PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
of hij gaat om die terroristen te naaien gewoon even faifettebek spelen...quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vindt helemaal mooi.
Heb vandaag 20-30k gemaakt in minder dan 1 uur.
quote:
haha keek hij mooi op zijn neus toen jij dat deedquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Speelde net tegen de grootste lagger in tijden. Hij kwam vrij vroeg in de wedstrijd op voorsprong, puur omdat m'n verdedigers gewoon naar de zijlijn liepen. Gelijk de "Ssssh! Celebration" en 3 keer op pauze drukken.
Ik had eindelijk een goede winstreak, dus ik wilde eigenlijk niet quiten. Niet lang na zijn goal maakte ik gelijk, om vervolgens weer 2 keer op achterstand te komen en weer gelijk te maken. Na de rust bij een stand van 3-3 scoorde ik de 3-4 met Podolski. Ik wilde 'm eigenlijk wel even terugpakken, dus ik opende Speedtest op 30 tabbladen tegelijk (). De wedstrijd bevroor gelijk en de connectie viel weg.
3-4 gewonnen.
nou nou je speelt dus met reus + podolski waarschijnlijk en je zorgt da tmensen disconnecten, grot ejongenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Speelde net tegen de grootste lagger in tijden. Hij kwam vrij vroeg in de wedstrijd op voorsprong, puur omdat m'n verdedigers gewoon naar de zijlijn liepen. Gelijk de "Ssssh! Celebration" en 3 keer op pauze drukken.
Ik had eindelijk een goede winstreak, dus ik wilde eigenlijk niet quiten. Niet lang na zijn goal maakte ik gelijk, om vervolgens weer 2 keer op achterstand te komen en weer gelijk te maken. Na de rust bij een stand van 3-3 scoorde ik de 3-4 met Podolski. Ik wilde 'm eigenlijk wel even terugpakken, dus ik opende Speedtest op 30 tabbladen tegelijk (). De wedstrijd bevroor gelijk en de connectie viel weg.
3-4 gewonnen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
3-4 gewonnen.
Ik heb op 2 accounts totaal meer maar dan zijn er weer mensen die nog meer hebben. Ik ga dus niet meer showen met mijn coins.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk good old Gerben dan:
[ afbeelding ]
Tja. Maar ik doe het iets anders dan jijquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk good old Gerben dan:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik binnenkort wel een hele dag no life traden kijken hoeveel ik verdienquote:
Hoezo. Meiden met goede tieten showen daar ook mee. Ondanks dat er meiden zijn met betere tietenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb op 2 accounts totaal meer maar dan zijn er weer mensen die nog meer hebben. Ik ga dus niet meer showen met mijn coins.
Ik ga morgenavond werken. En met het geld dat ik verdien ga ik coins kopen. Om jou te ziekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort wel een hele dag no life traden kijken hoeveel ik verdien
Morgen avond sowieso hele avond denk ik.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond werken. En met het geld dat ik verdien ga ik coins kopen. Om jou te zieken
Goede vergelijking wel. Maar ik ga nu niet meer proberen om de rijkste van dit forum te worden. Ik heb al genoeg verdiend en ik moet misschien toch een keer gaan verkopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo. Meiden met goede tieten showen daar ook mee. Ondanks dat er meiden zijn met betere tieten
Gebruik jij nog wel eens punten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou nou je speelt dus met reus + podolski waarschijnlijk en je zorgt da tmensen disconnecten, grot ejongen
Ik heb al voor 220 euro verkocht. Dus eigenlijk zou mijn trade profit nu al 5 miljoen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede vergelijking wel. Maar ik ga nu niet meer proberen om de rijkste van dit forum te worden. Ik heb al genoeg verdiend en ik moet misschien toch een keer gaan verkopen.
Ik ga wiet planten neerzetten en vandat geld koop ik coinsquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond werken. En met het geld dat ik verdien ga ik coins kopen. Om jou te zieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |