PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
of hij gaat om die terroristen te naaien gewoon even faifettebek spelen...quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vindt helemaal mooi.
Heb vandaag 20-30k gemaakt in minder dan 1 uur.
quote:
haha keek hij mooi op zijn neus toen jij dat deedquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Speelde net tegen de grootste lagger in tijden. Hij kwam vrij vroeg in de wedstrijd op voorsprong, puur omdat m'n verdedigers gewoon naar de zijlijn liepen. Gelijk de "Ssssh! Celebration" en 3 keer op pauze drukken.
Ik had eindelijk een goede winstreak, dus ik wilde eigenlijk niet quiten. Niet lang na zijn goal maakte ik gelijk, om vervolgens weer 2 keer op achterstand te komen en weer gelijk te maken. Na de rust bij een stand van 3-3 scoorde ik de 3-4 met Podolski. Ik wilde 'm eigenlijk wel even terugpakken, dus ik opende Speedtest op 30 tabbladen tegelijk (). De wedstrijd bevroor gelijk en de connectie viel weg.
3-4 gewonnen.
nou nou je speelt dus met reus + podolski waarschijnlijk en je zorgt da tmensen disconnecten, grot ejongenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Speelde net tegen de grootste lagger in tijden. Hij kwam vrij vroeg in de wedstrijd op voorsprong, puur omdat m'n verdedigers gewoon naar de zijlijn liepen. Gelijk de "Ssssh! Celebration" en 3 keer op pauze drukken.
Ik had eindelijk een goede winstreak, dus ik wilde eigenlijk niet quiten. Niet lang na zijn goal maakte ik gelijk, om vervolgens weer 2 keer op achterstand te komen en weer gelijk te maken. Na de rust bij een stand van 3-3 scoorde ik de 3-4 met Podolski. Ik wilde 'm eigenlijk wel even terugpakken, dus ik opende Speedtest op 30 tabbladen tegelijk (). De wedstrijd bevroor gelijk en de connectie viel weg.
3-4 gewonnen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
3-4 gewonnen.
Ik heb op 2 accounts totaal meer maar dan zijn er weer mensen die nog meer hebben. Ik ga dus niet meer showen met mijn coins.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk good old Gerben dan:
[ afbeelding ]
Tja. Maar ik doe het iets anders dan jijquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk good old Gerben dan:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik binnenkort wel een hele dag no life traden kijken hoeveel ik verdienquote:
Hoezo. Meiden met goede tieten showen daar ook mee. Ondanks dat er meiden zijn met betere tietenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb op 2 accounts totaal meer maar dan zijn er weer mensen die nog meer hebben. Ik ga dus niet meer showen met mijn coins.
Ik ga morgenavond werken. En met het geld dat ik verdien ga ik coins kopen. Om jou te ziekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort wel een hele dag no life traden kijken hoeveel ik verdien
Morgen avond sowieso hele avond denk ik.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond werken. En met het geld dat ik verdien ga ik coins kopen. Om jou te zieken
Goede vergelijking wel. Maar ik ga nu niet meer proberen om de rijkste van dit forum te worden. Ik heb al genoeg verdiend en ik moet misschien toch een keer gaan verkopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo. Meiden met goede tieten showen daar ook mee. Ondanks dat er meiden zijn met betere tieten
Gebruik jij nog wel eens punten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou nou je speelt dus met reus + podolski waarschijnlijk en je zorgt da tmensen disconnecten, grot ejongen
Ik heb al voor 220 euro verkocht. Dus eigenlijk zou mijn trade profit nu al 5 miljoen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede vergelijking wel. Maar ik ga nu niet meer proberen om de rijkste van dit forum te worden. Ik heb al genoeg verdiend en ik moet misschien toch een keer gaan verkopen.
Ik ga wiet planten neerzetten en vandat geld koop ik coinsquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond werken. En met het geld dat ik verdien ga ik coins kopen. Om jou te zieken
Verschrikkelijk, helaas gebeurt het in andere landen wel elke dag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:21 schreef Toefjes het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)marathon-boston.html
Hier staat de explosie goed gefilmd. Weet niet of dit al gepost is. Zo wel, mijn nederige excuses voor het nogmaals posten
Ik ga dan even een TR bij de politie machen jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga wiet planten neerzetten en vandat geld koop ik coins
Kijken wie er wint ?
Je troll, want er staat geen punt aan het eind van je zin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga dan even een TR bij de politie machen ja
dat kloptquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je troll, want er staat geen punt aan het eind van je zin.
Zal wel leuk zijn een potje fifa tegen jou en je inmaken en dat op youtube zettenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn, al mijn geld uitgeven om Djeetje te zieken
Ja, als het op een markt in Bagdad gebeurt en er vallen 25 doden dan wordt er hooguit een klein artikeltje aan besteed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, helaas gebeurt het in andere landen wel elke dag.
Omdat bijna iedereen het de volgende dag weer is vergeten dus niemand boeit het echt wat meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als het op een markt in Bagdad gebeurt en er vallen 25 doden dan wordt er hooguit een klein artikeltje aan besteed.
Ik ga je oppakken jongenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga wiet planten neerzetten en vandat geld koop ik coins
Kijken wie er wint ?
nouja, ik snap de paniek wel, maar het slaat in die zin eigenlijk nergens op inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als het op een markt in Bagdad gebeurt en er vallen 25 doden dan wordt er hooguit een klein artikeltje aan besteed.
doe dat toefquote:
Feit is dat we het erger vinden als er blanke mensen dood gaan, dan wanneer er getinte moslim mensen doodgaan. En dat is best wel iets om ons voor te schamen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, ik snap de paniek wel, maar het slaat in die zin eigenlijk nergens op inderdaad.
Het laat alleen wel zien dat we ook in de 'veilige' westerse wereld helemaal niet echt veilig zijn...
Daar heb je helaas gelijk inquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feit is dat we het erger vinden als er blanke mensen dood gaan, dan wanneer er getinte moslim mensen doodgaan. En dat is best wel iets om ons voor te schamen.
Dat het normaal is geworden is nog triester.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat bijna iedereen het de volgende dag weer is vergeten dus niemand boeit het echt wat meer.
In Irak gebeuren dat soort dingen vaak. In Amerika niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feit is dat we het erger vinden als er blanke mensen dood gaan, dan wanneer er getinte moslim mensen doodgaan. En dat is best wel iets om ons voor te schamen.
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat het normaal is geworden is nog triester.
Deze zin doet mij afvragen waarom er al bijna 1000 topics lang blanke OP chicks te zien zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst gooit er af en toe een gele in, toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze zin doet mij afvragen waarom er al bijna 1000 topics lang blanke OP chicks te zien zijn
Ik begin nu ook op facebook opmerkingen te maken bij hysterische berichtenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dit soort opmerkingen hoop ik altijd dat ze het anders bedoelen dan dat het er staat
En vervolgens vechten er 20 topickapers om ze er zo snel mogelijk af te gooienquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijst gooit er af en toe een gele in, toch?
Eigenlijk is dat best discutabel gedrag. Ik geef toe dat ik ook het liefst mijn Arische biermeisjes in de OP wil. Zullen we dan 1 dag doen dat donkere meiden als OP chick mogen? En dan maar echt 1 dag hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En vervolgens vechten er 20 topickapers om ze er zo snel mogelijk af te gooien
Lijkt mee een goed idee. Woensdag? Dan moet ik namelijk vaak overwerken, snel wat eten, dan trainen en daarna komen 2 favoriete programma's om lekker in mijn bedje te kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best discutabel gedrag. Ik geef toe dat ik ook het liefst mijn Arische biermeisjes in de OP wil. Zullen we dan 1 dag doen dat donkere meiden als OP chick mogen? En dan maar echt 1 dag hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een woensdag in augustus dan. Om te laten zien dat we totaal geen vooroordelen hebben en best ruimdenkend zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt mee een goed idee. Woensdag? Dan moet ik namelijk vaak overwerken, snel wat eten, dan trainen en daarna komen 2 favoriete programma's om lekker in mijn bedje te kijken
En in een spoiler graag anders blijft iedereen hangen en komt dit de doorstroming van de topics niet ten goede.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een woensdag in augustus dan. Om te laten zien dat we totaal geen vooroordelen hebben en best ruimdenkend zijn.
Dit gun je Strootman dan ook weer nietquote:
En liever niet echt zwart-zwart. Van dat Clarence Seedorf zwart zeg maar. Meer Thierry Henry zwartquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En in een spoiler graag anders blijft iedereen hangen en komt dit de doorstroming van de topics niet ten goede.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En liever niet echt zwart-zwart. Van dat Clarence Seedorf zwart zeg maar. Meer Thierry Henry zwart
Heb je geshhhht na je eigen goals?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:14 schreef pascal08 het volgende:
Ik stond net 3-0 achter bij rust en weer 3-5 voor in de 80e minuut. M'n tegenstander maakte er een leuke wedstrijd van en hij scoorde mooie goals. Ik had ook nog maar 1 punt nodig voor de titel, dus ik maakte er 5-5 van. Aardig hè?
Waar zie je mij voor aan?quote:
Ik ben echt lomptraag de laatste tijd. Ik moet nu ineens heel hard lachen nu het allemaal tot me doordringt wat je zonet postte.quote:
En ik lach nu weer hardop om wat jij postquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben echt lomptraag de laatste tijd. Ik moet nu ineens heel hard lachen nu het allemaal tot me doordringt wat je zonet postte.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben echt lomptraag de laatste tijd. Ik moet nu ineens heel hard lachen nu het allemaal tot me doordringt wat je zonet postte.
Ahwwquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik lach nu weer hardop om wat jij post
Trustequote:Op dinsdag 16 april 2013 01:22 schreef Toefjes het volgende:
Nou, nu er zo'n goede vibe is, een mooi moment om te gaan slapen. Weltrusten
Je wilde rdr doenquote:
Wij zijn net gestoptquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je wilde rdr doendat spel heb ik niet. Ik zal even kijken of ik mw2 nog heb dan kan dat wel een andere keer
Zelfde probleemquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik raak mn kaarten aan de straatstenen niet kwijt
102quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet nog 133 IF's kwijt zien te raken, en jij?
Koop mijn 133 ifs dan.quote:
gewoon de desbetreffende slotmachine openen staat er vanzelf u heeft 10 spinsquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop mijn 133 ifs dan.
Even iets anders. Unibet beloofde 10 free spins bij 1 of andere gokmachine als je ingezet had op PSV Ajax. Waar kun je dat verzilveren?
Juve!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop mijn 133 ifs dan.
Even iets anders. Unibet beloofde 10 free spins bij 1 of andere gokmachine als je ingezet had op PSV Ajax. Waar kun je dat verzilveren?
Ik zie die hele 10 spins dus nergens terug op de website, en het is me ook niet duidelijk om welke machine het gingquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon de desbetreffende slotmachine openen staat er vanzelf u heeft 10 spins
en die IF's van jou zijn wat aan de dure kant
Was een makkie he?quote:
http://nl.unibet.com/betting/promotions/ajax-psv-mega-fortunequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie die hele 10 spins dus nergens terug op de website, en het is me ook niet duidelijk om welke machine het ging
[..]
Was een makkie he?Credits ook naar Fuszy natuurlijk
Ik bedacht me pas om 12 uur dat ik 75 euro's had ingezet op Juvequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie die hele 10 spins dus nergens terug op de website, en het is me ook niet duidelijk om welke machine het ging
[..]
Was een makkie he?Credits ook naar Fuszy natuurlijk
oh, ik maar overal op die site klikkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
http://nl.unibet.com/betting/promotions/ajax-psv-mega-fortune
je google is stuk zeker
aan het balkje te zien had je je gebruikersnaam in moeten vullenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh, ik maar overal op die site klikken![]()
Maar goed, free spins staan er dus echt niet bij
[ afbeelding ]
Ik ga ze straks wel in de chat lastig vallen. Uiteraard doet deze het ook niet.
wtf echt dat ze allemaal maar verkoudheid mogen krijgen daarquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aan het balkje te zien had je je gebruikersnaam in moeten vullen![]()
ergens weer een regeltje die 1000den freespins niet uit laat keren![]()
al je rodriguez'en al kwijt
had je minimaal 10 euro gebet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh, ik maar overal op die site klikken![]()
Maar goed, free spins staan er dus echt niet bij
[ afbeelding ]
Ik ga ze straks wel in de chat lastig vallen. Uiteraard doet deze het ook niet.
Ik zei toch: Credits naar Fuszyquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:35 schreef Fuszy het volgende:
Maar Toefjes ik zei het toch over Juventus
De overs op 1.68 is ook niet echt heel erg hoog. Ik skip deze ook. Ik denk dat ik met Roland Garros veel ga spelen. Zal aan het einde van het toernooi dan wel klaar zijn met de 600 euro bonusquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga het niet wagen op Arsenal vanavond denk ik. 1.70 voor winst is wel weinig.
both teams to score staat nog lager
Waren de voorwaarden 600 euro inzetten om vrij te spelen? Zit op werk dus kan niet inloggen op Unibet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De overs op 1.68 is ook niet echt heel erg hoog. Ik skip deze ook. Ik denk dat ik met Roland Garros veel ga spelen. Zal aan het einde van het toernooi dan wel klaar zijn met de 600 euro bonus
Ja, als je in totaal voor 600 euro aan weddenschappen inzet, dan is de bonus vrijgespeeld (als je bonus 100 euro is althans). Ik hoef nog maar 550 euro in te zetten. Minimum quotering is 1.20quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Waren de voorwaarden 600 euro inzetten om vrij te spelen? Zit op werk dus kan niet inloggen op Unibet.
Nou, nog 525 te gaan dus, schiet al opquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als je in totaal voor 600 euro aan weddenschappen inzet, dan is de bonus vrijgespeeld (als je bonus 100 euro is althans). Ik hoef nog maar 550 euro in te zetten. Minimum quotering is 1.20
Vind op tennis wedden leuker, omdat de factor gelijkspel daar geen rol speeltquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:06 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nou, nog 525 te gaan dus, schiet al op
Tja, dat zit dan ook in de quoteringquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind op tennis wedden leuker, omdat de factor gelijkspel daar geen rol speelt
Klopt, alleen zijn er bij tennis minder verrassingen door dat gelijke spel. Met wedstrijden als Roda-Vitesse of RKC-Feyenoord is het vaak feest bij de bookmakers. Als ik financieel weer helemaal glad ben, ga ik tennistrading op betfair serieus aanpakken denk ik. Heb daar ooit veel geld mee gewonnen. Daarna weer een keer begonnen, weer veel geld gewonnen, maar vervolgens heeft de (gebrek aan) discipline me genekt. Is echt een vreselijk chille bezigheidquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Tja, dat zit dan ook in de quotering
Ik zat tijdens het ABN Amro toernooi op de tribune ook live te wedden, die quoteringen gaan inderdaad ongelooflijk snel op en neer dat je snel dikke winst kan maken ja (of verliesquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, alleen zijn er bij tennis minder verrassingen door dat gelijke spel. Met wedstrijden als Roda-Vitesse of RKC-Feyenoord is het vaak feest bij de bookmakers. Als ik financieel weer helemaal glad ben, ga ik tennistrading op betfair serieus aanpakken denk ik. Heb daar ooit veel geld mee gewonnen. Daarna weer een keer begonnen, weer veel geld gewonnen, maar vervolgens heeft de (gebrek aan) discipline me genekt. Is echt een vreselijk chille bezigheid
nog ff en huppelen is ook leukquote:
Volgens kwaliteitskrantje Daily Mirror....quote:Senegal defender Cheikhou Kouyate admits joining Arsenal would be a dream move for him this summer.
Als hij silver blijft en in de BPL gaat spelen, dan wordt hij net zo duur als Agbonlahorquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Volgens kwaliteitskrantje Daily Mirror....
een 74 speler die naar de BPL gaat zal wel gold wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij silver blijft en in de BPL gaat spelen, dan wordt hij net zo duur als Agbonlahor
Inderdaad ja. Mocht dit allemaal doorgaan is het niet te hopen dat Fifa er weer een 76 rated gold van maakt ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij silver blijft en in de BPL gaat spelen, dan wordt hij net zo duur als Agbonlahor
Dan zit hij in ieder geval in elk BPL teamquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:15 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Mocht dit allemaal doorgaan is het niet te hopen dat Fifa er weer een 76 rated gold van maakt ofzo
Hahahahaha, truequote:Op dinsdag 16 april 2013 11:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan zit hij in ieder geval in elk BPL team
De fuszy methodequote:Op dinsdag 16 april 2013 11:16 schreef Johnbon het volgende:
Nu ongeveer 200 euro verlies met unibet volgens mij over 3 jaar.
Denk altijd met mijn voetbal logica ver te komen. Maar niet dus.
Voetbal toto op t werk met het afgelopen EK was ik 189e van de 190. Niet eens de poedelprijs.
Dus als iemand gok advies wilt, vraag maar raak en doe het tegen overgestelde!
Nee, alleen het standaard verhaaltje over tandsteen. Was ook anderhalf jaar niet geweest dus vond dat dan ook geen verassing, alleen nu mag ik naar het preventie team. Ik zat er met zo'n hoofdquote:
Preventieteam?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, alleen het standaard verhaaltje over tandsteen. Was ook anderhalf jaar niet geweest dus vond dat dan ook geen verassing, alleen nu mag ik naar het preventie team. Ik zat er met zo'n hoofd
Ja wat een woordquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:21 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Preventieteam?![]()
![]()
Daar hebben wij er op het werk ook ergens een van ja
Ik had er ook wel zin in. Mooi vrij vandaag. Nu hoop ik alleen maar dat ik een groot deel kan zien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja wat een woord
Gewoon een nep tandarts die zegt hoe je moet omgaan met een tandenstoker
Echt zin in de wedstrijd vanavond![]()
Ah kut man. Laptopje voor nood bij de wcquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:34 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik had er ook wel zin in. Mooi vrij vandaag. Nu hoop ik alleen maar dat ik een groot deel kan zien.
Buikgriep is een bitch![]()
Ik ben nog helemaal niet uit, maar wel thuis. Ik ben nu bezig met een Franse opdracht waar ik te weinig tijd voor heb, want het internet viel net uit en toen moest ik opnieuw beginnen.quote:
ok.quote:
Het internet viel uit en dan moet je opnieuw beginnen? Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet uit, maar wel thuis. Ik ben nu bezig met een Franse opdracht waar ik te weinig tijd voor heb, want het internet viel net uit en toen moest ik opnieuw beginnen.
Nice! Geniet er nog maar van dit jaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef TBakkert het volgende:
oja, en ik had net weer 12k winst op Kouyaté
Mijn computer heeft op één of andere manier geen Word meer, toen deed ik het op die Word Web App via Hotmail, maar toen ik een bewerking uitvoerde, gaf hij aan dat de verbinding weg was en toen liep hij vast en moest ik chrome afsluitenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:35 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Het internet viel uit en dan moet je opnieuw beginnen? Hoe dat dan?
Ik snap het ook niet, hij werkte, ik had er zelfs gewoon voor betaald en toen was opeens het hele programma foetsiequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:38 schreef Der_Rudi het volgende:
Redelijk trippy als je computer opeens gaat bepalen dat je geen Word meer hebt dan
goed verhaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hij werkte, ik had er zelfs gewoon voor betaald en toen was opeens het hele programma foetsie![]()
Whahahahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hij werkte, ik had er zelfs gewoon voor betaald en toen was opeens het hele programma foetsie![]()
Ik heb geen idee, degene die voor mijn vader op zijn bedrijf alle digitale dingen regelt, heeft het geïnstalleerd....quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
Maar heb je geen soort van support dan als je er toch al voor betaalt hebt?
jaja die heeft dus ook wat andere dingen geïnstalleerd, ik zou je webcam maar afdekkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, degene die voor mijn vader op zijn bedrijf alle digitale dingen regelt, heeft het geïnstalleerd....
dat soort mensenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je samenwerken met een groepje, beweren van die sukkeltjes geen word te hebben
download word dan gewoonquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik nog wel één of ander vaag ander programma heb wordpad, maar daar kan je niet zien hoeveel pagina's je al vol hebt
Zolang je geen APA nodig hebt kan je ook prima met Google Docs werken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik nog wel één of ander vaag ander programma heb wordpad, maar daar kan je niet zien hoeveel pagina's je al vol hebt
mijn internet is al kut, dan red ik het sowieso nooit...quote:
voor de volgende keer bakkertquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn internet is al kut, dan red ik het sowieso nooit...
Jij had toch 2 moeders?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
Mijn vader heeft paar jaar terug office 2007 gekocht
Ik zet die download wel aan als ik weg benquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
voor de volgende keer bakkert
en anders ga je gewoon ffkes op school werken
Hoezo ik download ook met ongeveer 1mb per seconde is makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn internet is al kut, dan red ik het sowieso nooit...
Gewoon niet maken dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zet die download wel aan als ik weg ben
En nu ben ik toch al thuis, maar het zal me denk ik niet meer lukken, nu afkrijgen
heb je de antidepressiva al gekocht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
Mijn vader heeft paar jaar terug office 2007 gekocht
Ja is goed sluit even de ps3 aan op de beamer in het lokaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef quer het volgende:
[..]
heb je de antidepressiva al gekocht?
want ik kan je nu inmaken
je mag niet op je mobiel FOK!KEN tijdens de lesquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja is goed sluit even de ps3 aan op de beamer in het lokaal
Dus je mag toch ook niet op de stoep fietsen en dat heb je ook wel eens een keer gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:52 schreef quer het volgende:
[..]
je mag niet op je mobiel FOK!KEN tijdens de les
Bad @ssquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus je mag toch ook niet op de stoep fietsen en dat heb je ook wel eens een keer gedaan.
echt een badjas jaquote:
Ik ben sowieso niet echt burgerlijk..quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus je mag toch ook niet op de stoep fietsen en dat heb je ook wel eens een keer gedaan.
De fuck?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:56 schreef quer het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt burgerlijk..
Heb 2 keer een boete gekregen doordat ik door amsterdam centraal ging fietsen.
de 2e keer snel weggefietst daarna in een hindernis gejaagd waarna ik in de lift ben gestapt met de fiets en over het spoor ging fietsen en ben toen dus weggekomen de 3e keer heb ik me maar gelijk aan toegegeven
Niet zon grote mond voor zon klein mannetje. Ik weet dat het gevoelig is voor jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat bemoei jij je er nou mee dom wees kind.
was niet de hoofdgang hoorquote:
Dus als je in die lift stapt is de politie niet zo slim om te weten waar je aan gaat komen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:56 schreef quer het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt burgerlijk..
Heb 2 keer een boete gekregen doordat ik door amsterdam centraal ging fietsen.
de 2e keer snel weggefietst daarna in een hindernis gejaagd waarna ik in de lift ben gestapt met de fiets en over het spoor ging fietsen en ben toen dus weggekomen de 3e keer heb ik me maar gelijk aan toegegeven
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dus als je in die lift stapt is de politie niet zo slim om te weten waar je aan gaat komen?
hadden ze niet gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dus als je in die lift stapt is de politie niet zo slim om te weten waar je aan gaat komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:01 schreef quer het volgende:
[..]Ik vond het al zo'n kutverhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Hij weet wel waar hij serieus in moet gaan... zijn vader's poe... laat ook maarquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je hier mee om moet gaan zeker
bakkes houwe tegen hemquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij weet wel waar hij serieus in moet gaan... zijn vader's poe... laat ook maar
is goed dm je psn dan voeg ik je alvast toequote:
ik probeer even rustig een broodje met ei en ham te eten dus doe even nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jij bent zijn vader. Veel plezier samen.
Het laatste spel dat ik daarvoor heb ik gekocht heb ik 5 uur gespeeld dus ik pasquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef Tobi-wan het volgende:
@xbox groep: Allemaal Borderlands 2 kopen?
Ze heeft genoeg hersens om niks met jou te nemen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef quer het volgende:
lekkere meid uit mijn klas heeft nu met een swagger boi van het MBO![]()
ik dacht dat ze tieten en hersens had maar nee
succes school is leukquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:08 schreef TBakkert het volgende:
ik ga naar school, dank voor de hulp en veel plezier nog allemaal
1,31?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:07 schreef quer het volgende:
"The square root of a kilo is me nigga! a G"
klopt niet .. de square root van 1000 is iets met 31
je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:19 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je met ajax bij seizoenen tegen psg mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:22 schreef Baje het volgende:
PSV komt deze zomer met de revolutie!als eckte boer je hooivork al gepakt ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schurllequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
Wie is er beter op LM, Schurlle of IF Podolski,
Waarom eindig jij al je zinnen met een komma?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
Wie is er beter op LM, Schurlle of IF Podolski,
Yolo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom eindig jij al je zinnen met een komma?
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom niet,quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
En wat doe je vrijdag?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 1 tentamen te gaan morgen om 15:00. Op donderdag ga ik naar Zwolle en misschien ga ik dan wel weer in de trein SMLENO'en.
Vrijmibo in de doelensteegquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso 's avonds Ajax kijken. Verder heb ik nog niks bedacht.
O ja Ajax moet vrijdag he. Lekker op het terras met een pintermans erbij danquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso 's avonds Ajax kijken. Verder heb ik nog niks bedacht.
En op je muil geslagen worden door een kakkie als je juichtquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja Ajax moet vrijdag he. Lekker op het terras met een pintermans erbij dan
Fuck ik moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja Ajax moet vrijdag he. Lekker op het terras met een pintermans erbij dan
Huh wat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En op je muil geslagen worden door een kakkie als je juicht
Kakkerlakquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat?
Op het terras zit je op stoelen, niet op vespa's.
NVMquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
o, ik snap het nog nietIk woon toch niet in rotterdam en DS2 toch ook niet?
Omdat daar iemand woont die ik al van internet kende en het jaar daarna kwam ik bij hem in de klas op de havo. Toen hij de havo had gehaald ging hij verhuizen naar Zwolle omdat daar familie van hem woont maar sinds kort heeft hij een eigen kamer.quote:
straks kom je toefjes nog tegen op die sitesquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat daar iemand woont die ik al van internet kende en het jaar daarna kwam ik bij hem in de klas op de havo. Toen hij de havo had gehaald ging hij verhuizen naar Zwolle omdat daar familie van hem woont maar sinds kort heeft hij een eigen kamer.
oehhquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat daar iemand woont die ik al van internet kende en het jaar daarna kwam ik bij hem in de klas op de havo. Toen hij de havo had gehaald ging hij verhuizen naar Zwolle omdat daar familie van hem woont maar sinds kort heeft hij een eigen kamer.
Gezelligquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt geen FIFA en ik drink geen bier.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Samen beetje chillen,fifa doen, bier drinken top middag/avond heb je dan![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Dit is geen troll voor de duidelijkheid
even smleno'en nog hequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt geen FIFA en ik drink geen bier.
O. Dan ga jij fifa spelen en hij bier drinkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt geen FIFA en ik drink geen bier.
Ik ben de beste fifa speler op de xbox.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef quer het volgende:
wie doet hier biggie dat ie goed is in fifa behalve ik?
Hij heeft een PS3 maar hij heeft geen FIFA dus dat zit er sowieso al niet in. Wel neem ik mijn laptop mee en ik zal af en toe hier even kijken of er iets interessants is gepost.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O. Dan ga jij fifa spelen en hij bier drinken
Jij speelt fifa voor 2 en hij drinkt bier voor 2, kijken wie het langer volhoudt![]()
bajequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef quer het volgende:
wie doet hier biggie dat ie goed is in fifa behalve ik?
Wat gaan jullie dan doen? Film kijken? Dat vind ik altijd wel lachen met vriendenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een PS3 maar hij heeft geen FIFA dus dat zit er sowieso al niet in. Wel neem ik mijn laptop mee en ik zal af en toe hier even kijken of er iets interessants is gepost.
Zinloosquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik zal af en toe hier even kijken of er iets interessants is gepost.
Random filmpjes kijken op YouTube en hij laat wel eens andere spellen zien die hij speelt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan doen? Film kijken? Dat vind ik altijd wel lachen met vrienden
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een PS3 maar hij heeft geen FIFA dus dat zit er sowieso al niet in. Wel neem ik mijn laptop mee en ik zal af en toe hier even kijken of er iets interessants is gepost.
Ah oke nicequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Random filmpjes kijken op YouTube en hij laat wel eens andere spellen zien die hij speelt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ja ik kon vannacht gewoon slecht slapen omdat ik me schuldig voelde voor al mijn getroll richting DS2 en andere hier. Dus nu herstel ik dat hopelijk een beetje en kan ik vannacht mijn nachtrust weer vinden ...quote:
SOG'en jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben in tilburg, en zit sowieso ''te studeren''
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik kon vannacht gewoon slecht slapen omdat ik me schuldig voelde voor al mijn getroll richting DS2 en andere hier. Dus nu herstel ik dat hopelijk een beetje en kan ik vannacht mijn nachtrust weer vinden ...
Ik moet ondernemingsrecht leren, weet jij daar toevallig ook wat van?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Ik moet arbeidsrecht leren maar zombies is te leuk
Dat vak heb ik wel maar dat vind ik een beetje een jammerlijke vakquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon ook slecht slapen maar dat had niet hiermee te maken. Ik had de wekker op 7:10 gezet zodat ik nog tijd had om te leren maar ik ging ook pas om 1 uur slapen.
[..]
Ik moet ondernemingsrecht leren, weet jij daar toevallig ook wat van?
Jij hebt het recht op arbeid VDM, maar aan je omvang te zien maak je daar weinig gebruik van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Ik moet arbeidsrecht leren maar zombies is te leuk
Beter geen gebruik van maken dan misbruik maken en dat maak jij van worst.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt het recht op arbeid VDM, maar aan je omvang te zien maak je daar weinig gebruik van.
Huh?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter geen gebruik van maken dan misbruik maken en dat maak jij van worst.
Ja, hoe heb je dat dan gehaald? Gewoon de artikelen enz. uit je hoofd leren?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vak heb ik wel maar dat vind ik een beetje een jammerlijke vakvorig jaar wel gehaald in een keer though
Over BV's etc. of niet?
Precies ja worstenjongen. Met je adoratie betrekkende tot worsten.quote:
Nee, wetboek mag je erbijquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hoe heb je dat dan gehaald? Gewoon de artikelen enz. uit je hoofd leren?
HUH?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precies ja worstenjongen. Met je adoratie betrekkende tot worsten.
Is toch wel verdeeld? Bij ons wel in ieder geval, en het is vaak vrij logisch op te zoeken vond ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog moet je wel weten wat in welk artikel staat.
Register achterin het wetboek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog moet je wel weten wat in welk artikel staat.
Nee maar jou wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil jij DS2 en VDM weg hebben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |