Gewoon de eerste met een tulband die ze zagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon de eerste met een tulband die ze zagenIk dacht wel meteen hetzelfde. Amerikanen zijn soms zo bekrompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja gvd, onze autisme kan dit niet aan!quote:Op maandag 15 april 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
waarom heeft facebook geen kattensmileys
morgen ga ik alvast een oplader regelen als ik vroeg klaar benquote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja gvd, onze autisme kan dit niet aan!
oh naja.quote:Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 gemiddeldOnder de 80 zwakbegaafd, boven de 120 bovengemiddeld begaafd en boven de 130 hoogbegaafd
En het aantal explosieven is ook verdubbeld. Nu 4 ipv 2.quote:Op maandag 15 april 2013 23:08 schreef Taexon het volgende:
"A federal law-enforcement source confirmed to The Post there are at least 12 dead and nearly 50 injured. Fox News reported that Massachusetts General Hospital was treating 10 people with amputated limbs and all operating rooms were on hold."
Dodenaantal stijgt al hard
vreselijkquote:Op maandag 15 april 2013 23:08 schreef Taexon het volgende:
"A federal law-enforcement source confirmed to The Post there are at least 12 dead and nearly 50 injured. Fox News reported that Massachusetts General Hospital was treating 10 people with amputated limbs and all operating rooms were on hold."
Dodenaantal stijgt al hard
trustennquote:
Trustenquote:
5*quote:Op maandag 15 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het aantal explosieven is ook verdubbeld. Nu 4 ipv 2.
Toch serieuzer dan gedacht?
Daar begint het wel op te lijken, en het gevaar is nog niet over want al die hulpdiensten nu zo lief knus op elkaar zijn ook wel een heel mooi doelwitquote:Op maandag 15 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het aantal explosieven is ook verdubbeld. Nu 4 ipv 2.
Toch serieuzer dan gedacht?
Dan worden ze van 2 kanten aangevallen straks..quote:Op maandag 15 april 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
5*
Ze verwachten nog meer aanslagen
Inderdaad. Maar volgt niet zo snel na elkaar denk ik hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken, en het gevaar is nog niet over want al die hulpdiensten nu zo lief knus op elkaar zijn ook wel een heel mooi doelwit![]()
CNN meestal wel.quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
Is er ergens op de radio of tv toevallig een live uitzending oid over dat in Boston?
Media kennende zal elke omroep er wel mee bezig zijn tbhquote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
Is er ergens op de radio of tv toevallig een live uitzending oid over dat in Boston?
Slaap lekkerquote:
Zal niet zomaar gebeuren maar het schiet me gewoon ineens binnen hoeveel schade ze daar wel niet mee aan kunnen richten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar volgt niet zo snel na elkaar denk ik hoor.
Ik dacht dat ik die zender niet had. Blijkt de tv de zender Eurosport te hebben genoemd.quote:
Nah, Nederlandse niet hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Media kennende zal elke omroep er wel mee bezig zijn tbh
quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
quote:
Ja naja, er zijn genoeg landen die de hele wereld op dit moment schade aan kunnen richten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal niet zomaar gebeuren maar het schiet me gewoon ineens binnen hoeveel schade ze daar wel niet mee aan kunnen richten.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die zender niet had. Blijkt de tv de zender Eurosport te hebben genoemd.
[..]
Nah, Nederlandse niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 15 april 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze foto vond ik op reddit, in een spoilertje omdat bloed enzulksEn dan sta je daar, net op het verkeerde moment op de verkeerde plek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die man met dat been.quote:Op maandag 15 april 2013 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)thon-bombing/100495/
NSFW
Yup ik weet het, sowieso is niks tegen terroristische aanslagen ook opgewassenquote:Op maandag 15 april 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja, er zijn genoeg landen die de hele wereld op dit moment schade aan kunnen richten.
Er hoeft maar 1 iemand een kernwapen ergens neer te laten vallen
Ik zet er NSFW bij hé!quote:Op maandag 15 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Ah gadverdamme, dat opengereten been.. jezus zeg
Klopt. Maarja, wel noodzakelijk om te weten. Al wordt Europa over het algemeen wel gemeden denk ik de laatste tijd. Al hebben wij natuurlijk ook al flinke aanslagen gehad in Madrid en Londen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup ik weet het, sowieso is niks tegen terroristische aanslagen ook opgewassen
Met de cursus voor Schiphol verleden week heb ik al die zooi moeten leren en geloof me dat is om bang voor te worden de realiteit
Ik vraag me af hoe die gast bij bewustzijn kan zijn na zoiets.quote:Op maandag 15 april 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of die man het uberhaupt overleeft
Als je leegbloedt ben je tot op het laatste bij bewustzijnquote:Op maandag 15 april 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die gast bij bewustzijn kan zijn na zoiets.
Klopt, snap maar al te goed waarom we al die zooi moeten wetenquote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, wel noodzakelijk om te weten. Al wordt Europa over het algemeen wel gemeden denk ik de laatste tijd. Al hebben wij natuurlijk ook al flinke aanslagen gehad in Madrid en Londen.
Ik zou het niet weten, maar de goede kant is het iig nietquote:
Die is al wat langer verziekt hoor.quote:
Als je goed kijkt zie je trouwens dat beide benen weg zijnquote:Op maandag 15 april 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of die man het uberhaupt overleeft
Hij is ook hartstikke bleek, ben er bang voor..quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je trouwens dat beide benen weg zijn
Bah arme man
Godverdomme zeg. Niet dat het helpt, maar ik ga mijn hele leven toch proberen om de wereld een stukje beter te maken. Dat doel is zojuist weer onderstreeptquote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar de goede kant is het iig niet
We noemen het hier tube of underground. We zijn geen Amerikanenquote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik was een week voor de aanslagen in Londen trouwens nog in Londen, volop gebruik makend van de subway *de andere subway voor de lolbroeken*
Wil er maar niet aan denken als ik er een week later was
inkomen hèquote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef Taexon het volgende:
Nypost brengt trouwens hun artikelen wel alsof het een leuk actie item is met hun mooie "click here for more video's" etc
Dit bedoel ik dus, ik vind eerlijk gezegd al deze coverage vreselijk, de lui die er achter zitten zitten zich erop af te trekken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef Taexon het volgende:
Nypost brengt trouwens hun artikelen wel alsof het een leuk actie item is met hun mooie "click here for more video's" etc
En als iedereen nou zoals jij dacht zaten we goed.quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Niet dat het helpt, maar ik ga mijn hele leven toch proberen om de wereld een stukje beter te maken. Dat doel is zojuist weer onderstreept
If you want to change the world, be the change you want to see.quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Niet dat het helpt, maar ik ga mijn hele leven toch proberen om de wereld een stukje beter te maken. Dat doel is zojuist weer onderstreept
Howdie dooquote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
We noemen het hier tube of underground. We zijn geen Amerikanen
Misschien kan je geen oorlogen stoppen, maar zolang je een goed mens bent kan je de mensen die je tegenkomt wel degelijk een beetje gelukkiger makenquote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
We gebruiken het woord subway wel hoor maar dat zijn van die tunnels voor voetgangers onder een drukke weg/kruispunt doorquote:
Ah okequote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
We gebruiken het woord subway wel hoor maar dat zijn van die tunnels voor voetgangers onder een drukke weg/kruispunt door
Hallonquote:
welk level?quote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
wat is candy crush toch ook een verslavend kutspel
Zolang er religie is, is er oorlog.quote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien kan je geen oorlogen stoppen, maar zolang je een goed mens bent kan je de mensen die je tegenkomt wel degelijk een beetje gelukkiger maken
Hey jijquote:
waddup dawg?quote:
Is ook best wel verwarrend hoorquote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okeja ik twijfelde al tussen underground en subway
quote:Ik zie veel foto's van mensen met kapotte benen. Doet me denken aan een IRA type spijkerbom die schrapnel naar de zijkanten afschiet en minder naar boven. Dus als die bom in een tas op de grond lag (de bom rechtop erin) dan is dat een verklaring voor de kapotte benen en weinig doden:
http://www.lexpev.nl/gren(...)dom/iranailbomb.html
Dit type bom is makkelijk te maken en beste bekend. De IRA doet niet meer aan bommen dus iemand heeft het recept genomen en hier gebruikt.
Een echte bom met fragmentatie in een 'dome' had veel meer doden gemaakt en niet de benen zo toegetakeld. Dit was een bom om ellende te maken.
Dat lijkt me een mooie doelstellingquote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien kan je geen oorlogen stoppen, maar zolang je een goed mens bent kan je de mensen die je tegenkomt wel degelijk een beetje gelukkiger maken
Ik ben in de 90quote:
IRA heeft wel contacten met Al-Qaida dus.quote:Op maandag 15 april 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit is de man die die gast in die rolstoel duwt, damn
http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Arredondo
En
[..]
Idee van mensen die denken dat ze betere mensen zijn omdat ze atheistisch zijn. Oorlog is hebzucht. Waanzin. Jaloezie.quote:
quote:
Moe maar toch ook weer nietquote:
Macht vooral. Maar religie is wel een belangrijke factor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Idee van mensen die denken dat ze betere mensen zijn omdat ze atheistisch zijn. Oorlog is hebzucht. Waanzin. Jaloezie.
Religie kan een motivatie zijn, maar lang niet altijd.
Geen touw aan vast te knopen hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IRA heeft wel contacten met Al-Qaida dus.
Gaan we voor danquote:Op maandag 15 april 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie doelstelling
Alles goed? Zondag daten togquote:
Klinkt logischquote:
hoe?quote:
Dit ja, en de kans is ZEER HOOG dat er op heel veel plekken nu bommen liggen als ik het zo allemaal lees/hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IRA heeft wel contacten met Al-Qaida dus.
Opzich wel jaquote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we voor dan
[..]
Alles goed? Zondag daten tog
Hier heb ik echt zo'n ontzettende hekel aan.quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
"We kunnen nog niet zeggen of er Nederlanders gewond zijn geraakt"
ouiquote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt logischmaar je bent morgen vrij toch?
Lang niet altijdquote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Macht vooral. Maar religie is wel een belangrijke factor.
Nou, WOIII in de maak dan.quote:Op maandag 15 april 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit ja, en de kans is ZEER HOOG dat er op heel veel plekken nu bommen liggen als ik het zo allemaal lees/hoor.
"We kunnen nog niet zeggen of er Nederlanders gewond zijn geraakt"
Echt slet houd je smoel, een mens is een mens
Gaan we dan pannekoeken bakken?quote:
Misschien in de meer recentere oorlogen niet nee, daar heb je gelijk in.quote:
zomaar idee van mij en dv stelenquote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we dan pannekoeken bakken?
Oh heb het al een keer als date gedaan eigenlijkquote:
pannenkoeken.quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dv en ik zijn gewoon vrienden en we zullen dat blijven hoorquote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh heb het al een keer als date gedaan eigenlijk
Succes verzekerd
Oh dat geloof ik zekerquote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dv en ik zijn gewoon vrienden en we zullen dat blijven hoor
Nee ik moet nog wat mensen mailen.quote:
Alleen je naam opschrijven is al een 1, dus 4,5quote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Toto69 het volgende:
Best nerveus voor m'n herkansing morgen. 5.5 is goed genoeg..
quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen je naam opschrijven is al een 1, dus 4,5
Jaquote:
goede peptalkquote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehequote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ehmquote:
Ja, maar dat is wel meer dan de helftquote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Toto69 het volgende:
Best nerveus voor m'n herkansing morgen. 5.5 is goed genoeg..
joah.quote:
Wat voor vak?quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whehe, ach ja, als het maar niet weer een 2.2 wordt
Ah so, wel goed slapen hoor!quote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawerk enzo. En misschien zo nog wel een aflevering kijken
Waar?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg steeds van die kut snoepjes die niet op elkaar passen en dan wordt het steeds verwisseld, en dat 3843847x per keer.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ehm
Van onder beginnen met combinaties denk ik. Heb hem net in 1 keer gehaald
quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel meer dan de helft
Ohhh ja da's kutquote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg steeds van die kut snoepjes die niet op elkaar passen en dan wordt het steeds verwisseld, en dat 3843847x per keer.
Wat moet je daarvoor leren dan?quote:
Nee bij mij thuis is ook geen goed plan hoorquote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 grote hel hier, dus ehh
wat is alliteratie?quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets met gedichten, heb het boek nog niet aangeraakt
Ja dan zou ik maar eens wat gaan doen als je geen onvoldoende wilquote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iets met gedichten, heb het boek nog niet aangeraakt
coke snuiven in een parkje?quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee bij mij thuis is ook geen goed plan hoor
Dat komt vast wel goed. Succes manquote:
Bewijs maarquote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
TOEN JE DAT POSTTE HAD JE ER 169999 DUS JE LOOG
Snel gegoogledquote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat zo?ben t allemaal weer vergeten
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
Iedereen hier is een beginner behalve Stuart en ik.
quote:
quote:
quote:
Nou, niet iedereen hoorquote:
Zolang hij niet over vrouwen achter het stuur begintquote:
Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Sensatiesite NY Post slingert geruchten de wereld in over hogere dodentallen en gearresteerde Saudi's, die ontkracht worden de Boston Police.
Ja 5.40 weer op dus ga zo welquote:
Laat ik daar maar over zwijgen inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij niet over vrouwen achter het stuur begint
ik zei toch, RTLquote:Op maandag 15 april 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
Live:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e7345be1-5faf-31b3-9a14-6938095d1c40
Ga naar een andere website dan. Klinkt als een 'red top' of hoe je het ook al weer noemt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Sensatiesite NY Post slingert geruchten de wereld in over hogere dodentallen en gearresteerde Saudi's, die ontkracht worden de Boston Police.
Nee?quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij verwoordt BEGINrijm dat
Je bent gewoon heetquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
Koorts begint weer te stijgen (bijwerking van antibiotica), en dat is flink kut dus ik ga maar snel slapen
Welterusten en beterschapquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
Koorts begint weer te stijgen (bijwerking van antibiotica), en dat is flink kut dus ik ga maar snel slapen
Beterschap en welterusten!!quote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
Ja ik zag hetquote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zeer verstandigwist je trouwens dat jij de eerste reactie in mijn fobo hebt gezet? unicum
quote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik je nu aardig vind.
I couldn't care less matequote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik je nu aardig vind.
weltrustenquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
En danquote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
huh moet je eens naar je eigen fb pagina gaan..
En dan?quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
huh moet je eens naar je eigen fb pagina gaan..
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
if i was a rich girl
na na na na na na na na
see i'd have all the money in the world
quote:
Mijn linkeroor vond het net ook leukerquote:
Kbbyquote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
coke snuiven in een parkje?
inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn linkeroor vond het net ook leuker
Ken ik niet.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deze is ook vet van haar
I've asked myself how much do you
commit yourself
it's my life it never ends
enzo.
of don't speak
Zet er dan een foto inquote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Grote eer ja, hoewel er weinig boeiends staat, ook geen foto's
Is nu nog niet, vast op het hele uurquote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
Gaan jullie de speech van Obama kijken? Ik twijfel. Kan misschien beter naar bed gaan.
don`t speak ken je niet?quote:
Om 0:10.quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is nu nog niet, vast op het hele uur
quote:Op maandag 15 april 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
Je kent hem echt wel hoor sof, deze iig wel
weet nietquote:
jawel doequote:
moet je ff luusternquote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
weet nietik ken titels niet ofzo van liederen.
Midden in het parkquote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit zou de arrestatie van die Saudi zijn
[ afbeelding ]
nah die zijn er nu toch niet.quote:
nee ik kijk malaikaquote:
romantischquote:
iewl :Squote:Op maandag 15 april 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Gatverdamme, komen steeds meer nsfw foto's naar buiten, niet om aan te zien.
Obama begint pas over tien minuten met z'n speech.quote:
grappig manquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
het cup-a-soup standje was ook geexploseerd
[ afbeelding ]
too soonquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een humor heb jij zeg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
oh dat scheeltquote:
oke doe danquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh dat scheeltnouja.. vind het sneu voor jullie om een foto te plaatsen
als iemand per se wil zien wie ik ben moet diegene maar dm/pm'en voor m'n fb of zo..
omg omgquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh dat scheeltnouja.. vind het sneu voor jullie om een foto te plaatsen
als iemand per se wil zien wie ik ben moet diegene maar dm/pm'en voor m'n fb of zo..
Johquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
wow dat filmpje op Nu.nl is wel echt heftig.
quote:
quote:
oh okquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, dat bij JFK is een ontploffing waarschijnlijk door een technisch defect
Wel heel toevallig op hetzelfde momentquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, dat bij JFK is een ontploffing waarschijnlijk door een technisch defect
foto plaatsen/fb dm'enquote:
kan door de explosie komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel heel toevallig op hetzelfde moment
Klopt daarom zeg ik ook waarschijnlijk maar dat is wat je nu overal leest en hoort.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel heel toevallig op hetzelfde moment
Was toen met 9/11 ook inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt daarom zeg ik ook waarschijnlijk maar dat is wat je nu overal leest en hoort.
Maarja je weet hoe het gaat, Jantje zegt ditdat is gebeurt en henk neemt het zonder problemen over
Denk dat ik gewoon een krant ga halen morgen. Dan wordt het vast wel wat duidelijker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt daarom zeg ik ook waarschijnlijk maar dat is wat je nu overal leest en hoort.
Maarja je weet hoe het gaat, Jantje zegt ditdat is gebeurt en henk neemt het zonder problemen over
Het meeste zal vannacht wel duidelijk wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon een krant ga halen morgen. Dan wordt het vast wel wat duidelijker.
Een krant is precies hetzelfde als dat je nu.nl en dergelijke leestquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon een krant ga halen morgen. Dan wordt het vast wel wat duidelijker.
Moet morgen vroeg op en ben moe, dus dat gaat 'em niet worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het meeste zal vannacht wel duidelijk wordenDus dat kan je beter in de gaten houden
Nu is het beetje bij beetje. Alles tegelijk is wel fijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een krant is precies hetzelfde als dat je nu.nl en dergelijke leest
Maarja het beste is wel om morgen alles te lezen aangezien er dan meer bekend is
wow was dat gepland ofzo dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
00:07 uur:
De laatste mijl van marathon in Boston was opgedragen aan de slachtoffers van de schietpartij op de Sandy Hook basisschool in Newtown. Een aantal ouders afkomstig uit Newtown zaten in het VIP-gedeelte, precies in het gebied waar de explosies plaatsvonden.bah
--
De speech is live op NOS nu.
Die kans is vrij grootquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
wow was dat gepland ofzo dan?
gericht op die ouders? nee toch?
Tuurlijk niet.. Het maakt hun niet uit wie er dood gaat bij zo`n aanvalquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
wow was dat gepland ofzo dan?
gericht op die ouders? nee toch?
wie is hun/hen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Het maakt hun niet uit wie er dood gaat bij zo`n aanval
Vergis je niet, bepaalde personen raken maakt meer impact bij oa de media.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Het maakt hun niet uit wie er dood gaat bij zo`n aanval
Denk het niet. Sandy Hook was een eenmansactie...quote:
De mensen die achter deze aanslag zitten.quote:
Ja maar ouders horen daar niet bij denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vergis je niet, bepaalde personen raken maakt meer impact bij oa de media.
En aandacht is wat ze willen bereiken, meer media = succes
Zonder de aanwezigheid van die ouders hadden 'ze' alsnog veel aandacht gekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vergis je niet, bepaalde personen raken maakt meer impact bij oa de media.
En aandacht is wat ze willen bereiken, meer media = succes
quote:
Klopt maar dit hoeft verder ook niks met Sandy Hook te maken te hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het niet. Sandy Hook was een eenmansactie...
Slaap lekkerquote:
Anders had dit nieuws dat er ouders tussen zaten niet naar buiten gekomenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ouders horen daar niet bij denk ik
Hm..quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Anders had dit nieuws dat er ouders tussen zaten niet naar buiten gekomen
kloptquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder de aanwezigheid van die ouders hadden 'ze' alsnog veel aandacht gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |