SPOILER: ProcessorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WerkgeheugenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Connectiviteit/SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iconia Tab B / A210 / A510 / A700
101XS / 80XS / 101 G9 / 80 G9 101 XS / Elements / Arnova
Eee Pad TF300T/ TF700T / MeMO Pad / Pad Smart / Nexus 7 / PadFone Infinity
HTC Flyer / HTC Jetstream
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Note 8.0 / Note 10.1 / Tab 2 (10.1) / Tab 2 (7.0)
Tablet Z / S / P
Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik
Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink
Enkele Chinese webshops:![]()
![]()
![]()
![]()
Enkele AliExpress stores: • Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade • Grace Intl
In China kun je verder in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .
› Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.
› Non-ChinaVoor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl, Google Shopping en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.
Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)
› Interessante sitesNederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Tabletrepublic | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |
› Third party markets: | BlackMart Alpha | Amazon appstore | Getjar |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)
› Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten
OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 16-04-2013 22:04:57 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Koers gaat lekkerIemand die weet waar je die gehanteerde koers van PayPal kunt vinden of is dat onmogelijk?
![]()
Paypal, inloggen saldo omwisselen (of iets dergelijksquote:Exchange rate: 1 EUR = 1,26404 USD)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat de OP betreft:
De links van de Samsung Galaxy Tab 7.7, 8.9 en 10.1 werken niet meer
Daarnaast staat er ergens dat de Samsung tabs geen (micro)SD(HC) zouden hebben. Alle Samsung tablets hebben echter een microSDHC slot.![]()
Godgloeiende. Heeft die gekke Chinees op de invoice laten zetten dat ie een sample tablet naar me toe heeft gestuurd.
Ik had nog zo gezegd, maak er iets goedkoops van. Dat wordt dokken.![]()
$280, dat valt niet in het budgetquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Koop een 10" Cube U30GT2 tablet"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Hoe vaak besteld in china?, je wilt niet weten hoeveel invoices ik hier heb liggen met 'sample of tablet PC', maar ook met value 25 usd en nooit ........quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Godgloeiende. Heeft die gekke Chinees op de invoice laten zetten dat ie een sample tablet naar me toe heeft gestuurd.
Ik had nog zo gezegd, maak er iets goedkoops van. Dat wordt dokken.en altijd express shipping
[ Bericht 6% gewijzigd door Janesh op 16-04-2013 21:32:41 ]. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Weet ik, maar hoef echt maar een budget dingetje voor wat mailen en het internet rondbladeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is dan je budget??
$280/ca ¤212.5 is echt niet duur voor een quad-core!"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Begin maar met eentje van $200quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Weet ik, maar hoef echt maar een budget dingetje voor wat mailen en het internet rondbladeren.![]()
![]()
En niet aleen sample of tabelt PC maar ook allerhande andere creatieve beschrijvingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef Janesh het volgende:
[..]
Hoe vaak besteld in china?, je wilt niet weten hoeveel invoices ik hier heb liggen met 'sample of tablet PC', maar ook met value 25 usd en nooit ........(of je het nu wil of niet
)
10 inch met een budget? Dan zou je kunnen kijken naar een RK3066 tablet, die kunnen ook nog prima meekomen en heb je toch aardige bang for buckquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Weet ik, maar hoef echt maar een budget dingetje voor wat mailen en het internet rondbladeren..
Dag Allen,
Ga toch maar eens reageren na dit topic en die over kopen in China al maanden te volgen.
Op tablet gebied is er veel te krijgen, nu zoek ik alleen een mooie tablet voor de vrouw.
Ze vind het formaat van de Ipad mini wel mooi. Wanneer ik nu op de verschillende sites kijk zijn er maar weinig 7.9 inch tablets.
Vragen:
1. is het verschil tussen 7.9 en 8 inch echt een groot verschil als je de tablet in de hand hebt en gaat gebruiken?
2. Heeft iemand al ervaring met de Onda V818
3. Welke 7.9 en 8 inch tablets raden jullie aan ? Budget tussen de 100 en 200 euro.![]()
Mogen wij ook antwoorden? Of mag Allen dat als enige?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Frank2k het volgende:
Dag Allen,
Ga toch maar eens reageren na dit topic en die over kopen in China al maanden te volgen.
Op tablet gebied is er veel te krijgen, nu zoek ik alleen een mooie tablet voor de vrouw.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Er is inderdaad niet veel verschil tussen 7.9 en 8" tablets. Beide voornamelijk 4:3 en 1024x768. Alleen is de 8" nog altijd voor landscape georiënteerd en de 7.9" voor portrait. Let wel dat de pixeldichtheid bij deze tablet nogal aan de karige kant is, vergeleken met andere tablets (1280x800) en de 4:3 aspectratio zorgt ervoor dat video's redelijk grote zwarte balken boven en onder krijgen, waarbij 16:10 AR tablets video's zo goed als schermvullend zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Frank2k het volgende:
Dag Allen,
Op tablet gebied is er veel te krijgen, nu zoek ik alleen een mooie tablet voor de vrouw.
Ze vind het formaat van de Ipad mini wel mooi. Wanneer ik nu op de verschillende sites kijk zijn er maar weinig 7.9 inch tablets.
Vragen:
1. is het verschil tussen 7.9 en 8 inch echt een groot verschil als je de tablet in de hand hebt en gaat gebruiken?
2. Heeft iemand al ervaring met de Onda V818
3. Welke 7.9 en 8 inch tablets raden jullie aan ? Budget tussen de 100 en 200 euro.
Verder zou ik met een budget tot 200 euro zeker gaan voor een quadcore.Momenteel doet er zich veel voor op 7.9" quadcore gebied, met name i.c.m. de nieuwe Rockchip RK3188. De Onda, maar je hebt ook de Chuwi V88 al en PiPO, Cube en Vido (Yuandao/Window) werken ook aan soortgelijk formaat tablets. Je kunt best ff kijken op Slatedroid, daar verzamelt zich een hoop informatie en nog meer ervaringen met tablets, dan hier zijn te vinden: http://www.slatedroid.com/forum/506-rockchip-rk3188/ (we zijn hier op FOK! met maar een beperkt aantal China tabletgebruikers en hebben niet de ervaring met elke tablet out there natuurlijk).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vanwaar die grafiek met "het aantal applicaties"? Dat is toch volstrekt irrelevant? Bij PC's adverteer je toch ook niet met hoeveel programma's je kan kopen?
Wat maakt het nou uit of er 500.000 of 10 miljoen beschikbaar zijn? Ik gebruik er slechts een paar. Net als ieder ander.censuur :O![]()
SEG... RD... stel je anders ff aan ofzo.
Dat is voor de haters die denken dat de Applestore tig keer zoveel uitgebreid is. Wat dus niet zo is.
En het is gewoon geinig om te zien.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar de App store heeft minder apps, en ook minder functionele apps...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
SEG... RD... stel je anders ff aan ofzo.
Dat is voor de haters die denken dat de Applestore tig keer zoveel uitgebreid is. Wat dus niet zo is.
En het is gewoon geinig om te zien.Android maakt nu een enorme groei, zeker nu het ook in Azië doorbreekt. :p
![]()
Dan neem ik mijn belediging terug. Ik bestel veel in China, maar meestal kleine dingen. Mijn vorige tablet was geshipped als fotolijstje en ik had verwacht dat ze nu weer een alternatieve beschrijving zouden hanteren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef Janesh het volgende:
[..]
Hoe vaak besteld in china?, je wilt niet weten hoeveel invoices ik hier heb liggen met 'sample of tablet PC', maar ook met value 25 usd en nooit ........en altijd express shipping
![]()
![]()
Ja, 'no commercial value' is ook leuk. En dan toch gevraagd worden door de douane om opheldering.
Anyways. Tmall-seller heeft de M8 Pro RK3188 nu op voorraad en wordt voor nightfall opgestuurd naar MisterTao. Al is het misschien handiger om 'em dan meteen weer afzender retour te laten sturen, want 215 + 1,60 is nog zonder 8% commissie en international shipment en Banggood heeft 'em dan wel lekker scherp geprijsd: http://www.banggood.com/P(...)-Tablet-p-70862.html en verwachten 'em de 20e op voorraad te hebben.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb de M8 heel even vastgehad afgelopen maandag, maar vond hem minder aantrekkelijk dan de M9, al zal dat puur persoonlijk zijn uiteraard.![]()
Ik kocht hem liever hieronder, high rated seller en met dhl voor 250 usd.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:17 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 'no commercial value' is ook leuk. En dan toch gevraagd worden door de douane om opheldering.
Anyways. Tmall-seller heeft de M8 Pro RK3188 nu op voorraad en wordt voor nightfall opgestuurd naar MisterTao. Al is het misschien handiger om 'em dan meteen weer afzender retour te laten sturen, want 215 + 1,60 is nog zonder 8% commissie en international shipment en Banggood heeft 'em dan wel lekker scherp geprijsd: http://www.banggood.com/P(...)-Tablet-p-70862.html en verwachten 'em de 20e op voorraad te hebben.
Banggood rekent ook 31 usd voor express shipping.
http://www.aliexpress.com(...)d-4-1/854174632.html. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Ik heb, met een enkele uitzondering, altijd gedoe gehad met inklaring van express shipping.
Gevolg is, dat ik toch nooit echt haast heb (ik heb al 7 tablets liggen) en dus gewoon voor free shipping ga.
Dan is Banggood gewoon de voordeligste keuze. 'Da's logisch', zou Cruijff zeggen.
Ik zie de meerwaarde van veel betalen om 'em sneller te hebben en het verhoogde risico op importheffing niet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Helaas heeft de PostNL nog wel eens de verveldende eigenschap om hier er wat uit te pikken (ook met goede formulieren) waar dat bij jou wat minder is heb ik het ideequote:Op woensdag 17 april 2013 10:15 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb, met een enkele uitzondering, altijd gedoe gehad met inklaring van express shipping.
Gevolg is, dat ik toch nooit echt haast heb (ik heb al 7 tablets liggen) en dus gewoon voor free shipping ga.
Dan is Banggood gewoon de voordeligste keuze. 'Da's logisch', zou Cruijff zeggen.
Ik zie de meerwaarde van veel betalen om 'em sneller te hebben en het verhoogde risico op importheffing niet.
Ik praat voor nederland shiz, en ik heb sinds de dualcore opmars er een 'paar' besteld in china.
Ik heb het afgelopen jaar véél meer gedoe met china post en hongkongpost, en géén gedoe en bijbetalen met express shipping.
Als je btw moet betalen aan post.nl, duurt het zo twee weken langer en betaal je meestal zeker 40 euro meer.
Ik adviseer voor nederland express shipping.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Met wat geluk is het geen twee maar vier weken * RobertNL Spreekt helaas uit ervaring
Grappige is wel dat een paar weken later een pakketje binnen 5 dagen door de douane was (incl brief). Bij dingen van meer dan 100 dollar doe ik het tegenwoordig liever via DHL de rest komt vaak zo wel de douane door![]()
Nu een groter pakketje met FedEx onderweg, hoop dat dat ook veilig binnen komt. Bij MP4nation gaat dat in ieder geval altijd prima
Inderdaad, ik bestelde eind vorig jaar een powerbankje van 30 usd.
Kwam ook sneller door de douane omdat er 30 usd op stond.
Post.nl rekende dus, ¤12.50 inklaringskosten, ¤25x0,20= ¤5 BTW, dus ¤17.50 bijbetalen.
Eén keer, vorig jaar november via aliexpress, een tablet laten versturen met hongkongpost. (verder zeker twintig keer probleemloos met dhl)
Aangekomen in NL, post.nl biedt het op een verkeerd adres aan, vervolgens zoek geraakt.
Post.nl stuurt je het bos in, kunnen hem niet weervinden, niets aan te doen en sluiten het dossier.
Via de escrow koperbescherming van aliexpress een paar weken geleden een full refund gekregen na een hoop gedoe.
Oke, een paar voorbeelden, geen voorbeeld, maar nogmaals mijn advies..... You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Ik las 'em als een 'als ik jou was, dan'.
Daar waar ik natuurlijk inderdaad puur voor mezelf in Oostenrijk sprak wat het beste bevalt.
Behalve een keer, dus telkens misgegaan hier bij express shipping. Tablets, smartphones, trucjes, telkens gevraagd om een rekening. Alle grote dure items die van MisterTao kwamen, met budget shipping en je weet zelf wel hoe die custom declaration daar wordt ingevuld, daar heb ik nog nooit gedoe mee gehad. Maar dat lijkt hier inderdaad te maken te hebben met de vorm van bureaucratie, ze lijken liever te hebben dat alles netjes een kruisje heeft staan, omschrijving, gewicht en waarde heeft en behandelen elk pakje als een ander, lijken niet verder te kijken dan het label en verbinden geen relatie tussen opschrift en inhoud. Daardoor kom je makkelijker weg met bepaalde dingen. Aan de andere kant zijn ze heel erg star... als een kruisje mist of iets er niet duidelijk genoeg staat, dan heb je een brief aan je broek. Bij mij scheelt dat dan weer, want ik krijg die brief, ik ga vrijwel direct naar het depot en kort daarop zit ik ermee thuis en hoef alleen de btw te betalen en geen handlingskosten omdat ik het dan zelf ophaal. Da's wel geniaal hier.
Smartphone van m'n zusje in NL was trouwens ook probleemloos d.m.v. free shipping aangekomen.
Scheelde haar toch weer als een malle betalen voor express shipping wat zo'n 20~30 USD meer is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Report van de HK fair
Zoals gedacht niet al te spannend, najaar is vaak veel leuker
Zie wel eindelijk de Allwinner A20 staan maar die bied verder niet veel boven de Amlogics en RK3066's gok ik zo.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Toch maar even de PiPo M8pro besteld van mijn eerder gepostte aliexpress link.
Ik ben benieuwd of hij sneller, beter is dan mijn Ramos W42.
Er zit volgens de site van mijn verkoper het zelfde 9.4 inch LG scherm in als van de Ramos W42, en die is héél bright en goed.
Ik vroeg vanochtend of hij in stock is, en kreeg als antwoord 'yes', en na betaling binnen 48 uur verstuurd.
We zullen zien of zij in dat opzicht hun 98,1% positieve feedback waarmaken.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Goh,zou het?? Rockchip RK3066 is gewoon tof.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:08 schreef RobertNL het volgende:
Report van de HK fair
Zoals gedacht niet al te spannend, najaar is vaak veel leuker
Zie wel eindelijk de Allwinner A20 staan maar die bied verder niet veel boven de Amlogics en RK3066's gok ik zo.![]()
![]()
Waarom zeggen alle nerds toch " Bang for buck ".
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
sorry dat was offtopic
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
Ik las trouwens in een review van de Pipo M8 dat ze de standaard Android symbooltjes enzo hebben vervangen met een eigen versie, en in wat reacties op de Cube U30GT2 (ofzo), las ik dat die tablet een vervelend bootscherm had (en nog wat andere zaken die als irritant werden ervaren...)
... is dat, bij beide gevallen, op te lossen met een 'root', of is dat niet eens nodig om zelf de look van jouw tablet/interface te kunnen bepalen!? Inclusief achtergrond en fonts enzo!?
Die Cube 2 zou trouwens ook wat langzaam zijn met verschillende browsers, muv Firefox volgens mij.![]()
Ik vertrouw er op dat er nog wat kinderziektes zijn met de RK3188 diewel opgelost worden mt nieuwe firmware. Komt die firmware niet van Cube, dan kokt er wel iets uit de community. Wat dat betreft is de RK3188 misschien wel een veiligere keuze als een chinatab met Exynos, omdat Samsung nogal vervelend is met vrijgeven van drivers.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik las trouwens in een review van de Pipo M8 dat ze de standaard Android symbooltjes enzo hebben vervangen met een eigen versie, en in wat reacties op de Cube U30GT2 (ofzo), las ik dat die tablet een vervelend bootscherm had (en nog wat andere zaken die als irritant werden ervaren...)
... is dat, bij beide gevallen, op te lossen met een 'root', of is dat niet eens nodig om zelf de look van jouw tablet/interface te kunnen bepalen!? Inclusief achtergrond en fonts enzo!?
Die Cube 2 zou trouwens ook wat langzaam zijn met verschillende browsers, muv Firefox volgens mij.
Vandaar ook dat veel Exynos chinatabs uit de fabriek ook nog Android 4.0.4 draaien.![]()
Zal wel weer zo'n Windows tiles interface overheen zitten. Had mijn U1 ook meestal brengt pipo ook nog ''schone'' firmware uitquote:Op donderdag 18 april 2013 10:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik las trouwens in een review van de Pipo M8 dat ze de standaard Android symbooltjes enzo hebben vervangen met een eigen versie.Nouja als een verveldend bootscherm het grootste probleem is teken ik er voorquote:en in wat reacties op de Cube U30GT2 (ofzo), las ik dat die tablet een vervelend bootscherm had (en nog wat andere zaken die als irritant werden ervaren...)Hoe vaak zet je een tablet nu daadwerkelijk aan/uit
Het eerste is dus op te lossen door een schone ROM. Heb die voor iedere tablet van Pipo nog wel gezien (al dan niet door een 3e persoon ''ontwikkeld''quote:... is dat, bij beide gevallen, op te lossen met een 'root', of is dat niet eens nodig om zelf de look van jouw tablet/interface te kunnen bepalen!? Inclusief achtergrond en fonts enzo!?
Bootscherm verschilt een beetje per tablet, meestal kan je vrij simpel een eigen bootanimatie toevoegen in de firmwareen bij enkele tablets is het zelfs met ROOT te vervangen.
Ja heb ik ook wat over gelezen dat niet iedere browser nog even snel was. Kwestie van updatenquote:Die Cube 2 zou trouwens ook wat langzaam zijn met verschillende browsers, muv Firefox volgens mij.Chrome Beta en FireFox Beta doen het bij dat soort problemen vaak prima
Ik gebruik van beiden alleen maar de beta. omdat die vaak beter is dan de eindversie
)
Jij en ik mogen hopen dat uiteindelijk de RK3188 net zo 'smooth' draait op JB als de exynos 4412 op ICS.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:06 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Vandaar ook dat veel Exynos chinatabs uit de fabriek ook nog Android 4.0.4 draaien.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Pipo M9 is sinds dinsdag in Nederland volgens de tracking code maar nog niet geleverd. Post man komt net wat anders afleveren dus moet nog even geduld hebben.. Trouwens ben benieuwd wanneer Jelly Bean komt voor de T7s. De beta voor de T7 schijnt het nog niet helemaal goed te doen. Geekbuying blog
![]()
DHL heeft mijn Cube vandaag aangeboden. Morgen weer een poging, maar dan ben ik zeker thuis. Ik moet ¤ 36,- bijbetalen, valt alleszins mee.![]()
M'n mattie van Banggood zei dat er een paar M8 Pro's binnen waren gekomen.Dus heb 'em daar besteld en bij MisterTao gezegd dat ze de pre-order terugsturen mogen zodra 'ie daar binnen is. Bij BG met coupon ' b185f7 ' (uitgelogd) voor nog net geen 215 USD. Dat was 'ie van Tmall ook al en dat was zonder commissie/shipping!
Wat trouwens ook vrij interessant is, is de FNF ifive X2, een 8.9" 1920x1200 tablet met RK3188 2GB. Hier en daar wordt 7200mAh genoemd, maar weet niet of dat nu echt voor de X2 is of dat die specs behoorden tot de ifive 3 of ifive 2s, die beiden het niet helemaal lijken te zijn. Maar dat zou wel een handzaam dingetje met vette resolutie zijn. Alleen... hij is wel wit...![]()
Zie Slatedroid, Zol, imp3, Liliputing, etc.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En geen ¤25,63?Wat voor Cube is het dan?U30GT2?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:
DHL heeft mijn Cube vandaag aangeboden. Morgen weer een poging, maar dan ben ik zeker thuis. Ik moet ¤ 36,- bijbetalen, valt alleszins mee.Heb je wel genoeg geld om alles te betalen??quote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef shiznuts het volgende:
M'n mattie van Banggood zei dat er een paar M8 Pro's binnen waren gekomen.Dus heb 'em daar besteld en bij MisterTao gezegd dat ze de pre-order terugsturen mogen zodra 'ie daar binnen is. Bij BG met coupon ' b185f7 ' (uitgelogd) voor nog net geen 215 USD. Dat was 'ie van Tmall ook al en dat was zonder commissie/shipping!
Wat trouwens ook vrij interessant is, is de FNF ifive X2, een 8.9" 1920x1200 tablet met RK3188 2GB. Hier en daar wordt 7200mAh genoemd, maar weet niet of dat nu echt voor de X2 is of dat die specs behoorden tot de ifive 3 of ifive 2s, die beiden het niet helemaal lijken te zijn. Maar dat zou wel een handzaam dingetje met vette resolutie zijn. Alleen... hij is wel wit...![]()
Zie Slatedroid, Zol, imp3, Liliputing, etc.
![]()
![]()
U30gt2 ja. Ik snap het bedrag ook niet helemaal. Waarschijnlijk hebben ze toch een te hoge waarde opgegeven en is er belasting geheven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En geen ¤25,63?Wat voor Cube is het dan?U30GT2?
[..]![]()
Dat kan kloppen Shiznuts, de mijne is shipped deze morgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef shiznuts het volgende:
M'n mattie van Banggood zei dat er een paar M8 Pro's binnen waren gekomen.Dus heb 'em daar besteld.
http://www.aliexpress.com(...)d-4-1/854174632.html. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Cube U30gt2 is binnen. 90% geladen en voorzien van de nieuwste firmware.
Eerste indrukken:
Bouwkwaliteit is dik in orde. Apparaat voelt stevig aan, iets zwaarder dan de Galaxy Tab 2 van een familielid, maar wel goed in balans wanneer je hem met 1 hand vasthoudt.
Scherm is bijzonder goed. Niet zo goed als van de Samsung, minpuntje is dat de kleuren wat te warm zijn. Hierdoor krijgt wit een wat gelige tint. Overigens een kwaal die veel super-amoled schermen van Samsung ook hebben.
Kritiek op de browsesnelheid snap ik niet. Hij laadt pagina's net zo snel als mijn Galaxy s3. Volledige pagina's (dus bureaublad, niet mobiele pagina's) doet hij zelfs aanzienlijk sneller.
Camera even snel bekeken. Nou ja, ik ben pixelfetisjist dus voor meer dan het 'shit ik heb geen camera bij maar dit MOET ik vastleggen'-momentje zal ik hem niet gebruiken. Vol ingezoomd is er in ieder geval geen pixel-scherpte, maar dat heeft mijn S3 ook niet. Camera is minder dan mijn S3 in goed licht, maar ik had niet anders verwacht.
Geluid is mwaaaa, maar stukken beter dan mijn Ainol Elf II. Sowieso trouwens, deze Cube is op geen enkele wijze te vergelijken met die Ainol. Whole different ballgame.
Qua algeheel kwaliteitsgevoel vind ik dit apparaat nauwelijks onderdoen voor de Samsung Galaxy Tab II. Sowieso is deze in mijn beleving echt aanzienlijk sneller.![]()
Ik zie superAmoled altijd als te blauw maar goed zo vaak houdt ik die toestellen ook niet beet. Kleurverschillen in LCD's en IPS komt inderdaad nog best vaak voor. Vooral bij dit soort tablets die de afkeur van A merk fabrikanten kopen (Zijn nog zeker geen B kwaliteit schermen!)quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Eerste indrukken:
Bouwkwaliteit is dik in orde. Apparaat voelt stevig aan, iets zwaarder dan de Galaxy Tab 2 van een familielid, maar wel goed in balans wanneer je hem met 1 hand vasthoudt.
Scherm is bijzonder goed. Niet zo goed als van de Samsung, minpuntje is dat de kleuren wat te warm zijn. Hierdoor krijgt wit een wat gelige tint. Overigens een kwaal die veel super-amoled schermen van Samsung ook hebben.Cool, je leest het bij de ene review ook wel en de andere niet. Wellicht firmware issue die al gefixt is?quote:Kritiek op de browsesnelheid snap ik niet. Hij laadt pagina's net zo snel als mijn Galaxy s3. Volledige pagina's (dus bureaublad, niet mobiele pagina's) doet hij zelfs aanzienlijk sneller.Ook een verschillende prijsklassequote:Camera even snel bekeken. Nou ja, ik ben pixelfetisjist dus voor meer dan het 'shit ik heb geen camera bij maar dit MOET ik vastleggen'-momentje zal ik hem niet gebruiken. Vol ingezoomd is er in ieder geval geen pixel-scherpte, maar dat heeft mijn S3 ook niet. Camera is minder dan mijn S3 in goed licht, maar ik had niet anders verwacht.
Geluid is mwaaaa, maar stukken beter dan mijn Ainol Elf II. Sowieso trouwens, deze Cube is op geen enkele wijze te vergelijken met die Ainol. Whole different ballgame.
Zou ook wel moeten, de processor in de Tab II is alles behalve een hoogvlieger. Snap nog steeds niet waarom Samsung het de Tab II heeft genoemd het is op de prijs na helemaal geen upgradequote:Qua algeheel kwaliteitsgevoel vind ik dit apparaat nauwelijks onderdoen voor de Samsung Galaxy Tab II. Sowieso is deze in mijn beleving echt aanzienlijk sneller.
Houd ons op de hoogte!
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 19-04-2013 10:58:16 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
netjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Eerste indrukken:
Scherm is bijzonder goed. Niet zo goed als van de Samsung, minpuntje is dat de kleuren wat te warm zijn. Hierdoor krijgt wit een wat gelige tint. Overigens een kwaal die veel super-amoled schermen van Samsung ook hebben.
Kritiek op de browsesnelheid snap ik niet. Hij laadt pagina's net zo snel als mijn Galaxy s3. Volledige pagina's (dus bureaublad, niet mobiele pagina's) doet hij zelfs aanzienlijk sneller.
Camera even snel bekeken. Nou ja, ik ben pixelfetisjist dus voor meer dan het 'shit ik heb geen camera bij maar dit MOET ik vastleggen'-momentje zal ik hem niet gebruiken. Vol ingezoomd is er in ieder geval geen pixel-scherpte, maar dat heeft mijn S3 ook niet. Camera is minder dan mijn S3 in goed licht, maar ik had niet anders verwacht.
Qua algeheel kwaliteitsgevoel vind ik dit apparaat nauwelijks onderdoen voor de Samsung Galaxy Tab II. Sowieso is deze in mijn beleving echt aanzienlijk sneller.![]()
![]()
Het is volgens mij vaak wat groenig. Blauw en geel is groen, zullen we maar zeggen. In ieder geval bij mijn S3 is het een gele gloed die ik ook bij de Cube zie. Niet erg, het scherm is verder meer dan dikke prima en ik ga er toch niet op Photoshoppenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zie superAmoled altijd als te blauw maar goed zo vaak houdt ik die toestellen ook niet beet. Kleurverschillen in LCD's en IPS komt inderdaad nog best vaak voor. Vooral bij dit soort tablets die de afkeur van A merk fabrikanten kopen (Zijn nog zeker geen B kwaliteit schermen!)
Antutuscore 16520, waarmee hij keurig scoort tussen de Samsung Galaxy Note II en de HTC One X+. Lijkt me voldoende, zou je zeggen.
Verder wat gegamed, D-Day en Temple Run gingen soepel als mes door boter.![]()
Nova 3 eens proberen, die is echt ''zwaar'' (weet niet of je hem los kan vinden)quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het is volgens mij vaak wat groenig. Blauw en geel is groen, zullen we maar zeggen. In ieder geval bij mijn S3 is het een gele gloed die ik ook bij de Cube zie. Niet erg, het scherm is verder meer dan dikke prima en ik ga er toch niet op Photoshoppen
Antutuscore 16520, waarmee hij keurig scoort tussen de Samsung Galaxy Note II en de HTC One X+. Lijkt me voldoende, zou je zeggen.
Verder wat gegamed, D-Day en Temple Run gingen soepel als mes door boter.
Zelf heb ik hem in de uitverkoop van gekocht![]()
*spam*: App salesMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat bedoel met met "zwaar"?gewicht of software die erin zit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nova 3 eens proberen, die is echt ''zwaar'' (weet niet of je hem los kan vinden)
Zelf heb ik hem in de uitverkoop van gekocht![]()
*spam*: App sales
Forum Opties Forumhop: Hop naar: