PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSmile like you mean it
www.wefut.com
Discovery is een tijdje best leuk geweest. Ik vond Chop Shop en How It's Made altijd wel leuk om naar te kijken. Het enige waar ik de TV nu nog voor aanzet is CL of de TV premiere van een goede film.quote:Op maandag 15 april 2013 21:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Discovery Channel is echt zo vaak hetzelfde. Soms zenden ze wel wat leuks uit maar over het algemeen is het van die neppe auction war 23 of Fred in het bos 17. Kijk het af en toe wel, huilend.
Goed in de kleedkamer.quote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef quer het volgende:
waarom heeft juve anelka gekocht?
die gast speelt nooit..
Ik heb dat volgens mij pas 1x gezien, dat zag er wel realistisch uit. Misschien hebben ze het wat mooier gemaakt maar dat doen ze overal. Ik heb hem meer over al die Pawn shit en Auction rotzooi.quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef quer het volgende:
[..]
Denk je dat scam city opgezet is?
zou best kunnen
Ervaringquote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef quer het volgende:
die gast speelt nooit..
It shines that he has a yummy friendinquote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef quer het volgende:
die gast speelt nooit..
quote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Keurig de winst veilig gesteld met deze beauty net met clubs.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155568770
Haten, omdat je het zelf niet kanquote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
Custom corners
Cheaten omdat je niet normaal kan scoren
Ik deed het al voordat het cool was.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
Custom corners
Cheaten omdat je niet normaal kan scoren
Ik haat omdat het cheaten is.quote:
Wanneer was het cool dan?quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik deed het al voordat het cool was.
Vanaf novemberquote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haat omdat het cheaten is.
[..]
Wanneer was het cool dan?
iedere mongool kan datquote:
scan city ken ik niet.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
Scan city idee is leuk maar uitvoering lame. Is die gast in Marrakech, koopt ie een "50-jaar oud" tapijt wat natuurlijk nep is en dan laat ie m taxeren en gaat ermee terug. Nou woehoe
Lekker educatief inderdaad. Alsof mensen nu nog niet weten dat alles uit Afrika een scam is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
Scan city idee is leuk maar uitvoering lame. Is die gast in Marrakech, koopt ie een "50-jaar oud" tapijt wat natuurlijk nep is en dan laat ie m taxeren en gaat ermee terug. Nou woehoe
Ik doe het bewust niet omdat het laag is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt het wel over vandermar hè.
niet alles over een kam scheren jijquote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker educatief inderdaad. Alsof mensen nu nog niet weten dat alles uit Afrika een scam is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Wat denk jezelf? Bevalt de studie rechter VDM?quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Misbruik maken van iets dat zwak is, is dus rechtvaardigbaar?
Oftewel een meisje misbruiken is dus ook rechtvaardigbaar?
quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef quer het volgende:
Digital CornerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dus EA moet dit soort bullshit gewoon uit het spel halen. Net als dat je eerst de keeper kon besturen met FUTquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Misbruik maken van iets dat zwak is, is dus rechtvaardigbaar?
Oftewel een meisje misbruiken is dus ook rechtvaardigbaar?
Jup. Veel lezen maar het is allemaal heel erg interessant.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef quer het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Bevalt de studie rechter VDM?
Ga je straks ook zulke vergelijkingen uit je mouw schudden als je je rechtendiploma hebt?quote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup. Veel lezen maar het is allemaal heel erg interessant.
Nee. Dit is omdat ik hier tegen schapen zit te praten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je straks ook zulke vergelijkingen uit je mouw schudden als je je rechtendiploma hebt?
Record is 300 - 120 ofzo. Wel aardig dus.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Zijn jullie trouwens beetje goed met clubs op de PS3 ?
Blèèèèhh.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Dit is omdat ik hier tegen schapen zit te praten.
ik wil jou nog wel eens inmaken op seizoenenquote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Zijn jullie trouwens beetje goed met clubs op de PS3 ?
Haquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef quer het volgende:
[..]
ik wil jou nog wel eens inmaken op seizoenen
Met wie is het allemaal ?quote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Record is 300 - 120 ofzo. Wel aardig dus.
Schapen zijn best aan de dikke kant.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Dit is omdat ik hier tegen schapen zit te praten.
Heb alleen een stukje van een aflevering over Rio gezien. Over de circulatie van nep geld voornamelijk bij taxi's. Dat was nog wel een interessante aflevering en ik denk niet dat daar dingen verzonnen waren, misschien nagespeeld maar daar heb ik geen last van gehad.quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Zhano het volgende:
morgen 13 uur regel maar alvast de antidepressivaquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ha![]()
Je blijf de grappen wel een voor een tappen he.
Photoshop, dat zie je zoquote:
Veel mensen die gewond zijn missen ledematen, dus het zal wel bloed zijnquote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat nou allemaal bloed op de grond?
Nee ketchup, dat herken ik als ware fijnproever qua voedselquote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sinaasappelsap.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die George W. Bush weer ook niet van ophouden.
Dan was het geen cobra6 denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel mensen die gewond zijn missen ledematen, dus het zal wel bloed zijn
Amerika gaat plat, we moeten ons snel onderwerpen...quote:
Het waren 2 explosies. Toevallig.quote:
GNTAquote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het waren 2 explosies. Toevallig.
quote:
ja is goed dan zit ik op schoolquote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef quer het volgende:
[..]
morgen 13 uur regel maar alvast de antidepressiva
...quote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop toch maar dat er een gefrustreerde Amerikaan hier achter zit
Autocorrect paardenlulquote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef quer het volgende:
[..]
scan city ken ik niet.
Scam city daar in tegen is wel goed uitgevoerd vond alleen de aflevering new delhi wat minder
quote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
...
Ik hoop dat het gewoon een gaslek is.
?quote:
Ik zou het anders geen geluk willen noemen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
Er wordt dus verwacht dat het geen ongeluk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |