abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_125358573
Waarom zie ik geen topics of melk, boter, de zon, lucht of zelfs je moeder wel echt is?
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:55:20 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125359084
quote:
BOSTON-BOMBS 100% ZEKER FALSE FLAG
Door: Micha Kat op 16 april, 2013 in Algemeen, 5 Comments
WIE GAAN DE VS DE SCHULD GEVEN VAN DEZE NIEUWE ‘MINI-9-11′? NOORD KOREA? * BEWIJZEN VOOR FLASE FLAG NU OVERWELDIGEND: IS DAT OOK WEER DEEL VAN DE ‘PLOT’? * TOTAL WARFARE TEGEN DE EIGEN BEVOLKINGEN VAN BILDERBERG-REGERINGEN KOMT OP STOOM

Developing story op Infowars: bij de Boston bombing ligt het er zo dik bovenop, dat je haast gaat denken dat de NWO nu wil dat we hen doorzien om daarmee het nivo van intimidatie en indoctrinatie (‘we roeien ons eigen volk uit maar niemand mag dat zeggen en we geven anderen de schuld’) naar een nog weer hoger plan te tillen. Intussen is ome Ab Osterhaus ook ‘lekker bezig’ en hebben we afgelopen weekeind weer een record meegemaakt qua chemtrailing. Over ome Ab gesproken: lees het artikel dat we eind vorig jaar wijdden aan Ron Fouchier nog eens door. Interesting stuff. Mensen, de laatste uren hebben geslagen. We are doomed.
BREAKING!!! URGENT CALL!!!

Uiteraard: http://www.klokkenluideronline.is/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:01:15 #28
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125359267
quote:
“You never let a serious crisis go to waste. And what I mean by that it’s an opportunity to do things you think you could not do before.” – Rahm Emanuel, former White House Chief Of Staff to Barack Obama
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:03:29 #29
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125359349
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

BREAKING!!! URGENT CALL!!!

Uiteraard: http://www.klokkenluideronline.is/
Die Sjakie is ook weer vrij merk ik :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Nibb-it op 16-04-2013 17:13:23 ]
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:06:29 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125359470
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:03 schreef Nibb-it het volgende:

Die Sjakie is ook weer vrij merk ik :')
Wie weet is dat van korte duur:

quote:
EXTRA EN BREAKING: OP 19 APRIL ALS DE UITSPAAK KOMT TEGEN JASPER S. STAAT MICHA VOOR DE RECHTER IN ZWOLLE WEGENS EEN ‘DOODSBEDREIGING’ AAN JAN VLUG * LATER MEER OVER DEZE BIZARRE ZAAK
Hij gaat er ook steeds beter van schrijven, ons miskend journalistiek genie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125360650
Als dat zo is, dan worden ze wel amateuristischer, waarschijnlijk gewoon een gek die aandacht wil of zichzelf aftrekt als hij zijn daden op tv ziet. Hopelijk niet zo'n Unabomber type wat een sport ervan maakt om dit soort dingen te herhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Being op 16-04-2013 21:48:44 ]
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_125360706
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

BREAKING!!! URGENT CALL!!!

Uiteraard: http://www.klokkenluideronline.is/
Wat is Kat toch een kansloos figuur... :r
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:27:19 #33
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125362392
DIT IS AMERIKA. DIT IS DE HELE WERELD. DIE ZOMBIES ZULLEN ALLES GELOVEN! Dit is onze kans! ONZE KANS OM DE ZOMBIES TE DOEN ONTWAKEN! Vertel het aan iedereen die je kent - Boston Marathon Bombing IS EEN FALSE FLAG! Op werk, op school, in het openbare toilet, etc.
quote:
“You never let a serious crisis go to waste. And what I mean by that it’s an opportunity to do things you think you could not do before.” – Rahm Emanuel, former White House Chief Of Staff to Barack Obama
GELIJK HEB JE, RAHM! Dit geldt niet alleen voor Obama!! Wij kunnen deze crisis gebruiken voor ONZE doeleinden! WE THE PEOPLE, gaan deze FALSE FLAG OPERATIE gebruiken, om de massa duidelijk te maken dat onze overheid ONZE RECHTEN WILT ONTNEMEN! STA OP! WORD WAKKER!

www.infowars.com

Mijn Britse verslaggever Paul Joseph Watson heeft een video gemaakt voor PrisonPlanetLive dat bevestigt wat ik al in het vorige topic had gesuggereerd!
http://www.infowars.com/f(...)ton-marathon-attack/
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:30:37 #34
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125362506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Being het volgende:

[..]

Wat is Kat toch een kansloos figuur... :r
Maar er is altijd een overtreffende trap. :')
pi_125362678
Het is de schuld van de banken natuurlijk, want die laten alles ontploffen
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_125362816
Nee, de Illuminati proberen enkel het Vaticaan op te blazen.
Neil LOVES Carrots!
pi_125363074
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:30 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Maar er is altijd een overtreffende trap. :')
Je doelt toch niet op mij :X...?
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:46:04 #38
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125363093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Being het volgende:

[..]

Je doelt toch niet op mij :X...?
Zie de post boven de mijne. :P
pi_125363123
Ah, oké... ;)
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 18:47:02 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_125363137
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:30 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Maar er is altijd een overtreffende trap. :')
Idd.
ALEX JONES
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:17:51 #41
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125364511
Ze noemen mij gestoord! DAT DOEN ZE ALTIJD! Laat me je vertellen, als ik in een tijdmachine stapte en de Azteken vertelde dat ze helemaal geen mensen op hoefden te offeren om de zon op te laten komen, dat was ik voor gek verklaard!

Als ik terugging naar de tijd van Hitler en aan iedereen vertelde dat er een volkerenmoord, één van de meest aanzienlijke volkerenmoorden ooit zal plaatsvinden, was ik voor gek verklaard!

ALS IK JULLIE VERTEL DAT ZE ONZE VUURWAPENS AF WILLEN PAKKEN, ONS IN ZOMBIES WILLEN VERANDEREN, ONS WILLEN VERVANGEN MET ROBOTS. DAN BEN IK GEK! MAAR ALS IK ÓF DE KONT KUS VAN DE OVERHEID ÓF IN ALIENS EN JODEN THEORIEËN GELOOF DAN HEB IK EEN GEZOND VERSTAND!

Zo gaat het nou altijd mensen. GESCHIEDENIS HERHAALT ZICH!

Alleen deze keer zitten we ECHT in de penarie! Zodra we allemaal zijn vervangen door robots vóór het einde van deze eeuw, dan zijn we klaar. Mensheid is niet meer. Dit is echt, voor eens en voor altijd, het ultieme gevecht! HET IS NU OF NOOIT!


[ Bericht 0% gewijzigd door AlexJones op 16-04-2013 19:27:12 ]
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:26:25 #42
395200 deadprez
One more rail
pi_125364941
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:17 schreef AlexJones het volgende:
Ze noemen mij gestoord! DAT DOEN ZE ALTIJD! Laat me je vertellen, als ik in een tijdmachine stapte en de Azteken vertelde dat ze helemaal geen mensen op hoefden te offeren om de zon op te laten komen, dat was ik voor gek verklaard!

Als ik terugging naar de tijd van Hitler en aan iedereen vertelde dat er een volkerenmoord, één van de meest aanzienlijke volkerenmoorden ooit zal plaatsvinden, was ik voor gek verklaard!

ALS IK JULLIE VERTEL DAT ZE ONZE VUURWAPENS AF WILLEN PAKKEN, ONS IN ZOMBIES WILT VERANDEREN, ONS WILT VERVANGEN MET ROBOTS. DAN BEN IK GEK! MAAR ALS IK ÓF DE KONT KUS VAN DE OVERHEID ÓF IN ALIENS EN JODEN THEORIEËN GELOOF DAN HEB IK EEN GEZOND VERSTAND!

Zo gaat het nou altijd mensen. GESCHIEDENIS HERHAALT ZICH!

Alleen deze keer zitten we ECHT in de penarie! Zodra we allemaal zijn vervangen door robots vóór het einde van deze eeuw, dan zijn we klaar. Mensheid is niet meer. Dit is echt, voor eens en voor altijd, het ultieme gevecht! HET IS NU OF NOOIT!

ha kijk jeroen de kreek heeft FOK! ontdekt
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_125365239
wtf
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:24:08 #44
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_125368213
BREKEND NIEUWS!! De zwager van mijn news director Rob Dew, dient in het leger. Ze hebben hem vlak vóór de explosies uit de race gehaald en naar het ziekenhuis gebracht op grond van dehydratie. Hier komt het grappige: hij was helemaal niet uitgedroogd! Rob's zwager rent dagelijks 30km vlak voor het ontbijt!

Dit is gewoon 9/11 overnieuw! Vergeet niet, Condoleezza Rice waarschuwde burgemeester Willie Brown (vaag en voorzichtig) voor de 9/11 aanslagen. "Als je gaat vliegen...wees voorzichtig...Amerikanen moeten voorzichtig zijn...er gaat wat gebeuren...wij zijn nu bezig met het voorbereiden van 9/11...we gaan een false flag uitvoeren...ik schep er lekker over op..." - OK ik overdrijf maar jullie snappen het!

Dat is het kwaad, mensen.

Weten jullie wat dit betekent? IK ZEG WETEN JULLIE WAT DIT BETEKENT??

NATUURLIJK WILLEN ZE HUN LEGER INTACT HOUDEN! ZE WILLEN ONS DOOD HEBBEN! IK ZOU ZEGGEN, WE MOETEN ALLEMAAL HET LEGER IN!!



[ Bericht 7% gewijzigd door AlexJones op 16-04-2013 20:30:41 ]
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 20:37:05 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_125368762
good lord Alex, doe eens rustig man :o
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:39:17 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125368865
:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125370597
We moeten opstaan tegen de illuminati maar ook tegen het rode gevaar we moeten nederland uit deze crisis helpen en weer tot 1 van de beste landen behoren! Sta op en vecht! Vecht tegen ze ! Wij zijn nederlanders, wij zijn de beste! We pakken ze aan en we worden groots! Groots zeg ik je! Dus kom op en sta op ! Sta op voor nederland!
ik ben 15 en ik heb zijwielen
pi_125370790
Puik plan mijn beste!

Nu weet ik niet hoe ik iemand herken die een illuminatie-fanboy is, ik stamp straks een paar willekeurige ouwe lui op straat.
pi_125371654
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef zijwielen het volgende:
We moeten opstaan tegen de illuminati maar ook tegen het rode gevaar we moeten nederland uit deze crisis helpen en weer tot 1 van de beste landen behoren! Sta op en vecht! Vecht tegen ze ! Wij zijn nederlanders, wij zijn de beste! We pakken ze aan en we worden groots! Groots zeg ik je! Dus kom op en sta op ! Sta op voor nederland!
wil je ons helpen om dit gevaar te stoppen en je wilt meer weten over 1 van de vijand kijk dan nu! op www.hetgrotereplaatje.nl en doe het nu of nederland ZAL kapot gaan dus help om dit grote gevaar tegen te gaan! wij als nederland moeten een voorbeeld geven aan alle andere landen die er zijn! maar waarom wij ! wij ECHTE nederlanders zijn trotse mensen en trotse mensen geven niet gemakkelijk op dus PAK HET GROTE GEVAAR AAAAANNN!!!!! want wij zijn nederlanders en we laten niet met ons sollen!!!!!!
ik ben 15 en ik heb zijwielen
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:01:34 #50
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125373567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef zijwielen het volgende:
We moeten opstaan tegen de illuminati maar ook tegen het rode gevaar we moeten nederland uit deze crisis helpen en weer tot 1 van de beste landen behoren! Sta op en vecht! Vecht tegen ze ! Wij zijn nederlanders, wij zijn de beste! We pakken ze aan en we worden groots! Groots zeg ik je! Dus kom op en sta op ! Sta op voor nederland!
gelijk heb je. ze zijn niks zonder ons.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')