abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125392451
"Heeft Sylvie Sabia verteld hoe Raf z'n eitjes het liefst gekookt wil?" _O-

Nou, van Syl krijgt 'ie ze in ieder geval uitgekookt.
Is dat zo?
pi_125392552
Deze gate doet z'n naam overigens wel eer aan, zeg, qua fake...
Is dat zo?
pi_125392817
ik blijf de poppenkast toch raar vinden. Ze waren blijkbaar al een tijdje op elkaar uitgekeken, waarom dan nog doen alsof? Zeg het gewoon, ga door met je leven en geniet met je nieuwe vriend.

Waarom nog maanden doen alsof je gelukkig getrouwd bent (tenzij rafael van niets wist en er echt sprake van bedrog was) en waarom dan zo'n dramatische oud en nieuw actie inclusief aankondiging scheiding, die niet overeenkomt met d'r column in grazia.

Het lijkt erop dat sylvie nog een tijdje had willen door poppenkast spelen (gezien de column in grazia) en dat Rafael er geen zin meer in had, misschien omdat hij een nieuwe liefde had en geen zin had om zo geheimzinnig en nep te gaan doen
pi_125393263
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef utrecht1970 het volgende:
ik blijf de poppenkast toch raar vinden. Ze waren blijkbaar al een tijdje op elkaar uitgekeken, waarom dan nog doen alsof? Zeg het gewoon, ga door met je leven en geniet met je nieuwe vriend.

Waarom nog maanden doen alsof je gelukkig getrouwd bent (tenzij rafael van niets wist en er echt sprake van bedrog was) en waarom dan zo'n dramatische oud en nieuw actie inclusief aankondiging scheiding, die niet overeenkomt met d'r column in grazia.

Het lijkt erop dat sylvie nog een tijdje had willen door poppenkast spelen (gezien de column in grazia) en dat Rafael er geen zin meer in had, misschien omdat hij een nieuwe liefde had en geen zin had om zo geheimzinnig en nep te gaan doen
Het enige wat ik kan bedenken, is contracten..
  woensdag 17 april 2013 @ 13:20:37 #105
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_125393795
ik vind ze leuk samen, Raf en Sab *; :@
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_125393808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan bedenken, is contracten..
Denk ik ook :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_125394915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:19 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Is het niet de zus van Rafael?
rafael heeft geen zus
pi_125395078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef utrecht1970 het volgende:

Die colums werden sowieso al weken van te voren geschreven en volgens mij alleen van te voren even aangepast...volgens mij lagen die columns al standaard klaar en hoefde ze alleen eventjes iets eraan toe te voegen :')

Misschien was het poppenkast maar misschien was het ook dat beiden nog samen iets uit te zoeken hadden....
pi_125395204
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:20 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind ze leuk samen, Raf en Sab *; :@
ik niet, ik had het juist wel begrepen als Raf een vrouw had gekozen die meer down under zou zijn geweest die hem na een oefenwedstrijd de pantoffels en de krant zou klaarleggen...
Maar nu is hij in ieder geval niet op vooruit gegaan, Saab lijkt meer op een chick with a dick
pi_125395259
Ben ik de enige die haar wel mooi vindt?
Behalve die onbegrijpelijke webcamfoto dan..
pi_125395401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Nee ik vind haar echt niet mooi, vroeger was ze al helemaal lelijk...maar ik vind het nu nog niks maar beter dan wat het was...
Als ik Raf was geweest dan had ik het wel geweten...was ik lekker vrijgezel gebleven :7
  woensdag 17 april 2013 @ 14:06:50 #112
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_125395786
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind haar ook wel mooi en een verademing met Sylvie dat zij niet perfect gestyled de deur uit loopt maar gewoon lekker in haar spijkerbroek en gympies!
pi_125395791
Nu we toch bezig zijn: Patty in haar Weekend-column over Sylvie, Sabia, Raf

http://www.weekend-online(...)n-patty-brard-sylvie

De column van Patty Brard

Even over...Sylvie en Sabia

17.04.2013 -

Even over..... Sylvie en Sabia

Eigenlijk ben ik wel klaar met de soap rond Sylvie, Sabia en Rafael, maar ik stond te koken op de eerste zonnige dag van het jaar, terrasdeuren open, gezellige geluidjes bij de buren en ineens wist ik het weer zeker. Het zijn echt de kleine dingen die het doen. Je moet ze alleen niet uit het oog verliezen. En ik denk dat de hoofdrolspelers uit die soap toch een beetje de essentie van het leven kwijt zijn. Ik herinner me nog dat ik begin 30 was en vaak dacht: ’Mis ik niks? Moet ik niet mee jetsetten in Monaco en Ibiza?’ Ik zat op de mooiste jachten, had huizen in Los Angeles en Rome. We vierden Pasen met prinses Caroline, ik zat achterop de Harley bij Mickey Rourke, en dan word je 30. Dertig is een rotleeftijd. Je bent constant bang dat je wat mist, omdat je denkt dat je er na je 35ste niet meer bijhoort.

Ik denk dat dat in Hamburg ook zo is gegaan. De passie tussen Syl en Raf was eraf, de combi Syl en Sabia bleek succesvol en trok de aandacht van een rijk lekker hapje genaamd Guy, waar Syl aan blijft hangen. Sabia keert terug naar Hamburg, pakt het verhaal Raf weer op en stelt haar kostje veilig. We gunnen iedereen zijn geluk, maar nu ik wat ouder ben, vind ik deze situaties zo rommelig. En ik geloof niet dat Syl en Sabia nog echte vriendinnen zijn. Dat houden ze er natuurlijk in omdat ze veel te veel van elkaar weten.

Nu is Sylvie 35 geworden en vierde dat aan de zijlijn van het voetbalveld waar zoontje Damián vier doelpunten scoorde. Het vervelende is dat je nooit weet of die situatie gecreëerd wordt voor het imago of dat het werkelijk gemeend is. Ik hoop zo op het laatste. Dat Sylvie op haar 35ste in gaat zien dat het echt de kleine dingen zijn die het doen. De doelpunten van je kind of koken voor je man met de terrasdeuren open. Het terras waar ik keihard voor gespaard heb. Ik ben er gelukkiger mee dan met welke superdeluxe cruise ook die ik gemaakt heb...
pi_125395807
vind ik ook super komisch dat ronald de boer al 25 jaar lang elk jaar ergens op een nederlandse camping zit.
Daar moet je geen golddiggende types als yolanthe of sylvie naast zetten. Zijn broer Frank daarentegen..............................................
pi_125395986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef utrecht1970 het volgende:
vind ik ook super komisch dat ronald de boer al 25 jaar lang elk jaar ergens op een nederlandse camping zit.
Daar moet je geen golddiggende types als yolanthe of sylvie naast zetten. Zijn broer Frank daarentegen..............................................
volgens mij haal je frank en ronald door elkaar.. frank is al 20 jaar met de zelfde vrouw, ronald hield er tot vorig jaar een dubbelleven op na en verliet uiteindelijk zijn gezin voor één of andere fancy boetiekhoudster die nu ook nog zwanger van hem is
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2013 @ 14:11:12 #116
43556 miss_dynastie
pi_125395987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Que? Frank heeft een hele leuke, nuchtere vrouw die alweer een aantal jaren een leuke winkel heeft?
pi_125396005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee ik vind haar echt niet mooi, vroeger was ze al helemaal lelijk...maar ik vind het nu nog niks maar beter dan wat het was...
Als ik Raf was geweest dan had ik het wel geweten...was ik lekker vrijgezel gebleven :7
En dan zelf z'n eieren koken zeker :{w
pi_125396222
maar als ik goed bij gelezen heb:

syl neukt al 1,5 jaar met tussenpozen met zarka, sabia wist daarvan.. raf kwam er met oud en nieuw achter, maakte haar in bijzijn van de gasten uit voor vies en vuil en stormde naar boven.. syl op dr hakjes achter raf aan, raf geeft er nog eens er van langs en maakt haar uit voor hoer en slet.. syl geeft raf en klap in zijn gezicht en raf duwt haar van zich af

troost vond raf in de mislukte kunstmatig aangelegde boezem van sabia, die ondertussen in het diepste geheim al bijna een jaar officieel gescheiden is van haar khalid.. syl en sab blijven 'vriendinnen' omdat ze allebei bang zijn dat de ander haar vuile was buiten zal hangen

klopt dit zo?
pi_125396335
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef JaneDoe het volgende:

syl neukt al 1,5 jaar met tussenpozen met zarka, sabia wist daarvan.. raf kwam er met oud en nieuw achter, maakte haar in bijzijn van de gasten uit voor vies en vuil en stormde naar boven.. syl op dr hakjes achter raf aan, raf geeft er nog eens er van langs en maakt haar uit voor hoer en slet.. syl geeft raf en klap in zijn gezicht en raf duwt haar van zich af

troost vond raf in de mislukte kunstmatig aangelegde boezem van sabia, die ondertussen in het diepste geheim al bijna een jaar officieel gescheiden is van haar khalid.. syl en sab blijven 'vriendinnen' omdat ze allebei bang zijn dat de ander haar vuile was buiten zal hangen

klopt dit zo?
Lijkt me wel. Het laatste snap ik alleen echt niet. Je kunt toch met elkaar afspreken dit niet te doen, zonder vriendinnen te blijven?
pi_125396490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Het laatste snap ik alleen echt niet. Je kunt toch met elkaar afspreken dit niet te doen, zonder vriendinnen te blijven?
dat snap ik zelf ook niet goed .. ik vermoed dat ze alleen tegen de media zeggen dat ze nog vriendinnen zijn en zich dat zelf misschien ook nog een beetje voorhouden, maar dat in feite niet meer zijn
pi_125396600
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriendschap ook wel wat minder hecht is dan voorheen. Voor de buitenwereld lijkt het wel leuk, dat ze er zogenaamd zo volwassen mee omgaan. En ze hebben natuurlijk ook nog te maken met Damian, het (stief)kind.

Ik vind Sabia overigens ook best een mooie meid!
Is dat zo?
pi_125396643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik vind haar ook wel mooi en een verademing met Sylvie dat zij niet perfect gestyled de deur uit loopt maar gewoon lekker in haar spijkerbroek en gympies!
Dit!
Is dat zo?
  woensdag 17 april 2013 @ 14:29:32 #123
123170 alors
zlata1234
pi_125396779
Ik vind Sabia ook mooi hoor.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:30:18 #124
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_125396814
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef JaneDoe het volgende:

klopt dit zo?
Stel dat dat klopt dan zou ik als Raf zijnde niets met Sabia willen, omdat zij al die tijd al van het bedrog wist, dus dan zou ik me ook min of meer door haar bedrogen voelen. Daarmee wil ik niet zeggen dat Sabia het had moeten opbiechten aan Raf dat Sylvie een ander zou hebben, want dat vind ik dan de taak van Sylvie om hem dat te vertellen, maar mij zou het niet lekker zitten dat mijn nieuwe vriendin dat allang allemaal wist.
pi_125396994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef hunter2011 het volgende:
Dertig is een rotleeftijd. Je bent constant bang dat je wat mist, omdat je denkt dat je er na je 35ste niet meer bijhoort.
Patty snapt me ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')