Niet mee eens, try to convince me
quote:Ik ben een egoïst dus....
Op dinsdag 10 september 2002 23:16 schreef Jorn_Z het volgende:
Ik vind dat kinderen bewust nemen puur uit egoïsme is. Het is raar dat mensen kinderen nemen in deze zieke wereld met eigenlijk alleen maar problemen. Je kan wel zeggen dat ze het hier in Nederland goed hebben, maar dat lijdt weer tot luiheid en verwendheid. Wie zegt dat het kind wil geboren worden. Waarom neem je kinderen terwijl je niet eens weet wat er na je eigen leven en de zijne gebeurd?
Waarom zou je een kind nemen als er veel kans is op ziektes en afwijkingen? Ik ken niemand die altijd blij is, en als hij of zij dat al is houdt ie zichzelf voor de gek.Niet mee eens, try to convince me
quote:daar hadden jou ouders wat langer over moeten nadenken, he?
Wie zegt dat het kind wil geboren worden.
quote:Heb jij weleens seks gehad?
Ik vind dat kinderen bewust nemen puur uit egoïsme is.
Man, ik heb een hekel aan pessimisten die denken dat alles fout gaat.
TechXP
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 23:22 schreef Amos het volgende:
Yo, een van de domste uitspraken deze maand die ik heb gehoord.
,tis toch heerlijk om koters om je heen te hebben?Man, ik heb een hekel aan pessimisten die denken dat alles fout gaat.
Ik zeg niet dat het slecht is, maar ga nou niet roepen dat het de natuur is... of dat je het voor het kind doet. Kinderen neemt men tegenwoordig (9 van de 10 keer) bewust en puur voor zichzelf.
quote:ben je familie van BHFH ??
Op dinsdag 10 september 2002 23:16 schreef Jorn_Z het volgende:(hele lulverhaal)
quote:Yo, en recht eronder volgde de domste uitspraak die ik dit hele jaar heb gehoord.
quote:Blijf jij in leven als je kinderen neemt?
Weleens gehoord van 'de natuur'? Mensen planten zich voort om in leven te blijven.
Praktisch feit: kinderen opvoeden beteken stress, waardoor je levensspan ingekort wordt.
Met name vroeger, toen de evolutie van moeder natuur nog de overhand had, was voortplanting belangrijk om tot genetische mutatie van generatie op generatie te komen. Nu wordt het voor een groot deel toch echt als recreatie gezien.
Voortplantingsdrift is een truuk van moeder natuur om evolutie te garanderen.
quote:Zo zo, wat zijn we assertief vandaag.
Op dinsdag 10 september 2002 23:21 schreef beertje_ het volgende:[..]
Heb jij weleens seks gehad?
Waar slaat deze vraag op?
Zelf net voor het eerst geneukt, en hier effe komen patsen?
quote:De goede man komt slechts aan zetten met een stelling.
Op dinsdag 10 september 2002 23:25 schreef Bunny_feet het volgende:
Jorn,Je bent een zielig menneke
Laten we even tien keer rustig ademhalen met z'n allen. Dan zal het allemaal wel loslopen.
quote:Ik ben toch blij dat mijn ouders een jaartje of 21 heel egoïstisch geweest zijn. Als ze dat niet gedaan hadden was ik nu niet hier heel gelukkig geweest
Ik vind dat kinderen bewust nemen puur uit egoïsme is. Het is raar dat mensen kinderen nemen in deze zieke wereld met eigenlijk alleen maar problemen. Je kan wel zeggen dat ze het hier in Nederland goed hebben, maar dat lijdt weer tot luiheid en verwendheid. Wie zegt dat het kind wil geboren worden. Waarom neem je kinderen terwijl je niet eens weet wat er na je eigen leven en de zijne gebeurd?
Waarom zou je een kind nemen als er veel kans is op ziektes en afwijkingen? Ik ken niemand die altijd blij is, en als hij of zij dat al is houdt ie zichzelf voor de gek.Niet mee eens, try to convince me
En misschien is het ook wel een stukje egoïsme, want kinderen opvoeden is gewoon hartstikke tof. Maar is dat erg? Egoïsme is een nogal beladen woord, maar met doen wat je zelf leuk & goed vindt is imho niks mis.
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 23:35 schreef Codin het volgende:[..]
Zo zo, wat zijn we assertief vandaag.
Waar slaat deze vraag op?
Zelf net voor het eerst geneukt, en hier effe komen patsen?
"Als het leven geen zin heeft dan maakt het maar zin, GVD"
quote:Ik zeg niet dat ik in leven blijf als ik kinderen neem, maar dat de mens in leven blijft (op ten duur, moet je er natuurlijk bij bedenken)
Blijf jij in leven als je kinderen neemt?
Praktisch feit: kinderen opvoeden beteken stress, waardoor je levensspan ingekort wordt.
Dus eerst lezen, en dan zal je zien dat het niet zo'n domme uitspraak is
quote:Ja, want mijn ouders nemen gewoon kinderen omdat het 'gewoon' is.
daar hadden jou ouders wat langer over moeten nadenken, he?
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------Yo, en recht eronder volgde de domste uitspraak die ik dit hele jaar heb gehoord.
quote:Er stond bewust dikgedrukt bij blinde
Heb jij weleens seks gehad?
quote:Nou echt heerlijk hoor. Egoistisch dus
En daarnaast, tis toch heerlijk om koters om je heen te hebben?
Man, ik heb een hekel aan pessimisten die denken dat alles fout gaat.
TechXP -> ben ik wel mee eens, maar dat zou helaas niet snel lukken. Veel ellende voor de bijna perfect wereld
quote:Bedankt voor je intelluctele, slimme uitspraak. Je bent echt de mastermind die alles weet. Ook bedankt voor de argumenten en het vooral op het ON-topic blijven.
Jorn,
Je bent een zielig menneke
quote:On-topic is ook een kunst
ben je familie van BHFH ??
quote:80% van de 21-jarigen is superblij omdat ze alles kunnen. Jammer van de andere 20% die het veel moeilijker heeft. Ik denk niet dat je heel je leven supergelukkig bent. That's what I mean.
Ik ben toch blij dat mijn ouders een jaartje of 21 heel egoïstisch geweest zijn. Als ze dat niet gedaan hadden was ik nu niet hier heel gelukkig geweest
quote:Valt wel mee, wat is het nut van die kansen. Waarom kan je niet blijven chillen waar je zat voor je geboorte. Dit is echt onnodig moeilijk maken van dingen.
Zo negatief als jij de wereld schetst zou ik het nooit willen neerzetten. Mensen hebben hier grote kansen op een interessant, voortvarend en vooral leuk leven. Waarom zou je iemand dat niet willen gunnen?
quote:Nou, nou sinds wannneer mogen we geen argumenten gebruiken. Ik ken nog wel andere topics met langere uitleggen en reply's
(hele lulverhaal)
KuSjUh, weer een lekker lang verhaal
quote:dan is het toch bewust?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
daar hadden jou ouders wat langer over moeten nadenken, he?
--------------------------------------------------------------------------------Ja, want mijn ouders nemen gewoon kinderen omdat het 'gewoon' is.
quote:Ik heb het vaker gedaan, maar niet met de intensie om een kind te verwekken. Daarbij lijken me de pil en condoom wel handig. Maar de topic gaat over het bewust niet gebruiken van voorbehoedsmiddelen en het bewust van je kind krijgen.
Op dinsdag 10 september 2002 23:57 schreef def het volgende:[..]
dan is het toch bewust?
of ben jij zo christelijk dat condooms en de pil totaal uit den boze zijn voor jou?
dus in dat geval mag ik ook aannemen dat je het nog nooit gedaan hebt?
quote:Omdat je anders nooit komt waar je heengaat na je dood
Op dinsdag 10 september 2002 23:54 schreef Jorn_Z het volgende:[..]
Valt wel mee, wat is het nut van die kansen. Waarom kan je niet blijven chillen waar je zat voor je geboorte. Dit is echt onnodig moeilijk maken van dingen.
BE WISE GROW UP !!
quote:dan hebben ze toch bewust GEEN voorbehoedsmiddelen gebruikt?
Ik heb het vaker gedaan, maar niet met de intensie om een kind te verwekken. Daarbij lijken me de pil en condoom wel handig. Maar de topic gaat over het bewust niet gebruiken van voorbehoedsmiddelen en het bewust van je kind krijgen.
'Gewoon' is naar mijn mening niet bewust. Das toch echt iets heel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |