Het enige wat ik kan bedenken, is contracten..quote:Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef utrecht1970 het volgende:
ik blijf de poppenkast toch raar vinden. Ze waren blijkbaar al een tijdje op elkaar uitgekeken, waarom dan nog doen alsof? Zeg het gewoon, ga door met je leven en geniet met je nieuwe vriend.
Waarom nog maanden doen alsof je gelukkig getrouwd bent (tenzij rafael van niets wist en er echt sprake van bedrog was) en waarom dan zo'n dramatische oud en nieuw actie inclusief aankondiging scheiding, die niet overeenkomt met d'r column in grazia.
Het lijkt erop dat sylvie nog een tijdje had willen door poppenkast spelen (gezien de column in grazia) en dat Rafael er geen zin meer in had, misschien omdat hij een nieuwe liefde had en geen zin had om zo geheimzinnig en nep te gaan doen
Denk ik ookquote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken, is contracten..
Die colums werden sowieso al weken van te voren geschreven en volgens mij alleen van te voren even aangepast...volgens mij lagen die columns al standaard klaar en hoefde ze alleen eventjes iets eraan toe te voegenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef utrecht1970 het volgende:
ik blijf de poppenkast toch raar vinden. Ze waren blijkbaar al een tijdje op elkaar uitgekeken, waarom dan nog doen alsof? Zeg het gewoon, ga door met je leven en geniet met je nieuwe vriend.
Waarom nog maanden doen alsof je gelukkig getrouwd bent (tenzij rafael van niets wist en er echt sprake van bedrog was) en waarom dan zo'n dramatische oud en nieuw actie inclusief aankondiging scheiding, die niet overeenkomt met d'r column in grazia.
Het lijkt erop dat sylvie nog een tijdje had willen door poppenkast spelen (gezien de column in grazia) en dat Rafael er geen zin meer in had, misschien omdat hij een nieuwe liefde had en geen zin had om zo geheimzinnig en nep te gaan doen
ik niet, ik had het juist wel begrepen als Raf een vrouw had gekozen die meer down under zou zijn geweest die hem na een oefenwedstrijd de pantoffels en de krant zou klaarleggen...quote:
Nee ik vind haar echt niet mooi, vroeger was ze al helemaal lelijk...maar ik vind het nu nog niks maar beter dan wat het was...quote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Ben ik de enige die haar wel mooi vindt?
Behalve die onbegrijpelijke webcamfoto dan..
Ik vind haar ook wel mooi en een verademing met Sylvie dat zij niet perfect gestyled de deur uit loopt maar gewoon lekker in haar spijkerbroek en gympies!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Ben ik de enige die haar wel mooi vindt?
Behalve die onbegrijpelijke webcamfoto dan..
volgens mij haal je frank en ronald door elkaar.. frank is al 20 jaar met de zelfde vrouw, ronald hield er tot vorig jaar een dubbelleven op na en verliet uiteindelijk zijn gezin voor één of andere fancy boetiekhoudster die nu ook nog zwanger van hem isquote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef utrecht1970 het volgende:
vind ik ook super komisch dat ronald de boer al 25 jaar lang elk jaar ergens op een nederlandse camping zit.
Daar moet je geen golddiggende types als yolanthe of sylvie naast zetten. Zijn broer Frank daarentegen..............................................
Que? Frank heeft een hele leuke, nuchtere vrouw die alweer een aantal jaren een leuke winkel heeft?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef utrecht1970 het volgende:
vind ik ook super komisch dat ronald de boer al 25 jaar lang elk jaar ergens op een nederlandse camping zit.
Daar moet je geen golddiggende types als yolanthe of sylvie naast zetten. Zijn broer Frank daarentegen..............................................
En dan zelf z'n eieren koken zekerquote:Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee ik vind haar echt niet mooi, vroeger was ze al helemaal lelijk...maar ik vind het nu nog niks maar beter dan wat het was...
Als ik Raf was geweest dan had ik het wel geweten...was ik lekker vrijgezel gebleven
Lijkt me wel. Het laatste snap ik alleen echt niet. Je kunt toch met elkaar afspreken dit niet te doen, zonder vriendinnen te blijven?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef JaneDoe het volgende:
maar als ik goed bij gelezen heb:
syl neukt al 1,5 jaar met tussenpozen met zarka, sabia wist daarvan.. raf kwam er met oud en nieuw achter, maakte haar in bijzijn van de gasten uit voor vies en vuil en stormde naar boven.. syl op dr hakjes achter raf aan, raf geeft er nog eens er van langs en maakt haar uit voor hoer en slet.. syl geeft raf en klap in zijn gezicht en raf duwt haar van zich af
troost vond raf in de mislukte kunstmatig aangelegde boezem van sabia, die ondertussen in het diepste geheim al bijna een jaar officieel gescheiden is van haar khalid.. syl en sab blijven 'vriendinnen' omdat ze allebei bang zijn dat de ander haar vuile was buiten zal hangen
klopt dit zo?
dat snap ik zelf ook niet goed .. ik vermoed dat ze alleen tegen de media zeggen dat ze nog vriendinnen zijn en zich dat zelf misschien ook nog een beetje voorhouden, maar dat in feite niet meer zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Het laatste snap ik alleen echt niet. Je kunt toch met elkaar afspreken dit niet te doen, zonder vriendinnen te blijven?
Ik denk dat die vriendschap ook wel wat minder hecht is dan voorheen. Voor de buitenwereld lijkt het wel leuk, dat ze er zogenaamd zo volwassen mee omgaan. En ze hebben natuurlijk ook nog te maken met Damian, het (stief)kind.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Het laatste snap ik alleen echt niet. Je kunt toch met elkaar afspreken dit niet te doen, zonder vriendinnen te blijven?
Dit!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel mooi en een verademing met Sylvie dat zij niet perfect gestyled de deur uit loopt maar gewoon lekker in haar spijkerbroek en gympies!
Stel dat dat klopt dan zou ik als Raf zijnde niets met Sabia willen, omdat zij al die tijd al van het bedrog wist, dus dan zou ik me ook min of meer door haar bedrogen voelen. Daarmee wil ik niet zeggen dat Sabia het had moeten opbiechten aan Raf dat Sylvie een ander zou hebben, want dat vind ik dan de taak van Sylvie om hem dat te vertellen, maar mij zou het niet lekker zitten dat mijn nieuwe vriendin dat allang allemaal wist.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef JaneDoe het volgende:
maar als ik goed bij gelezen heb:
syl neukt al 1,5 jaar met tussenpozen met zarka, sabia wist daarvan.. raf kwam er met oud en nieuw achter, maakte haar in bijzijn van de gasten uit voor vies en vuil en stormde naar boven.. syl op dr hakjes achter raf aan, raf geeft er nog eens er van langs en maakt haar uit voor hoer en slet.. syl geeft raf en klap in zijn gezicht en raf duwt haar van zich af
troost vond raf in de mislukte kunstmatig aangelegde boezem van sabia, die ondertussen in het diepste geheim al bijna een jaar officieel gescheiden is van haar khalid.. syl en sab blijven 'vriendinnen' omdat ze allebei bang zijn dat de ander haar vuile was buiten zal hangen
klopt dit zo?
Patty snapt mequote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef hunter2011 het volgende:
Dertig is een rotleeftijd. Je bent constant bang dat je wat mist, omdat je denkt dat je er na je 35ste niet meer bijhoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |