Kan je in all random repicken dan?quote:Op maandag 29 april 2013 18:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mocht je een hero krijgen die je ECHT niet wilt dat repick je en ben je je bonus gold kwijt, hoezo is dat raar?
Met dank aan dhr. pinglord die z'n rol niet helemaal begreep. Pushen met furion? hellz noquote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De match van eerder vandaag was ook niet zo geweldig.
Jup, die Silencer was ook flink aan het nooben zeg.quote:Op maandag 29 april 2013 21:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Met dank aan dhr. pinglord die z'n rol niet helemaal begreep. Pushen met furion? hellz no
Overwinning was te danken aan pudge.
dota 1 build. V4.01quote:Op maandag 29 april 2013 21:35 schreef Quotidien het volgende:
Net weer iets leuks meegemaakt: een doom met agha en refresher.
Waarschijnlijk na 12 uur wel.quote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef Wii-Style het volgende:
Zijn er mensen hier die een 5-man Fok! stack willen doen vanavond? Gooi mij maar een invite. Naam: Sitbon
Jep, als je repickt krijg je een nieuwe random hero.quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het ook zo irritant dat pub games zo lang zijn. Net een game van 64 minuten. Fijn dat ik win maar na 30-40 minuten heb ik het wel gezien en wil ik gewoon dat het game over is.
[..]
Kan je in all random repicken dan?
quote:- Added Elder Titan!
COMMUNITY
- Fixed a bug that was allowing extra report submissions on Sundays.
UI
- Revised the Community page.
- Added an icon for league games to the Live, Recent and Downloaded game lists.
- Changed Heroes Played and Game History to be popups in the Profile.
- Numerous improvements to the Tournament Scheduling interface.
- Fixed Buy Back availability in spectator dropdown being inaccurate sometimes.
- Improved web browser performance.
- Fixed hitches when spectating games and switching between heroes.
SOUNDS
- New lines added to Skywrath Mage, Timbersaw, and Bristleback.
WORKSHOP
- Added an Animation Overlay dropdown to the Workshop Model Preview.
- Added Lycanthrope's wolves to the Ability Model import list.
- Fixed Dark Pact removing Last Word.
- Fixed Dark Pact not removing Poison Attack.
- Fixed Dark Pact not removing Poison Touch.
- Fixed Dark Pact not removing Telekinesis.
- Fixed chat wheel mouse teleporting.
- Made visual effect of Earth Splitter crack extend to the radius of the effect.
- Dota 2 will no longer generate full crash dumps.
- Enabled Bristleback, Skywrath Mage, and Slark to Captain's Mode (Tournament Version).
standaard dota2 playquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Quotidien het volgende:
Mensen die je helemaal verrot schelden en tekeer gaan als je midas op invoker doet.
Uiteindelijk dik gewonnen maar het hele team moest wel ff een half uur kankeren.
MIDAS OP INVOKERquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Quotidien het volgende:
Mensen die je helemaal verrot schelden en tekeer gaan als je midas op invoker doet.
Uiteindelijk dik gewonnen maar het hele team moest wel ff een half uur kankeren.
welke tijd had je midas? en op welke creeps gebruik je hem voor lvl 17 en erna?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Quotidien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
welke tijd had je midas? en op welke creeps gebruik je hem voor lvl 17 en erna?Had midas op 05.30, eerst natuurlijk de grote neutrals voor de exp en later natuurlijk de kleine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
klingon: most succesful hero: PLquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
MIDAS OP INVOKERKANKERNOOB UNINSTALL
deze man weetquote:Op zondag 5 mei 2013 02:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Had midas op 05.30, eerst natuurlijk de grote neutrals voor de exp en later natuurlijk de kleine.
Vooral in pubs zal dat wel moeten ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:40 schreef hehehe het volgende:
Itembuilds zijn in vrijwel elke game anders want je speel zo goed als nooit tegen/met dezelfde heroes, er zijn gewoon teveel herocombinaties, plus heroes kunnen meerdere rollen op zich nemen
Je kan Dota2 niet kopen, het is free2play en vrijwel iedere Dota2 spelers heeft 10+ invitesquote:Op zondag 5 mei 2013 18:20 schreef dustbrain het volgende:
Ik ga em in de vakantie wel ff uitchecken dan. Als het leuker is, is ie het kopen wel waard lijkt mij. Waar kun je trial keys vinden of zoiets?
Ow ik dacht dat je de box moest kopen. :pquote:Op zondag 5 mei 2013 18:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan Dota2 niet kopen, het is free2play en vrijwel iedere Dota2 spelers heeft 10+ invites
welke boxquote:Op zondag 5 mei 2013 18:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je de box moest kopen. :p
Ja het spel zeg maar. Een dvd. Ik weet niet hoe het werkt.quote:
Installeer Steamquote:Op zondag 5 mei 2013 18:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja het spel zeg maar. Een dvd. Ik weet niet hoe het werkt.
Had die drow geen bkbquote:Op maandag 6 mei 2013 19:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Heerlijk potje tegen een drow net op mid. Helemaal weggespeeld met Lina met aghanim's en refresher.
Een drow met lothar's veegt met iedere nuker de grond aan in principe, silence uit lothar's > knalt je kapot voordat silence klaar is. Tenzij je heavy in counterwards investeert snowballed een pub drow zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
+ dat ik iets van 30 denies in early to midgame had en drow nul. M'n last hit ook veel beter. De meeste drow's kunnen zodar er tactiek bij komt kijken niks behalve dan voor +dmg of shadow blade gaan. Als je ze dan counterpickt met iets dat hihg dmg output heeft zoals lina of lion en ze kunnen niet die easy kills maken die ze normaal wel doen, zijn ze echt nergens.
een carry die je klein kunt houden doordat ie geen farm/kills kan scoren, blijft inderdaad nergens, zo gaat dat wel vaker sherlock holmes. met een lina in mid winnen van drow = drow moet buitengewoon slecht geweest zijn. Lina's auto attack is zwaar bagger en veel langzamer dan drow, bovendien: tactiek en drow? lolwuttermelon? 99% van alle heroes hebben 3-4 buttons, drow heeft er in principe maar 1 als je Q op auto-cast zet. d'r is geen skill aan. maar nice gespeeld hoor, je hebt een slechte drow geowned :-).quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
+ dat ik iets van 30 denies in early to midgame had en drow nul. M'n last hit ook veel beter. De meeste drow's kunnen zodar er tactiek bij komt kijken niks behalve dan voor +dmg of shadow blade gaan. Als je ze dan counterpickt met iets dat hihg dmg output heeft zoals lina of lion en ze kunnen niet die easy kills maken die ze normaal wel doen, zijn ze echt nergens.
lol ja icksdee dat is echt super vet goed manquote:Op maandag 6 mei 2013 19:33 schreef Quotidien het volgende:
drm moet je ook lion + dagon doen dat si altyd counter voor drow
sicke dmg xD
die kut smileys van je, zonder pi, en die naam, dan die UI, en dan dat sicke betoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:51 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
die kut smileys van je, zonder pi, en die naam, dan die UI, en dan dat sicke betoog
[ afbeelding ]Silverdigger klinkt butthurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Radiant crystal haul heb ik volgens mij nog in mijn lijstje staan, en anders is daar wel makkelijk aan te komen. Interesse?quote:
Laat ik die nou net al geruild hebben gister.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Radiant crystal haul heb ik volgens mij nog in mijn lijstje staan, en anders is daar wel makkelijk aan te komen. Interesse?
Zoveel spelers hebben dat hoor, meerdere bekende streamers hebben het ook. Vandaar dat er zoveel kritiek op is, wijsneus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef hehehe het volgende:
quotidien.
Ik ben nog nooit gereported. Hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar.
Komt omdat hij een flamende noob isquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:55 schreef hehehe het volgende:
Ja ik weet wel dat meer mensen gereport worden (ik krijg ook elke keer als ik aanmeld zo'n melding...) maar jij bent volgens mij langer gereport geweest dan niet
Mwa ik vind bij LOL de -giveup vaak ervoor zorgen dat je geen mooie comeback games krijgt en het feit dat je tegen je eigen hero kan spelen wat minder. Dota is meteen elke hero beschikbaar voor iedereen wat fijn is maar wel de learning curve vergroot.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef dustbrain het volgende:
OMG LOL IS VEEL BETER NOOBS!
Gaat wel kut worden om alle champions en items opnieuw te leren. Van semi-gevorderde speler naar total noob.
Ik wou dit spel juist proberen om de redenen die jij noemt eigenlijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mwa ik vind bij LOL de -giveup vaak ervoor zorgen dat je geen mooie comeback games krijgt en het feit dat je tegen je eigen hero kan spelen wat minder. Dota is meteen elke hero beschikbaar voor iedereen wat fijn is maar wel de learning curve vergroot.
Wel moet ik je zeggen, dat jij je als LOL speler kapot gaat ergeren aan het fenomeen "turning rate"
Zeer zeker niet. Maar ik kan wel eens wat flamen ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:55 schreef hehehe het volgende:
Ja ik weet wel dat meer mensen gereport worden (ik krijg ook elke keer als ik aanmeld zo'n melding...) maar jij bent volgens mij langer gereport geweest dan niet
Dus gewoon doen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik wou dit spel juist proberen om de redenen die jij noemt eigenlijk?
Veel heroes hebben combos natuurlijk, Invoker heeft er een heleboel. Hij heeft 10 spells die je moet vormen door Q W en E te combineren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:44 schreef dustbrain het volgende:
Heeft ie echt combo's? Lijkt me zwaar moeilijk.
Paar keer geprobeerd, maar gaat te veel werk in zitten. Daarbij schijnt ie als j m goed kan spelen early en midgame goed te zijn, endgame een stuk minder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Veel heroes hebben combos natuurlijk, Invoker heeft er een heleboel. Hij heeft 10 spells die je moet vormen door Q W en E te combineren.
Endgame heb je enorm veel nuke dmg en dps met forged spirits, en je hebt ook tig disables. Als je dan je scepter hebt kun je al je spells heel snel gebruiken en dan is Invoker heel dodelijk. Als je tegen een tanky lineup staat zul je het wel meer moeten hebben van de rightclickers ja. Al kun je invo ook als rightclicker bouwen, heb het zat vaak gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd, maar gaat te veel werk in zitten. Daarbij schijnt ie als j m goed kan spelen early en midgame goed te zijn, endgame een stuk minder.
Qua speelwijze is het echt een super toffe hero. Helaas wordt ie niet veel gespeeld op hoger (lees: pro) niveau.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Endgame heb je enorm veel nuke dmg en dps met forged spirits, en je hebt ook tig disables. Als je dan je scepter hebt kun je al je spells heel snel gebruiken en dan is Invoker heel dodelijk. Als je tegen een tanky lineup staat zul je het wel meer moeten hebben van de rightclickers ja. Al kun je invo ook als rightclicker bouwen, heb het zat vaak gezien.
Al met al is het de hero met het grootste wodota gehalte, je kunt er echt geniale momentjes mee hebben.
hier welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb hier nog 20 keys, voor de liefhebber. Al zal iedereen wel zo veel hebben.
Ik krijg zojuist een mailtje dat ik nog meer invites heb gekregenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik heb ook nog keys gratis in de aanbieding, maar alsjeblieft niet allemaal tegelijk reageren, ik heb er namelijk nog maar 27
slark is laatste tijd wel trending hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een mailtje dat ik nog meer invites heb gekregen
Als je nog men nog invites wilt, stuur me maar een PM
Wat is het trouwens stil geworden hier!
Gisteren een keer hero's gepicked zien worden in een tounament die ik niet vaker heb gezien: Slark, Omni en Lycan
Ze kunnen duoqueue zijn met iemand anders in de game.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kan het dat ik bij mensen met maar liefst 4 wins kom? Ik heb zelf nu 330 wins en ben ook hartstikke noob, maar om nou met mensen te spelen die gisteren het spel gedownload hebben..
Dit is de een van de redenen waarom ik geen zin meer heb om te spelen. Je bent zo afhankelijk van je team, matchmaking moet spectaculair goed werken. Maar matchmaking is ronduit achterlijk, IMO. Ik zou het fijn vinden als je tijdens het zoeken geen spelers vindt van jouw niveau dat je gewoon een foutmelding krijgt dat er geen spelers zijn gevonden i.p.v. je in een team te zetten met noobs. Maar goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kan het dat ik bij mensen met maar liefst 4 wins kom? Ik heb zelf nu 330 wins en ben ook hartstikke noob, maar om nou met mensen te spelen die gisteren het spel gedownload hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wat ik hier van begrijp, moet iedereen een tounament ticket gaan aanschaffen voor de internationals?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:58 schreef hehehe het volgende:
Precies wat Silverdigger zegt! met deze man kan ik praten
http://blog.dota2.com/2013/05/new-stretch-goals/
Nieuwe goal: 3.200.000
$3,200,000 – Choose the next hero we release
TECHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
(of Terrorbladeik wil mijn terrorblade)
Ach de 225% bonus de komende 60 dagen is al best leukquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Dus wat ik hier van begrijp, moet iedereen een tounament ticket gaan aanschaffen voor de internationals?
spectaten kan ook al via streams, als je internet het aan kanquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ach de 225% bonus de komende 60 dagen is al best leukgaat flink hard dan! En je kan de matches spectaten, leer je ontzettend veel van
als je 10 dollar wilt betalen welquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Dus wat ik hier van begrijp, moet iedereen een tounament ticket gaan aanschaffen voor de internationals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |