Haha, ik dacht ook meteen: ik zie geen zoen hoor! En dan dat zinnetje: 'nog nooit eerder zo intiem is gefotografeerd' dan. Nooit eerder zo gefotografeerd? Ze zijn uberhaupt toch nog maar amper samen gefotografeerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:52 schreef Starlie het volgende:
Tortelduifjes Sylvie van der Vaart en Guillaume Zarka zijn voor het eerst zoenend gefotografeerd.
Sylvie en haar 'Guy' zijn kussend betrapt door een paparazzo op het vliegveld van Charles de Gaulle in Parijs. Het moge duidelijk zijn: die twee zijn stapelverliefd.
Het koppel, dat nog nooit eerder zo intiem is gefotografeerd, lijkt hiermee openlijk uit te komen voor hun gevoelens voor elkaar.
[ afbeelding ]
(ik zie geen lip contact maar goed... ze staan wel in elkaars comfort zone)
Gisteren bij Boulevard zag je hier toch bewegende beelden van?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:52 schreef Starlie het volgende:
Tortelduifjes Sylvie van der Vaart en Guillaume Zarka zijn voor het eerst zoenend gefotografeerd.
Sylvie en haar 'Guy' zijn kussend betrapt door een paparazzo op het vliegveld van Charles de Gaulle in Parijs. Het moge duidelijk zijn: die twee zijn stapelverliefd.
Het koppel, dat nog nooit eerder zo intiem is gefotografeerd, lijkt hiermee openlijk uit te komen voor hun gevoelens voor elkaar.
[ afbeelding ]
(ik zie geen lip contact maar goed... ze staan wel in elkaars comfort zone)
quote:Van der Vaart: 'Verliefd ben ik nog sterker'
BEWAAR
Door: redactie
23-4-13 - 16:53 bron: Bild.de
Van der Vaart met zijn nieuwe liefde Sabia. © photo news.
Het gaat goed met Rafael van der Vaart. De middenvelder van Hamburger voelt zich lekker op het veld, nu hij sinds kort een relatie heeft met Sabia Boulahrouz.
Dat zegt hij in een interview met Bild Zeitung.
'Verliefd ben ik nog sterker. De nieuwe liefde geeft me kracht en vleugels', aldus Van der Vaart, die begin dit jaar scheidde van zijn vrouw Sylvie.
Van der Vaart nam het voorbije weekeinde beide goals tegen Fortuna Düsseldorf (2-0 zege) voor zijn rekening, waarbij vooral de tweede er mocht wezen. 'Dat was me enkele weken geleden zeker niet gelukt. Ik moet helder in mijn hoofd zijn. Dat maakt bij mij voor negentig procent uit. Ik ben niet de grootste speler op het veld, dus moet ik in mijn hoofd sneller omschakelen', aldus Van der Vaart.
Ik vind het ook niks voor Raf, zou hij het van Syl geleerd hebben?quote:
Dat wordt er meteen afgelebberdquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Mobiel lijkt het of ze erg weinig make-up draagt
Ja ook dat!quote:
Neuh, maar gewoon staand in beeld, dat komt in het dagelijks leven ook voor. Over een balkon hangen iets minderquote:Op woensdag 24 april 2013 10:50 schreef Copycat het volgende:
Het is een fotoshoot, daar is doorgaans weinig spontaan aan.
Misschien heeft ze maar 1 tas mee voor het weekend?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me echt af wat ze nou allemaal meesleept dat ze zo'n hutkoffer meemoet aldoor.
En dus? Moet nu de fotoshoot een afspiegeling wezen van ons dagelijks leven? Sprookjes verkopen beter.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, maar gewoon staand in beeld, dat komt in het dagelijks leven ook voor. Over een balkon hangen iets minder
Nee, ik zeg alleen een foto wat minder te vinden, gebeurt wel eensquote:Op woensdag 24 april 2013 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus? Moet nu de fotoshoot een afspiegeling wezen van ons dagelijks leven? Sprookjes verkopen beter.
Ik denk dat je 'spontaan' me op het verkeerde been zette ...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, ik zeg alleen een foto wat minder te vinden, gebeurt wel eens
Blijkt dus toch dat er wel degelijk foto;s zijn van haar waar ze niet ze niet altijd helemaal door de wasstraat is getrokken....quote:Op woensdag 24 april 2013 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ook dat!
Maar qua ogen heel duidelijk, net als hier:
[ afbeelding ]
Leuk in spijkerbroekIk blijf me verbazen over dat korte lijfje.
Ja, ik had het wellicht beter 'theatraal' kunnen noemen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'spontaan' me op het verkeerde been zette ...
Hij doet me hier aan Badr denken...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hadden we deze al?
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-campaign-Paris.html
Lekker stukje ook weer, het begint met de klap die ze met oud en nieuw van Rafael zou hebben gehad....quote:Op woensdag 24 april 2013 06:42 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ts-love-new-man.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |