Die van mij is ook nieuw (heb deze titel dubbel) en mag je hebben voor 4 Euro inclusief verzending. Aan jou de keuze.quote:
Akkoord. Ik stuur een PM.quote:
Maak er 4€ van en we hebben een deal. Alle door mij aangeboden blu-rays hebben NL ondertiteling.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:15 schreef Alziend-Oog het volgende:
Tropa de Elite(heeft NL ondertiteling neem ik aan?) voor 3 euro incl?
Is goed ouwe, DM me je je rekeningnummer maar door, DM ik alvast mijn gegevens doorquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:20 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Maak er 4€ van en we hebben een deal. Alle door mij aangeboden blu-rays hebben NL ondertiteling.
Bedankt voor het compliment. (Schop!)quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef Alziend-Oog het volgende:
Blu-Ray vandaag binnen gekregen.
Niks op aan te merken.
Goed verpakt, geen krassen. TopZeker aan te raden!
Akkoord, zie PM.quote:
Top!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop