SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is gereekstquote:Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Is ie wel gereekst?Ik wist niet of ik uit 'Nieuw' of 'Topic' moest kiezen op mobiel
Ik ga vrijdag kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen even ga kijken voor nieuwe tatoeage (die dan pas over een maand of 3 wordt gezet natuurlijk)
Ik weet al wat ik wil maar Mario kennende gaat hij er iets heel anders van maken waar ik dan uiteindelijk veel tevredener mee ga zijnquote:
Lolquote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik wil maar Mario kennende gaat hij er iets heel anders van maken waar ik dan uiteindelijk veel tevredener mee ga zijn
Doet Mario altijd bij me en ik ben altijd zeer tevreden over het resultaat.quote:Op maandag 15 april 2013 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LolIk weet wat en waar ik wil, alleen het lettertype nog.
Lees je mee op FB?quote:
Volgens mij zijn er tegenwoordig meer mensen die met een bakje popcorn mijn fb lezenquote:
Dit meen je niet toch?quote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
Het is alleen niet altijd duidelijk wie nu de stalker(s) zijn.
Heuh dat is toch niet zo raar? Of wil je zeggen dat mensen die bij jouw reageren allemaal stalkers zijn? Toch ook wel reguliere vrienden of vriendinnen?quote:
Uiteraard ook wel reguliere vrienden maar die krijgen haast geen kans door die ene gast die echt ALLES liked en bijna overal op reageert.quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh dat is toch niet zo raar? Of wil je zeggen dat mensen die bij jouw reageren allemaal stalkers zijn? Toch ook wel reguliere vrienden of vriendinnen?
Hm, dat was me niet echt opgevallen. Ja, er is er 1 die altijd nadrukkelijk aanwezig is maar dat is niet de dude die nu bij je spamt.quote:Op maandag 15 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard ook wel reguliere vrienden maar die krijgen haast geen kans door die ene gast die echt ALLES liked en bijna overal op reageert.
Wie dan?quote:Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat was me niet echt opgevallen. Ja, er is er 1 die altijd nadrukkelijk aanwezig is maar dat is niet de dude die nu bij je spamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |