Wellicht goed om wetenschappelijk te onderzoeken, misschien zorgen specifieke enzymen in het vrouwelijk speeksel wel voor afremming van het persistente piemel kaas syndroom, wat tenslotte ook kan verklaren waarom douchewater dat niet doet.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:22 schreef RogerFederer_17 het volgende:
TIP
Een uitgezogen blowjob...
Laat je goed p-i-j-p-e-n......
Gegarandeerd succes...
(zo ben ik er ook van af gekomen)
Ik zou zeggen neem TS als proefkonijn...quote:Op woensdag 17 april 2013 18:38 schreef Henno het volgende:
[..]
Wellicht goed om wetenschappelijk te onderzoeken, misschien zorgen specifieke enzymen in het vrouwelijk speeksel wel voor afremming van het persistente piemel kaas syndroom, wat tenslotte ook kan verklaren waarom douchewater dat niet doet.
Ik zou haar denk ik de hele dag doggystyle pakken op zeer ruige wijze, haar achterwerk is tenslotte hiervoor ontworpen. Of dat ook werkt tegen een stinkende pik durf ik niet zo 123 te zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem TS als proefkonijn...
Anders bied ik mezelf ook wel vrijwillig aan mits het een type "Kim Kardashian" is...
Want wie wilt zich nou niet laten uit pijperen door zo'n vrouwtje...
Maar daar gaan we dan ook niet voor....quote:Op woensdag 17 april 2013 18:49 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik zou haar denk ik de hele dag doggystyle pakken op zeer ruige wijze, haar achterwerk is tenslotte hiervoor ontworpen. Of dat ook werkt tegen een stinkende pik durf ik niet zo 123 te zeggen.
Volgens mij werkt dat juist averechts aangezien smegma onder andere gewoon opgedroogde urine is en andere troep. Daarbij is urine misschien steriel, maar de plasbuis niet. Heeft dus geen enkele zin om het zo te doen en het enige resultaat is dat je swans de hele dag naar pis stinkt. Voor de eventuele surprise blowjobs ofzo is het dus ook niet erg handigquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef marc0871 het volgende:
elke keer als je gaat plassen even het tuitje van je voorhuid dicht houden.
plassen tot ie vol zit en loslaten (wel netjes mikken, he).
daar spoel je al veel smegma me weg.
urine is direct uit je blaas steriel, dus het is net zo schoon als met water.
smegma op zich is niet zo erg.
het is de manier waarop je eikel zichzelf schoon houdt.
je eikel scheidt een olieachtige substantie af, die de bacteriën dood.
smegma is dan ook een mix van deze olie, dode bacteriën en urine.
als een meid je de bezemkast induwt voor een blowjob, zal ze daar waarschijnlijk niet zo veel moeite mee hebben.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
het enige resultaat is dat je swans de hele dag naar pis stinkt. Voor de eventuele surprise blowjobs ofzo is het dus ook niet erg handig
Verwachtte eigenlijk een gedichtje aan de hand van je witregelquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef marc0871 het volgende:
elke keer als je gaat plassen even het tuitje van je voorhuid dicht houden.
plassen tot ie vol zit en loslaten (wel netjes mikken, he).
daar spoel je al veel smegma me weg.
urine is direct uit je blaas steriel, dus het is net zo schoon als met water.
smegma op zich is niet zo erg.
het is de manier waarop je eikel zichzelf schoon houdt.
je eikel scheidt een olieachtige substantie af, die de bacteriën dood.
smegma is dan ook een mix van deze olie, dode bacteriën en urine.
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:22 schreef RogerFederer_17 het volgende:
TIP
Een uitgezogen blowjob...
Laat je goed p-i-j-p-e-n......
Gegarandeerd succes...
(zo ben ik er ook van af gekomen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |