannen lopen aan de binnenkant van de ring met de dames mee en moedigen ze aan.
Daniela en Judith liggen op kop.... Jeanette zit daar vlak achter, maar gaat nu lopen... en Margriet doet ook rustig aan.
Inmiddels heeft Judith 12 rondes gelopen...

9.45

Judith gaat gestaag door...
Mustapha geeft zijn 'partner' Margriet een peptalk.
Judith en Daniela hebben allebei toch zeker een ronde voorsprong en kunnen het zich veroorloven om even te gaan lopen.
Bo tegen Jeanette: Hup gooi die looppas d'r in! en hij reikt haar wat te drinken aan...
Jeanette: Krijg toch gvd de tering....
Bo: Jáá zo ken ik je weer.... pak Margriet!! Kom op... je bent geen opgever.
Jeanette: Ik weet als ik iets niet kan
Bo: Je kunt álles... kom op schat!! Vind jezelf ... kom op schat!!
Jeanette: Sorry
Mustapha tegen Margriet: Kom op de beuk erin.. voor de eer... de derde plaats!!
Judith en Daniela zijn inmiddels gefinished... en mogen dus samen met Laurens en Stefan naar de Bungalow.
Jeanette, Margriet, Bo en Mustapha... gaan straks naar de Bunker!

Jeanette en Margriet lopen hun laatste rondjes uit... oh .... Margriet trekt nog een sprintje en eindigt als derde!

woensdag 11 september 2002 @ 10:19:11 #61
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5750858
10.11
ze moeten naar de tuin van de bungalow gaan
bij de ingang wachten en daar op verder instructies wachten

ze lopen nu de tuin in

ju vraagt of ze wel goed op dr dukkie willen passen
BB de verliezers moeten naar de bunker

er wordt gekust en geknuffeld
succes en strekte geroepen

lau tegen stef : ik weet een heel goed dillema waar ze mij mee klijn kunnen krijgen hoor
stef en dat is
ja daarkomen ze zelf wel achter

daniela : ik wil margriet omhelzen en ze duwt me weg
stef : ja ze voelt zich kut ze haat het echt in de buhker
daniela : ja maar het is kinderachtig iedereen wel en ik niet
stef neemt het op allerlei manieren op voor haar want daan is de schakel tussen 2 en 3

10.16 Bunker
jea : knap hoor margriet
mar: ja knap hoor
krijgen we nu weer diezelfde kist mnet boodschappen ?
o wat vreselijk

Bo : neuriet wat en vraagt mag ik niet vrolijk zijn
mar : o ja hoor schat van mij wel

mar : nou euh
ik trek dat echt niet nog een week
jea : jawel we trekken je er wel doorheen joh

jea : ja maar mar hoe zwaar je nu denkt
mar : ga me nu even niet beoordelen jah
dat weet je pas als je hier een week hebt gezeten
jea nee oke
maakt niet uit sorry

woensdag 11 september 2002 @ 10:25:09 #62
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_5750918
10.20 moes naar de dbk

de bungalow bewoners zijn nog steeds buiten en mogen blijkbaar nog niet naar binnen

Bo staat buiten in de bunker: ben ik stout geweest mama dat ik hier zit
er wordt wat lacherig gereageerd

Bo vraagt hoe het werkt met roken
mar we roken met 3en rook jij marlboro light
bo nee
moes ik ga ook beginnen
er wordt nu verteld wat en hoe met de lucifers
bo : we hebben ook geen kaarsje ofzo

30.32 en de stream stopt ermee

pi_5750962
10.12 De bewoners komen de tuin in. Jeannnette : Zorgen jullie wel voor mijn duckie ? Stefan of Laurens : Tuurlijk. Margriet wenst één van de rijken veel plezier. De armen gaan de kooi in. Jeannette : Vier rondjes verschil. Ik ga met mijn kont onder de douche staan. We zullen eerst onze kleren uit moeten trekken allemaal. Bo : Kijken hoe snel we gek worden hier. Jeannette : Ik word niet gek hier. Er is nog niet eens afgewassen. O, wat raar. Bo : Ik slaap wel in die hoek.

10.16 Bo : Ik voel me net Godzilla. Hij slaakt een oerkreet. Margriet : Wen er maar aan. Krijgen we weer die kist met dezelfde boodschappen ? Vreselijk. Bo : Mag ik iets leuks zeggen ? Jeannette : Spring lekker uit je dak. Margriet : Zolang je nog vrolijk kan zijn. Ik trek het niet, nog een week. Ik heb er helemaal geen zin in. Laat mij maar heel even want het is een heel ander moment voor mij als voor jullie. Jeannette zegt iets. Margriet : Ga niet op mij inpraten. Als je hier een week zit kun je er pas over meepraten. Het is niet persoonlijk bedoeld. Jeannette : Geeft niet.

10.20 Speaker : Wil Mustapha naar de dagboekkamer komen ? Bo : Wat is er ? Je zit met een somber gezicht. Jeannette : Ik zit eens even gewoon lekker na te denken. Bo : Ben ik stout geweest mama, dat ik hier in moet ? Gelach. Bo : Als ik doorknak knak ik door. Blblblblblbl. Jeannette : Ik ben nou alweer terug bij normaal. Mustapha is terug. Hij zegt iets over de alarmtasjes. Jeannette : Waar kan ik hier een peuk roken ? Margriet : Maar dat moet dus wel op rantsoen hè. Bo : Hoe werkt dat met roken ? Margriet : Wij roken alledrie. Ik weet het niet, we krijgen nog rantsoen. Bo : Ik heb een sigaretje nodig. Wil je ook roken ? Margriet : Effe niet, ik heb zo gerend. O kut. Bo : je mag hier binnen niet roken Jeannette. Jeannette : O shit, sorry BB.

10.24 Buiten. Jeannette : Nou, die Judith en Daantje krijg je nooit meer uit elkaar. Bo : Wat is dat nou weer voor opmerking ? Het is een beetje benauwd weer vandaag. Jeannette : Ja. Volgens mij word ik toch wel na een week twee weken gek in de bunker. Bo : Hoezo ? De ruimte ? Jeannette : Het zal wel meevallen. Jeannette excuseert zich weer. Bo zegt dat het bij het spel hoort en dat hij zelf ook verloren had. Jeannette : Ze moeten niet veel uitzenden. Bo : Ze zenden alles uit. Jeannette : Mijn ex lacht zich rot. Dat ik zo tekeer ben gegaan op het battlefield. Ik stink geeneens, een wonder. Volgens mij heeft Bo een mutsje van Mustapha op. Hij wil 's middgas eten omdat je je energie dan overdag hebt i.p.v. als je in je bed ligt. Jeannette : Gelukkig heb ik nog net even mijn benen geschoren. Ik ben wel blij dat er eindelijk wat gebeurd is. Bo : Lekker toch.

pi_5751185
10.32 Jeannette tegen Laurens : Er werden gisteren namen genoemd en die groep zit nou hier. Ik heb meer met Mustapha dan we denken. Ik denk wel dat we gaan botsen. Ik kom er wel doorheen. Ik ben blij dat er wat gebeurd is. Laurens : Even een spanning voelen in je lijf. Dat vind ik fijn. Ik weet dat jij je best hebt gedaan. Je hoeft je niets te verwijten. Jeannette : Judith en Daantje zijn heel dik met elkaar en die krijgen het moeilijk als ze weer uit elkaar moeten. Laurens : Dat zou heel goed kunnen. Jeannette : Ik vind het niet erg hier te zitten. Echt niet. That's the game. Bo zit er nu ook bij. Laurens : Judith heeft mij hier gehouden. Misschien neem ik haar straks mee de bunker in. En zo gaat dat heen en weer. Het is raar. Vroeg je bed uit en bij terugkomst verwisselen. Jeannette : Het maakt mij weer scherp. Dit gaat zorgen voor mij voor een stukje bezinning en als ik daar kom kan ik meer genieten. Ik word morgenochtend wakker met last van mijn rug. Dat weet ik nu al.

10.38 Laurens : Vannacht heeft Bo geen lawaai gemaakt volgens mij. Jeannette : Effen. Maar inderdaad. Hoe komt dat ? Bo : Margriet heeft het erg moeilijk volgens mij. Jeannette : Ah, koetje. Laurens : Zal ik er op passen ? Jeannette : Ja.

Stream 3

10.44 Stefan en Daniela op de bank. Daniela : O, ik ben blij. Stefan : Goed hè ? Goed meid, een geod tempo. Daniela zit nu bij Stefan op schoot. Daniela : Ik ga douchen.

10.47 Daniela en Judith in de keuken. Judith : Ik zou zo met haar willen ruilen (het moet over Margriet gaan). Door de keukengeluiden kan ik het gesprek nauwelijks volgen. Daniela : Ik wil met iedereen contact blijven houden. Judith : Precies. Judith zegt geloof ik dat Daniela het niet moet laten bederven. Laurens verschijnt. Laurens : Ik zie geluk in je ogen. Daniela : Ik heb er alles aan gedaan. Ik heb me ook voorbereid om als ik zou verliezen nog een week in de bunker te zitten. Straks moet zij iets doen wat ik niet kan. Je moet verder kunnen kijken. Ik had door mijn enkel kunnen gaan. Dat is me al een keer gebeurd. Het gesprek wordt nu halffluisterend gevoerd. Judith : Dit had ik normaal niet gered. Dit was een onwijze overwinning. Judith en Daniela omhelzen elkaar.

pi_5751420
10.54 Stefan : Er is niks aan de hand. Judith : Je weet niet wanneer het ophoudt. Stefan : Ik was twee dagen supermoe. Judith en Laurens zeggen dat Stefan en Daniela mogen bepalen wat ze gaan eten. Stefan zet de lange zwarte pruik op. Stefan : O, dan ben ik echt een meisje. Ik heb de breedbandstream even gestart maar er is geen close up te zien (in het algemeen zijn er veel meer close ups op de lowbandstreams).

10.58 Judith : Als je net verloren hebt snap ik dat je even je moment nodig hebt. De bewoners zitten nu bij de keuken. Daniela fluistert : Het is een teleurstelling voor haar. Dan moet je niet gaan negeren. Stefan zegt iets als dat het haar eigen verantwoording is. Laurens : Ze denkt, nog een week. Dat hoeft helemaal niet. Door de keukengeluiden en het gefluister kan ik het gesprek niet goed volgen. Daniela : Ik begrijp het niet. Judith zegt iets als dat van tevoren vast stond wie gingen winnen. Judith : Maar ik kan absoluut niet lopen. Dat zei ik tegen Margriet.

11.06 Daniela masseert Laurens even. Laurens : Daniela, hoe lang is het geleden dat wij samen waren ? Daniela : Zes dagen. Ze knuffelen even. Stefan : Die rozen moeten weg.

11.08 Bo heeft zich omgekleed. Judith, Daniela en Stefan gaan even naar het hek toe. De rijken toasten, ik geloof met door Laurens vers geperst sinaasappelsap. Daniela : O je mag weeer roken hier, ik wou al zeggen je mag niet roken hier.

pi_5751754
11.13 Daniela : Ik heb vooral zin in een lekker groene salade.

Stream 5

11.14 De armen in de tuin. Margriet heeft gisteren niet goed begrepen dat de mannen de koppels mochten kiezen. Bo : Ik kan met iedereen goed opschieten. Dus het maakt niet uit. Mustapha : We hebben precies de teams gekozen die hij wou (ik neem aan Stefan). Margriet : Je moet echt voor hem uitkijken. Bo : Straks kan je nog meer genieten als je eruit komt. Margriet : Als we nog meer conditionele dingen krijgen moeten we eigenlijk stoppen met roken. Jeannette : Ik stop niet. Margriet : Als je weer verliest, dat trek ik niet. Mustapha lacht. Mustapha : Je moet er gewoon van uit gaan dat je hier honderd dagen zit. Margriet kucht. Margriet : Neem nog een sigaretje.

11.17 Mustapha : We kunnen mikodoën. We kunnen portretten maken van elkaar. Jeannette : Weet je wat ik me afvraag, of dit de enigste is ? Margriet : Eén keer in de week is te weinig. Mustapha : Gooi het eruit. Bo : We moeten de bedden verdelen. Margriet : Ik heb een dun matrasje. Daar blijf ik ook op liggen. Bo : Ik slaap in de hoek. Margriet : Ik denk dat ik zo weer in mijn bed ga liggen. Jeannette : Ik niet. Dan doorbreek ik eindelijk het laat op en laat erin. Margriet : Dat beviel me juist wel. Margriet vraagt hoe lang men vorig jaar in arm zat. Bo geeft een antwoord waar Margriet niet vrolijk van wordt.

11.22 Margriet : Ik hoop dat de volgende battle voor mannen fysiek is. Dan kies ik voor Moes. Jullie zijn allebei niet fysiek sterk. Jeannette : Dit wordt honger leiden. Mustapha : Dat is goed voor je blubberpartij. Dat zei je toch. Margriet blijft kuchen. Mustapha : Je moet stoppen met dat stomme gerook van je. Margriet : Ik kan het gewoon niet zien. Ik kan die kop van Stefan gewoon niet zien. 'Goed zo Margriet, je bent derde'. Van die domme opmerkingen. Gaat ie met die pruik op staan. Mijn pruik. Mustapha : Daniela kon niet tegen de kleine ruimte. Ze heeft het meeste gegeten. Margriet : O wat kut. Ik wist dat mij dit zou overkomen, dat ik meteen in de kutbunker zou moeten. Ik trek het echt niet als ik weer een kist met bloemkool krijg. Mustapha : Een kist met spruiten. Margriet : We krijgen er morgen één bij. Dat zal wel een vrouw zijn. Mustapha : Een vrouw is leuker qua ruzies. Je moet denken aan de kijkcijfers. Margriet : Voor ons is het leuker als er een man bij komt.

11.29 Margriet : Aan de andere kant heb ik veel minder gerookt. Mustapha : Omdat je steeds dronken was. Margriet : Dat vind ik niet leuk. Ik zeg ook niet dat jij de hele dag slaapt. Mustapha zegt dat hij het niet meer zal zeggen. Margriet : Lekker mijn koffie opgezopen, daar ben ik ook blij mee Steef. Bedenkt. Dat had hij al bedacht. Bo : Ik neem lekker thee. Mustapha tegen Margriet : Je doet alsof je het moeilijk hebt. Margriet : Ik ben helemaal niet zo sterk. Ik had echt niet harder gekund. Mustapha : Leg je er bij neer. Reageer je even af. Margriet : Ze vinden mij waarschijnlijk leuker in de bunker. Ze willen mij zien knakken. Ze zijn benieuwd hoe lang ik het volhou. Mustapha : Je houdt het honderd dagen vol, tot 21 december. Als je je er maar op instelt. Margriet : Als ik daar kom te zitten. Mustapha : Dat wordt een feest. Margriet : Daar is het al feest. Steef wil al de champagne open maken. Mustapha : Gun je het ze niet ? Margriet : Nou, Steef niet. Die had ik het wel gegund nog een week hier te zitten. Het is allemaal strategie van hem, alles is over nagedacht.

11.35 Margriet : Ze gaan ook over ons roddelen. Het is één grote fake. Ik geloof er helemaal niks van. Als mijn ware aard naar boven kom ben ik helemaal niet aardig. Mustapha : Dan zal ik je een trap onder je kont geven. Dat doe ik voor je. Ik moest mijn best doen je aan te moedigen. Ik lag in een deuk. Margriet lacht nu ook. Mustapha : Je bent derde. Margriet : Fuck you.

De stream stopt.

pi_5751924
I'll take it from here.

Ik volg het gesprek in rijk. Laurens en Stefan zitten aan tafel en praten over de groepssamenstellingen, over wat spannend is voor de kijker en wat niet.

Shit, telefoon, ik moet even stoppen!

Shrink - it's a lifestyle
pi_5752148
Okee, ben ik weer.

Laurens en Jeanette hebben inmiddels een gesprek door de tralies heen. "Als ik verlies" zegt Laurens, "En ik kan heus tegen m'n verlies, dan ga ik mezelf afvragen, waarom heb ik het niet gered?" Jeanette is blij dat ze nu aan de arme kant zit en niet drie dagen geleden. "Het komt heus wel goed" bromt Laurens "En ik wil best je koetje wel een keer kriebelen". "Ik en m'n koetje zijn gewoon een, daar kan ik gewoon niks aan doen!" roept ze vrolijk. En vervolgens gaat ze terug naar de rest in arm, om daar verder te kletsen. In rijk gebeurt verder even niet veel.

In arm zitten ze te praten. Bo jankt uit zijn onderste wederhelft. "Ik ruik wel wat gas hoor, dat is echt niet goed", zegt Margriet. "Oh m'n haar jongens" zegt jeanette, "hebben we wax mee ofzo?"

In rijk heb ik beeld van de badkamer waar Daan staat te poedelen. "Warm water, oh wat ene genot! Heerlijk gewoon!" Ze staat in haar bikini en Laurens zit erbij en kijkt ernaar. Er wordt luidruchtig geniest. Laurens loopt vervolgens naar buiten en begint Margriet door de tralies heen te masseren maar ze wil even niet. "Laat mij maar effe". "Als je me nodig hebt... " belooft Laurens. "Ik moet me er even geestelijk op instellen" "Mag ik een ding zeggen?" vraagt Laurens. "Nu is het niet leuk, want je had er niet op gerekend, maar het wil niet zeggen dat je nu weer een hele week..." "Ja, dat zeggen ze iedere keer!" "Maar misschien moet je hier gewoon iets uithalen voor jezelf. Maar ik begrijp je heus wel hoor, het is ook kut." Bo: "He, wat is het toch een lekker leventje dit! Lekker luieren, niks doen, prima!" Volgens Mus is Bo de baas.

pi_5752304
12.11 uur
Mus: "Margriet moet effe uitzeiken joh, gewoon effe met rust laten". "Lekker vers broodje, met kaas. En morgen weer kaas. En overmorgen weer kaas." Mus vindt het wel oneerlijk dat er varkensvlees is dat hij niet, nicotine terwijl hij niet rookt, en koffie drinkt ie ook al niet. "En wat heb ik? Kaas!". Iedereen lacht.

12.13 uur
Laurens: "Het is leuk dat het allemaal een beetje wisselt, zo leer je elkaar nog beter kennen. Maar ik ben gewoon toch, denk ik, net als gisteren?" Jeanette zegt dat ie wel blij overkomt dat ie nog steeds in rijk zit. Mus merkt op dat ze er wel over praten als ze eruit komen. Lau: "Ik kan Bo nog steeds aanraken en klieren." Margriet: "Ik heb gewoon geen energie. Moet ik me weer opnieuw op gaan laden! En ik verveel me al de pleuris hier de hele week. Echt kut man." En ze zucht maar weer eens diep.

12.17 uur
"Ze zitten mij te filmen nu" merkt Margriet op. "Ik wil niet gefilmd worden" Laurens moet heel hard lachen: "Dan zit je in het verkeerde programma!" "Ik ben zwak" roept margriet. "Wat, ben je zwanger?" vraagt Laurens. "Je wordt er wel slank van" probeert Margriet zichzelf op te peppen. Laurens vindt het wel een goed idee als Margriet bakker wordt. "Weer dat geile brood" zegt Margriet. "Word je daar geil van?" roepen de mannen in koor. "Margriet, geef Margriet brood!" "Toch zie je er nog uit als een zonnetje, Margriet" slijmt Laurens. "Waar is die Allah van jou nou?" vraagt Margriet aan Mus. "Die zou ons toch helpen?" Volgens Mus moet ze erop vertrouwen dat hij het beste met haar voorheeft, dat het een reden heeft dat ze nog in arm zit.

12.20 uur
Jeanette praat met Stefan over de groepssamenstelling. "Wat daantje en Judith hebben, die krijgen het nog moeilijk. Want die zijn nu al zo dik met elkaar. Ik ben blij dat ik dat niet heb." Steef: "Je moet ook niet vasthouden aan één iemand. En als er wat is gewoon praten, proberen te praten" "Dat moet ik ook wel van mezelf nu. En als ik er straks uitkom, heb ik hier het meeste geleerd." vindt Jeanette. "Ja," zegt Stefan, "Ik heb er ook al heel veel van geleerd, dat heb ik gisteren ook in de DBK gezegd. Je hebt daar minder te eten, minder te roken, je hebt koud water. Wees blij dat er nu een douchekop opzit, want nu blijft ie tenminste lopen. Ik vind jou wel sterk, dat had ik niet van je verwacht." Jeanette legt weer uit dat het arm voor haar geen ramp is, omdat ze het allemaal kent: ze heeft ook altijd weinig te eten gehad enzo. Stefan denkt dat dat haar voordeel is. "Ik vind het niet erg om hier te zitten" zegt Jeanette. "En verlies ik de volgende battle weer? dan geef ik mezelf een knal voor me kop en nou ja, dan zit ik hier gewoon weer!". Ze vraagt zich wel af of ze genoeg kwaliteiten heeft om ooit nog naar de andere kant te komen, onder andere omdat ze de jongste is.

pi_5752472
12.25 uur
"Wat als wij hadden moeten hardlopen?" vraagt Stefan. Jeanette wist het al toen ze het battlefield op ging, Margriet en zij zouden gelijk op gaan. "maar ik moet wel zeggen, dat jij het slim hebt uitgekiend voor jezelf!" zegt Jeanette tegen Stefan. "Nee, niet voor mezelf, voor de groep" zegt Stefan. "Ik heb best afgezien hoor, de afgelopen week". "Ja nou ja, het is gelopen zoals het gelopen is, maar... en twee stabiele groepen, nou.... okee..." Ze vinden wel dat Mus een stuk verder gekomen is. Hij heeft zichzelf gevonden. Stefan heeft voor zichzelf ook de rust gevonden. Dat vindt hij ook belangrijk. "Sommige mensen hebben nog langer de tijd gehad om zichzelf op te laden doordat ze langer in rijk hebben gezeten," zegt Stefan. "Morgen twee nieuwe mensen misschien" zegt hij. "Ja, dat vind ik jammer en dan hoop ik niet dat het kerels zijn, dan vind ik het nog erger!" roept Jeanette meteen. Ze denkt dat de nieuwe eerst in rijk mogen. Stefan denkt van niet, dat ze meteen gesplitst worden. Jeanette baalt dat ze tijdens de live-uitzending in arm zit. "Ga lekker douchen, ga lekker in het bubbelbad, duik desnoods een uurtje je bed in!" zegt ze tegen Stefan. Stefan heeft een dikke buik van alle appels, die hij normaal nooit eet. "Wel zingen he!" zegt Stefan tegen Jeanette. Damn, ze voegt meteen de daad bij het woord, hard en vals, mijn arme oren! Het gaat nog even over cds. Stefan heeft wat uitgeleend en nooit teruggekregen.

12.31 uur
Arm maar weer even. Laurens ligt op zijn zij aan de andere kant van de tralies en kletst met Margriet en Mus. Margriet kan weer lachen, hoor ik. "Rook je niet alles meteen op?" vraagt Margriet aan jou. "Moet ik op je gaan letten?" Ze denkt dat ze gisteren geen sigaretten hebben gehad en roept naar BB.
"Ik denk dat ik veel inlevingsvermogen heb, inschatten wat mensen gaan doen" zegt Margriet. Ze hebben het erover dat Judith zo makkelijk rende. "Het is voor haar best wel een prestatie" zegt Laurens, "echt op haar wil". "Ja maar, op een gegeven moment houdt het op" zegt Jeanette. Ze gaat bij de volgende confrontatie strenger voor zichzelf zijn. Ze weet niet goed hoe ze dat uit moet leggen. Vervolgens komt er ook niks meer uit.
Laurens probeert iets uit te leggen aan Margriet over dat zij zijn kleren aan doet en dan in het zwembad gaat springen. Ze vindt het geen leuk grapje. Hij refereert blijkbaar aan iets dat al eerder is gebeurd, maar ik weet niet wat.

12.37 uur
"Nu zit je weer een week daar" zegt Margriet tegen Laurens. "Ja, jullie zijn wel verdrietig, maar je moet ook verdrietig om mij zijn hoor! Ik vind dat ook niet leuk!" antwoordt Laurens. "D'r is hier echt niks aan, om 's nachts lang op te gaan zitten hoor" zegt Margriet. Laurens ziet de oude Margriet niet meer, zoals hij haar al heel lang kent. Laurens hoopt dat hij Bo z'n gesnurk nog een beetje kan horen, anders is het wel eenzaam. Jeanette gaat heel hard lachen als ze in rijk wakker blijven van Bo zijn gesnurk.
Ze vragen zich af of ze schoon beddengoed krijgen in arm. Het wordt opgezocht in het regelboek.

pi_5752630
12.41 uur
Jeanette denkt dat haar moeder wel medelijden met haar heeft. "Nou, de mijne niet hoor, geen moment" zegt Margriet.
"Scheer jij ook je oksels Steef?" brult Jeanette naar de andere kant. Nee, hij knipt het haar een beetje bij, omdat het anders gaat krullen. (He, wat een fijne informatie, ik ben blij dat ik nu eindelijk kan slapen vannacht!) De dames in arm willen geen tafel dekken omdat ze al genoeg hebben gedaan vandaag. Jeanette brult wederom: "Juutje!!! Eeeeee!" Mijn arme oortjes.

12.43 uur
Judith en Daan zijn klaar met douchen. Daan heeft haar haar lekker gewassen en haar nageltjes lekker gedaan, aldus Judith. Judith en Jeannette kletsen door de tralies. Jeanette: "Het blackjacken komt op een gegeven moment ook je keel uit. Ik ben blij dat ik nou hier zit". (Wat is het toch fantastisch om te zien hoe die mensen dingen anders gaan waarderen als ze aan de andere kant zitten! Anyway, daar schrijf ik wel wat over als m'n stream is gestopt.)
Ook J&J hebben het over de neiuwe mensen. Judith denkt dat zij of Laurens dan naar de andere kant moet, om in rijk plaats te amken voor twee nieuwen. Ze blijven waakzaam voor een nieuwe confrontatie. Judith raadt Jeanette aan om een reep achter de hand te houden zodat ze iets te eten heeft als ze weer aan de bak moet.
"Hoe is het slaapgebeuren daar?" vraagt Juut. "Ja, heel erg: vies stoffig, hele kouwe deken! Ik doe gewoon mijn vestej aan hoor, als ik het koud krijg". Jeanette is heel benieuwd wat de volgende confrontatie wordt. Juut wil weten hoeveel sigaretten ze krijgt. Weet Jeanette niet.

12.47 uur
Er moet in arm nog afgewassen worden. Dat moeten de mannen ook doen, want Margriet en Jeanette hebben al gerend. De massageolie mocht wel mee naar rijk, maar arm heeft hem moeten inleveren. Jeanette vindt dat ze vanmorgen errug snel in de DBK was toen ze haar riepen. Juut bemoeit zich met het planten water geven door Mus aan de andere kant.

Kan iemand een boterham voor mij maken? Ik heb honger!

Judith vertelt dat ze nog nooit zo lang achter elkaar gerend heeft. Ze heeft hooikoorts en bronchitis en ze piept heel snel. Na het rennen heeft ze door een rietje geademd, maar het werd toch nog allemaal zwart. Ze heeft ook medicijnen tegen de hooikoorts. Mus heeft het ook en gebruikt ook medicijnen. "Ik had het echt uit de grond van m'n hart niet verwacht" zegt Judith. "Maar ik weet niet, ik kreeg een waas, ik dacht: door door door. Je mag blij zijn dat ik niet out ga, ik doe het gewoon. Ik heb alles gegeven en het was gigazwaar en je hoefde ook maar effe door je enkel te gaan en je was er ook geweest. Best wel in dat zand zo en 's morgens vroeg." "Ja" zegt Jeanette, "Dat vond ik dus stom, dat het door zand moest! Ik fiets liever." "Ach, bij iedere battle weten ze wel wie er gaat winnen van tevoren. iedereen krijgt wel iets. Margriet kan goed zingen, liedjes zingen, en als het om kennis gaat wint zij ook".
En ze nemen afscheid: er moet gegeten worden.

woensdag 11 september 2002 @ 13:11:42 #72
17519 Parel
pi_5752979
13:00 uur - 13:30 uur:

Ik druk de tv aan en zie Laurens lekker stoffen.
Daniela vindt erg lekker om weer in de bungalo te zijn, ze voelt zich helemaal verwend.
Stef ligt in bad lekker schoon te worden.
Daan neuriet/zingt een liedje, helemaal opgetogen van de nieuwe situatie! Nu weer bezig met het vijlen van de nagels. "het ziet er uit!" ze mag zelf de nagellak van Juud gebruiken. De dames zijn echt blij om weer bij elkaar te zijn.

13:09 uur:
In de bunker zitten Margriet, Mus, Bo en Jean in de kooi, ze hangen meer.
Jean is niet moe, zegt ze... ze moet alles even op een rijtje zetten...
Er zeurt een dame in de bunker over een slapend been, maar verder wordt er weinig gecommuniceerd.
Bo komt kreunend overeind om alles in de koelkast te zetten, ze zullen wel buiten gelunchd hebben.

pi_5752996
12.54 uur
Er gebeurt even niet veel. Er zijn broodjes verbrand in arm. Ohnee, het valt mee. Broodjes worden verdeeld. Ze mogen kiezen van Margriet, of ze ze alle drie gelijk opeten of dat ze er nog een bewaren. ('s Toch lief) En eet smakelijk maar.

Ik heb overal alleen geluid van arm. Wat er in rijk gebeurt mag Joost weten.

13.02 uur
Rijk doet ut weer. Judith gaat de bedden doen. Laurens roept smakelijk eten naar de arme kant. Er zijn al vier dagen werkzaamheden ergens, waardoor ze er niet naar binnen kunnen, maar ik weet niet waar dat dan is. Laurens vindt het maar vreemd. Judith zingt bij het rechttrekken van de bedden. Daan is naar de DBK voor lenzenvloeistof.
Laurens ziet dat er opeens andere foto's staan op het kastje.

13.08 uur
Daan is weer in beeld, in een koud jurkje volgens mij. (Hoe maak ik toch die screenshots?) Oh nee, het is weer zo'n fijn pakje. Stefan zit in het bubbelbad. Wat een herrie! Daan scharrelt wat rond. "Je hebt hier wel meer taken dan daar" zegt ze "De vloer vegen en dweilen enzo, dat hoefde daar lekker niet". Ze zingt Do wah diddy. En yes, ze gaat haar nagels weer doen! "Ik mag vast wel die mooie nagellak van jou" zegt ze tegen Judith. "Tuurlijk" roept Judith meteen. Daan loopt de badkamer in om het te halen en zoent ondertussen Stefan op zijn hoofd: "Schatje!" zegt ze.. "Hmm, dat bad!" roept Stefan gelukzalig terug.

13.11 uur
Geluid springt naar arm. Margriet vraagt aan Bo of hij de brief van zijn vader nog vaker heeft gelezen. Hij zegt van niet. Hij heeft hem nu natuurlijk ook niet bij zich. Jeanette gaat alles eens op een rijtje zetten (wat precies?). Ze zijn in ieder geval uit gegeten en hangen nog met zijn vieren rondom de tafel. Jeanettes been gaat slapen van het op de grond zitten: "oh, ik wist het!". Er wordt weer opgeruimd. De borden worden afgeveegd: "zo, die zijn weer schoon voor vanavond!". Het is echt net kamperen. Margriet scheldt Bo uit voor varken.
Jeanette geeft Bo zijn schoenen aan en vraagt naar zijn schoenmaat. "45" zegt Bo. "Kanonnen!" roept Jeanette. Margriet mompelt wat: de verveling gaat wel over, de honger gaat ook wel weer eens weg.

pi_5753006
oh, het is natuurlijk ook op tv nu! Snapte er al niks van....
  woensdag 11 september 2002 @ 13:21:30 #75
17519 Parel
pi_5753127
13:12 uur:
De Bungalo:
Je hoort het gevijl van Daan, het gefluit van Lau en het gemompel van Juud...
Stef gaat zich scheren. Ziet hij er weer lekker glad uit.
Lau: Ziiten jullie lekker te tuttelen?
Ja, zeggen de dames in koor... Lau geniet van de tuttelende dames. Juud heeft nog nooit zo getutteld als hier... Ze heeft zelfs d'r benen geepileerd met een pincet!

13:16 uur:
De bunker:
Ze vraagt zich af waar de gemaakte foto's worden gebruikt. Ze verzinnen allerlei foto's waardoor ik moet denken aan fake pics. Dan begint Margriet over Kelly, of "hoe heet ze ook alweer die omgebouwde nicht?" zegt ze... Ja Kelly, die was ijdel & die heeft lang in arm gezeten toen...
Mus heeft tijdens de foto-opnamen een karatekid-pose aangenomen, hij hoopt niet dat ze die gaan gebruiken.
Margriet klaagt dat ze tot nu toe alles heeft verloren...

Bo vraag tzich af welke dag het vandaag is... "Woendag schat" zegt Jean...

13:21 uur: Einde streams

pi_5753137
Verslag tv-uitzending woensdag 13.00-13.30 uur

12.58 Arm zit buiten op de grond te eten. (Ze mogen niet met volle mond praten )
Ze vragen zich af of het rantsoen eten groter wordt wanneer er nieuwen bij komen, anders is het echt honger lijden. Mus tegen iemand: Ik zou maar oppassen met die push-ups, de kilo's gaan er vanzelf af als je hier zit. Bo ziet wel echt heel moeilijk omdat Margriet eten wil bewaren voor als ze het echt nodig heeft.

13.01 Stream op rijk waar Laurens binnen aan het vegen is. Laurens tegen Judith: Gister heb ik hier nog op gevlogen. Judith verstaat het niet en vraagt: Gefloten? Nee zegt Laurens, ik heb op deze bezem gevlogen. O, antwoordt ze, is het een Nimbus? Judith zit aan tafel en is met haar nagels bezig. Laurens kan misselijk worden als hij ergens aan denkt (waaraan verstond ik niet).

13.05 Stefan in het bubbelbad, de essentiele delen natuurlijk weer net uitbeeld.

13.06 Daniela tegen Judith: Je hebt hier natuurlijk wel weer meer taken waarvan je je in arm niet bewust bent. Vegen enzo. Ze is ondertussen naar de badkamer, en blijft 'schijnheilig' bij de wastafel staan ipv ff bij Stefan kijken. Ze is nu in de huiskamer ook met haar nagels bezig. Judith heeft ook nog goud, naar Daniela vindt dit mooier.

13.08 Stream naar arm, waar de bewoners 'uitbuiken' Bo ergert zich aan een vlieg. Jeanette is alles op een rijtje aan het zetten, volgens haarzelf. Bo gaat opruimen, spulletjes in de koelkast zetten. Terwijl hij opstaat vraagt Jeanette, Wat voor maat schoenen heb je? 45 is zijn antwoord.

13.12 Daniela is haar nagels aan het vijlen, Judith kijkt toe en Laurens nog steeds aan het vegen. Stefan met hoofddoek om heeft m.i. nu wel een hele oude kop. Judith gaat mnaar eens met de nagels van haar tenen bezig. Stefan scheert zich, en Laurens is nog steeds druk met huishoudelijke klusjes. Laurens vindt het leuk om naar dames te kijken die zich opmaken. Tuttelende dames? vragen Je en Ju. Ja daar geniet hij van. Daniela heeft nog nooit zoveel omgetutteld als hier. Ze neurien allemaal diverse nietszeggende deuntjes.

13.16 Bo, met een hamer en ander gereedschap buiten bij de deur. Mus en Margriet, nog steeds liggend buiten. Ondertussen beelden van Stefan, die zijn borst scheert. (Jakkes).Margriet en Mus vragen zich af waar bepaalde foto's voor dienen. De eerste vond vorig jaar wel dat Kelly heel lang in arm zat. Margriet zal nooit nepnagels nemen, passen niet bij haar. Bo staat buiten af te wassen. Jeanette en Margriet hebben het over een klein bruin meisje, dat ook nog in het huis komt. Ze vinden dat die wel bij Mus past. Ze schijnt Carmen te heten en is 27 jaar. Mus kan haar zo niet voor de geest halen.

13.21 Einde uitzending

pi_5753201
13.16 uur
ik ga maar gewoon verder met verslaan vanaf de streams

Laurens vraagt of de dames lekker tuttelen. "Doe jij dat nooit dan?" "Soms" zegt Lau "Ik vind het altijd zo leuk om te kijken als vrouwen dat doen: make up op, luchtje op, haar goed doen" Judith merkt op dat ze in haar hele leven nog nooit zoveel getutteld heeft haar als hier. "Heerlijk toch wel. Misschien moet ik thuis ook wat meer tuttelen". Laurens gaat weer zingen. Steef staat zich in de badkamer te scheren. Leuk, zo'n scheerschuimbaard.
Het klinkt allemaal erg tevreden in rijk: beetje tuttelen, beetje zingen, beetje fluiten.

13.19 uur
Margriet vraagt waar ze de foto's voor gebruiken. "Voor internet" zegt Jeanette. "Margriet in bunkerdip" doen ze de koppen na. "hoe heet ze die nicht, of die ongebouwde, kelly, die zat ook lang in die bunker volgens mij. Ik ben helemaal niet zo ijdel" zegt Margriet. "Ik ben wat dat betreft meer een halve kerel. Vind jij mij ijdel?" vraagt ze aan Mus. Mus zegt dat niemand ijdel is. Daan misschien. "Meer dan ik, met van die opplaknagels enzo, dat heb ik helemaal niet". Ik kan het vervolgens even slecht verstaan. Mus vertelt dat hij een soort van dorpsgek speelde toen ze de BB-foto's maakten. Margriet zegt dat Ju en Lau tot nu toe alles nog hebben gewonnen. En dat zij tot nu toe alles nog heeft verloren.
Mus hoopt dat Guusje morgen in het huis komt, of Ting, die is ook leuk. Of Carmen. "Ja, dat is wel een type meisje voor jou" zegt Jeanette. Bo vraagt wat voor dag het is vandaag. Mus: "alleen maar dertigers hier!" Margriet: "Nou, Jeanette is 21 en Bo is 23." Volgens jeanette kun je in arm ook niet veel meer doen dan alleen maar liggen. Bo staat de heel afwas te doen.

13.24 uur
Stefan is ook weer in het land. Met een handdoek om zijn hoofd. Er staat iemand te schilderen?? Ze mogen niet naar de woonkamer in rijk, zegt Judith. Of is het toch gewoon Lau die staat te dweilen? Heuh, ik geloof het wel.
Het gaat over lekker eten. Lau heeft het warm. "Lekker hoor, Lau, zo lekker schoon en fris allemaal! Lief dat je dat doet!" zegt Judith.

pi_5753412
13.30 uur
Daan heeft schimmel op haar tenen. Daar kom je niet meer vanaf. Van die velletjes. (Zitten jullie ook zo lekker te eten?)
Ik hoor nog altijd gezucht en gesteun in de trant van "oh lekker zeg".
Judith heeft goede herinneringen aan de boterkwast. Ze heeft bij een ex-vriendje een keer zijn handen en voeten bij elkaar gebonden, hem helemaal ingesmeerd met boter en toen belegd met allerlei soorten beleg. En dat toen opgegeten. Volgens Stefan moet je dat afwisselen met warme thee, steeds afwisselen, warm en koud. Stefan staat intussen boterhammen te smeren. Hij krijgt aanwijzingen van Judith, maar hij snapt het niet. "En dan die d'r bovenop en dan lekker platdrukken" zegt Judith. "Echt lekker hoor. maar dat is niet genoeg kaas, want dat is voor een halve." Stefan past het aan. Juut vindt het ook lekker met brie ertussen of salami.
Stefan zender checken. Nou, inderdaad, thanks BB!

13.34 uur
Zowel Stefan als Lau lopen met een omgeslagen handdoekje rond. Stefan heeft ook nog altijd een handdoek als tulband in zijn haar. Daan vindt het erg warm in het huis. Judith vertelt dat ze nu wel elke dag de slaapkamerdeur een half uurtje open mogen, dus dat het minder warm is 's nachts.
Jeanette komt binnen en roept dat Stefan er leuk uitziet. "En Daantje is lekker d'r nagels aan het doen!" roept Jeanette. "Ik zit best wel goed hier! Dit wordt denk ik mijn stoeltje. En ik had op het veld dat ik dacht: ik moet ineens poepen, maar dat is nu ook weer over". Stefan vertelt hoe fijn het is om weer in rijk te kunnen poepen. "De eerst volgende keer dat ik daar weer zit ken ik zeker dat hele cocktailboek uit m'n hoofd!" tettert Jeanette.
Judith vertelt aan Stefan over het cocktailspel. Stefan gaat het met haar spelen en leest nu een cocktail voor. De cocktail heet 'orgasm'. "Ik heb dat wel eens gehad maar niet in een drankje" zegt Judith. Stefan vertelt over een feest waarop hij allerlei cocktails heeft uitgeprobeerd. Blauw, groen, geelachtig, lichtblauw.

13.39 uur
In arm zijn ze bezig met de bedden. Er lijken wel alleen maar dunne matrassen te zijn. Bo baalt. Jeanette stelt voor om dan maar af te wisselen. Twee dunne op elkaar is ook een dikke. Bo moet een oud, gebruikt laken op zijn bed leggen, want er is bijna niks schoons. Jeanette is iets aan het doen dat niet lukt: "Dit is echt een fucking ramp! Arghhh!" "Oh jongens, dit wordt echt nog een bak!" zegt ze. "Oh, where did I get myself into?" vraagt ze zich af. Tja, dat vragen wij kijkers ons ook af, toch? Ze zet nog maar 'es een nummertje in. "You must be crazy for me".
Er is ook maar een schone handdoek, dus er moet gewassen gaan worden.

13.43 uur
ik denk dat mijn streams er zo mee ophouden, nog een minuut of vijf: vervangers?

pi_5753496
13.45 uur
Als ze in rijk mochten kiezen om iets te krijgen dan koos Laurens een pen en 3 A4-tjes. Stefan koos een gitaar en zou Mus les gaan geven door de tralies. Judith zou altijd iets van muziek kiezen, liefst met trommels en weet zij veel wat allemaal. Of sporten lekker, aerobicles. "Maar als je iets echt voor jezelf?" vraagt Laurens. Stefan koos dan nog steeds de gitaar. Laurens zou een brief schrijven aan Janneke. Hij zou er hetzelfde in schrijven, als in de brief die hij voor haar achter heeft gelaten toen hij het huis in ging, maar toch. Hij heeft een keer 29 kantjes achter elkaar door geschreven aan iemand. "Zou je d'r niet liever willen horen, even aan de telefoon?" vraagt Judith. "Ja maar als je elkaar zo kort even kunt zien, wat doe je dan?" zegt Laurens. "Met een brief krijg je geen antwoord" zegt Judith. "Nee, maar ik wil gewoon mijn gedachten op papier zetten". antwoordt Laurens.
Stefan heeft water in zijn oor: "Kutzooi". Daan vertelt over zichzelf: "Ik hou van verzorging, huid lekker fris". "Zo zie ik jou wel ja" zegt Laurens. "Het hoeft niet zoveel te kosten, maar gewoon lekker, verzorgd". zegt Daan.

En dat was 'm weer wat mij betreft: de streams zijn gestopt!

pi_5753748
Edit: Foutje
pi_5754700
14.00
rijk

Daniella en Laurens zitten op de bank te filosoferen over het leven..
door terug te kijken op het leven ziet ze dingen in dingen die ze fout heeft gedaan..
ze heeft het over invloeden van andere mensen
het is aan jou of je door die anderen laat beinvloeden

Arm,

Jeanette zit door het hek met Judith te kletsen erg weinig geluid dus kan niet volgen waar ze het over hebben..
geloof dat ze het over de de pil hebben over het doorslikken ervan (voor de mannen... dat ze dan niet meer ongi worden) dat dat slecht is
nou lekker praatje hoor over bloedingen
wanneer op welke tijdstip je hem in kan nemen lekker boeiend gesprek

Bo en moes liggen in de kooi beetje in te dutten...

14.23

het gesprek van Daan en Lau gaat nu over een familielid? van Lau die overleden is (heb even gemist over wie het ging......

Nou pfff lekkere gesprekken zeg........

Margriet is erg aan het hoesten ze is volgens Jeanette en Judith meer gaan roken
volgens Judith gaat zij een beetje buiten de boot vallen maar aan de andere kant iedereen mag Margriet graag...
Jaenette heeft het weer over de volgende dillema

wat is er met je vraagt Judith aan Jeanette...
niks zit een beetje in mezelf te denken
oh..

Ze gaan allebij nu hun eigen ding doen...

14.57
Jeanette verveeld zich ze zegt hardop! Ik ga mezelf maar bezig houden anders weet ik het ook niet...

(wat wil ze gaan doen dan...

ze gaat een beetje opruimen
Van wie was deze handdoek? van mij zegt Stefan
dan gaat ze haar tanden poetsen en ruimt nog het een en ander op..

14.42 Stefan moet naar de Dagboekkamer komen
is er al heel snel weer uit niemand vraagt wat hij moest doen dus ik weet het niet...

Daniella en Lau raken maar niet uitgepraat
Stefan darteld er maar een beetje bij

Jeanette loopt in de kooi en zegt ohhh wat is het stil bij mij... er liggen er 2 te slapen Ze praat wat met Stefan..
Moes wordt wakker en loopt direct naar binnen zonder iets te zeggen en komt ook weer snel naar buiten

Jaenette wordt aangevallen door een mega grote wesp/bij ofzo kijk eens roept ze
Bo wordt hierdoor ook wakker en loopt ook gelijk naar binnen en komt fluitend weer naar buiten...

even knuffelen vraagt Jeanette aan Bo? nee zegt hij eerst even het water opzetten (ahhhhh die Jeanette zeg tjonge)

Laurens zit in de dagboek kamer en is er ook weer binnen een minuut uit

Bron: Media Watchers (Sterre)

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_5754801
Ik ben in de rijke kant, ik hoor Daniela en stefan.
Daniela heeft slecht geslapen door de geluiden van Stefan.
" jij loopt zo te reutelen"

Ik ben naar arm, ik zie Mus en Jeanette. daar word weinig gezegd.

ik wacht op de confrontatie tussen Judith en Margriet

pi_5754874
jeanet: niemand voelt zich hier lekkerder dan aan de andere kant
Mus: ja maar als je hier al een week zit, daarna versta ik t niet
jeanet: nou Mus tegen mij kan je alles zeggen.
Mus ; ik zal je helpen te otnhouden.

Stem: wil jeanette naar de dagboekkamer komen

Jeanette: kanonnuh.
heb je wel je zender om?
Jeanet: ik heb mijn zender om
jeanet: ik blijf komen man (zo lucky bitch )

pi_5755060
jeanet terug: met luide stem"

"vanaf nu geldt dat er een sanctie geldt, voor degene die het doet en die het niet doen als je in de raampjes kijkt om de camera mannen te spotten.
dit is een ernstige waarschuwing
.
Ik zal maar naar de lucht kijken en de vogeltjes
niet meer door de raampjes
jeanet: we moeten andere leuke dingetjes verzinnen
kan jij het aan jou kant doorgeven

judith: ja dat zijn niet echt camera spotters, maar ik zal t doorgeven

jeanet vertelt t nu nog eens, en zegt dat zij een ernstige waarschuwing heeft gehad.

ik vind t niet leuk. t was gewoon een spelletje van mij en Juuth of we ze kunnen zien.

Bo: nee ik voel me niet aangesproken.
jeanete: nee dat hoeft ook niet, t ging om mij en Judith maar ik moest t ook aan de anderen zeggen.

Volgens mij krijg je niet snel een waarschuwing aan je broek een sanctie
(ze klinkt trots )

en ik moest aan jou vragen wat t verschil is tussen een standje en een waarschuwing (dit tegen Mus)

pi_5755126
Judith tegen Bo. Je kunt zien dat je geen doorgewinterde bunkerbewoner bent. Daan vanochtend, die at gewoon der hele klokhuis op
he verdorie. op stream rijk is er niets te horen. en zie je alleen de huiskamer waar niemand is (breedband) en op stream arm hoor je van alles maar zie je geen kip

arm: ik hoor iemand zuchten . het is daniela, leek wel of ze huilde.

nog steeds vreemde geluiden.
nu in de slaapkamer
juut is er bij alleen is t pik donker
Juut zingt, daniela zucht.

pi_5755218
Ik had gelijk, ze huilde. waarom kan ik helaas niet verstaan.
ze liep weer naar de huiskamer, toen hoorde ik keihard die stefan uit mijn boxen

Nu zegt daniela: ik ben een mens van uitersten, dan huil ik en dan lach ik.
Ik weet dus niet wat ze er na zei. iets wat ze vervelend vindt
Ik wil over t hek heen springen
stefan: waar is... dan?
daan: die heeft zich opgesloten op t toilet.
stefan; ga t gewoon vragen.
daniela: o daar is tie, binkie bo binkie boo (op walgelijke zoetsappige toon burP)

pi_5755587
he bah mijn geluid valt weg.
ik hoor nog net Stefan vragen:" Hoe gaat het Jeanette?

nu weer geluid, Daniela loopt maar te zuchten.
en nu weer te zingen

" o o oh oohh ooh. mjam mjam

en nu weer aan het zingen. (grr)
(zit te klooien heb geen beeld alleen geluid)

Nu weer met Stefan aan het smoezen, aan het fluisteren

( ik wil sanctie tegen fluisteren)stefan legt haar nu uit hoe bepaalde planten heten en wat ze doen.

ik ga even naar de andere kant

Daar is laurens de anderen fries aan het leren.
nou dan nok ik er mee.
heb geen zin in Fries of planten

Ook nu hoor ik fluisteren.
Judith: niet leuk hoor

en u hoor ik opeens gehuil. heel kut geluid.
daniela haar geluid staat raar.
jeanette is er bij
als jij een dipje hebt dan heb je dat, je hoeft je niet sterk te houden.
(ik kan daniela niet verstaan)
hey shit het is niet Daniela maar Margriet die huilt
ze heeft het over dat ze ze hoort in de slaapkamer

Ik ga nu even zitten uitjanken
jeanet: als er wat is
Margriet: moppie
jeanet gaat iets pakken.
zeg maar niets tegen de anderen.
Jeanet: nee hoor, moeten ze zelf maar vragen

(gatver, ik hoor iemand heel goor boeren, je proeft t kots al )
jeanet: sorry jongens"

pi_5755799
In rijk zijn ze nergens van bewust of ze trekken zich er niets van aan.

ik denk dat Daniela Margriet ebdoelde toe ze t had over dat iemand zich op de wc had opgesloten.

Droge Laurens zit een kook boek voor te lezen,

ik stream alleen nog maar interessante dingen, sorry hoor.

Wil judith naar de dagboekkamer komen (krijgt zeker oook een waarschuwing? )

Judith heeft een envelop
Jut: de zevende hemel.
beste bewoners
(ze nemen n slokje na iedere zin
vanavond is t eindelijk zo ver
gelach
de zevendde hemel wordt geopend.
bb geeft n diner ter ere van deze opening
tijd ca 20.00 thema: zevende hemel
lokatie: zevende hemel
ze bereiken t door de achtertuin en dan door de deuren naar n gebouw. daar worden ze verwacht.
bereiden jullie je maar voor op een hemelse avond. big brother

pi_5756117
shitzooi, ik ben mijn hele verslag kwijt
foutmelding.

Maar goed t is zo dat margriet nog steeds aan het huilen is.
echt waar nog steeds.

ze vond t erg dat alles tegelijk kwam, en moest er niet aan denken dat ze nog 1 week er in moet. dat denken zij en jeanet dus.

Later zei jeanet tegen Mus ook voor jou is t ook erg, nog 1 week in die bunker.
Mus: wie zegt dat we er nog 1 week inzitten?
morgen ben ik er uit

pi_5756315
Ik lach me ziek (sorry) ik zie dat margriet nog op de wc zit. eindelijk kan ik een shotje er van maken.

er wordt vrijwel niets gezegd. ik hoor water spatteren bij margriet

jeanet reageert wel oke.
Ze zegt tegen laurens" leuk, lekker eten"

Gatver die jeanet zit weer zo goor te boeren.
ik neem toch maar wat slechtere kwaliteit boxen.
jesus

pi_5756390
o god judith heeft het over dat ze jaloers is op Stefan en daniela
Jullie hebben jullie creativiteit al kunnen gebruiken.

Judith: maakt niet uit t is wel tijdverdrijf.
de anderen zeggen dat zij dat ook nog wel zal meemaken.

Juut: als je t daar naar je zin hebt dan heb je gewonnen.
precies.
kijk de groep is nu helemaal uit zijn verband. er zitten mensen met bunker ervaring ik zit met mond open als ik zie hoe jullie n appel eten.
ik zit hier natuurlijk al zo lang.
jullie hebben nieuwe impulsen.
daan: alles gaat zo bewust

pi_5756406
Kan iemand anders het overnemen? ik ben het nu wel zat, en mijn code zal ook zo op zijn.
pi_5756416
16.30
Mustapha en Laurens spreken elkaar door het hek heen. Laurens heeft het over een vriendin die op vakantie was toen hij BB inging, hij heeft fysiek geen afscheid kunnen nemen. Daniela en Judith hangen rond het washok. Ze zingen, duidelijk opgetogen over het feestje van vanavond. Geen spoor van Margriet.
pi_5756520
16.35
Stefan maakt zich zorgen dat zijn kleren te heet worden gewassen, waardoor alles grijs kan worden. Daniela verzekert hem dat dat prima kan op 40 graden. In de kooi vertelt Jeanette over het leven in de bunker.
pi_5756626
laurens en Jeanet met Mus zijn druk in gesprek.
het gaat over sterk zijn.
Jeanet vraagt zich af of laurens niet ook zal veranderen na 1 week bunker.
laurens denkt van niet.

(Laurens praat zo vermoeiend.)
jeanet: we zijn allemaal emotioneel niet dom.
(t gaat er over hoe jeanet in de bunker is?
Zij denkt dat ze niet zal doorslaan.)

laurens: er komen ook 2 nieuwe mensen.
jeanet: ja maar ook al weet je genoeg van elkaar
Laurens: ja dat is t leuke iedereen is weer anders, allemaal ingredienten. echt je komt er wel weer vanaf
jeanet: ja oke dat weet ik maar ik denk nu hoe kom ik in godsnaam uit die bunker

Laurens: kijk als je hier zit en je zou tot de gelukkige behoren die hier tot 30 september zit.
(jeanet zucht)
dat pak je dan weer mee zegt Laurens
jeanet: ik denk dat als ik hier 2 weken zit dat je mij kunt weg brengen
laurens: maar jij gaat a: niet opgeven
keanet: nee absoluut niet maar ik zal wel mijn twijfels krigjen ik zie dan wel hoe ik er dan mee om ga
Laurens: dat is t beste een beetje luchtig, ik snap ook wel dat je t hier niet leuk vind, doe n beetje luchtig
jeanet: ja dat is ook zo
Laurens: thuis heb je ook niet altijd alles
Jeanet: ja dat is ook zo maarre ja ik zie t wel ik ga niet denken houd ik t nou wel vol, komt de volgende confrontatie dan zie ik t wel.

even telefoon

Ze doen even de ratslag of handstand
Laurens: en ben je n beetje vrolijk?
jeanet: ik was wel vrolijk hoor (dat klopt)

pi_5756647
16.40
Aan de rijke kant worden liedjes van Marco Borsato gezongen. "Dat je dan pas zal doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn." Daniela moet altijd huilen als ze dat nummer in de auto hoort. Stefan moet ook huilen bij dit nummer. En bij een ander nummer dat hij noemt; dat wil hij ook op zijn begrafenis gedraaid hebben, het is mij alleen ontgaan wat het was.

16.45
Stefan: "Ik wil iets speciaals doen voor Daantje, want ze heeft me uit de bunker geholpen." Op de arme stream zie ik Margriet; ze is er dus gelukkig nog.

pi_5756725
16.50
Margriet loopt te mopperen dat het niet leuk is om nog een week in de bunker te zitten. Laurens: Dat weet je niet. Margriet: Wat weet ik niet? Hoe het is om hier een week in de bunker te zitten? Laurens legt omstandig uit dat hij denkt dat er niet slechts wekelijks gewisseld wordt. Margriet betwijfelt het. Margriet zegt dat als ze hier nog drie of vier weken zit ze vanzelf opstapt.

(geluid is slecht, valt weg)

Margriet: De mensen waar je mee zat zijn ook weg. Dat is gewoon kut. Om eruit te komen krijg je van die ... battle. Wij hadden gedacht dat we tegen jullie; als groep tegen groep. Ik had gedacht dat we 'en groupe' zouden battelen, niet vrouwen tegen vrouwen. Laurens zegt dat dat in het regelboek staat. Margriet vindt het allemaal erg flauw.

pi_5756777
hey ik heb Margriet in beeld. druk bezig even checken
ze doet haar microfoon om, ze is nog in de bunker

Mus: margriet t is nu even kut
ja t is echt hard hoor t is echt kut

je moet je weer helemaal opladen is gewoon kut
maar maar maar zegt mus
er is gene maar, je hebt niks om naar uit te halen, niks is leuk klaar. geen moer

t is Laurens
Hijz egt dat je niet zeker weet of t kut wordt en ook dat t niet zeker is dat het om de week is.

margriet denkt van wel
Laurens: ja maar niet vergeten t is ook individueel
Margriet: nou die hebben we toch niet gehad om te wisselen.
t wordt steeds moelijker, als ik hier 3 weken moet zittend an weet ik nu al dat ik er uit ga, dan ga ik er zelf uit
t is wel n challenge maar mijn eigen elven is ook leuk, ik ga niet op t bot, daar heb ik te veel eigenwaarde voor./
laurens: maar kan je niet
Margriet: ja maar als ik weer dezelfde zak booschappen krijg
je hebt hier niets om handen, geen kaartspel niets.

Laurens: kijk jij gaat nu op de wc zitten
margriet: jij moet hier eerst maar zitten dan weet je t zeelf
laurens: ik zag dat je baalde als n stekker, maar je maaakte ook scherpe opmerkingen.

godsamm telefoon

Margriet: groep tegen groep
wist je dat niet?
margriet: ja ik had verwacht dat we per groep zouden battlelen niet vrouwen tegen vrouwen.
laurens: t staat er wel in
Laurens: ja dat is de battle
Margriet vind t flauw

laurens: kijk gisteren vind je dit eerlijk, moesten wij overleggen.
margriet: werd jij ook beinvloed door stefan.?
laurens: nee mustafa zei gelijk margriet
ze moet lachen, daar ben ik blij om
ik heb geen dag gehad dat ik zit te janken en ik heb ook n off day

laurens: ik begrijp je heus wel als je ons ziet
margriet met verwende stem ik denk dat ik vanavond maar een nagel dit doe? (ze doet een van de andere 2 meiden na)

laurens komt voor daniela op, dat ze niet ging schreeuwen omdat ze dat lullig vond voor amrgriet

Laurens: je mag t al weten
margriet: ik weet t al, feest
ja leuk voor ze, wat moet ik daar nu mee
Lau" ja je kan er ook niets mee, begrijp je reactie wel, heus wel
margriet: mijn reactie? je zit me in mij mond te leggen wat ik niet zeg. ik vind t alleen niet leuk dat ik hier nog zit

laurens: je zegt zelf al dat je even niet met hun om gaat
margriet nee even geen zin in.

pi_5756808
16.53
Margriet: Heeft hij dat ook weer geregeld? (Het gaat hier over Stefan, ze is echt pislink op hem). Laurens praat monotoon door. Maar, ik begrijp jou heus wel. Maar nu eerlijk he, wat had jij gedaan als je wel hier was gekomen? Margriet: Hetzelfde, het is niet persoonsgericht, ik zit gewoon te balen. Laurens gaat door, ik switch even naar de anderen.

16.55
Juud: Ik heb er nu al moeite mee, ik wil er naar toe. Maar kan haar niet bereiken. Tis zo'n raar gevoel. Stefan: Bo is er. Ik heb gelukkig het gevoel dat ik er niet over na hoef te denken omdat hij daar is. Juud: Ik leef hier in een andere wereld dan daar. Is geen vorm van aandacht zoeken, je weet gewoon wat er leeft. Daan: Je weet gewoon dat er ook hele heftige dingen kunnen gebeuren. In een hoekje van de spy zie ik Jeanette met een zielig smoeltje.

Daan: Ik voel me echt heel kut, ik voel dat Margriet gewoon heel veel tijd en aandacht nodig heeft. Ik wil maar één ding, ik wil best wel met elkaar ruilen. Omdat ik echt zie in haar, ze heeft ontzettend veel... Judith onderbreekt haar. Dit gaat te snel om letterlijk te volgen; samengevat: er wordt behoorlijk over Margriet geroddeld.

pi_5756850
Lau: nou als ik je zo ken
marg: j kent alleen mijn lollige kant,. iedereen denkt dat ik zo sterk ben
lau: ja dat weet ik ook wel
je moet je niet zo gedragen alsof je helemaal eh
Mar: ik ben even van slag
Lau: ja maar je hoeft niet je haren te touperen en op de stoeprand gaan liggen
Margriet geirriteerd. he? op de stoeprand liggen, wat zeg je rare dingen ik pak even wat water.

laurens blijft door vragen
hoe t komt omdat er zo lang geen battle was.
emn t gesprek herhaalt zich zij blijft denken dat ze pas over 1 week weer kans heeft.

jesus margriet lijkt wel een klein kind
margriet praat zichzelf down
je hebt dit niet en dat niet, allemaal kleine dingen die je tegen gaan staan, t wordt steeds erger
Lau: ja t gaat je steeds zeker ziten
mar: ja ik word er steeds sjacherijniger van
lau: ja JIJ wordt er steeds sjacherijniger van, maar of iedereen dat heeft weet ik niet

marg: en dan dat vreselijke kleffe gedoe daar kan ik al helemaal niet tegen
lau: heb je daar wat over gezegd?
nee dus
t is altijd maar JUU juu juu juu

pi_5756867
ik stop nu echt, ben dood moe, sorry 2 uur zijn ook om, is lang genoeg.

margriet vind stefan gevaarlijk, hij heeft alles uitgedacht

pi_5756935
17.00
Er wordt gefluisterd. Daniela wijst met haar vingers zichzelf en Judith en Stefan aan. "Wij hebben iets met zijn drietjes. Dat voel ik zo."

Judith wilde absoluut niet in Big Brother om in de bladen te komen. Dat zou eerder een reden geweest zijn om het niet te doen. Daniela had hetzelfde.

17.05
Stefan moet plassen, ze gaan naar binnen en het gesprek wordt daar voorgezet. Judith vertelt over een keer dat ze autopech had. Ik kijk op de stream en weet niet wat ik zie. Daniela zit inmiddels op de pot, de andere twee staan ervoor. Screenshot volgt.

Hierna gaat Judith plassen. Daniela wil kijken maar mag niet van Stefan. "Niet kijken, nee niet kijken."

pi_5757074
17.10
Ze zijn uitgeplast met zijn drietjes, en gaan weer buiten aan de tafel zitten. Juud vertelt verder over autopech en de selectie van Big Brother. Twee maanden niets gehoord van BB. Juud stapt eruit als er iets met haar oma gebeurt.

Stefan heeft alle schepen achter zich verbrand. Alles verkocht; alles is weg.

Juud heeft sterk de intuitie dat ze mee moest doen aan Big Brother, dat ze er wel iets voor terugkrijgt. Daniela kotste op Big Brother; zou er nooit aan meedoen zei ze twee jaar terug nog; allemaal vulgaire types.

ff switchen

17.15
Margriet: Ik heb hier verleden week ook een week gezeten, dus je zal zien dat zij er ook een week zit.
Laurens: Stel je voor er komen morgen nieuwe bewoners. Margriet: Ik denk ook nog dat dat vrouwen zijn. Als er mannen bij zouden komen zou ik het nog wel leuk vinden. Laurens: Je weet het niet.

pi_5757135
17.18
Jeanette weet zeker dat ze een week in de bunker moet blijven. Laurens begint weer dat ze het niet weten. Hij heeft makkelijk praten vanaf de andere kant. Laurens gaat maar door met moed inpraten van de dames in de bunker. Als een soort mantra blijft hij herhalen dat ze het allemaal niet weten.

(shit mijn foto's van de dames op het toilet zijn niet gelukt, op één of andere manier is er één stream zwart)

pi_5757186
17.18 Rijk in gesprek over de tv-uitzendingen. Dat ze geen enkele invloed hebben over wat er precies wordt uitgezonden. Daniela wil door gaan, dit clubje heeft ze nodig, dit past echt bij haar. Judith houdt nu al van Stefan, maar zou nooit in een supermarkt op hem afstappen. Aleen hoi, hallo. Ze gelooft dat alles voorbestemd is. Ze gelooft dat iedereen die ze tegenkomt een schakel in haar leven is. Hoe ga je ermee om. Als voorbeeld noemt ze: Ik kan iemand tegenkomen, die heel leuk is, maar dat kan 2 maand later over zijn. Dat is een schakel. Ze begint nu te huilen, krijgt een hug van Daniela waarna Stefan de dames ook omarmt.
pi_5757194
17.22
Daniela en Judith zitten weer te knuffelen en zoenen elkaar in de nek. Eén van de twee zit daarbij te snikken, niet duidelijk wie.
pi_5757361
17.30
Daniela ziet ineens Laurens: Heej, was jij er ook nog? Waar was je dan? Laurens zat bij het hek met Margriet te praten. Daniela; Iedereen zit te praten, ze hebben genoeg stof voor een hele week. Ik hoop dat ze dat van jou uitzenden, want waar wij het over hadden was too true.

*batterijen check*

pi_5757372
17.25 Stefan heeft een grappig verhaal over telefoontjes.

Judith noemt wat namen op van bewoners die nog in Portugal zitten. Daniela weet ook nog precies wie waar zat in de bus. Stefan trof als eerste Laurens, daarna Bo.

17.27 Judith zal er nooit uit zichzelf uitgaan. Stefan beaamt eea alleen wanneer er met een naast familielid iets gebeurd. Ju: Stel je voor dat ik er donderdag uiymoest, dan zou ik niet weten wat ik moest doen. En weer begint ze weer met dat geneuzel over voorbestemd enzo.

17.30 Het gaat (voor de verandering) weer eens nergens over.

17.31 Ze horen iets en gaan even kijken. Judith moet om haar nagel denken. Judith en Daniela staan even te zoenen en omhelzen in de ruimte waar de wasautomaat is. Bespreken wat er in de was moet en wat niet. Als je de geluiden hoort (geen inkijk in die ruimte) zou je aan het gekreun denken dat ze al bezig zijn. Stefan is er ondertussen ook weer bijgekomen, vlak daarna Laurens die (denk ik ) met de buren had staan praten.
17.35 De bewoners moeten de batterijen checken

pi_5757487
17.39 Beeld op de huiskamer met geluid van Daniela en Judith in de keuken. De dames zijn helemaal uitgelaten over het feestje vanavond. Judith heeft wel 2 uur nodig om zich daarvoor klaar te maken. Om kwart voor 8 moeten ze klaarzijn, dan begint het feestje. Daniela wil geen uur van tevoren al klaar zijn. Judith moet even piemelen zegt ze.

Alletwee zingen ze er steeds tussendoor: Dit gaat nooit over, nooit over.

17.44 Ze gaan even over in de fluistermode over dat ze met bepaalde mensen het wel.....fluister fluister

pi_5757506
Jeanette is in de arme slaapkamer aan het zingen. Helaas kent ze maar één regel van het liedje: "I know that he loves me cause he told me so." Dit herhaalt ze een keer of tig.
pi_5757623
17.50
Margriet en Bo krijgen zowaar een beetje ruzie. Margriet heeft het moeilijker omdat zij langer in de bunker zit. En dan probeer je het iedere keer weer, en dan denk ik houd er eens mee op. Jullie moeten mij ook respecteren.

17.55
De bunkerbewoners worden naar de dagboekkamer geroepen.
Jeanette: "Oow, dan moeten wij naar De Hel."

pi_5757639
17.45 Daniela naar de DBK. En toen vlogen de streams eruit.

17.49 Jeanette: Ik was de enige die camera's ging spotten hier en daarvoor kreeg ik op mijn bliksem.

17.51 Margriet(denk ik): Sterk hoor Mus, sterk. Je bent veel sterker dan ik. Stream staat op de kooi, zonder bewoners. Bo vraagt Margriet: Wil je de mijne even zien? Laat me maar even zegt ze, ik heb het even moeilijk.

Margriet tegen iemand (ik denk Bo): Het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb het moeilijk, ik kan jullie geen ruimte geven. Laat me nu maar even. Ze wil niet bij iemand staan want dan moet ze weer janken, heeft ze geen zin in. Maar ze weet dat ze die vrouw over zich heen krijgt.

17.56 Stem: Willen alle bunkerbewoners naar de DBK komen? Margriet lacht meteen. Jeanette roept Mus: Kom joh.

Intussen is de stream op de huiskamer van rijk gericht, in de verte een beetje geroezemoes.

pi_5757753
18.01 Stream 3 (breedband)kan ik niet aan de praat krijgen. Op stream 1 nog steeds de huiskamer, en in de keuken zijn volgens mij Laurens en Judith aan het praten.

18.04 De arme bewoners komen uit de DBK.

Ze hebben een opdracht gekregen. Ze moeten 6 van de 8 gerechten goed hebben. Incl. ingredienten moeten ze div. gerechten benoemen. Margriet begint meteen: Een amuse van het eea. Ze praten doorelkaar heen, Jeanette vraagt of iedereen het in stilte kan doen. Een volgend gerecht dat ik hoorde was: Een hemelse verleiding. enz. Wie de opdracht gaat uitvoeren is nog niet bekend

woensdag 11 september 2002 @ 18:07:33 #114
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5757754
Het lijkt erop dat de bewoners van de bunker een brief hebben gekregen. Streamers!!
eurobilltracker.com
pi_5757771
ze overleggen nu in arm wie de opdracht gaat uitvoeren
pi_5757776
18.08 De bunkerbewoners zitten stil naast elkaar te studeren. Jeanette wil weten wie het gaat doen. Stil zeggen de anderen, dat zien we wel

(M.I. hebben ze 10 minuten de tijd)

pi_5757860
18.11 Met op de achtergrond de orca, studeren ze erg hard.

(De spanning is zelfs hier voelbaar)

Je ziet ze voorzichzelf dingen herhalen. Met vingertjes tellen hoeveel ingredienten? Margriet die even achteroverleunt, even ontspanning en dan weer inspanning.

18.13 Ze gaan nu een iemand overhoren.

Margriet:1) Hemels hapje. Jeanette is het nu alweer kwijt.

Verboden vallei
Tussen hemel en aarde is een tournedos van springbokken

(BB STOP ERMEE HET GELUID VAN STEFAN ERTUSSEN TE GOOIEN)

Bo: Verboden verleiding, Cupido's trots (en zie hierboven BB)

pi_5757936
18.16 Bo weet al veel op te noemen (Jammer genoeg weet ik niet, of hij het opleest ofniet.

18.18 Hij wist het toch allemaal uit zijn hoofd, en unaniem wordt besloten dat Bo het gaat doen. Hij gaat nu een sigaretje roken en over 5 minuten nog eens. (Dus geen 10 minuten om het te leren)

Omdat BB blijft kloten met het geluid, probeer ik nu even vlug een andere stream.

pi_5758028
Bo wordt nog niet toegelaten in de dagboekkamer, de deur blijft dicht. Bij het hek zitten Stefan en Margriet, hij knijpt haar begrijpend in haar bovenbeen.

mijn tijd zit erop, ik kom vanavond nog wel ff terug

pi_5758035
18.22 Bo weet alles (foutloos) op te noemen. Een paradijselijk plankje is een plankje met kaas. Hoe ik het nu beluister is het een menu wat hij moet opnoemen.

Hemels hapje (amuse van lamsham)
BB
Cupido's trots is iets met kikkerbilletjes
Engelenwater
BB
Een paradijselijk plankje
BB
Iets met likeur (duivels)

18.25 Hij gaat er NU voor. Iedereen wacht in stilte. Margriet loopt gespannen rond.

(en die lui van BB zitten niet opeens NIET meer met het geluid te rotzooien)

18.27 Stream op de rijke slaapkamer. ergens slaat een deur dicht. Bo komt terug, iedereen en???

Ze laten hem niet binnen.

En meteen begint hij weer te oefenen....zonder haperen zegt hij alles op.
Een zalige verzadiging is de koffie-afsluiter

pi_5758070
18.32 Bo zit voor de DBK te wachten. Wanneer hij 6 van de acht opnoemt, dan mag arm ook mee-eten.
pi_5758105
18.34 Het beeld staat op de arme kooi, ondertussen hoor je de rijke bewoners praten.

HIJ HEEFT HET GEHAALD

pi_5758151
18.36 Rijk hoort nu wat de opdracht was, en is blij (nou blij) dat arm ook mee eet.

18.38 Margriet gaat in haar joggingbroek, alle andere kleren zijn nat.

(Sorry mensen, maar ik moet zelf ook even eten koken enz)

pi_5758414
18.52 tot op heden hebben jullie niks gemist hoor. Het enige grappige was dat
Laurens tegen Jeanette zei: Hee we gaan straks bunkeren, wat een leuke woordspelling
Jeanette: Je bedoelt woordspeling.
Laurens: Ja, woorspelling

En wat mijn eten hier bijna bedierf, was dat Jeanette even flink rochelde en dat doorslikte. Smakelijk zei Laurens

Jeanette vindt ze allemaal schatten. Jeetje die sjaggerijn kan lachen.

pi_5758516
19.04 Jullie hebben, volgens mij, nog niets gemist alleen dat Jeanette een vette boer liet en dat ze beloofde dat niet onder het eten te doen.

In de formulieren stond, dat de bewoners feestkleding mee moesten nemen. Laurens heeft geen pak meegenomen. Hij gaat zo ook even tuttelen.

Voor mij is het nu ook gebeurd, alleen nog even de mededeling dat de bewoners kwart voor 8 klaar moeten staan en 8 uur gaan eten.

succes allemaal.

pi_5758792
Jeanette heeft nog een hele tijd bij Mus gezeten, die op een bankje lag. Ze mocht hem wel, nou hij mocht haar niet (lachend). Maakte haar niet veel uit, want ze hield toch van hem enz enz. Hij zat haar finaal de gek aan te steken, en die muts had niks door. Wat een koe
pi_5759256
Ik zie op de gratis stream dat Judith helemaal uitgedorst is in een jurk voor het etentje.

Magriet probeert nu zo goed als zo kwaad ook een beetje feesterig er uit te zien.

Daniela heeft ook een galajurk aan en is ook druk bezig met tutten in de badkamer

pi_5759696
Opgetut staat iedereen klaar. Maar ze worden nog niet geroepen door Big Brother.
  woensdag 11 september 2002 @ 20:30:54 #129
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5759862
Ze zitten nu aan het diner.
eurobilltracker.com
pi_5759890
Om ongeveer 20.25 uur mochten ze dan eindelijk naar de Hemel toe. Het is een mooie ruimte in de kleuren van de wolken in de hemel. Ze zitten letterlijk op wolken hoor ik ze zeggen.

edit: foto's toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 11-09-2002 20:40]

woensdag 11 september 2002 @ 20:33:34 #131
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5759905
Ze zitten in een gezellige ruimte met sfeerverlichting, om een vierkante tafel.
De koppels zitten naast elkaar. Een ober loopt rond om drinken in te schenken.
eurobilltracker.com
pi_5760252
Judith heeft voor de gelegenheid haar kunststaart gebruikt

pi_5760316
thanks sanshine

Ligt het nu aan mij? ik hebn op alle streams hetzelfde beeld.

Ik heb toch besloten om niet te streamen.
dit is zo oninteressant. Misschien wat later dat het leuker gaat worden.
jezus er stikt iemand

yes yes
shit ze heeft weer lucht

pi_5760482
21.20
Ze worden al wat joliger; de drank vloeit rijkelijk. Daniela en Judith zijn weer samen naar het toilet. Dit keer geen beeld daarbij. Jeanette heeft het over "Ontdek je plekje" onder de dekens.
pi_5760669
Stefan houdt een speach, waarbij de ramp van 11 september wordt herdacht. Heel vreemd dat hij het over de ramp van gisteren had. Duidelijk geinstrueerd door BB voor de uitzending van morgen. Margriet zit met tranen in haar ogen ernaar te kijken

Ik ga even kijken of ik het geluid voor jullie kan opnemen, ben beetje uitgetypt voor vandaag.

woensdag 11 september 2002 @ 22:08:19 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5760988
De hele groep zit nog gezellig in de zevende hemel. Judith ziet er uit als een indiaantje en vertelt een verhaal over kerst. Iedereen luistert aandachtig en er wordt geproost.

Er begint zelfs iemand te huilen... volgens mij Daniela. Blijkbaar was het verhaal van Judith aangrijpend.
Laurens gaat staan en brengt een toost uit.
"Ik denk dat het voorbestemd is dat we hier met z'n allen zitten", zegt Laurens. "Ik had niets verwacht hiervan en vind het hartstikke leuk. Jullie zijn allemaal gezellige mensen met veel humor en daar drink ik op!"
"Proost!", roept de hele groep.

Jeanette wordt het te veel en ze loopt even van tafel weg.
"Ik snap niet dat het zo gezellig kan zijn met mensen die ik niet ken!", snikt ze even later. "En dat je dat zo kan waarderen. En ook al zit ik nu met m'n kont in de bunker.... het maakt me geen reet uit!"
Judith probeert haar wat te troosten en keert dan terug aan de tafel. Jeanette blijft nog even weg.

woensdag 11 september 2002 @ 22:11:54 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761042
Inmiddels is ook Jeanette weer terug aan tafel. Niemand in de groep heeft blijkbaar opgemerkt wat er aan de hand was, want niemand reageert. Er wordt rustig doorgekletst.... hier en daar wat door elkaar waardoor het moeilijk te volgen is. Jeanette staart wat voor zich uit en zegt niet al te veel. Mustapha heb ik ook nog niet echt gehoord. Judith kletst wat met Daniela. De meesten zitten gezellig te genieten van een sigaretje.
  woensdag 11 september 2002 @ 22:26:04 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761211
Stefan begint over huwelijk en scheiding te praten. Hij zegt dat hij altijd dacht dat een huwelijk voor het leven is, maar toch is het op den duur misgegaan met zijn ex-vrouw. Hij noemt haar de perfecte vrouw, maar ze paste niet bij hem.
"Ze is fantastisch... heel mooi... maar niet mijn vrouw", vertelt Stefan.
Iemand vraagt hoe lang hij getrouwd is geweest en hij zegt dat het vier jaar heeft geduurd.
"Als het even iets minder gaat dan ga je dingen zoeken en dan gaat het weer even goed", zegt hij. "Maar op den duur gaat het toch mis.
"Maar het gevoel zakt toch altijd weg na lange tijd!", meent Margriet.
"Daar ben ik het niet mee eens", zegt Stefan.
"Ik vind dat mensen te snel uit elkaar gaan", reageert Margriet meteen weer.
"Ik had op een gegeven moment dat ik beter met m'n vrienden kon praten dan met haar!", zegt Stefan.
"Mijn relatie is fout gegaan omdat we niet konden comminiceren", zegt Stefan.
"Maar je moet er ook voor willen knokken!", merkt Margriet op.
"En dan zijn er mensen die er aan onderdoor gaan!", valt Judith haar in de rede.
"Dat is ook waar", reageert Margriet. "Je moet ook niet te lang doorgaan! Ik vind dat tegenwoordig snel gezegd wordt dat het niet lukt en dan maar uit elkaar gaan"
"Vroeger bleven mensen te lang bij elkaar", zegt Judith... "Maar nu is het het tegenovergestelde. Nu gaan ze al snel uit elkaar!"
"Soms al na ee half jaar", vult Laurens aan.
"Het breekpunt is met 30", zegt Stefan.

Mustapha zit er bij en luistert, maar reageert helemaa niet.

"We weten niet hoe het gaat met de generatie van nu!", zegt Margriet.
"Heb jij nooit gehad dat je gewenst had dat je meer voor je relatie had gevochten?", vraagt Laurens.
"Ik heb er volgens mij alles aan gedaan", reageert Stefan meteen.
"Toen mijn relatie werd beeindigd niet door mijn keus, stortte mijn wereld in", zegt Laurens. "Toen ben ik een tijdje aan de zuip geweest. Maar na een tijdje wilde ik daar weer uit... weer onder de mensen. Het is gewoon zo, als een relatie niet wordt gevoed, dan ebt het weg! Ik ben nu een aantal keren om m'nbek gegaan... keihard vechten voor een relatie... voor niets! Als je iemand leert kennen dan denk je dat het allemaal leuk is... het ideale plaatje. Maar als dan een relatie uit gaat dan realiseer je je dat de kleine fuckdingetjes belangrijk zijn.... Even wat kleine lichtjes aan in de kamer... dat soort dingen. Ik ben iemand die schrijft duizenden kaartjes, maar op een gegeven moment wordt dat normaal."

woensdag 11 september 2002 @ 22:30:59 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761269
"Er is een blad waarin vrouwen zich letterlijk bloot geven", zegt Stefan.
De meesten kennen het blad, maar Jeanette niet...
Ze beginnen te zingen "e VIVA espana"... Het balltje valt dan ook bij Jeanette. Dan zegt Judith dat ze nog een verhaal heeft.
"Ik ben absoluut niet trots op mijn pubertijd. Ik was de liefste baby en peuter, maar daarna ben ik een rotpuber geweest. ik heb me enorm afgezet tegen mijn allerliefste ouders, wat ik later hopelijk weer goed heb gemaakt. Het hoort er wel een beetje bij, maar ik vind de manier waarop ik het gedaan heb niet juist. Ik heb mijn moeder aan het huilen gebracht!"
Bo zegt dat hij altijd te laat op school kwam in zijn pubertijd.
Intussen komt er steeds een soort ober binnen wandelen die vanalles op tafel zet.
"Ik leer vanalles eten hier", lacht Jeanette...
  woensdag 11 september 2002 @ 22:35:26 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761337
Er is vlees op tafel gezet en iedereen begint meteen te eten. Vooral een paar mensen uit de bunker zullen echt genieten van alles wat op tafel staat.
Nog steeds zijn het een beetje dezelfde mensen die kletsen. Judith, Stefan en Margriet hebben het hoogste woord. Bo, Lauren en Jeanette hoor je af en toe... Daniela en Mustapha zeggen eigenlijk nauwelijks iets.
  woensdag 11 september 2002 @ 22:40:17 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761429
Laurens brengt weer een toost uit en de glazen klinken weer boven de tafel.
"Ik ben ook wel eens verdrietig", zegt Margriet. "Ik heb spijt van dat ik mijn schoonmoeder wel eens heb uitgescholden...... hahaha... geintje..... Was dit het reebokje?" (ze neemt weer een grote hap!)
"Wie van jullie kende die meneer die vanochtend hielp bij..... ", begint Laurens.
"Ikke", zegt Jeanette. "Leuke man..."
De anderen zijn het met haar eens.

De messen en vorken kletteren op de borden en iedereen lijkt het eten lekker te vinden. Er volgen wat onsamenhangende gesprekjes.

woensdag 11 september 2002 @ 22:51:49 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761626
"Dit was voor mij echt even een opbeurmoment", zegt Margriet. "Echt heel leuk... doet me echt heel goed. Was echt leuk... Dit was voor mij heel belangrijk!"

Bo knuffelt even met Daniela en ze fluisteren wat. Helaas staat hun microfoon even uit ofzo....

Er wordt nu helaas weer wat door elkaar gesproken, dus het is evenniette volgen. Intussen heeft iedereen wel al weer een sigaretje opgestoken... (of BIJNA iedereen )
Judith en Margriet hebben het over een competitiegevoel tussen hun tweeen.
"Ik kijk heel veel naar jou", bekent Margriet. "Ik trek me daar juist aan op. Ik vind het geweldig. Maar ik wil je absoluut niet kwetsen ofzo." (ik heb blijkbaar iets gemist)
Judith loopt naar Margriet toe en ze beginnen even te knuffelen.
"Maar je was vanmiddag zo fel!", zegt Margriet. "Hoe je me aankeek ook".
"Ik voelde gewoon alsof ik een mes in m'n rug kreeg", legt Judith uit.
"Wat ik zei was echt niet persoonlijk bedoeld!", probeert Margriet haar duidelijk te maken.
Judith geeft haar een kus en gaat dan terug naar haar stoel. Margriet doet wat jolig inmiddels. Dan wil Jeanette wat zeggen! (Margriet kletst nog even door en heeft niets in de gaten totdat laurens haar er op attent maakt).
"Ik wil even iets zeggen tegen jullie allemaal", begint Jeanette. "Volgens mij wordt dat weer huilen, maar okee..."
(Jeanette wacht even omdat de ober even bezig is)
"Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken", begint Jeanette (ze begint al te huilen). "Ik vind het super dat jullie me zo goed opnemen en sorry dat ik soms zo moeilijk doe, maar ik hoop het nog heel lang met jullie vol te houden hier..."
Ze begint nu nog harder te huilen en Daniela snelt naar haar toe!
"Ik ken dit niet en weet niet wat me overkomt", huilt Jeanette.
Margriet komt er ook bij staan.
"Hé, je bent zo'n sterk wijffie!", zegt ze troostend.
"Nou, dit is anders al de tweede keer... of derde keer", snikt Jeanette.
Daniela houdt haar stevig vast en ze geven elkaar een paar kusjes. Jeanette zucht een paar keer en lijkt weer wat te zijn bedaard.

pi_5761631
De speech van Jeanette waarbij ze in janken uitbarst

http://sanshine.sgop.nl/mp3s/bb4.mp3

woensdag 11 september 2002 @ 22:58:55 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761762
Er wordt over en weer wat gelachen. De bewoners zijn weer druk aan het eten. Er lijkt echt geen einde aan de hoeveelheid voedsel te komen. Jeanette is ook stevig aan het drinken en merkte net al op dat ze straks dronken de bunker weer in moet (YESSSS )
  woensdag 11 september 2002 @ 23:04:29 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761870
(Het zakt nu even wat in helaas... er wordt heen en weer wel wat gesproken, maar niet echt zinvol om te vermelden... misschien tijd om het uitjes in de zevende hemel af te breken!!!)
  woensdag 11 september 2002 @ 23:10:00 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5761988
"Die kookkunst is echt een openbaring voor mij", lacht Jeanette als de ober weer langs komt. "Mijn moeder krijgt echt een rolberoerte als ze dit op tv ziet. Die denkt wat eet mijn dochtertje daar allemaal!"
Margriet vraagt dan iets aan de ober (over het eten) en hij antwoord kort en krachtig 'ja'.
Er zijn nu drie stelletjes met elkaar aan het praten, dus we horen nu drie gesprekken tegelijk. Niet goed te volgen dus.
"Als ik me even niet goed voel dan wil ik niet dat je zegt van 'ja, maar... '", begint Margriet tegen Laurens. "Dan wil ik dat ik gewoon begrepen word en verder niets. Dat heet mensenkennis geloof ik. Ik wil geen 'ja maar' horen, maar gewoon iemand naast me die begrijpt waarom ik me klote voel!"
Dan overstemmen de anderen haar weer.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:20:41 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762183
"Weet je wat je allemaal met aardbeien kan doen jongens", lacht Jeanette. "Ik moet maar niet meer drinken (tegen Laurens geloof ik) Ik bespring je letterlijk als er niets anders in de buurt is.... dat doe ik altijd als ik te veel drank op heb."
De anderen lachen (en willen dat vast wel zien, net als wij)
  woensdag 11 september 2002 @ 23:21:07 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762189
Een paar mannen zingen nu "I wanna make love to you, just you.. nobody else but you" (Marilyn Monroe nummer )
Laurens wil weer een speech houden, maar Margriet zegt dat dat nou even niet meer hoeft.
"Ik heb nu echt drie dagen nodig om bij te komen!", merkt Daniela lachend op.
Er wordt gezellig door gekeuveld
pi_5762206
Ik voeg ook in Scanman! Vergeet je zo niet het nieuwe topic aan te maken?

Het gaat erover hoe goed ze elkaar nu kennen. Judith klinkt nogal fel tegen Laurens: hij heeft dit soort dingen al eerder meegemaakt omdat ie in het leger zit. "Jij hoeft niet voor mij te spreken!" Margriet verdedigt Laurens. Stefan probeert te sussen. Judith is echt fel! Stefan komt op Laurens zweverig over. Jeanette: "Even stop: mag ik een sigaretje?" Margriet: "Nee, we hoeven niet te stoppen!"

Shit, buffert ie bij jou ook zo vaak Scan?

woensdag 11 september 2002 @ 23:23:46 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762236
Er komt een beetje onenigheid tussen Laurens en Stefan. Stefan denkt dat je iemand wel aardig kunt kennen na 14 dagen, maar Laurens is het daar dus helemaal niet mee eens.
Een paar dames gaan zich er ook mee bemoeien, waardoor het al snel helaas opnieuw weer niet te volgen is.

goed dat je erbent Joef.. Ik moet nog even warm eten....

pi_5762317
Jeanette ontdekt een cocktail die in het cocktailboek staat. Men, wat kunnen die lui door elkaar heen kakelen!

Ze zitten inmiddels aan de koffie zo te zien. De gesprekken gaan door. En weer Jeanette: "Mag ik even storen?" Niemand reageert echt. "Ik blijf met mijn beide benen op de grond staan" zegt Laurens. Margriet: "Ja maar wat zeg je daar nu mee? Hij kan daar nu niks mee!" Het gaat over vanmiddag, dat Stefan margriet haar pruik op had. "Mag ik even, want anders gaat Stefan..." probeert Jeanette. "want als het nu doorgaat, dan..." Maar niemand let op Jeanette. Laurens legt de dingen nog eens uit, het groepsgevoel, het praten met elkaar na de wissel. Stefan legt het ook uit, waarom hij lang douchte etc. "Ik ben het heus echt wel met je eens, alleen de manier..." zegt Laurens.

pi_5762436
23.30 uur
De mannen hebben een stevige discussie. "Ik toon mijn emotie graag" zegt Stefan. "Maar als iemand bambi opzet dan ben ik gewoon weg". "maar als je sterk wilt zijn, moet je sterk zijn. Wie ben ik om te gaan denken van ik ga niet..?" Laurens is het volledig met hem eens. "Maar Margriet jij gebruikt het woord aanvallen, maar dat is het echt niet hoor" zegt Laurens. Volgens mij hebben de mannen minder problemen met elkaar dan Margriet met ze heeft.
Laurens vertelt iets over de boekjes die hij bezit: 'Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus' en 'Ik bel je morgen' over de verschillende communicatiemanieren van mannen en vrouwen.

23.33 uur
Jeanette kan slecht tegen het geharrewar. Ze zegt dat ze het Spaans benauwd heeft. Ze wil dat het stopt. Maar de mannen liggen straks weer gewoon met elkaar in het zwembad.

23.34 uur
Ze hebben het over 'naar huis' gaan: terug naar de Bunker en de Bungalow. Margriet vraagt zich af of de DJ in rijk al klaar staat. Ze nemen nog een drankje. Jeanette: "Ja, geeft niet, gaat goed, prima, over. Het komt helemaal goed Margriet." Margriet wil het haar van Jeanette morgen wel in gaan vlechten. Ze moppert dat ze niet aan Mus mag zitten. "Je hebt hem toch" zegt Mus, wijzend op Bo.

woensdag 11 september 2002 @ 23:34:52 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762439
Laurens En Stefan lullen nu al een tijdje over hetzelfde onderwerp. Laurens probeert hem duidelijk te maken dat hij Stefan net niet aanviel tijdens de discussie of je elkaar wel of niet kent na 14 dagen. Stefan voelt dat ook helemaal niet zo, maar Laurens blijft toch doorgaan. Hij komt nu met het voorbeeld dat mannen en vrouwen soms ook iets met hele andere woorden zeggen, maar eigenlijk hetzelfde bedoelen (heeft hij in het boek Mannen komen van Mars en Vrouwen van Venus gelezen geloof ik) .... Hijprobeert nu Stefan duidelijk te maken dat hij dus eigenlijk hetzelfde dacht als hem (maw, het gaat nergens over)
Margriet lult intussen al weer een beetje met dubbele tong en lijkt al aardig aangeschoten te zijn. Ze zit even aan Mustapha, maar die wil dat weer niet hebben.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:39:52 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762553
Jeanette is duidelijk dit soort etentjes niet gewend en zegt voor de zoveelste keer dat het bijzonder lekker was. De ober komt weer even langs en iedereen grijpt die kans aan om hem even te bedanken.
"Zet maar op mijn rekening vanavond!", roept Bo.
pi_5762590
23.36 uur
Ze toasten nog een keer. Het is zowaar eventjes stil. Jeanette: "Hee, als we toch vannacht een battle krijgen of een confrontatie, nou dan ken je mij wegdragen, want dan zeggen mijn darmen van: pffrwwwgg". Bedankt dat je dit met ons wilde delen.
Margriet denkt nog steeds dat er straks gehoused gaat worden. Ben benieuwd. En nog een toast. "Je moet elkaar aankijken als je proost!" zegt Margriet.
De ober komt weer langs: ze proberen hem uit te horen. Hij komt uit Den Bosch. "Jullie serveren altijd op een wolk?" vraagt Laurens. Oh, hij is niet de ober, maar de kok. Volgens Margriet hebben ze dan goed gezocht in de Gouden Gids. Ze krijgt op haar donder dat ze een merknaam noemt van de rest.
"Zet maar op mijn rekening hoor, vanavond!" roept Bo. "Geld maakt mij toch niet gelukkig!"
Mus is stil omdat ie het eten even moet laten zakken.

23.42 uur
Gezongen wordt er weer. Heerlijk vals, met zijn allen. Jeanette begint haar drank weg te geven omdat ze niet meer wil. Hoorde ik haar nou hikken?

woensdag 11 september 2002 @ 23:48:57 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762736
"We hebben er wel wat van gemaakt", weet Margriet uit te brengen.... "We hebben er wel 100% positiefisme in gegooid... en strask moeten we weer 100% positiefisme erin gooien... Ik ga voor mensen.. ik wil er voor ze zijn... en ik wil er voor mezelf zijn. En als ik er dan even niet ben dan heb ik van 'back off' .... en dan ben ik er weer. Iedereen doet het op zijn manier. Het is hier voor iedereen heftig en iedereen reageert er weer anders op".

(begrijpt u het nog lezers? Ik zelf niet!)

"Ik had veel meer uitgesproken types verwacht", zegt Judith.
"Wij hebben allemaal mensen die sociaal zijn", meent Margriet. "Het zijn allemaal mensen die het belangrijk vinden om bij een groep te horen. We zijn allemaal teamspelers".
"Mush observeert", zegt Stefan.
"Vind jij jezelf een groepsmens?", vraagt Judith.
"Soms wel soms niet", zegt Mustapha.
Dan klinkt er een stem van Big Brother en lijkt iedereen de kamer te gaan verlaten!

Er komt nu een feestje in de bungalow!
Judith en Bo knuffelen weer even... Dan pakt hij Daniela ook nog even. (wat een klef zooitje zeg )

pi_5762744
23.43 uur
"Leuk jongens, fijn dat we d'r ook bij zijn vanavond" zegt Margriet met toch wel ietwat dubbele tong. Stefan staat Margriet te knuffelen. "Wij hebben d'r wel echt wat van gemaakt, de afgelopen week" zegt Margriet. "En nu moet je weer honderd procent positivisme erin gooien". "Maar wij gingen toen van: we gaan ervoor. En nu moet het weer. En die 100% wordt voor mij nu 50%. Het is even op gewoon". "En iedereen bemoeit zich d'r maar mee. Je moet mij dan gewoon even laten." Stefan gaat erop in.
Laurens: "Het valt mij wel op dat iedereen hier ontzettend aardig is. Niemand heeft nog gezegd: fuck you, of zoiets". Margriet hoest weer en daar wordt een opmerking over gemaakt door Bo, dat ie dat de hele nacht moet horen. Juut had ook veel uitgesprokener types verwacht. "Ja maar die stoppen ze niet in het huis want die houden het niet uit met elkaar! Dat kwam toch ook uit onze psychologische tests, dat wij groepsmensen zijn? Teamspelers die emotioneel zijn." zegt Margriet.

23.49 uur
Jeanette: "Jongens, ik wil geen spelbreker zijn, en ik vind het ook wel leuk hoor maar..." en wederom gaat de rest verloren in het geroezemoes. Ze moeten opbreken. Er wordt nog wat geknuffeld. "Oh, dus jullie moeten in de bungalow feestvieren?" vraagt Margriet. "Ja" "Oh, maar dat geeft niet hoor," zegt ze, "Dan kunnen wij nog even meegenieten".
Het is nu één groot knuffel- en hugfestijn.

pi_5762779
23.52 uur
Een hoop gekrakeel. Volgens mij werd jeanette flink gekieteld. Ze krijste in ieder geval flink. Ik hoop dat hier geen mp3-tjes van zijn. Ze heeft d'r pink omgebogen en roept nu om d'r moeder.

Ik moet toch echt even plassen!

woensdag 11 september 2002 @ 23:51:06 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762780
Iedereen knuffelt nu met iedereen alsof een stel heel ver en lang weg gaat op vakantie.
Stefan grijpt Jeanette en beurt haar op. Ze begint te gillen, maar Stefan slaat haar benen om hem heen. Daniela en Laurens staan nu nog een tijd te knuffelen.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:54:47 #160
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762844
De slachtoffers gaan weer de bunker in. Stefan knuffelt nog even met Margriet. Jeanette klaagt over de actie van Stefan net. Ze heeft behoorlijk pijn blijkbaar (aan haar pink ofzo)

Judith (met haar zwarte slip boven de broek volgens mij) staat nu te knuffelen met Laurens. Bo en Mustapha staan tegenover elkaar.

"Vind jij het moeilijk of vervelend als ik me aan het omkleden ben en jij komt de kamer in?", vraagt Jeanette aan Mustapha. "Want dan zeg ik het vantevoren even".
"Nee hoor", zegt Mustapha. "Maakt echt niet uit. Wel lief dat je het vraagt!"

pi_5762909
23.56 uur
Jeanette tegen Mus: "Vind jij het vervelend als ik me om sta te kleden en jij komt binnen? Want dan zeg ik het steeds even als ik dat ga doen." "Wel nee," zegt Mus, "roep maar, dan kom ik er wel aan."
Margriet vindt zichzelf een hanneke Groenteman in ahar huidige T-shirt. Ze gaan nog even naar buiten om te roken en dan naar bed. Bo ziet dat er in rijk geen sigaretten meer zijn en Mus staat al zijn tanden te poetsen. Rijk heeft de boodschappen gekregen en heeft dus weer wel sigaretten. "Wel heel erg partyen he, dat je er dood bij neer valt! Doe het voor mij" roept Margriet naar rijk.

Bo zegt tegen Margriet dat de cirkel waarin je leeft toch eigenlijk heel klein is. Dit nav het feit dat Margriet iemand blijkt te kennen die de ober ook kende, als ik het goed heb. Margriet kan van deze avond weer een week bloemkool eten (daar houden we d'r aan!).

Scan: wie arm, wie rijk?

woensdag 11 september 2002 @ 23:58:15 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762910
"Jullie gaan nu even goed feesten totdat je er dood bij neer valt!", roept Margriet naar de bewoners in de bungalow. "Ik zou het ook hebben gedaan. Ga nou maar... ga nou maar lekker feesten! Toe maar!"

Margriet gaat bij Bo op het bankje buiten zitten. Binnen in de bungalow zijn de bewoners wat bezig met opruimen.

donderdag 12 september 2002 @ 00:00:55 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762959
"Ik ga zo naar bed", zegt Bo... "Lekker snurken."
"Oh, als je snurkt ga ik boven op je zitten", reageert Jeanette meteen (dan wist ik het wel als ik Bo was!)
Margriet merkt dat de camera weer aan het inzoomen is en meldt dat ook meteen even. Bo zegt dat hij een hele leuke avond heeft gehad. De rest kan dat alleen maar beamen.

ik denk dat dat rijk wordt Joef, want arm gaat denk ik zometeen al slapen. Maar mijn code eindigt zo ook

donderdag 12 september 2002 @ 00:03:07 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5762996
Daniela en Judith grijpen mekaar weer even.
"lekker wijf", zegt Judith.
Laurens begint er opeens over of iedereen wel eerlijk is. Judith knalt er meteen overheen of híj dan wel eerlijk is... als hij zich dat al afvraagt over anderen....
pi_5763051
Jurian, het beste, tot later!
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2002 @ 00:14:36 #166
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5763194
Uitstekend.

Bedankt weer iedereen!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')