SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dat is hoe ze het verwoordde in het topic.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
OMG.. d`r vriend is 9 maanden?!?!?!?!
Ik ben 12, wat zijn mensen? :$quote:
Ahh, nouja. 9 maanden is voor een meisje van 16 toch best langquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is hoe ze het verwoordde in het topic.
Ik gok dat ze er 9 maanden mee heeft.
ik ben ook 12, hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
Hey, wie is die TS? :S
[..]
Ik ben 12, wat zijn mensen? :$
Het lijkt me hilariteit alom.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen eh? Schavuit! VLEGEL!!
He Loka, wat ben je toch ook een viespeuk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen drempel, minderjarigen
Neequote:
Ja, die gast moet gewoon onder op liggen, wat zielig voor dat kleine hoofdjequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
9 maanden en de vriend mag er nog steeds niet bovenop?
Arme jongen
Ja he, best lang.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, nouja. 9 maanden is voor een meisje van 16 toch best lang
Wel hoor, waar lees jij dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Arme jongen
Dat is dan wel weer zo.. Mja ik wil mezelf niet als gifje zien, dat vind ik engquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt me hilariteit alom.
En je kent me he? Ik hou wel van een beetje hilariteit.
[..]
He Loka, wat ben je toch ook een viespeuk!
Als dat zo is inderdaad. En arme meid ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Arme jongen
Ze had het toch over respectvol en seks na het huwelijk enzo? Of was mijn conclusie voorbarig?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, best lang.
[..]
Wel hoor, waar lees jij dat dat niet zo is.
Jij mag er ook zijn hoor :$quote:
Ik volgde het ook niet helemaal. Zeker dat verhaal van die vriendin van TSquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze had het toch over respectvol en seks na het huwelijk enzo? Of was mijn conclusie voorbarig?
Daar had ze het wel over ja maar dat wilt niet zeggen dat ze niks heeft gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze had het toch over respectvol en seks na het huwelijk enzo? Of was mijn conclusie voorbarig?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo.. Mja ik wil mezelf niet als gifje zien, dat vind ik eng
Ik ging er zomaar vanuit omdat ze precies hetzelfde redeneerde als mijn maagdelijke vriendinnenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar had ze het wel over ja maar dat wilt niet zeggen dat ze niks heeft gedaan.
Mijn binnenkomst doet de kwaliteit stijgen toch?quote:
Begrijpelijk. Later in het topic werd duidelijk waar het daadwerkelijk om draaide en dat was iets heel anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging er zomaar vanuit omdat ze precies hetzelfde redeneerde als mijn maagdelijke vriendinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |