Of 6 als je kleine glazen neemt en 1.5 bij een mega-glas. Maar melk is voor kalfjesquote:
Dat gaat juist sneller dan je denkt joh! Als je een bak pasta/rijst maakt zit je er snel op een maaltijden van +500kcal (en nog goede andere macro's). Brood is ook een mooie aanvulling (mits niet alleen maar met pindakaas, teveel vet, fout heb ik zelf gemaakt).quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Mijn laatste post:
Ik heb vanochtend ontbeten met melk met vijf eetlepels volkorenontbijt en twee eetlepels havermout en een schep whey. Veel beter te doen dan pure havermout, maar ik zou het liefst een fifty-fiftyverdeling hebben. Morgen één lepel volkorenontbijt minder en een extra lepel havermout.
Valt me wel echt tegen hoe moeilijk het is om op een gezonde manier genoeg binnen te krijgen als je al veel beweegt. Dat is wel een punt van aandacht de komende tijd.
Om het je moeilijker te maken, waarom eet je havermout en/of volkorenontbijt? Welke voedingsstoffen wil je binnenkrijgen? En wat prob zegt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Mijn laatste post:
Ik heb vanochtend ontbeten met melk met vijf eetlepels volkorenontbijt en twee eetlepels havermout en een schep whey. Veel beter te doen dan pure havermout, maar ik zou het liefst een fifty-fiftyverdeling hebben. Morgen één lepel volkorenontbijt minder en een extra lepel havermout.
Valt me wel echt tegen hoe moeilijk het is om op een gezonde manier genoeg binnen te krijgen als je al veel beweegt. Dat is wel een punt van aandacht de komende tijd.
Ik heb niet zoveel single vriendenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
"To have complete access to The Inner Circle you need to invite at least one more single friend."
Zoveel vrienden heb ik niet
Melk is een van de betere eiwitbronnen. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Of 6 als je kleine glazen neemt en 1.5 bij een mega-glas. Maar melk is voor kalfjes
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:16 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Melk is een van de betere eiwitbronnen. Dus ik zie het probleem niet.
Ik heb alleen maar single vrienden!quote:
Probleem is alleen dat ik hiermee ben begonnen omdat ik hoog zat in m'n carbs en mijn tekort dus liever niet wil aanvullen met carbs maar met eiwitten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat gaat juist sneller dan je denkt joh! Als je een bak pasta/rijst maakt zit je er snel op een maaltijden van +500kcal (en nog goede andere macro's). Brood is ook een mooie aanvulling (mits niet alleen maar met pindakaas, teveel vet, fout heb ik zelf gemaakt).
Melk vult ook aardig en wat je over houdt aan het einde van de dag vul je met een handje nootjes.
Maar je wilt erbij horen, of niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar single vrienden!
Maar ik wil eigenlijk helemaal niet op een datingsite haha
500gram pasta? Hoe krijg je 't weg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroege ochtend, ls ik zin heb ga ik er later wel serieus op in. Dan vertel ik je meteen waarom 500g pasta ook slecht is.
Aah, bij low carbs denk ik meteen aan kipfilet, whey en groente. Zit meestal gewoon op m'n carb reqs, dus weet daar niet heel veel van eigenlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik hiermee ben begonnen omdat ik hoog zat in m'n carbs en mijn tekort dus liever niet wil aanvullen met carbs maar met eiwitten.
Maar ik zou echt niet weten hoe ik op een dag als vandaag voldoende binnen moet krijgen zonder carbs te eten. Maar misschien is dat ook een minder grote ramp, aangezien het vandaag toch sportdag is.
Blik tomijn wegkanen, avocado leeglepelen, de versafdeling van de supermarkt leegkopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik hiermee ben begonnen omdat ik hoog zat in m'n carbs en mijn tekort dus liever niet wil aanvullen met carbs maar met eiwitten.
Maar ik zou echt niet weten hoe ik op een dag als vandaag voldoende binnen moet krijgen zonder carbs te eten. Maar misschien is dat ook een minder grote ramp, aangezien het vandaag toch sportdag is.
Ik ben (erg) benieuwd. Met name de 500g pasta. (Ja ik weet dat je wss 100-125gr bedoelt)quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroege ochtend, ls ik zin heb ga ik er later wel serieus op in. Dan vertel ik je meteen waarom 500g pasta ook slecht is.
Sorry, ik lees slecht, 500 kcals aan pasta. Da's een ons ongekookt denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
500gram pasta? Hoe krijg je 't weg?
Het voelt goed, het is makkelijk klaar te maken, het is weer eens wat anders dan brood en het is gezond (denk ik). Havermout, omdat jij het erover had dat hier stofjes in zitten die een belangrijke rol spelen in het voorkomen van diabetes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Om het je moeilijker te maken, waarom eet je havermout en/of volkorenontbijt? Welke voedingsstoffen wil je binnenkrijgen? En wat prob zegt.
Voel je je met hooikoorts ook niet acuut ziek en met borstkanker als een soort constant 'gegeven'quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef Phaidra het volgende:
Vergat ik anna nog veel succes te wensen met haar 101 doelen.
Over borstkanker vs andere kwaaltjes: ik begrijp beide kanten. Het leven gaat door en daar hoort ook klagen over 'mindere' kwaaltjes bij, maar ik kan me ook voorstellen dat je soms even geen begrip hebt voor andermans gezeur.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Havermout, omdat jij het erover had dat hier stofjes in zitten die een belangrijke rol spelen in het voorkomen van diabetes.
Astuquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vik! Gooi je nog een leuk plaatje in de OP?
Mja...quote:
Weet je toevallig nog welk stofje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het voelt goed, het is makkelijk klaar te maken, het is weer eens wat anders dan brood en het is gezond (denk ik). Havermout, omdat jij het erover had dat hier stofjes in zitten die een belangrijke rol spelen in het voorkomen van diabetes.
Zie je, ik luister heus wel hoor, maar voor sommige dingen (zoals vis) moet ik een heeeeeeeeeeele hoge drempel overquote:
Als je een hele slechte dag hebt, dan is het idd gezeur. Als je gewoon een goede dag hebt, dan vind ik het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef Phaidra het volgende:
Vergat ik anna nog veel succes te wensen met haar 101 doelen.
Over borstkanker vs andere kwaaltjes: ik begrijp beide kanten. Het leven gaat door en daar hoort ook klagen over 'mindere' kwaaltjes bij, maar ik kan me ook voorstellen dat je soms even geen begrip hebt voor andermans gezeur.
Op dat moment vind je het gezeur. Dat bedoel ik meer. Dat je dus niet altijd begrip op kan brengen voor de klachten van een ander als je zelf al ernstig ziek bent. Maar misschien is het idd te vroeg om een heldere discussie te houdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarmee degradeer je een terechte klacht tot gezeur
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htmquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:26 schreef Perruche het volgende:
Vik ik moet wel om je lachen hoor. Verder - verbrand je echt zoveel met fietsen? Ik fiets bijna elke werkdag (wanneer ik op kantoor werk) ook 40/45 minuten met 20 km/u ofzo.
Zo bedoel ik het ook iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je een hele slechte dag hebt, dan is het idd gezeur. Als je gewoon een goede dag hebt, dan vind ik het een ander verhaal.
Maar het is een moeilijk verhaal, laten we het daar op houden.![]()
Laten we het erop houden dat je niet alleen patient bent, maar ook partner.
Denk dat het ook wel gebeurt maar iets meer na je boksen magquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:28 schreef Nallie het volgende:
Ik denk dat je klacht meer terecht is als je kanker hebt, aangezien je daar dood van kan gaan en van hooikoorts niet. Maar goed, je kan alles wel rationaliseren!
Planning:
O: havermout, banaan, 3 dadels
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh met kip en hummus, salade van kikkererwten/tomaat/komkommer/yoghurtdressing
T: rijstwafel pindakaas
D: gebakken rijst met veel groente en tofureepjes
S: uur boksen
T: kwark
Echt? Ik word helemaal kriegel van die groepjes met hun eigen regeltjes. Dan date ik liever in de outer circlequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:14 schreef Probability het volgende:
@85
Yes. Vriendinnetje was geweigerd omdat ze al te veel artsen hadden!
Ja meestal gooi ik nog wel iets door de kwark! Thanksquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel gebeurt maar iets meer na je boksen mag
Jaloersquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Echt? Ik word helemaal kriegel van die groepjes met hun eigen regeltjes. Dan date ik liever in de outer circle
Ja enorm. Ik wil er ook zo graag bijhoren!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja meestal gooi ik nog wel iets door de kwark! Thanks
[..]
Jaloers![]()
En door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:38 schreef MrGuma het volgende:
[..]
En ik gok dat we het over diabetes II hebben?
Omdat ik volgens valtaf.nl op 2150 calorieën uitkom en de helft daarvan weer zou verbranden met sporten en dus net boven de 1000 uitkom...quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Vik, dit lijkt me een prima lijst. Zou niet weten waarom er nog iets bij moet?
Wat zou ik dan verbranden tijdens het fietsen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:42 schreef the85mc het volgende:
Ja, vik je verbrandt met fietsen wel wat minder. Als ik volle bak aan het rammen ben op de MTB doe ik 900 kcal/uur. Maar dan fiets je rond de 30 km/u.
Hoe ver fiets je en hoe lang doe je erover?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zou ik dan verbranden tijdens het fietsen?En waarom kom ik op deze site dan op 700 calorieën uit? (valtaf.nl geeft ook 700 calorieën aan).
Komt alsnog 638 uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:47 schreef the85mc het volgende:
Vul hier eens in Vik:
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
Mc weet gewoon wat er aanstaande is...quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja meestal gooi ik nog wel iets door de kwark! Thanks
[..]
Jaloers![]()
quote:"Step forward, those who would serve, for an army will be raised. The powerful will be ripped from their decadent nests, and cast out into the cold world that we know and endure.
Courts will be convened.
Spoils will be enjoyed. Blood will be shed.
The police will survive as they learn to serve true justice.
This great country... it will endure. The Netherlands will survive."
Dat verbaast me helemaal niets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, ik ben iig weer een beetje gerust nu. Ik kan echt wakker liggen van dat soort dingen
![]()
.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat verbaast me helemaal niets.
Maar ga er eens wat relaxter mee om. Doe gewoon babysteps. Eerst meer groente eten. Probeer eens wat vis. Varieer eens wat met je ontbijt. Maar het hoeft niet allemaal tegelijk.
Gaan we doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef the85mc het volgende:
Ik zou gewoon een week of 2 het proberen zoals je nu doet. Niet te gek met noten doen. Kijk of je aankomt of afvalt in die 2 weken, dan weet je ongeveer wat je echt verbruikt op een dag.
Ik HIITquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef MrGuma het volgende:
Waarom proberen jullie niet HIIT? Kost minder tijd dan al het andere sporten en is net zo goed/of mogelijk zelfs beter
Is dat nu ook al in Nederland dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben sinds gisteren Netflix. Best fijn, lekker filmpjes en series kijken (al staan de lopende seizoenen er nog niet op, volgens mij).
Wie is "ze"?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik eet denk ik te weinig groenten en krijg teveel suikers binnen, doorgaans eet ik:
O1: stuk fruit
O2: meestal 1, soms 2x pistolet met gebakken ei en wat groenten, ijs + suikerrietsap
L: bord rijst met wat groenten, vlees/vis, klein kommetje soep, ijsthee zonder suiker
T: soms stuk fruit, soms niks
D: of hetzelfde als bij L of een kom soep met noodles/groenten/vlees, ijsthee zonder suiker
T: smoothie zonder suiker, vrucht + ijs is dat
Ik krijg het met geen fatsoen ingevoerd, eet gewoon zo'n beetje de hele dag door wat. Geen honger en ook nooit een foodcoma. Alleen mogen ze wel wat minder bescheiden met groenten omgaan.
Ieeeeeel!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:
Ok en 2x pijn aan mijn ogen.
Eerste een vies-bleke huid, vlasblond ongewassen haar, witte jurk met rode kusjesprint en een barbieroze jas met grote strik. Dit vergezeld van veel overtollige kilos en bruine schoenen met zilveren spikes. En ze was zeker 35.
Nummere twee heeft zeker 40 kilo te veel, draagt een kort paars jurkje en zit met d'r benen wijd aan haar tenen te pulken.
Voor jou altijd, 2 mooie wedstrijden op het program de komende tijdquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Heej UKS, nog bedankt voor de felicitados!
Vik: http://www.flabber.nl/lin(...)k-in-nederland-13305
Daar waar ik eten haal, ijs is gewoon gecrushed ijs ja. En inderdaad in het buitenland dus kwark hoef ik hier niet te zoeken. Bakjes yoghurt van 100ml gaat nog wel lukkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:44 schreef Novem het volgende:
[..]
Wie is "ze"?
En is ijs met suikerietsap dan gewoon gecrushed ijs? Of roomijs?
Ben je in het buitenland?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Voor jou altijd, 2 mooie wedstrijden op het program de komende tijd
[..]
Daar waar ik eten haal, ijs is gewoon gecrushed ijs ja. En inderdaad in het buitenland dus kwark hoef ik hier niet te zoeken. Bakjes yoghurt van 100ml gaat nog wel lukken
Gadver, waar ben je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:
Ok en 2x pijn aan mijn ogen.
Eerste een vies-bleke huid, vlasblond ongewassen haar, witte jurk met rode kusjesprint en een barbieroze jas met grote strik. Dit vergezeld van veel overtollige kilos en bruine schoenen met zilveren spikes. En ze was zeker 35.
Nummere twee heeft zeker 40 kilo te veel, draagt een kort paars jurkje en zit met d'r benen wijd aan haar tenen te pulken.
quote:
Ik denk dat Perr ergens in de UK is.quote:
Ze heeft wel gelijk, maar wil je ooit je huis verkopen in Almere, dan ben je mooi de Sjaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb een collega uit Almere en die probeert me over te halen om naar Almere te gaan, omdat ik daar meer huis voor m'n geld heb dan waar ik nu woon.
No.fucking.way
Ik zou aan niemand durven vertellen dat ik in Almere woonquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, maar wil je ooit je huis verkopen in Almere, dan ben je mooi de Sjaak.
Ongezouten grasboter van Campina.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou aan niemand durven vertellen dat ik in Almere woon.
Hey, ik ga m'n margarine weggooien. Welke boter gebruiken jullie? Is de ongezouten roomboter van Appie bijvoorbeeld een goede keus?
Ik ben aan het googlen geslagen op margarine en ik schrik me de pleuris![]()
.
Die is lekker idd! En goed smeerbaar.quote:
Heeft Appie die ook in de variant 'harde boter'? Zie op de site bij grasboter alleen ongezouten smeerbaar staan en gezouten niet-smeerbaar.quote:
Het zit gewoon in zo'n folietje hoor. Het blijft alleen wat zachter (beter smeerbaar) dan andere boters in folie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Appie die ook in de variant 'harde boter'? Zie op de site bij grasboter alleen ongezouten smeerbaar staan en gezouten niet-smeerbaar.
Amsterdam bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk moet je een huis kopen in een plaats waar mensen ook in hun vrije tijd naar toe gaan, dus vrijwillig willen zijn. Dan heb je iig een goede/mooie locatie. Een huis is maar een stapel stenen die je kunt veranderen, de locatie niet..
En heel veel AH's en voorzieningen. Eigenlijk heeft het alles behalve een zielquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:27 schreef Novem het volgende:
Als je er voor de rest van je leven wil wonen met een gezin en als je geen behoefte hebt aan gezelligheid/sfeer in je stad, is Almere best wel een goede keus! Grote huizen, grote tuinen, lage prijzen!
En karakterquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
En heel veel AH's en voorzieningen. Eigenlijk heeft het alles behalve een ziel
Goeie site, tnx!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:47 schreef the85mc het volgende:
Vul hier eens in Vik:
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
Grasboter is smeerbaarder omdat er meer onverzadigde vetzuren in zittenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Het zit gewoon in zo'n folietje hoor. Het blijft alleen wat zachter (beter smeerbaar) dan andere boters in folie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |