De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Tepel van de week:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.![]()
Maar wat vreemd dat de TC ineens is leeggelopenToen ik wegging was iedereen er nog
En dat is niet zo lang geleden
Maar ok, ik zit er weer ff hihi
Fuck the EBU.![]()
Bah, ik volg het gebeuren in Boston op FOK! *lang leve users die alles postten*. Vreselijk weer wat daar is gebeurdYour beauty never ever scared me.![]()
Meest ranzige zooi voorbij zien komen jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Bah, ik volg het gebeuren in Boston op FOK! *lang leve users die alles postten*. Vreselijk weer wat daar is gebeurd
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik slaap vannacht echt niet hoor. Ik heb nu telkens dat beeld in mijn hoofd van die man zonder benenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Meest ranzige zooi voorbij zien komen ja
Your beauty never ever scared me.![]()
noeiequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Bah, ik volg het gebeuren in Boston op FOK! *lang leve users die alles postten*. Vreselijk weer wat daar is gebeurd![]()
Ja die was ook lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slaap vannacht echt niet hoor. Ik heb nu telkens dat beeld in mijn hoofd van die man zonder benen
-plaats hier arrogante randstedelijke grappenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goederschznaschst.
Live vanuut Grunn.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
hey hebben ze daar nu nog internet dan??? jhaha haha hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goederschznaschst.
Live vanuut Grunn.![]()
![]()
Eeyquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goederschznaschst.
Live vanuut Grunn.![]()
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 02:17:08 ]![]()
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maarquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:16 schreef Fokker89 het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maarwie ben jij?
![]()
HooooooooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben al tijden niet meer een nachtje doorgegaan, 't ergste is is dat ik nogsteeds het gevoel heb dat ik m'n bed nog elk moment in kan duiken
Ik ben Sisha-ontmaagd.
Had Mint-smaak, maar voelde er niks van.
Van die crystal werd ik weer duizelig, bijna kotsen etc... dus nu weet ik het zeker dat ik die niet meer moet nemen... ennuhh ja.. dat was het.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
"Voelde er niks van"quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben Sisha-ontmaagd.
Had Mint-smaak, maar voelde er niks van.
Van die crystal werd ik weer duizelig, bijna kotsen etc... dus nu weet ik het zeker dat ik die niet meer moet nemen... ennuhh ja.. dat was het.Het is ook niet de bedoeling dat je high word van shisha kneus
.
![]()
quote:Te vroeg man.. fucking 5 uur.. te vroegquote:![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
En dan vind ik 7 uur opstaan al niet te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:42 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Te vroeg man.. fucking 5 uur.. te vroeg![]()
![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:43 schreef Silentalarm het volgende:
Oef weer die tepel op de vroege ochtend valt me wel zwaar hoor.
Ja vertel mij watquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En dan vind ik 7 uur opstaan al niet te doen.
Half 8 hier. Maar dat is gelukkig bij lange na geen 5 uur
Bij mijn play store staan 3 FOK! apps, ik weet niet welke ik moet gebruiken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjeempie, mobiel fokken op een BB is best wel kutmis mn grotere scherm
![]()
Ja, maar dat werkt alleen op dieselquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hey hebben ze daar nu nog internet dan??? jhaha haha haha![]()
![]()
Hallon.quote:
Goederschmorguns
Ook in moeilijke tijden.![]()
Niemand iets (interessants) te vertellen?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
eerder na bed gaan, minder zuipen en beter je best doen.. voor morgen leef ik met je meequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:00 schreef Murdera het volgende:
ben moe, heb een kater, op werk wil het niet echt lukken en moet morgen weer 12 uur draaien.
Jezus mn rechteroog is een beetje rood en doet pijn aan de rechterkant. Nu valt het wel mee als ik voor me uitkijk maar zodra ik naar links of naar rechts kijk krijg ik een enorme pijnscheut, echt kut ditIk probeer nu zoveel mogelijk voor me uit te kijken en als ik naar links of rechts kijk beweeg ik mn hoofd maar mee.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zit er niet gewoon iets in je oog? Of adertje gesprongen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:12 schreef Studeur het volgende:
Jezus mn rechteroog is een beetje rood en doet pijn aan de rechterkant. Nu valt het wel mee als ik voor me uitkijk maar zodra ik naar links of naar rechts kijk krijg ik een enorme pijnscheut, echt kut ditIk probeer nu zoveel mogelijk voor me uit te kijken en als ik naar links of rechts kijk beweeg ik mn hoofd maar mee.
![]()
of oogbalaids...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zit er niet gewoon iets in je oog? Of adertje gesprongen?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Weenie. Heb altijd gewoon mn browser ervoor gebruikt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij mijn play store staan 3 FOK! apps, ik weet niet welke ik moet gebruiken?![]()
Dit,quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weenie. Heb altijd gewoon mn browser ervoor gebruikt.Your beauty never ever scared me.![]()
doe niet zo.. volgende week is Vasquote:
de kwaliteit van de postsEn ik maar afvragen hoe we precies al die topics gevuld krijgen
Brief gehad of ik donor wil worden. Ik twijfel, aan de ene kant wil ik gewoon intact in mn doodskist liggen maar daarna word ik toch verbrand en het is wel een gaaf idee dat je hart in iemand anders lichaam doorklopt na je dood.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tja tja.. keuzes héquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef Studeur het volgende:
Brief gehad of ik donor wil worden. Ik twijfel, aan de ene kant wil ik gewoon intact in mn doodskist liggen maar daarna word ik toch verbrand en het is wel een gaaf idee dat je hart in iemand anders lichaam doorklopt na je dood.
Die had ik ook gisterquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:21 schreef Studeur het volgende:
Brief gehad of ik donor wil worden. Ik twijfel, aan de ene kant wil ik gewoon intact in mn doodskist liggen maar daarna word ik toch verbrand en het is wel een gaaf idee dat je hart in iemand anders lichaam doorklopt na je dood.Ik ben toch te lui om m in te vullen en op de post te doen
![]()
Ik ben wel donor. Vind het wel een fijn idee dat je iemand kan helpen zijn/haar leven beter te kunnen leven. Ik heb er zelf toch niets meer aan.
Interesseert me overigens niet naar wie het gaat, tenzij het een veroordeelde pedo is,![]()
Wa dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Voelde er niks van"Het is ook niet de bedoeling dat je high word van shisha kneus
.
Gewoon smoke?Dit -- Parkiet is mijn papa
Werkt ook welrustgevend bij mij (liefst met wierook erbij).
En in veel culturen is het een sociale aangelegenheid.. Wij hebben het bij onze vriendengroep nog wel eens op feestjes. Grote shisha in de tuin 's zomers en dan lekker hele avond zitten en een paar van die dingen wegtrekken. Best chill.![]()
Ja, is inderdaad ook lekker, die maat van me had mintsmaak, maar... waarom hadden ze dan een hasj blok boven gelegd?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is gewoon voor de lekker joh, waar dacht je dat al die smaakjes voor dienden?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad ook lekker, die maat van me had mintsmaak, maar... waarom hadden ze dan een hasj blok boven gelegd?Denk dat dat het kooltje was
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad ook lekker, die maat van me had mintsmaak, maar... waarom hadden ze dan een hasj blok boven gelegd?quote:Ik ging echt hard stuk nu.
![]()
Oh .quote:Oeps..
Ja sorry, ik was echt gewoon al helemaal fucked up toen ik daar zat, eerlijk.
Ik kon niet eens meer focusen, zag gewoon de schaduwen van alles (dus kon best hasj zijn).
Ook toen ik naar huis liep, ik was zo kotsmisselijk enzo, dat ik gewoon op de grond moest liggen. Dus ik ging een steegje in, op de grond liggen
Een halfuurtje later stond ik opeens weer fucking snel op en ging lopen. Alles om me heen was pikke donker, behalve de lantaarnpalen.. Batterij van mijn telefoon was leeg (althans, dat denk ik) maar moest weten hoelaat het was voor de trein... dus ik dacht dat ik een man met een hond zag lopen (zag hem ook echt duidelijk lopen), dus ik loop snel naar die man toe... veranderd ie in een witte stip en verdwijnt ie... ik was helemaal in de war, was blijkbaar een hallucinatie.
Anyway, het was dus leuk
Of jouw vrienden hebben megagoede drugs, of je tolerantielevel is behoorlijk laag
Either way, perfectHoe minder je nodig hebt voor een maximaal effect, hoe beter
![]()
![]()
goeje drugs of mentale problemenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
The fuck is dat met die hallucinaties steeds?
Had 2 Twisters, 2 Crystal Royaal en nog iets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef Monopoly het volgende:
Of jouw vrienden hebben megagoede drugs, of je tolerantielevel is behoorlijk laag
Either way, perfectHoe minder je nodig hebt voor een maximaal effect, hoe beter
Toen ik daar zat ook nog eens allerlei soorten door elkaar.. toen was ik wel klaar.
Dit is de eerste keer dat ik heb gehallucineerd?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
The fuck is dat met die hallucinaties steeds?
Vorige keer spacede ik hem gewoon hard.
Ja oke, stoppen dus. Foute boel ik meen hetquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik heb gehallucineerd?
Vorige keer spacede ik hem gewoon hard..
![]()
Ik geloof niet dat het mentale problemen zijn, eerlijk.quote:
Ik denk dat ik gewoon slecht resistant ben tegen THC?Dit -- Parkiet is mijn papa
Beter kap je. geloof me. je wil niet te ver gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik heb gehallucineerd?
Vorige keer spacede ik hem gewoon hard.![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, stoppen dus. Foute boel ik meen het.
Ik voel me vandaag toch gewoon perfect?
Wat kan er gebeuren?Dit -- Parkiet is mijn papa
Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik voel me vandaag toch gewoon perfect?
Wat kan er gebeuren?![]()
Ja? Ik bedoel.. niemand is dood gegaan aan wiet.. ooit?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Niet per direct nee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja? Ik bedoel.. niemand is dood gegaan aan wiet.. ooit?
Er zijn genoeg mensen geweest die een psychose of erger er aan over hebben gehouden, waarvan er ongetwijfeld een hoop zelfmoord hebben gepleegd.![]()
Psychotische mensen kunnen de wereld als vreemd, overweldigend en angstaanjagend ervaren. Je merkt bijzondere dingen op, er is van alles gaande en je bent de enige die ziet en ervaart wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet per direct nee.
Er zijn genoeg mensen geweest die een psychose of erger er aan over hebben gehouden, waarvan er ongetwijfeld een hoop zelfmoord hebben gepleegd.
Oh, dan heb ik nu al een psychose, waarschijnlijk door mijn jeugdtrauma.
Ik denk ook heel anders dan andere mensen..Dit -- Parkiet is mijn papa
Leuk..quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Psychotische mensen kunnen de wereld als vreemd, overweldigend en angstaanjagend ervaren. Je merkt bijzondere dingen op, er is van alles gaande en je bent de enige die ziet en ervaart wat er gebeurd.
Oh, dan heb ik nu al een psychose, waarschijnlijk door mijn jeugdtrauma.
Ik denk ook heel anders dan andere mensen..![]()
door het directe gebruik ervan (OD) niet idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja? Ik bedoel.. niemand is dood gegaan aan wiet.. ooit?
Maar psychoses en dergelijke welHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Bwhaha. Ik weet niet, valt dat te testen?quote:
Misschien ben je wel allergisch voor wietquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bwhaha. Ik weet niet, valt dat te testen?
Wat heb jij nou opeens?quote:Maar ik had dit vroeger nooit... maar ik moet toegeven dat ik het vroeger maar bij een half tot een jointje hield..quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Misschien ben je wel allergisch voor wietDit -- Parkiet is mijn papa
Misschien is het gewoon die sprong van een jointje per week naar meteen 4-5 jointjes per dag.. sowieso is het dan laat en ben ik al moe, dan ook nog de drukte van mijn vrienden.. ik weet niet.Dit -- Parkiet is mijn papa
stop es met die voorgedraaidequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
Misschien is het gewoon die sprong van een jointje per week naar meteen 4-5 jointjes per dag.. sowieso is het dan laat en ben ik al moe, dan ook nog de drukte van mijn vrienden.. ik weet niet.Misschien zit daar wel het probleem.
Wie weet ben je al jaar en dag aant spacen op haarlakHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Omg, je hebt gelijk! Ik had gisteren expres niet de voorgedraaide gehaald maar gewoon in een zakje... Alleen... ik kan me herinneren dat iemand anders die wel had gekocht, nadat ik daar een kiefje van had genomen zonder erbij na te denken begon ik me weer misselijk te voelen enzo..quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:58 schreef Olment het volgende:
[..]
stop es met die voorgedraaideMisschien zit daar wel het probleem.
Wie weet ben je al jaar en dag aant spacen op haarlak
Kut je hebt gelijk.. maar hoe komt het dat alleen ik daar last van heb en mijn vrienden niet.. en waarom alleen bij die soort?
Ik meende het ook serieus, maar smileys erachter .. is gewoon mezelf forceren een beetje te blijven lachen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je lacht het allemaal maar een beetje weg terwijl het serieus is.
Nou.. ik ook niet.. maar ja..quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over lacht kerel.
Zie de post erboven.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
http://www.helpikhebeenpsychose.nl/eerste-psychose-test
Heb op 5 vragen; "ja" geantwoord.
Kunnen jullie hem ook even doen?
Je moet zelf tellen op hoeveel je ja antwoord.Dit -- Parkiet is mijn papa
Goede test wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.helpikhebeenpsychose.nl/eerste-psychose-test
Heb op 5 vragen; "ja" geantwoord.
Kunnen jullie hem ook even doen?
Je moet zelf tellen op hoeveel je ja antwoord.![]()
3 hier.![]()
Mensen met een psychose weten toch vaak niet eens dat ze een psychose hebben of sla ik nou volledig de plank mis?![]()
![]()
Ligt er aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen met een psychose weten toch vaak niet eens dat ze een psychose hebben of sla ik nou volledig de plank mis?![]()
![]()
Ja, sommige dingen vind ik niet eens zo raar.quote:
Voordat de psychose (duidelijk) aanwezig is, zijn er vaak al bepaalde klachten. Dit zijn vaak aspecifieke klachten, zoals:
[x] (komt door de joints denk ik) verminderde concentratie,
[--] moeite hebben met denken,
[--] terugtrekken,
[--] overgevoelig zijn,
[--] minder vrijetijdsbesteding,
[--] minder interesse.
Het hebben van deze aspecifieke klachten leidt niet altijd tot een psychose.
Voordat een psychose zich manifesteert, kan er sprake zijn van:
[x] (heb ik altijd al gehad) lichte achterdocht,
[--] af en toe een stem horen, en/of
[--] (alleen tijdens drugs gebruik) af en toe iets zien wat er niet is (schaduw of lichtflits)Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik denk gewoon dat ik inderdaad allergisch ben voor iets wat in die voorgedraaide joint zit.Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
Ik denk gewoon dat ik inderdaad allergisch ben voor iets wat in die voorgedraaide joint zit.![]()
Wat bedoel je daarmee te zeggen? Of lees ik het met de verkeerde toon?quote:
Dit maakt mij nerveus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef Unscrewed het volgende:
Voordat de psychose (duidelijk) aanwezig is, zijn er vaak al bepaalde klachten. Dit zijn vaak aspecifieke klachten, zoals:
[--] moeite hebben met denken,
[--] terugtrekken,
[--] overgevoelig zijn,
[--] minder vrijetijdsbesteding,
[--] minder interesse.
[x] (heb ik altijd al gehad) lichte achterdocht,
[--] (alleen tijdens drugs gebruik) af en toe iets zien wat er niet is (schaduw of lichtflits)Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Denk aan de prekende schooljuffrouw-toon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee te zeggen? Of lees ik het met de verkeerde toon?![]()
Hoezo? Hoeveel kruisjes heb jij achter de vragen dan?quote:
[x] (komt door de joints denk ik) verminderde concentratie,quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeveel kruisjes heb jij achter de vragen dan?
[x] moeite hebben met denken, (heb ik sinds kort)
[--] terugtrekken,
[x] overgevoelig zijn, (was een tijdje veel minder, maar afgelopen vrijdag had ik een soort van breakdown)
[x] minder vrijetijdsbesteding,
[x] minder interesse.
[--] lichte achterdocht,
[x] (alleen tijdens drugs gebruik) af en toe iets zien wat er niet is (schaduw of lichtflits)Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ah, geen zorgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[x] moeite hebben met denken, (heb ik sinds kort)
[--] terugtrekken,
[x] overgevoelig zijn, (was een tijdje veel minder, maar afgelopen vrijdag had ik een soort van breakdown)
[x] minder vrijetijdsbesteding,
[x] minder interesse.
[--] lichte achterdocht,
[x] (alleen tijdens drugs gebruik) af en toe iets zien wat er niet is (schaduw of lichtflits)
Ik lees dat je een psychose kan oplopen van een persoonlijke situatie, dus het zal wel deels tussen je oren zitten?Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk aan de prekende schooljuffrouw-toon.![]()
![]()
Het zou wel verklaren waarom ik het alleen maar met die specifieke joint heb en waarom anderen er geen last van hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk aan de prekende schooljuffrouw-toon.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zal welquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom ik het alleen maar met die specifieke joint heb en waarom anderen er geen last van hebben.![]()
![]()
Wil je dat ik een psychose heb ofzo?quote:
Ik ga vanavond nog 1 keer smoken, en deze keer zonder die ene voorgedraaide joint...
Kijken wat er dan gebeurd.. als ik hem weer zo hard trip enzo dan stop ik... voor altijd
Doe datquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wil je dat ik een psychose heb ofzo?
Ik ga vanavond nog 1 keer smoken, en deze keer zonder die ene voorgedraaide joint...
Kijken wat er dan gebeurd.. als ik hem weer zo hard trip enzo dan stop ik... voor altijd![]()
![]()
Ik vindt jouw antwoorden een beetje.. zo van: "hou je bek en zie zelf maar dat je naar de klote gaat."quote:
Wat moet ik dan doen? Ik moet toch uitsluiten waar het door komt?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat zou ik irl wel tegen je gezegd hebben jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vindt jouw antwoorden een beetje.. zo van: "hou je bek en zie zelf maar dat je naar de klote gaat."![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zou ik irl wel tegen je gezegd hebben ja[ afbeelding ]
.. het probleem is.. stel ik stop helemaal met wiet... straks kwam het gewoon door iets wat ze in die voorgedraaide joints stoppen... dan mis ik wiet voor altijd terwijl dat helemaal niet nodig is. Niet dat ik verslaafd ben, maar een jointje op zijn tijd is wel relaxed.
je zegt toch dat je al naar de klote was toen je die shisha deed en daarna 1 hijsje van die voorgedraaide joint?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..].. het probleem is.. stel ik stop helemaal met wiet... straks kwam het gewoon door iets wat ze in die voorgedraaide joints stoppen... dan mis ik wiet voor altijd terwijl dat helemaal niet nodig is. Niet dat ik verslaafd ben, maar een jointje op zijn tijd is wel relaxed.
![]()
![]()
Billenkoek jijquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je zegt toch dat je al naar de klote was toen je die shisha deed en daarna 1 hijsje van die voorgedraaide joint?![]()
![]()
Huh? Nee..quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je zegt toch dat je al naar de klote was toen je die shisha deed en daarna 1 hijsje van die voorgedraaide joint?
Ik zei dat ik voordat ik de shisha deed, ik al 2 Twisters op had en 2 Crystal Royaal's. Toen nam ik nog een paar kiefjes van zo'n voorgedraaide joint zonder door te hebben wat ik nou eigenlijk zat te kiefen, maar ik weet wel dat ik daardoor meteen misselijk werd, dat het daarvoor oke was.Dit -- Parkiet is mijn papa
Screwed: Koop anders eens een voorgedraaide waar je die altijd koopt en kijk eens of je dat in de buurt kan testen?
Ik laat mijn pillen en MDMA (wat ik overigens al een tijd niet meer heb gedaan) testen na aankoop. Kost me maar een tientje ofzo.
Klinkt zonde geld, maar drugs is gewoon leuk, en daar moet je wel verantwoordelijk mee omgaan. Het is wel je gezondheid waarmee je aan het fucken bent.
Doe je dat op een 'fatsoenlijke en verantwoordelijke' manier, dan kan het geen kwaad.
Wat Mur zegt klopt wel.
Kijk er wordt over wiet vaak wel lacherig gedaan dat het geen effect heeft qua verslaving en OD enzo, ik raad je aan om eens in een opvangtehuis te kijken voor mensen met een wiet verslaving.
Dan snap je wat ik bedoel![]()
Je bent geen extreme blower dus bovenstaande is dan niet echt van toepassing op je, maar begin eens met een keer je wiet te laten testen. Dan weet je wat er in zit, en kan je dat al uitsluiten. Ga eens met je huisarts praten bijvoorbeeld, of verdiep je eens in de welbekende drugsfora op het internet met de 'symptonen' die je hebt.
Nou deze wijze les werd u aangeboden door Monopoly en een hoop levenservaring.
gr gr![]()
Mooie post.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Screwed: Koop anders eens een voorgedraaide waar je die altijd koopt en kijk eens of je dat in de buurt kan testen?
Ik laat mijn pillen en MDMA (wat ik overigens al een tijd niet meer heb gedaan) testen na aankoop. Kost me maar een tientje ofzo.
Klinkt zonde geld, maar drugs is gewoon leuk, en daar moet je wel verantwoordelijk mee omgaan. Het is wel je gezondheid waarmee je aan het fucken bent.
Doe je dat op een 'fatsoenlijke en verantwoordelijke' manier, dan kan het geen kwaad.
Wat Mur zegt klopt wel.
Kijk er wordt over wiet vaak wel lacherig gedaan dat het geen effect heeft qua verslaving en OD enzo, ik raad je aan om eens in een opvangtehuis te kijken voor mensen met een wiet verslaving.
Je bent geen extreme blower dus bovenstaande is dan niet echt van toepassing op je, maar begin eens met een keer je wiet te laten testen. Dan weet je wat er in zit, en kan je dat al uitsluiten. Ga eens met je huisarts praten bijvoorbeeld, of verdiep je eens in de welbekende drugsfora op het internet met de 'symptonen' die je hebt.
gr gr![]()
![]()
Goeie tips, dankjewel!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Wat Mur zegt klopt wel.
gr gr
Altijd wijsheid uit jouw mond.
(De rest in dit topic overigens ook hoor!)
Zal ik dan ook zeker doen.
Krijg je dan meteen de resultaten terug?Dit -- Parkiet is mijn papa
Bij amfetaminen moest ik een dag of 4 wachten ongeveer. Maar dat was in Schiedam. Gewoon even contact opnemen met een test centrum bij je in de buurt en even voorleggen wat je wilt, en hoeveel dat kosten gaat. Valt altijd wel mee, geen schokkende bedragen iig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goeie tips, dankjewel!
Altijd wijsheid uit jouw mond.
(De rest in dit topic overigens ook hoor!)
Zal ik dan ook zeker doen.
Krijg je dan meteen de resultaten terug?![]()
vind ik niet gek na 2 twisters en 2 crystal royaalsquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh? Nee..
Ik zei dat ik voordat ik de shisha deed, ik al 2 Twisters op had en 2 Crystal Royaal's. Toen nam ik nog een paar kiefjes van zo'n voorgedraaide joint zonder door te hebben wat ik nou eigenlijk zat te kiefen, maar ik weet wel dat ik daardoor meteen misselijk werd, dat het daarvoor oke was.![]()
![]()
Lokale radio van een dorp met 500 inwoners?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Vanavond op de radio
Één van onze huis-stoners wordt famous
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lokale radio van een dorp met 500 inwoners?
Hopelijk gaatie gekke dingen zeggen
Fuck the EBU.![]()
Ik ga in bad..
Ik hoop dat ik dan niet hoef te plassen..
Tot straks...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
wat ga je smoken dan?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is prachtigquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Vanavond op de radio
Één van onze huis-stoners wordt famous
Jullie zijn lieverds.![]()
THCThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is iedereen gestopt ? Gooi maar dicht of zitten ze allemaal op die tinychat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tvquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is iedereen gestopt ? Gooi maar dicht of zitten ze allemaal op die tinychat.![]()
Er is niks op tv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hasj en wiet (en paddo's) kun je niet laten testen bij mijn weten. Pillen en zegeltjes laten testen is sowieso slim, dan weet je wat er in zit, maar ook hoeveel erin zit en kun je dus beter doserenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Wat Mur zegt klopt wel.
gr gr
En lichamelijk is wiet inderdaad niet verslavend, maar geestelijk zeer zeker wel![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit pilletjes of andere middelen laten testen. Ik sla altijd een kruisje en hoop dat het goed komt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Moi,hou wortel..?
Ik heb het godsgruwelijk druk deze wochequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is iedereen gestopt ? Gooi maar dicht of zitten ze allemaal op die tinychat.
DoodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weltrusten vas
Magic !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
It's a kind of magic.. magic.. maaggiccc!quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Gaat trouwens nergens over,.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
It's a kind of magic.. magic.. maaggiccc!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Yo AMaran!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar hier..?One good thing about music:
Er is levenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Di CanioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe wil je dat ik je noem dan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha het maakt me niet uit hoorquote:Maar vroeg me af waarom de eerste twee in de hoofdletters lol
![]()
Omdat ik niet kan typen,.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha het maakt me niet uit hoorMaar vroeg me af waarom de eerste twee in de hoofdletters lol
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als blijk hoe belangrijk je voor ons bent...quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha het maakt me niet uit hoorMaar vroeg me af waarom de eerste twee in de hoofdletters lol
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als blijk hoe belangrijk je voor ons bent...![]()
Lekker stoned.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe kan alcohol dehydraten, snap ik nooit.Dit -- Parkiet is mijn papa
Gaan we eens samen smoken?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Remt de productie van ADH, waardoor je minder water uit je pis terug je lichaam in haalt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe kan alcohol dehydraten, snap ik nooit.
Waardoor je dus meer moet pissen, en minder gehydrateerd bent
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
In alcohol zitten stoffen die urine opwekken, op die manier gaat water je lichaam uitquote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe kan alcohol dehydraten, snap ik nooit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Remt de productie van ADH, waardoor je minder water uit je pis terug je lichaam in haalt.
Waardoor je dus meer moet pissen, en minder gehydrateerd bentDus je moet gewoon niet naar de WC gaan en alles is goed?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In alcohol zitten stoffen die urine opwekken, op die manier gaat water je lichaam uitDit -- Parkiet is mijn papa
Nee de urine gaat alsnog naar je blaas, maar omdat je nieren minder water uit je urine halen krijg je een groter volumequote:Op woensdag 17 april 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Dus je moet gewoon niet naar de WC gaan en alles is goed?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Mag van mij tof plan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah oke,bedankt! Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee de urine gaat alsnog naar je blaas, maar omdat je nieren minder water uit je urine halen krijg je een groter volume
Ik vind de clip vet. Weet niet wat ik van 't liedje vind. Ga ze wel eindelijk live zien 5 Mei
Zwollywood aandoen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben blij dat ik nog zoveel onthoud van de middelbarequote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah oke,bedankt! Weer wat geleerd.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik ga denk ik dronkenslapen, dan slaap je sneller en korter
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog zoveel onthoud van de middelbareIk amper iets...
Als het Foxhollywood was kwam ik ook even...quote:One good thing about music:
Heeft hij geen rijbewijs ?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Tering. Retour Zwolle is gewoon 25 euroWhat?
R.I.P DTS.![]()
Gibquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb dan weer een auto maar geen rijbewijs...quote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb zelf ook wel een rijbewijs maar geen auto
Trusten!Dit -- Parkiet is mijn papa
Haha. Ik hoef niet zo nodig een auto, red me met openbaar vervoer primaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een auto maar geen rijbewijs...Your beauty never ever scared me.![]()
Ah ja ook handig kom je ver mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb zelf ook wel een rijbewijs maar geen autoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja ik laat me altijd rijden...quote:
quote:
Komt die vrouwelijke versie van jou hier ook die is tof.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bells bedoel je..?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt die vrouwelijke versie van jou hier ook die is tof.One good thing about music:
Noukie jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm tja geen idee... ik ken haar niet echt...quote:One good thing about music:
Heb je je zeer gedaan...?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Waar moet ik hier op FOK! medische vragen stellen?![]()
Ben je zwanger?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In LIF..?quote:One good thing about music:
Why not?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Keertje vergeten?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso waarom denken dat ik zwanger ben als ik juist problemen heb waarbij je duidelijk kan zien dat ik NIET zwanger bent?Oh god.. En daarbij zorg ik er wel voor dat ik nu echt niet zwanger raak
sowieso vragen aan een meid of ze zwanger is.......quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso waarom denken dat ik zwanger ben als ik juist problemen heb waarbij je duidelijk kan zien dat ik NIET zwanger bent?Oh god..
vragen om oorlog dat....
Sowieso. Ik ging ooit naar zo'n oud vrouwtje om wiet te kopen.. Ik was er nooit eerder geweest maar die vrienden die mee gingen wel. Dus ik sta bij haar raam, vraagt ze of ik zwanger ben. Ben nooit meer na haar toe gegaanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
sowieso vragen aan een meid of ze zwanger is.......vragen om oorlog dat....
Als ze dat aan mij vroeg was ik ook nooit meer gegaan...quote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Ik ging ooit naar zo'n oud vrouwtje om wiet te kopen.. Ik was er nooit eerder geweest maar die vrienden die mee gingen wel. Dus ik sta bij haar raam, vraagt ze of ik zwanger ben. Ben nooit meer na haar toe gegaanOne good thing about music:
Ik voelde me echt beledigdquote:Op woensdag 17 april 2013 00:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als ze dat aan mij vroeg was ik ook nooit meer gegaan...(en ik vond het niet erg klantvriendelijk ofzo, kwam daar voor het eerst)
Ja het is ook zo slim.....quote:net als: zou je dat wel opeten..?
ha ja weet ik veel ben ook maar stoned.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso waarom denken dat ik zwanger ben als ik juist problemen heb waarbij je duidelijk kan zien dat ik NIET zwanger bent?Oh god.. En daarbij zorg ik er wel voor dat ik nu echt niet zwanger raak
R.I.P DTS.![]()
Logischquote:Op woensdag 17 april 2013 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ha ja weet ik veel ben ook maar stoned.
Hoe stoned ben jij..?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ha ja weet ik veel ben ook maar stoned.
Maar jij woont toch in Grunn?quote:
(ik vind stiekem Grunn ook chill)Your beauty never ever scared me.![]()
Maar wel groetjuns voor de nacht.
Ik heb meer dan een halve krat pils
achter de kiezen.
Ik trek het niet langer xd.
Trustjuns..
Godver ik vroeg je iets!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar wel groetjuns voor de nacht.
Ik heb meer dan een halve krat pils
achter de kiezen.
Ik trek het niet langer xd.
Trustjuns..
Ge zijt welkomquote:Op woensdag 17 april 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar jij woont toch in Grunn?
(ik vind stiekem Grunn ook chill)
Hahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaSowieso ga je telkens weer weg als je hier bent. Foei
nee echt, ik ben kapot lam
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahahanee echt, ik ben kapot lam
Nou en. Boeit me niet. Verlaat me nietquote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahahanee echt, ik ben kapot lam
True storyquote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Mikey moet ook gewoon naar Grunn komen
Als je kan appenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou en. Boeit me niet. Verlaat me niet
Zitten we hier nu enkel met lui uit Grunn?One good thing about music:
Ik heb echt een hekel aan appen hahaquote:Vind het echt vreselijk irritant als één van mijn ouders een heel gesprek begint (moet je zo verplicht terug antwoorden, bah)
Nee, kom niet uit Grunnquote:Op woensdag 17 april 2013 01:00 schreef Snowballed het volgende:
Zitten we hier nu enkel met lui uit Grunn?Your beauty never ever scared me.![]()
Check die TC en Moirapoly dropt voor jullie een sicke beat met bekertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 01:02:28 ]![]()
Stommerdquote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja, 1 uut Grunn die'm nu echt peert.
Gute nacht Freunden,.
Uit Drenthe toch..?quote:One good thing about music:
Goei...quote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja, 1 uut Grunn die'm nu echt peert.
Gute nacht Freunden,.
Waat?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Mikey moet ook gewoon naar Grunn komenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaha ik ben Drentse zinnen aan het checken
gij gane ges meodersken loiken
ga je moeder likken!
Doe mij maar Gronings....quote:Op woensdag 17 april 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ik ben Drentse zinnen aan het checken
gij gane ges meodersken loiken
ga je moeder likken!
Klinkt als een foute porno film.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Komt toch mijn haat voor Friesland weer naar boven![]()
Niks op tegen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Prachtig als je dit zegt in een ruimte met veel mensen.. Sowieso dat er een paar mensen je boos aan kijkenquote:
Zeg je nu ghb doet de restquote:
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prachtig als je dit zegt in een ruimte met veel mensen.. Sowieso dat er een paar mensen je boos aan kijken![]()
Maarre tc?One good thing about music:
Nee hoor je kent dior toch gebeurt niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dior hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor je kent dior toch gebeurt niet.
Kan niet typen op mobiel Amra of verzin eens wat voor jezelf elje afkorting lijk je op een turk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ama is mijn afkorting hier dacht ik haha. Vind ik wel een mooie, is meteen afkorting van mijn echte naamquote:Op woensdag 17 april 2013 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan niet typen op mobiel Amra of verzin eens wat voor jezelf elje afkorting lijk je op een turk.
Hi Amanda.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: