Jij doet:quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:18 schreef Depisch het volgende:
Ik vat nu even niet hoe ik de haakjes moet doen. Kun jij mij vertellen wat jij precies invoert?
Tja, sinusoïden voer je altijd in, als ook radialen ingesteld staanquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef Depisch het volgende:
*(&*(#*$(@ TYVUS, zo lang hier aan zitten denken. Nooit aan radialen/graden gedacht. Shit... Thx voor de hulp heb t opgelost nu!
Ik hoop dat we niet al teveel gekloot krijgen met de eenheidscirkel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Discus. het volgende:
6,4 voor examen uit 2012-I. Ik weet het, niet zo geweldig hoog maar wiskunde is mijn zwakste vak waar ik momenteel een 4,4 voor sta.. zou mooi zijn als ik iets rond de 6 zou kunnen halen morgen![]()
Succes iedereen hè!
Kun je in je GR zetten, maar ik gebruik het trucje van gewoon sin(1/4PI) (als voorbeeld, er zijn er meer)=0,707 in je rekenmachine doen, en dan moet je gewoon even weten dat 0,707 een halve wordtel 2 is. En sin(1/3PI)= 0.866 en is halve wortel 3quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoop dat we niet al teveel gekloot krijgen met de eenheidscirkel.
Ik ken die eenheidscirkel inmiddels wel uit m'n hoofd aangezien je eigenlijk maar een paar waardes hoeft te weten!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kun je in je GR zetten, maar ik gebruik het trucje van gewoon sin(1/4PI) (als voorbeeld, er zijn er meer)=0,707 in je rekenmachine doen, en dan moet je gewoon even weten dat 0,707 een halve wordtel 2 is. En sin(1/3PI)= 0.866 en is halve wortel 3
Als er staat beschrijven is dat vaak het oplossen van een vergelijking of het oplossen met behulp van de GR.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. in de correctievoorschriften van de examens staat vaak:
Beschrijven hoe de vergelijking (een vergelijking) kan worden opgelost
Nu is mijn vraag, wat bedoelen ze met beschrijven, en wanneer wordt dit goed gerekend?
Wat dacht je van pi/10?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Borizzz het volgende:
Voor de zekerheid zou ik om 1/10 haakjes zetten. Op deze manier weet je zeker dat het 0,1*Pi wordt en niet iets anders. Verder lijkt het mij prima om de verschilfunctie mee te plotten.
Was dat met a sin(PIx) ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef Depisch het volgende:
Niet zo'n moeilijk examen leek mij. Ik wist alleen vraag 10 niet voor de rest ging alles lekker. Wat jullie?
Nee, maar mensen die het moeilijk vonden die zijn verdrietig en posten niet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
Ben ik de enigste die het toch best moeilijk vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |