PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSmile like you mean it
www.wefut.com
Discovery is een tijdje best leuk geweest. Ik vond Chop Shop en How It's Made altijd wel leuk om naar te kijken. Het enige waar ik de TV nu nog voor aanzet is CL of de TV premiere van een goede film.quote:Op maandag 15 april 2013 21:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Discovery Channel is echt zo vaak hetzelfde. Soms zenden ze wel wat leuks uit maar over het algemeen is het van die neppe auction war 23 of Fred in het bos 17. Kijk het af en toe wel, huilend.
Goed in de kleedkamer.quote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef quer het volgende:
waarom heeft juve anelka gekocht?
die gast speelt nooit..
Ik heb dat volgens mij pas 1x gezien, dat zag er wel realistisch uit. Misschien hebben ze het wat mooier gemaakt maar dat doen ze overal. Ik heb hem meer over al die Pawn shit en Auction rotzooi.quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef quer het volgende:
[..]
Denk je dat scam city opgezet is?
zou best kunnen
Ervaringquote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef quer het volgende:
die gast speelt nooit..
It shines that he has a yummy friendinquote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef quer het volgende:
die gast speelt nooit..
quote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Keurig de winst veilig gesteld met deze beauty net met clubs.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155568770
Haten, omdat je het zelf niet kanquote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
Custom corners
Cheaten omdat je niet normaal kan scoren
Ik deed het al voordat het cool was.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
Custom corners
Cheaten omdat je niet normaal kan scoren
Ik haat omdat het cheaten is.quote:
Wanneer was het cool dan?quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik deed het al voordat het cool was.
Vanaf novemberquote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haat omdat het cheaten is.
[..]
Wanneer was het cool dan?
iedere mongool kan datquote:
scan city ken ik niet.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
Scan city idee is leuk maar uitvoering lame. Is die gast in Marrakech, koopt ie een "50-jaar oud" tapijt wat natuurlijk nep is en dan laat ie m taxeren en gaat ermee terug. Nou woehoe
Lekker educatief inderdaad. Alsof mensen nu nog niet weten dat alles uit Afrika een scam is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
Scan city idee is leuk maar uitvoering lame. Is die gast in Marrakech, koopt ie een "50-jaar oud" tapijt wat natuurlijk nep is en dan laat ie m taxeren en gaat ermee terug. Nou woehoe
Ik doe het bewust niet omdat het laag is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt het wel over vandermar hè.
niet alles over een kam scheren jijquote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker educatief inderdaad. Alsof mensen nu nog niet weten dat alles uit Afrika een scam is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Wat denk jezelf? Bevalt de studie rechter VDM?quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Misbruik maken van iets dat zwak is, is dus rechtvaardigbaar?
Oftewel een meisje misbruiken is dus ook rechtvaardigbaar?
quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef quer het volgende:
Digital CornerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dus EA moet dit soort bullshit gewoon uit het spel halen. Net als dat je eerst de keeper kon besturen met FUTquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Misbruik maken van iets dat zwak is, is dus rechtvaardigbaar?
Oftewel een meisje misbruiken is dus ook rechtvaardigbaar?
Jup. Veel lezen maar het is allemaal heel erg interessant.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef quer het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Bevalt de studie rechter VDM?
Ga je straks ook zulke vergelijkingen uit je mouw schudden als je je rechtendiploma hebt?quote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup. Veel lezen maar het is allemaal heel erg interessant.
Nee. Dit is omdat ik hier tegen schapen zit te praten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je straks ook zulke vergelijkingen uit je mouw schudden als je je rechtendiploma hebt?
Record is 300 - 120 ofzo. Wel aardig dus.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Zijn jullie trouwens beetje goed met clubs op de PS3 ?
Blèèèèhh.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Dit is omdat ik hier tegen schapen zit te praten.
ik wil jou nog wel eens inmaken op seizoenenquote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Zijn jullie trouwens beetje goed met clubs op de PS3 ?
Haquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef quer het volgende:
[..]
ik wil jou nog wel eens inmaken op seizoenen
Met wie is het allemaal ?quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Record is 300 - 120 ofzo. Wel aardig dus.
Schapen zijn best aan de dikke kant.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Dit is omdat ik hier tegen schapen zit te praten.
Heb alleen een stukje van een aflevering over Rio gezien. Over de circulatie van nep geld voornamelijk bij taxi's. Dat was nog wel een interessante aflevering en ik denk niet dat daar dingen verzonnen waren, misschien nagespeeld maar daar heb ik geen last van gehad.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
morgen 13 uur regel maar alvast de antidepressivaquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ha![]()
Je blijf de grappen wel een voor een tappen he.
Photoshop, dat zie je zoquote:
Veel mensen die gewond zijn missen ledematen, dus het zal wel bloed zijnquote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat nou allemaal bloed op de grond?
Nee ketchup, dat herken ik als ware fijnproever qua voedselquote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sinaasappelsap.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die George W. Bush weer ook niet van ophouden.
Dan was het geen cobra6 denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel mensen die gewond zijn missen ledematen, dus het zal wel bloed zijn
Amerika gaat plat, we moeten ons snel onderwerpen...quote:
Het waren 2 explosies. Toevallig.quote:
GNTAquote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het waren 2 explosies. Toevallig.
quote:
ja is goed dan zit ik op schoolquote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef quer het volgende:
[..]
morgen 13 uur regel maar alvast de antidepressiva
...quote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop toch maar dat er een gefrustreerde Amerikaan hier achter zit
Autocorrect paardenlulquote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef quer het volgende:
[..]
scan city ken ik niet.
Scam city daar in tegen is wel goed uitgevoerd vond alleen de aflevering new delhi wat minder
quote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
...
Ik hoop dat het gewoon een gaslek is.
?quote:
Ik zou het anders geen geluk willen noemen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
Er wordt dus verwacht dat het geen ongeluk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het anders geen geluk willen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het anders geen geluk willen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
de fuckquote:Op maandag 15 april 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
http://i.imgur.com/Wer90tC.jpg
Niet klikken als je een zeer en zeer slappe maag hebt, dit is zeer schokkend.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
Pff
http://puu.sh/2ALPo
niet klikken als je een zwakke maag hebt..
Ik heb gelukkig op tijd mijn team(s) verkochtquote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef rolls-reus het volgende:
Wtf wallyson nog maa pr 115k.. In een weekje tijd dus 35k gezakt
Been voor de helft weg.quote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een zwakke maag. Samenvatting van de foto?
been eraf als gevolg van de explosiesquote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een zwakke maag. Samenvatting van de foto?
quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die foto is niks bij de 2e. Ik heb net 10 minuten boven de pot gehangen.
r-r-r-r-r-r-r-reeeeeeeepooosssstttttquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord fans mogen weer trots zijn op de ''beste supporters van Nederland ''![]()
![]()
![]()
Alsof ik alles ga lezen, heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
r-r-r-r-r-r-r-reeeeeeeepooossssttttt
Voordat je een beetje stoer gaat lopen doen. RKC supporters gingen Feyenoorders klappen geven.quote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord fans mogen weer trots zijn op de ''beste supporters van Nederland ''![]()
![]()
![]()
is ook van gister, ik neem je niks kwalijk, ik attendeer je er alleen opquote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof ik alles ga lezen, heb wel wat beters te doen
Nadat de Feyenoorders dat zelf uitlokten.quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat je een beetje stoer gaat lopen doen. RKC supporters gingen Feyenoorders klappen geven.
Oke dikke. Je weet zelf wel beter... ik zou in ieder geval NOOIT naar de kuip gaan. 40.000 criminelen op zon klein stukje grond.quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat je een beetje stoer gaat lopen doen. RKC supporters gingen Feyenoorders klappen geven.
Ga jij je maar volvreten door het verdriet dat PSV gisteren kansloos thuis heeft verloren.quote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke dikke. Je weet zelf wel beter... ik zou in ieder geval NOOIT naar de kuip gaan. 40.000 criminelen op zon klein stukje grond.
Juichen omdat je club scoort...quote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nadat de Feyenoorders dat zelf uitlokten.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juichen omdat je club 2e is geworden...
quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
Haha ik ben bij suits bij Fuszy's gifje
Ik zie niet in hoe dat er iets mee te maken heeft? Het is duidelijk dat jij op het hbo zit ... domme clownquote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga jij je maar volvreten door het verdriet dat PSV gisteren kansloos thuis heeft verloren.
Kan bij veel clubs gewoon prima.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In het thuisvak, dan vraag je er gewoon om.
Nog een paar maanden houden deze argumenten stand. Daarna ben jij inferieur aan mij.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat er iets mee te maken heeft? Het is duidelijk dat jij op het hbo zit ... domme clown
quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog een paar maanden houden deze argumenten stand. Daarna ben jij inferieur aan mij.
Zoals bij PSV, zag je kenneth vermeer gisteren gewoon op de tribune (niet het ereterras) zitten bij psv? DAT HET KAN IN NEDERLANDquote:
DIe is dan ook niet blank.quote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoals bij PSV, zag je kenneth vermeer gisteren gewoon op de tribune (niet het ereterras) zitten bij psv? DAT HET KAN IN NEDERLAND
Kut-Juvequote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
IN YO MOTHERFUCKING FACE HATERS!
quote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Fuszy het volgende:
bladiebladiebladie
feyenoord hooligan, rkc goed, psv goed, ajax goed,
allemaal kankermongolen dit dat. hbo uni kankermongooltjes bla bla
nog iets anders?
Betrek nou niet de hele tijd andere zaken erbij en reageer gewoon inhoudelijk. Ik weet dat het moeilijk is maar het is nu echt te duidelijk dat jij in hbooto thuis hoortquote:
Beetje trollen met steefie, kan ik me ff fappen voor het slapen gaan zo.quote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Fuszy het volgende:
bladiebladiebladie
feyenoord hooligan, rkc goed, psv goed, ajax goed,
allemaal kankermongolen dit dat. hbo uni kankermongooltjes bla bla
nog iets anders?
Zo denkt VDM er zelf ook overquote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke dikke. Je weet zelf wel beter... ik zou in ieder geval NOOIT naar de kuip gaan. 40.000 criminelen op zon klein stukje grond.
dan is t goedquote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje trollen met steefie, kan ik me ff fappen voor het slapen gaan zo.
NO SHIT SHERLOCK. Ga is gauw de ghetto weer in met je kut UI.quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Namen schrijf je met een hoofdletter.
Jouw vraag is zo briek als de neten. Formuleer die eerst maar eens goed.quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Betrek nou niet de hele tijd andere zaken erbij en reageer gewoon inhoudelijk. Ik weet dat het moeilijk is maar het is nu echt te duidelijk dat jij in hbooto thuis hoort
quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
NO SHIT SHERLOCK. Ga is gauw de ghetto weer in met je kut UI.
Denk jij dat Vermeer (veilig) in de Kuip op de tribune kan gaan zitten tijdens Feyenoord-Ajax?quote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw vraag is zo briek als de neten. Formuleer die eerst maar eens goed.
Nu doe je precies hetzelfde als dat je hem verwijtquote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Betrek nou niet de hele tijd andere zaken erbij en reageer gewoon inhoudelijk. Ik weet dat het moeilijk is maar het is nu echt te duidelijk dat jij in hbooto thuis hoort
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk jij dat Vermeer (veilig) in de Kuip op de tribune kan gaan zitten tijdens Feyenoord-Ajax?
Stil jij snotneus.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu doe je precies hetzelfde als dat je hem verwijt
Ik voel er niks meer voor om jou van repliek te dienen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]?
Jij schrijft ze zonder hoofdletter, dus wat doe je nou tof, dikke?
eens*
Hé moeder van Kamikaziequote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verdiep je eerst maar eens in de materie.
quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik voel er niks meer voor om jou van repliek te dienen.
quote:
Zozo, grote jongen, ik ben uitermate trots op jou!quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik voel er niks meer voor om jou van repliek te dienen.
Oke. Even een serieuze vraag, wat stelt jou UI voor?quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zozo, grote jongen, ik ben uitermate trots op jou!
[ afbeelding ]
kutplaatje, die emogifs hadden op die rode bolletjes moeten zijn, niet erboven....quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zozo, grote jongen, ik ben uitermate trots op jou!
[ afbeelding ]
tl;drquote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Fuszy het volgende:
Maar om me even te mengen.
Het is sowieso niet goed dat er gevochten is in het stadion. Geweld is sowieso not done. Juichen in een thuisvak is provocatie, maar dat hoort het niet eens te zijn. De haat jegens uitsupporters is zo groot geworden, dat geweld gebruikt wordt om je eigen club te verdedigenoké dat is al belachelijk.
Er moet gewoon meer respect worden getoond. Zowel door de thuisploeg als de uitploeg. (supporters dan, cba om te editten)
In elk stadion heb je volk dat te dom is om te poepen. Bij Heerenveen, bij RKC, bij Feyenoord, Ajax, PSV of noem het maar op. ELKE CLUB heeft dat. Je kan wel gaan roepen dat er in de kuip 40.000 criminelen zitten. Ben er vaak zat geweest en heb er nooit problemen gehad. Hell, iedereen is vrolijk, praat tegen je en doet gewoon normaal tegen je. Zal vast in elk stadion zo zijn.
Helaas heb je die groep er bij zitten die het vechten ook wel een hobby vinden. Lekker is dat toch. Probeer ze maar eens uit te bannen. Zelfs met een stadionverbod wandelen ze rustig de poorten weer binnen. Die groep verneukt het voor de rest.
Je hebt ook volledig gelijk, maar dat ga ik nooit toegeven.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Fuszy het volgende:
Het is sowieso niet goed dat er gevochten is in het stadion. Geweld is sowieso not done. Juichen in een thuisvak is provocatie, maar dat hoort het niet eens te zijn. De haat jegens uitsupporters is zo groot geworden, dat geweld gebruikt wordt om je eigen club te verdedigenoké dat is al belachelijk.
Er moet gewoon meer respect worden getoond. Zowel door de thuisploeg als de uitploeg. (supporters dan, cba om te editten)
In elk stadion heb je volk dat te dom is om te poepen. Bij Heerenveen, bij RKC, bij Feyenoord, Ajax, PSV of noem het maar op. ELKE CLUB heeft dat. Je kan wel gaan roepen dat er in de kuip 40.000 criminelen zitten. Ben er vaak zat geweest en heb er nooit problemen gehad. Hell, iedereen is vrolijk, praat tegen je en doet gewoon normaal tegen je. Zal vast in elk stadion zo zijn.
Helaas heb je die groep er bij zitten die het vechten ook wel een hobby vinden. Lekker is dat toch. Probeer ze maar eens uit te bannen. Zelfs met een stadionverbod wandelen ze rustig de poorten weer binnen. Die groep verneukt het voor de rest.
Dat is ook een beetje mijn visie hier op het merendeel van de posts.quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt ook volledig gelijk, maar dat ga ik nooit toegeven.
Feyenoord heeft echt alleen randcriminelen op de tribune !
waarom zou je dat terug willen kijken?quote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
sorry ik ben aan het leren ik ga nu niet fappen (en ook geen Cheat on me terugkijken)
gr gr
Misschien omdat ik het al vanaf aflevering 1 volg?quote:Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom zou je dat terug willen kijken?
Duidelijk een bronze team speler.quote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het al vanaf aflevering 1 volg?
quote:
Wat bedoel je met het kamp?quote:Op maandag 15 april 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso is het kamp wel verdeeld over dat opstootje.
1. kansloos (meer respect in de thuisvakken)
2. Kansloos dat er gevochten wordt, maar wel goed om voor je supporters op te komen
3. Ja lekker dit! fap fap we hebben ze eens laten zien dat je tikken kan verwachten in je eigen stadion
3 punten, bloody seriousquote:
Bij Heerenveen heb je 10-20 gasten met het IQ van een rol stophoest maar die spelen niks klaar. In Rotterdam heb je er minstens 1000...quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Fuszy het volgende:
Wel. Bronze teams zijn voor mietjes. Zie Fuszy zijn post voor meer info.quote:Op maandag 15 april 2013 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent nooit serieus dus dan nu ook niet.
Feyenoord heeft wel wat meer supporters dan Heerenveen + een grote stad heeft wat meer kansen voor de lagere bevolking. Zo ook in Amsterdam, Den Haag, Utrecht of Eindhoven.quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij Heerenveen heb je 10-20 gasten met het IQ van een rol stophoest maar die spelen niks klaar. In Rotterdam heb je er minstens 1000...
Ja ik dacht dat je doelde op concentratiekampen omdat Feyenoord -> Ajax -> joden -> kamp enzquote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt afIk denk dat je gewoon de feyenoord fans bedoeld??
Ik durf wel te beweren dat er in Eindhoven over het algemeen meer hoog opgeleide zijn dan in Rotterdam. Puur omdat we hier dingen als ASML, High-tech campus en een TU hebben die hoogopgeleide wel aantrekken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel wat meer supporters dan Heerenveen + een grote stad heeft wat meer kansen voor de lagere bevolking. Zo ook in Amsterdam, Den Haag, Utrecht of Eindhoven.
Dat zegt hij ook om 'erbij te horen' maar je hebt zelf ook een bronze team gehad dus daarmee spreek je jezelf behoorlijk tegen. Je kan gewoon niet met minder goede spelers omgaan maar ik vind dat juist wel leuk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel. Bronze teams zijn voor mietjes. Zie Fuszy zijn post voor meer info.
Ik ben dan ook konko slecht. Net zoals jou.quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook om 'erbij te horen' maar je hebt zelf ook een bronze team gehad dus daarmee spreek je jezelf behoorlijk tegen. Je kan gewoon niet met minder goede spelers omgaan maar ik vind dat juist wel leuk.
Dit bevestigd wat ik zeiquote:Op maandag 15 april 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel wat meer supporters dan Heerenveen + een grote stad heeft wat meer kansen voor de lagere bevolking. Zo ook in Amsterdam, Den Haag, Utrecht of Eindhoven.
Om nog maar te zwijgen over de Erasmusquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat er in Eindhoven over het algemeen meer hoog opgeleide zijn dan in Rotterdam. Puur omdat we hier dingen als ASML, High-tech campus en een TU hebben die hoogopgeleide wel aantrekken.
Dat heeft er wel mee te maken ja. Rotterdam is een havenstad.quote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat er in Eindhoven over het algemeen meer hoog opgeleide zijn dan in Rotterdam. Puur omdat we hier dingen als ASML, High-tech campus en een TU hebben die hoogopgeleide wel aantrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben slecht daarom win ik ook divisie 1 met een silver team en ik win de gold cup met een silver teamquote:Op maandag 15 april 2013 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook konko slecht. Net zoals jou.
Ik hoef niks te winnen, het is gewoon overduidelijk dat jij jezelf veel te goed vind.quote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben slecht daarom win ik ook divisie 1 met een silver team en ik win de gold cup met een silver teamHou maar op want je wint dit toch niet.
Ja, jij kan niet normaal reageren zonder te schelden. En ik ben ook gewoon goed, deal with itquote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoef niks te winnen, het is gewoon overduidelijk dat jij jezelf veel te goed vind.
Snelle edit sneer wel man. Oei je hebt me echt. Domme clown![]()
Dat heb je onderzocht ?quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij Heerenveen heb je 10-20 gasten met het IQ van een rol stophoest maar die spelen niks klaar. In Rotterdam heb je er minstens 1000...
quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef Zhano het volgende:
Tis wel duidelijk dat FUT geen fuck aan is dit jaar. Die discussies hier slaan als een lul op een drumstel.
Ik kots op dit soort misplaatste arrogantie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, jij kan niet normaal reageren zonder te schelden. En ik ben ook gewoon goed, deal with it
Ik kan hier geen normale reactie meer plaatsen of meneer komt weer met een totaal niet relevante opmerking.quote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef Zhano het volgende:
Tis wel duidelijk dat FUT geen fuck aan is dit jaar. Die discussies hier slaan als een lul op een drumstel.
Lego Batmanquote:
Meneer Kamikazie voor jou snotneus.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen normale reactie meer plaatsen of meneer komt weer met een totaal niet relevante opmerking.
gayshitquote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pussies Palace III denk ik op mijn xbox. Ik ben niet thuis dus mijn pa heeft hem.
En ik kots op jouw posts. De enige posts van jou die nuttig zijn zijn de posts zonder tekst.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kots op dit soort misplaatste arrogantie.![]()
![]()
Er stond geen punt achter.quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kots op dit soort misplaatste arrogantie.![]()
![]()
hoe laat begint het neukenquote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hier geen normale reactie meer plaatsen of meneer komt weer met een totaal niet relevante opmerking.
Ik denk dat je bedoeld zonder leesbare tekst, want als ik plaatje post is het ook tekst alleen zie je het.quote:Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik kots op jouw posts. De enige posts van jou die nuttig zijn zijn de posts zonder tekst.
Nee Alberto Stegeman. Ik zuig die getallen natuurlijk uit MN duim, maar zo is het wel ongeveer.quote:
Zo zijn de topics wel snel vol ja.quote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
De gemoederen lopen hoog op nu we bijna de duizend hebben gehaald.
DS2 ook denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 23:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
100 keer scoren met een 41 rated spits genaamd reid vind ik opwindender
je leert toch niet 's avonds :Squote:Op maandag 15 april 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik ga nu weer leren en proberen jouw posts te negeren (hihi dat rijmt) gr gr
Goede spelers spelen geen FUTquote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee idd dan had hij nu wel gesnapt dat golds voor de goede spelers zijn
ok.quote:
Sommige mensen hier vinden het belangrijker om mij te bashen. Ik wist niet dat het vandaag 'bash DS2-dag' was.quote:
dan weet je het nuquote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen hier vinden het belangrijker om mij te bashen. Ik wist niet dat het vandaag 'bash DS2-dag' was.
zwaar leven manquote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen hier vinden het belangrijker om mij te bashen. Ik wist niet dat het vandaag 'bash DS2-dag' was.
hun internet is net afgesloten, tijdklok dit datquote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar is #TeamDS2 als je ze nodig hebt?
* #TeamDS2 meldtquote:
hij noemde met snotjongquote:
dat is nog zwak uitgedruktquote:
ok.quote:
Ach, liever een snotjong dan een wat oudere jongen/man die zich hier loopt te gedragen als een bejaarde en iedereen in het gareel wil krijgenquote:Op maandag 15 april 2013 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat is nog zwak uitgedrukt
het is dat ik me hier steeds zit in te houden maar dat duurt ook niet lang meer
geeneens tepels, badboyquote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
Hier dan, omdat ik zo irritant ben.
[ afbeelding ]
beter hou je je bakkes over tim86quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ach, liever een snotjong dan een wat oudere jongen/man die zich hier loopt te gedragen als een bejaarde en iedereen in het gareel wil krijgen
UTOPIST
Tim is tof, want die gaat er goed mee omquote:
Noem de boeven bij hun namen zeg ik altijd maar !quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tim is tof, want die gaat er goed mee om
sommige mensen echter...
LETTEN ECH TNIET OPquote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tim is tof, want die gaat er goed mee om
sommige mensen echter...
dat is wat een NSB'er zou doen...quote:Op maandag 15 april 2013 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Noem de boeven bij hun namen zeg ik altijd maar !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
JA DIE JA AHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is wat een NSB'er zou doen...terwijl iedereen kan zien dat je die lelijke kop van bob ross hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Bob Rossquote:Op maandag 15 april 2013 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
terwijl iedereen kan zien dat je die lelijke kop van bob ross hebt
Wil je dat dan volgende keer ook gewoon doen? Dat is namelijk wel zo orgieneel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik liet het deze keer over aan iemand anders.quote:Op maandag 15 april 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil je dat dan volgende keer ook gewoon doen? Dat is namelijk wel zo orgieneel.
Daar valt ook wat voor te zeggen natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik liet het deze keer over aan iemand anders.
Lol alsof jij ze zou kopenquote:Op maandag 15 april 2013 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
Dus ik heb 250 euro over, bij wie kan ik coins kopen en hoeveel?
begin deze fifa ging hij ook gewoon maximaal bijlenen en coins kopen en dan doen alsof hij kon handelenquote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol alsof jij ze zou kopen
Jij zou eerder 250 pilsjes kopen. Of 2,5 uur bijles van mij
250 pilsjes voor 250 euro, knappe jongen !quote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol alsof jij ze zou kopen
Jij zou eerder 250 pilsjes kopen. Of 2,5 uur bijles van mij
Superstufie !! #YOLOquote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
begin deze fifa ging hij ook gewoon maximaal bijlenen en coins kopen en dan doen alsof hij kon handelen
Wat lul je nou allemaal je spreek jezelf tegen.quote:Op maandag 15 april 2013 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
250 pilsjes voor 250 euro, knappe jongen !
Tenzij je het in kratten koopt dan red je het makkelijk.
un petit peu...quote:
12:30 lig ik nog te slapen ouwe reus. Morgen ben ik er om half 10 @ menza.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat lul je nou allemaal je spreek jezelf tegen.
Vrijdag 12:30 gebouw C, wij twee man tegen man
quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12:30 lig ik nog te slapen ouwe reus. Morgen ben ik er om half 10 @ menza.
Licht me in.quote:
Daarom heb je zeker ook een neger als UI. Als je een echte rijke tatta was met enige status had je wel een dampende chick als UI.quote:Op maandag 15 april 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]naar de Mensa gaan. De Mensa komt altijd naar mij, ik krijg mijn lunch etc opgediend
Ik vindt helemaal mooi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo af en toe verkoopt er nog wel 1 met 5k winst
hahhaa ik vindt ook mooi, waarom niet vanaf begin gedaan. 24 uur op een dag maak je 500k per dag, 15 miljoen per maand en 180 miljoen per fifaquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vindt helemaal mooi.
Heb vandaag 20-30k gemaakt in minder dan 1 uur.
Niet als ik daar verkondig dat ik een AZ'er benquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit echt een naar topic. VBL is stukken gemoedelijker.
rekenwonderquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahhaa ik vindt ook mooi, waarom niet vanaf begin gedaan. 24 uur op een dag maak je 500k per dag, 15 miljoen per maand en 180 miljoen per fifa
Dan kun je in ieder geval zeggen dat je geleefd hebt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahhaa ik vindt ook mooi, waarom niet vanaf begin gedaan. 24 uur op een dag maak je 500k per dag, 15 miljoen per maand en 180 miljoen per fifa
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Tobi-wan het volgende:
klik hier niet.Repost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Tobi-wan het volgende:
klik hier niet.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |