Heb jij tegenwoordig al een stel ter beschikking?quote:
Moobs...quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb jij tegenwoordig al een stel ter beschikking?
Biertetten!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb jij tegenwoordig al een stel ter beschikking?
Hoe meer bier, hoe groter ze worden!quote:
Amateur!quote:
Daarom heb ik mezelf ook enkele posts geleden van kant gemaakt. Ik kon niet meer leven met de schande.quote:
Wie was dan die dame die je zusje een tijdje geleden poste op haar Facebook waar al die kusjekroelreacties op kwamen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Q. het volgende:
Maar niet verder en dat is het enige waar het om gaat in deze wereld.
Nope, die herken ik wel.quote:
Zijn beste vriendin?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie was dan die dame die je zusje een tijdje geleden poste op haar Facebook waar al die kusjekroelreacties op kwamen?
Neh, vast niet.quote:
Ja Air! Pics van Q z'n zusje!quote:
Doe maar zo tegen mij en KT!quote:
Hier staat ze tussen, moet je alleen even zelf raden welke het is.quote:
Die met die tieten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie was dan die dame die je zusje een tijdje geleden poste op haar Facebook waar al die kusjekroelreacties op kwamen?
Gathering of Tweakers?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Zo, GoT seizoen twee gezienik ben bijna bij.
tsss nepnerdquote:
Ik net de 3e aflevering van het 3e seizoen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Q in het midden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier staat ze tussen, moet je alleen even zelf raden welke het is.
http://www.google.nl/sear(...)xoCoCA&q=zusje+van+Q
Applequote:Op woensdag 17 april 2013 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Godtje:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/thekingsofsummer/Lijkt me mooi
En is met een prijzentocht bezig
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Wel een van de handigste sites met de eerste trailersquote:
Cheapassquote:Op woensdag 17 april 2013 08:37 schreef missbehavin het volgende:
Toch handig dat vriendje mijn media player gemold heeft, nu krijg ik een raspberry pi van hem.
Nee man, dat ding is vet handig! Nu alleen nog en roze cover er voorquote:
Nu stel ik me bender voor die met bierfles van de lopende band af komtquote:Op woensdag 17 april 2013 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet, dat zie je toch? Ik heb geen bier vast.
Hij werkte geen eens (op mijn macquote:Op woensdag 17 april 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een van de handigste sites met de eerste trailers
Ik weet dat het ding handig is. Ik heb er drie liggenquote:Op woensdag 17 april 2013 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, dat ding is vet handig! Nu alleen nog en roze cover er voor
Tot je een film wil streamen. Oeps werkt niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, dat ding is vet handig! Nu alleen nog en roze cover er voor
Ik heb nog geen problemen ondervonden. Kan nog komen natuurlijk. Maar goed, mijn player was echt een grafding, die kon de helft van de shit niet lezenquote:Op woensdag 17 april 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot je een film wil streamen. Oeps werkt niet.
Kut players. Kan niks aan
Nieuwerwetsch.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een ouderwetsche graftak en sleep gewoon met usb-sticks.
Ja dat moest ik dus ook met mijn oude kreng..quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Apple TV!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Het heeft gewoon niet genoeg kracht om spul met een beetje resolutie fatsoenlijk aan te kunnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen problemen ondervonden. Kan nog komen natuurlijk. Maar goed, mijn player was echt een grafding, die kon de helft van de shit niet lezenIk ben snel tevreden
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het heeft gewoon niet genoeg kracht om spul met een beetje resolutie fatsoenlijk aan te kunnen.
Idee is leuk maar de beperkingen te groot.
Jaaa!quote:
Maar die kan ik niet met de ipad bedienenquote:Op woensdag 17 april 2013 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar jij hebt tieten. Daar kan je ook naar kijken. In high-res!
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij werkte geen eens (op mijn mac) op youtube opgezocht
Je kunt er wel met de iPad tegen slaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die kan ik niet met de ipad bedienen
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt er wel met de iPad tegen slaan.
Ik zeg gewoon tegen mijn PS3 dat ie ze moet spelen. En als t geen avi is dan zeg ik t tegen het programmaatje op de PS3 dat ie t moet spelen.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Niet? Hier wel hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 09:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat draait echt niet lekker op een raspberry pie.
Jij bent dan ook zo stoer!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen mijn PS3 dat ie ze moet spelen. En als t geen avi is dan zeg ik t tegen het programmaatje op de PS3 dat ie t moet spelen.
mmm taartquote:Op woensdag 17 april 2013 09:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat draait echt niet lekker op een raspberry pie.
Er zijn covers voor, ook in regenboogquote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk ik ga eens googlen naar zo'n raspberry pi. Eens kijken wat voor hip geluikt ding dat is.
Ik zie alleen maar printplaten en rare dozen en snoeren en chips.
Ja zeg, dat ziet er toch niet uit?!
Jawel.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk ik ga eens googlen naar zo'n raspberry pi. Eens kijken wat voor hip geluikt ding dat is.
Ik zie alleen maar printplaten en rare dozen en snoeren en chips.
Ja zeg, dat ziet er toch niet uit?!
True. True that.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn covers voor, ook in regenboog
Het kapsel klopt anders wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet, dat zie je toch? Ik heb geen bier vast.
How cute is that!?quote:
Wat is hetquote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
Elke keer als ik choccywoccydoodah kijk moet ik aan CL denken
Ah vandaar dat ik het er uit vind zien als een grote plastic lego-steenquote:
een programma waar ze belachelijk grote taarten maken van chocola, heel veel chocolaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |