SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Oh nee Tammi doe nou niet... dadelijk heb je weer overal pijn...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wat?!?!?!!?!??!!?! ff vechten mattie?!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wat?!?!?!!?!??!!?! ff vechten mattie?!
Pijn? Door hem?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nee Tammi doe nou niet... dadelijk heb je weer overal pijn...
Als je denkt dat dit al lef is.....quote:
Ik zou hem niet uitdagenquote:
Laat d'r maar. Vind het wel schattigquote:
Come on zeg, wat kan er possibly gebeuren....quote:
JB zit al een paar maanden met een brace om...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on zeg, wat kan er possibly gebeuren....
Dat is niet zijn schuld.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JB zit al een paar maanden met een brace om...
Of is die al af Ado?
Ik ook. Daarom heeft ze ook al 2 weddenschappen verloren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat d'r maar. Vind het wel schattig
Omfg. Jij bent zo de sjaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heeft ze ook al 2 weddenschappen verloren.
Hahaha ik rij straks weer over het zandpad en ipv dat ik je meeneem geef ik extra hard gas zodat je onder het zand zit.quote:
Ik ben eerder thuis dan jij schatje. Nog 56 min en ik ben vrij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha ik rij straks weer over het zandpad en ipv dat ik je meeneem geef ik extra hard gas zodat je onder het zand zit.en daarna doe ik snel alle deuren op slot thuis.
Ga ik wel eerder wegquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben eerder thuis dan jij schatje. Nog 56 min en ik ben vrij.
Hahahaah de laatste keer dat je zei dat ik iets niet zou doen... herinner je je dat nog?quote:
Oew! DWquote:
Is inmiddels af, maar zit nog niet helemaal goed. Nog erg stijf enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JB zit al een paar maanden met een brace om...
Of is die al af Ado?
Initieel zou ie maar 6 weken omzitten he, zijn uiteindelijk 3 maanden gewordenquote:
Nee joh. Over 45 minuten alweer klaar.quote:
Dat had ik ook gelezen ja, door zeg maar bijkomende problemen c.q. oplossingen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:44 schreef Adolecens het volgende:
Initieel zou ie maar 6 weken omzitten he, zijn uiteindelijk 3 maanden geworden![]()
Deepthroaten ging nog nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen ja, door zeg maar bijkomende problemen c.q. oplossingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |