"als acteur probeer ik altijd zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven, terwijl ik ondertussen mijn geest de ruimte geef andere persoonlijkheden te verkennen. Daarvoor heb je wel een sterk anker nodig, om te zorgen dat je bij je kern blijft."quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn ervaring als acteur/acteur bij dit gezelschap.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik probeer iets te verzinnen dat je als anker zou kunnen betitelen.
een parkiet ofzo?
"mijn anker is Jacobine, mijn grasparkiet en soulmate. Zij houdt me met beide benen op de grond."
noem de naam van die persoon dan, dan kan je helemaal lachenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
even kijken wat ik zou kunnen kijken, want er zit namelijk iemand bij die weet dat ik geen huisdieren heb
JA!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
noem de naam van die persoon dan, dan kan je helemaal lachen
ik verwacht een audioclipje he.quote:
Hoe ga ik dat doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik verwacht een audioclipje he.
euh... kweenie manquote:
Van 19:00 tot 20:00quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
euh... kweenie man
hebben ze geen site waar ik het kan luisteren?
ik ga de ranja en de borrelnoten vast klaarzettenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Van 19:00 tot 20:00
http://www.omroephelmond.nl/radio/
de livestream,
als je dit mist is er ook nog radio gemist
Luisteren naar wat anderen willen dat je luistert.quote:
"Sinds vorig jaar heb ik een balkanker. Dit anker houdt mijn balk altijd goed verankerd in de grond. Ik kan iedereen balkanker aanraden."quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik probeer iets te verzinnen dat je als anker zou kunnen betitelen.
een parkiet ofzo?
"mijn anker is Jacobine, mijn grasparkiet en soulmate. Zij houdt me met beide benen op de grond."
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Sinds vorig jaar heb ik een balkanker. Dit anker houdt mijn balk altijd goed verankerd in de grond. Ik kan iedereen balkanker aanraden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |