Dus toch. Nu de Ikea nog.twitter:gemeentevenlo twitterde op donderdag 01-08-2013 om 08:03:12Modeketen Primark opent een nieuwe winkel aan de Oude Markt in Venlo. Meer informatie: http://t.co/ovqxUYfI84 reageer retweet
Heb ik inderdaad ook al opgevangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Klonk het volgende:
Ikea is al in kannen en kruiken toch?. Alleen een plekje nog en het zal mij verbazen als de ikea niet ergens op het verloederde stuk bij de grens komt. Voorzover ik weet is het bestemmingsplan voor dat gebied recent aangepast.
May Anröchtequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"HET WAS AAN DE COSTA DEL SOL TINGELINGELING"
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"DE GLIMLACH VAN EEN KIND..." ... "MALLE BABBE KOM, MAALE BABBE KOM HIER..."
![]()
Genieten hier in de tuin.
Hier hetzelfde. Die Hollandstalige bagger kon je woord voor woord "meezingen" voor de rest heb ik vrijdagavond Laura Jansen nog gehoord en dat was het. Misschien dat de wind anders stond of helemaal afwezig was, geen idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks gehoord van de hele ZPF...
Maar met dat hollands gejodelleek het wel
of ze de volumeknop extra open draaiden...
Flinke rookontwikkeling.twitter:omroepvenlo twitterde op woensdag 21-08-2013 om 12:27:53Woningbrand in Bergstraat Q4: In de Venlose Bergstraat is vanmiddag brand uitgebroken in een woning. In de omg... http://t.co/eHW8EhkTY8 reageer retweet
quote:Spirare, een inspirerende omgeving als vertrekpunt om samen op weg te gaan naar een nieuwe duurzame wereld. Gedreven door onze natuurlijke navigatie, onze emoties en drijfveren willen wij samen onze samenleving duurzaam innoveren door bewustwording, doorbreken van bestaande structuren, sociale innovatie, maatschappelijk ondernemen en Een leven lang leren. Wij nodigen je uit deze site te verkennen en kennis te nemen van onze initiatieven en actief mee te co-creëren aan onze missie.
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zoquote:Op donderdag 5 september 2013 11:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jammer, vind die rust op de Floriade Greenpark Venlo wel mooi.
Op de geluidsversterkende kracht van de arc na (als je erbij in de buurt komt)quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ze willen duurzaam innoveren door emoties en drijfveren in te voeren dus met die rust zit het wel goed denk ik zo
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt als veel bla en weinig wol, veel subsidie en uiteindelijks niks daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |