Nouja, het extra werk t.o.v. het riempje wisselen is natuurlijk ook niks. Een keerring eruitwurmen en een nieuwe erindrukken .quote:Op maandag 3 juni 2013 18:08 schreef powerflux het volgende:
[..]
dat is goedkoop een riempje kost soms al meer.
Pas 13 jaar oud, over 20 jaar praten we nog eens .quote:Op maandag 3 juni 2013 19:16 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezee.
Enige wat was, was een losse fuseekogel LV.
Viel me weer reuze mee dus.
true. ik ging even uit van de bak-zijde..quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nouja, het extra werk t.o.v. het riempje wisselen is natuurlijk ook niks. Een keerring eruitwurmen en een nieuwe erindrukken .
nope. daarvoor had het nog een 87'er moeten zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:33 schreef Dimitri_ het volgende:
Ja belastingvrij hoeft niet.. Maar je hebt toch dat kwart tarief? Dat hij die 3 maanden stil staat in de winter is geen probleem.
44 jaar! Das wel heel veel .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Bart-Willem het volgende:
Dat kan, maar dan moet je vanaf 1-1-2014 44 jaar wachten tot 'ie belastingvrij is.
Waarschijnlijk is het krachtzetten en dan *krak, en om de zaak terug te monteren moet je naar de Volvo-dealer voor nieuwe clipjes .quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Rev- het volgende:
Heb deze vraag op het s60 forum ook al gesteld,maar misschien weet iemand het hier wel
Hoe verwijder ik de dorpellijsten zodat ik wat kabels kan leggen?
[ afbeelding ]
Heb nog een versterker en composet liggen die ik wil inbouwen. Speakers achter heb ik al.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef Bart-Willem het volgende:
Waarom moet je kabels trekken? Het gros van de bekabeling zit al in die auto. Als het is om speakers in de achterportieren in te bouwen: die bekabeling zit er al in.
De 740 is afgekeurd op een barstje in de buitenspiegel (niet eens storend maar het mag kennelijk niet) en een niet-werkend controlelampje in de schakelaar van de mistachterlichten. Dat valt nog mee dus.
En met 1,5 uur zat het er weer in Probleem opgelost!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag begonnen met de dynamo wisselen van de V70 TDI, omdat ik gisteren opeens een continu brandend lampje had. Donderdag ging hij nog uit na wat gas geven na het starten, maar nu kennelijk de dynamo dus dood
Gister eigenlijk na sluitingstijd bij revisiebedrijf nog een revisie dynamo kunnen oppikken, dus ik helemaal in m'n nopjes. Vanochtend drie uur bezig geweest de oude er uit te halen, bleek dat de poelie groter was van de oude. *^&$*#^%@( ik naar de Profile tegenover, poelies losgehaald, bleek de as van de nieuwe ook iets langer, waardoor de oude poelie niet weer vastgezet kon worden
Revisiebedrijf gebeld, en eigenlijk zijn ze gesloten, maar de medewerker die doorgeschakeld stond is vanuit Kleef naar de zaak gekomen (drie kwartier rijden) en heeft me alsnog geholpen. Bleek voor hem 20 seconden werk, namelijk een speciale ring er tussen en de boel vastperen
Nu zo maar de boel terug bouwen, maar eerst even bijkomen van mijn fietstochtje en het ontbreken van een lunch
Mooie kleur!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef minmex het volgende:
Sinds kort ook Volvo eigenaar!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |