SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is gereekstquote:Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Is ie wel gereekst?Ik wist niet of ik uit 'Nieuw' of 'Topic' moest kiezen op mobiel
Ik ga vrijdag kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen even ga kijken voor nieuwe tatoeage (die dan pas over een maand of 3 wordt gezet natuurlijk)
Ik weet al wat ik wil maar Mario kennende gaat hij er iets heel anders van maken waar ik dan uiteindelijk veel tevredener mee ga zijnquote:
Lolquote:Op maandag 15 april 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik wil maar Mario kennende gaat hij er iets heel anders van maken waar ik dan uiteindelijk veel tevredener mee ga zijn
Doet Mario altijd bij me en ik ben altijd zeer tevreden over het resultaat.quote:Op maandag 15 april 2013 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LolIk weet wat en waar ik wil, alleen het lettertype nog.
Lees je mee op FB?quote:
Volgens mij zijn er tegenwoordig meer mensen die met een bakje popcorn mijn fb lezenquote:
Dit meen je niet toch?quote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
Het is alleen niet altijd duidelijk wie nu de stalker(s) zijn.
Heuh dat is toch niet zo raar? Of wil je zeggen dat mensen die bij jouw reageren allemaal stalkers zijn? Toch ook wel reguliere vrienden of vriendinnen?quote:
Uiteraard ook wel reguliere vrienden maar die krijgen haast geen kans door die ene gast die echt ALLES liked en bijna overal op reageert.quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh dat is toch niet zo raar? Of wil je zeggen dat mensen die bij jouw reageren allemaal stalkers zijn? Toch ook wel reguliere vrienden of vriendinnen?
Hm, dat was me niet echt opgevallen. Ja, er is er 1 die altijd nadrukkelijk aanwezig is maar dat is niet de dude die nu bij je spamt.quote:Op maandag 15 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard ook wel reguliere vrienden maar die krijgen haast geen kans door die ene gast die echt ALLES liked en bijna overal op reageert.
Wie dan?quote:Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat was me niet echt opgevallen. Ja, er is er 1 die altijd nadrukkelijk aanwezig is maar dat is niet de dude die nu bij je spamt.
Ik reageer ook best vaak jaquote:Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat was me niet echt opgevallen. Ja, er is er 1 die altijd nadrukkelijk aanwezig is maar dat is niet de dude die nu bij je spamt.
quote:
Hm ik dacht dat iemand anders het was.quote:Op maandag 15 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie dan?
Deze dude is best wel nadrukkelijk aanwezig. Ik heb tegenwoordig ook gewoon fb-chat uitstaan
Ja, jij bent ook een creepy stalker.quote:
Ik ben wel het type lange regenjas ja.quote:Op maandag 15 april 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat iemand anders het was.
[..]
Ja, jij bent ook een creepy stalker.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel het type lange regenjas ja.
Met een zwaard er onder.
[..]
Met een zwaard aardappelschilmesje er onder.
[..]
Met een zwaard er onder.
quote:
Je weet wel dat je niet echt the Fonz bent he?!quote:Op maandag 15 april 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom vechten dan jonguh!!!
There can be only one
Ik kom een link tegen, Buffy the Vampire Slayer Full Seasons. 143 issues. Heb ik dan ongeveer alles?quote:Op maandag 15 april 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom vechten dan jonguh!!!
There can be only one
Op dit moment zit ik in mijn Duncan Macleod fasequote:Op maandag 15 april 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat je niet echt the Fonz bent he?!
Highlanderquote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik in mijn Duncan Macleod fase
Ja tot nu toe wel denk ik. Seizoen 9 loopt nog.quote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom een link tegen, Buffy the Vampire Slayer Full Seasons. 143 issues. Heb ik dan ongeveer alles?
Ramirez was een baas.quote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik in mijn Duncan Macleod fase
Ok.quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel denk ik. Seizoen 9 loopt nog.
De serie staat nog steeds hoog in mijn all time favourites lijst.quote:Op maandag 15 april 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ramirez was een baas.
Een Schot die een Spanjaard/Egyptenaar/Japanner speelt.
[..]
Ok.
Ik tel meer afleveringen... Ik heb ze allemaal.quote:Op maandag 15 april 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom een link tegen, Buffy the Vampire Slayer Full Seasons. 143 issues. Heb ik dan ongeveer alles?
Ik heb dacht ik alleen maar de eerste gezien en een deel van de tweede. Die tweede was echt ruk.quote:Op maandag 15 april 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De serie staat nog steeds hoog in mijn all time favourites lijst.
Ik zie dat er 144 afleveringen zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik tel meer afleveringen... Ik heb ze allemaal.
Ooow comics, nee daar heb ik niks van. Ik hou van het echte werk.quote:Op maandag 15 april 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat er 144 afleveringen zijn.
Maar dit zijn comics.
Ow, laat maar. De file is te groot om gratis te downloaden.quote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn torrentz te vinden.quote:Op maandag 15 april 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, laat maar. De file is te groot om gratis te downloaden.
Spicyquote:Op maandag 15 april 2013 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Weeeelll I'll tell you what I want, what I really really want.
Ik ben helemaal niet into dat soort dingen, Roy. Ik weet daar niks van af.quote:
quote:
quote:
Heb je een torrentclient? uTorrent bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet into dat soort dingen, Roy. Ik weet daar niks van af.
[..]!
buffyquote:Op maandag 15 april 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe liefde. Qua liedje dan.quote:
Even luisterenquote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe liefde. Qua liedje dan.
Nee, ik ben braaf en koop alles.quote:Op maandag 15 april 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je een torrentclient? uTorrent bijvoorbeeld?
Dan kan je die serie toch wel gewoon downloaden. gewoon googlen: <serietitel> full free torrentquote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben braaf en koop alles.
Ja, lekker meebleren met Sound of Madnessquote:
Heerlijk nummer jaquote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, lekker meebleren met Sound of Madness
Dat is inderdaad fijn voor de korte focusquote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
WoT
Lekkere is dat elke battle maar 5 hooguit 10 minuten duurt en ik tussendoor gewoon door kan fokken
Hmm over een late reactie gesprokenquote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad fijn voor de korte focus
Dat mag ikquote:Op maandag 15 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm over een late reactie gesproken
Ik moet morgen gewoon om 7 uur al opstaanquote:Op maandag 15 april 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat mag ik
Vroeg naar bed, lang gewerkt en ook nog eens overgewerkt
Met croissantjes en koffie op bed?quote:Op maandag 15 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon om 7 uur al opstaan
Als ik morgen naar de wekker luister is het 6:30 ... kan zijn dat het nog eerder isquote:Op maandag 15 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach gosquote:Op maandag 15 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks gevonden dus?quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Kut motorzaak
Past de jas goed, is de broek te lang. Past de broek goed, zit de jas niet lekker
Mix 'n match geen optie????quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Kut motorzaak
Past de jas goed, is de broek te lang. Past de broek goed, zit de jas niet lekker
je kan ze toch ook los kopen??quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Kut motorzaak
Nee niet eens.quote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met croissantjes en koffie op bed?![]()
Mijn moeder begon nog over ons gesprek trouwens
Moet je maar een normaal lichaam hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
Kut motorzaak
Zoiets jaquote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Die is bang dat ik haar ideale schoonzoon afschrik?
quote:
Kan, maar ik heb het liever van hetzelfde merk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ze toch ook los kopen??
Althans hier wel
Niet aanstellen, voor stage moet ik om half 6 mijn nest uit.quote:Op maandag 15 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus hosselbaas als jij bent heb je meteen een date met haar geregeld?quote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Was wel een leuk chickie
De jas zat perfect, broek was buitengewoon langquote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je maar een normaal lichaam hebben.
Waarom ga je vannacht pas om 3 uur slapen dan?quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je pas om 3 uur gaat slapen is dat best vroeg
Mja dat doe je toch echt zelfquote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je pas om 3 uur gaat slapen is dat best vroeg
Ik een hosselbaasquote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hosselbaas als jij bent heb je meteen een date met haar geregeld?
dat kan hier ookquote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kan, maar ik heb het liever van hetzelfde merk.
Omdat dat standaard zo is eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ga je vannacht pas om 3 uur slapen dan?
Gaan we weer nachtbraken?
Heb je wel op zn minst haar nummer geregeld?quote:
Snap ik, moeten ze alleen wel meerdere broeken van hetzelfde merk hebben, en dat hadden ze nietquote:
Nog in het kroeg ritme?quote:
Moet je maar geen 15 cm lang zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De jas zat perfect, broek was buitengewoon lang
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 15 april 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel op zn minst haar nummer geregeld?
Of was je met je moeder aan het shoppen? Dan snap ik het wel dat je geen nummer en/of date hebt
Ja daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en ik kom gewoon uren te kort op een dag.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je maar geen 15 cm lang zijn.
Ohnee, dat was ik.
Heee Engel!quote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad fijn voor de korte focus
Que?quote:
Ze wilde Vin quoten denk ikquote:
Falende iPhone dusquote:
Word jij niet godsgruwelijk gek van die gast? Ik ben aan het terugscrollen van gisteravond, en overal bij een status van jou zie ik die gast reagerenquote:
Ik ben niet de enige die een falende fok heeft op de telefoon dus?quote:
Ik heb mn fb-chat inmiddels al uit staan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word jij niet godsgruwelijk gek van die gast? Ik ben aan het terugscrollen van gisteravond, en overal bij een status van jou zie ik die gast reageren
Heftigquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
2 explosies bij boston marathon![]()
http://www1.whdh.com/video/7newslive/
Videobeelden ervan
quote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is het enige topic, waar het niet over de bomaanslag gaat
Guess againquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Videobeelden ervan
Wat schuift 't.quote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn fb-chat inmiddels al uit staan.
En ja, nog even en ik ga iemand betalen om mijn FB-vriendje te worden!!! Hij probeerde me net wijs te maken dat mn tattoodude er morgen niet is
ik ben ook suf hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die een falende fok heeft op de telefoon dus?
Oke dat kan ook. Mijn telefoon doet gewoon raar steeds.quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben ook suf hoor.
Lig in een warm bad, snotverkouden, dikke ogen.
Dus typ beetje raar soms
Ik zou 'm er echt af flikkerenquote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn fb-chat inmiddels al uit staan.
En ja, nog even en ik ga iemand betalen om mijn FB-vriendje te worden!!! Hij probeerde me net wijs te maken dat mn tattoodude er morgen niet is
Heel erg dat het is gebeurd en ik zal het morgenochtend vast wel op het nieuws zienquote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja er is een andere stream waar alles live te zien is
Die stream is nu offlinequote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel erg dat het is gebeurd en ik zal het morgenochtend vast wel op het nieuws zien
holy shitquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
Videobeelden ervan
Daar keek ik 2 tellen geleden nog opquote:
dit dus!quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel erg dat het is gebeurd en ik zal het morgenochtend vast wel op het nieuws zien
quote:
Hij is beste maat van mijn tattoodude!! Even kijken of ik nog meer korting op mijn volgende tatts kan regelenquote:
Hij maakte je wijs dat hij er niet is. Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hij is beste maat van mijn tattoodude!! Even kijken of ik nog meer korting op mijn volgende tatts kan regelen
Hahaquote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is beste maat van mijn tattoodude!! Even kijken of ik nog meer korting op mijn volgende tatts kan regelen
Mario is de hele week tot laat open. Behalve op dinsdag dan is hij van half 3 tot donderdagochtend gesloten. Ivm zijn kinderen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij maakte je wijs dat hij er niet is. Ik geloof er niks van
Oke.quote:Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario is de hele week tot laat open. Behalve op dinsdag dan is hij van half 3 tot donderdagochtend gesloten. Ivm zijn kinderen.
Ik heb mario heus wel even geappt hoor![]()
En ze zijn zeker wel beste vrienden
Niet zo handig.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
FUUUUU. Naam kwijt van de broek die ik gepast heb![]()
En ook van de jas
Textiel, een leren overall (wat ik al heb) is niet zo handig voor woon-werk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet zo handig.
Ga je voor leer of textiel?
Zo een idee had ik al.quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Textiel, een leren overall (wat ik al heb) is niet zo handig voor woon-werk.
Ik zag een linkje van een ZX6R voorbij komen. Zaterdag ga ik denk ik bij een VTR kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een idee had ik al.
Wat is je budget qua motor trouwens? In V&A staat een geil apparaat.
Die ja.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag een linkje van een ZX6R voorbij komen. Zaterdag ga ik denk ik bij een VTR kijken
Oe nice!!quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwop
http://www.motorshopper.n(...)6613b9f#afbeelding:1
Nice.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwop
Toch wel in een andere kleur he?quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwop
quote:
V-twin, met open uitlaatquote:
Neequote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toch wel in een andere kleur he?
Ik wil niet bij jou achterop.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
V-twin, met open uitlaat
Idioot wel, maar wat een geluid
[..]
Nee
Nice!!quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
V-twin, met open uitlaat
Idioot wel, maar wat een geluid
[..]
Nee
110pk of zo. Wel iets anders dan 45, maar je moet je rechterhand in bedwang zien te houdenquote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Gehehe die wheelies.
Klinkt goed.
1000cc klinkt wel als een hoop vermogen.
Aah valt nog mee. Die zx6r zit op de 125pk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
110pk of zo. Wel iets anders dan 45, maar je moet je rechterhand in bedwang zien te houden
Nicequote:
I knowquote:
4 cilinders persen er meestal meer vermogen uit. Behalve als je de 1198 panigale hebtquote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah valt nog mee. Die zx6r zit op de 125pk.
Ik ook wel. Ooit.quote:
Ah, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4 cilinders persen er meestal meer vermogen uit. Behalve als je de 1198 panigale hebt!
Hij gaat 25 mei meedoen aan NK Breakdancenquote:
Hij was gewoon even aan het fappen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ries is gewoon de laatste met een status liken![]()
Het mot niet gekker worden
Werk jij samen met Royco om mij te voorzien van ranzige MI's?quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij was gewoon even aan het fappen.
Nope, niet eensquote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werk jij samen met Royco om mij te voorzien van ranzige MI's?
Hmm hou er toch maar mee opquote:
Ik heb een grote bak ijs op vanavondquote:
Ik heb eigenlijk best zin in slagroomijsquote:Op maandag 15 april 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een grote bak ijs op vanavond
Ik heb vanille roomijs en straciatella roomijs en een bus slagroomquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin in slagroomijs
Boh, zo lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanille roomijs en straciatella roomijs en een bus slagroom
Kan ik toch heul niet bij jonguuuh!quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grrr af!! Is van mij![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het even gecheked en ik kan je melden dat ik nog steeds geen piemeltje heb maar een kut en een behoorlijk paar tieten dus ik ben nog steeds geen jonguuuh!quote:Op maandag 15 april 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik toch heul niet bij jonguuuh!
Kan ik toch heul niet bij vrouwtjuuuuuhquote:Op maandag 15 april 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheked en ik kan je melden dat ik nog steeds geen piemeltje heb maar een kut en een behoorlijk paar tieten dus ik ben nog steeds geen jonguuuh!
Mooi, houden zoquote:Op maandag 15 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik toch heul niet bij vrouwtjuuuuuh![]()
Geen idee. Ik ben een spelletje aan het doenquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben een spelletje aan het doen
Succesquote:
Beterschapquote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig op bed, snot verkouden en ga zo slapen.
Tevens kijk ik eventjes tv
Beterschapquote:
Ah, dat kan ook jaquote:
toch maar even CNNquote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ah, hier zijn ze dus
[..]
[..]
Succes
[..]
Beterschap
Wat kijk je?
[..]
Beterschap
[..]
Ah, dat kan ook ja
Weer een of andere hypervenilatieaanval gehad wegens teveel sport en te weinig slaap, en een lichte zonnesteekquote:
Oi..... dat klinkt niet bestquote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer een of andere hypervenilatieaanval gehad wegens teveel sport en te weinig slaap, en een lichte zonnesteek
Das minder Faxiequote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer een of andere hypervenilatieaanval gehad wegens teveel sport en te weinig slaap, en een lichte zonnesteek
Lig al de hele dag op bed... ben weer net even wakker om iets te eten en te drinken. Maar eten ligt niet lekker op de maagquote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oi..... dat klinkt niet best
Dus ff wat meer slaap pakken en meer rust nemen enzo?
Hehequote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar wel bizarre beelden weer eigenlijk
He gatver, hopelijk moet je niet overgeven.quote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lig al de hele dag op bed... ben weer net even wakker om iets te eten en te drinken. Maar eten ligt niet lekker op de maag
Ik ga zo maar weer eens... morgen misschien ziek melden.
Rot... ja misschien is dat wel verstandig jaquote:Op maandag 15 april 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lig al de hele dag op bed... ben weer net even wakker om iets te eten en te drinken. Maar eten ligt niet lekker op de maag
Ik ga zo maar weer eens... morgen misschien ziek melden.
Hoop het ook niet...quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He gatver, hopelijk moet je niet overgeven.
En sapjes tochquote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil me al weken ziek melden, maar ik heb steeds leuke dingen in het weekend
Dus dan maar ziekig blijven
Gaat van zelf wel weer over. Ik overleef de dag met paracetamol
Hopelijk ga je niet over je grenzen heen Charmedquote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil me al weken ziek melden, maar ik heb steeds leuke dingen in het weekend
Dus dan maar ziekig blijven
Gaat van zelf wel weer over. Ik overleef de dag met paracetamol
quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trusten Faxie, en beterschap!!
ik koop veel ingebliktquote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja probeer ik zoveel mogelijk. Maar fruit is zo duur de laatste tijd
Er zit meer suiker en conserveringsmiddelen in dus ja, het is wel slechter.quote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik koop veel ingebliktweet nog niet zeker of het veeeeeeeeeeeeeel slechter is dan normaal maar ik vind t betaalbaarder... anders ga ik weer tabletten halen
Hmm... ik hou niet zo van gewoon fruit....quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit meer suiker en conserveringsmiddelen in dus ja, het is wel slechter.
Gewoon suikervrije vitamine-bruistabletten!quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit meer suiker en conserveringsmiddelen in dus ja, het is wel slechter.
Nope. Teveel fruit is overigens ook niet goed want ook fruit zit vol suikers.quote:Op maandag 15 april 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik hou niet zo van gewoon fruit....
is er nog een ander alternatief?
Ik hou niet van pilletjes.quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon suikervrije vitamine-bruistabletten!
Wauwquote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier kreeg ik tranen van in mijn ogen!!![]()
!
Dat verhaal past niet bij de muziek vind ik maar ik zat echt met waterige oogjes te kijkenquote:
Het eerste wat me op viel was die vrouw met mega tieten de eerste paar secondenquote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verhaal past niet bij de muziek vind ik maar ik zat echt met waterige oogjes te kijken
Deze zijn een stuk slechter![]()
Mja, wat wil je. Zijn met een stuk meer en zijn ook een stuk jonger volgens mijquote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verhaal past niet bij de muziek vind ik maar ik zat echt met waterige oogjes te kijken
Deze zijn een stuk slechter![]()
Wut?quote:Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
op 1 minuut vrouw veranderd in hond!!
Gaaf gedaan tochquote:
Uhuh echt wel vet gedaan dat shadow dans gedoetjequote:
Geilquote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Zo, ff genoeg van de paralympics.. Hoe'st hier?
Geil nog welquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh echt wel vet gedaan dat shadow dans gedoetje
Goed. Ik ga kijken of ik in slaap kan komen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Zo, ff genoeg van de paralympics.. Hoe'st hier?
Heb ik daar een reden voor nodig dan?quote:
Trustenquote:Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
[..]
Goed. Ik ga kijken of ik in slaap kan komen.
Trusten
Ik ken de frequentie van jouw geilheid nietquote:Op maandag 15 april 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik daar een reden voor nodig dan?
[..]
Trusten
dat eet ik dan wel weer graagquote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[
Groente is beter. Komkommer, tomaat, sla etc. Veel minder suiker en wel wat carbs.
Nee, geen schaduwspelletjesquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef sararaats het volgende:
Schaduwspelletjes![]()
Deed ik vooral als er dia's vertoond werden. Een heel mager konijntje
Uhm met gezonde regelmaatquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken de frequentie van jouw geilheid niet
Is er een verschil? Het is al laat johquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, geen schaduwspelletjes![]()
Schaduw dansen
quote:Op maandag 15 april 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm met gezonde regelmaat![]()
Om het uur wel ofzo
Ja, door dit schaduwspelletjes te noemen bagatelliseer je het nogal imho.quote:Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Is er een verschil? Het is al laat joh
Soms langerquote:
Niemand in de buurt?quote:
Neequote:
Faken? Pak een zakje en adem er diep in en uitquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Faken? Pak een zakje en adem er diep in en uit
quote:
Blowjob-overkill?quote:
quote:
quote:
I'll take that as a yesquote:
Nouja zeg. Wat denk je wel niet van mij!quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja zeg. Wat denk je wel niet van mij!
quote:
Alleszeggendquote:
Hoe de fuck heb je dat zo snel gevonden?!quote:
Kwestie van onthouden dat we het daar 2 topics geleden over haddenquote:Op maandag 15 april 2013 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat zo snel gevonden?!
Ach, als ie maar tevreden is hequote:
Nice! Nouja ach he.quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van onthouden dat we het daar 2 topics geleden over hadden
Hij doet altijd wel alsof ie veel te klagen heeftquote:
Blijkbaar werkt datquote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet altijd wel alsof ie veel te klagen heeft
Goed ben ik hequote:
Tam geilt gewoon op zijn geklaagquote:
Hahahahaha ja wat een eikel eigenlijk he. En ik maar niet kunnen eten.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet altijd wel alsof ie veel te klagen heeft
Je moet de vitamines wel doorslikken natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha ja wat een eikel eigenlijk he. En ik maar niet kunnen eten.
Toetjesdieet?quote:Op maandag 15 april 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha ja wat een eikel eigenlijk he. En ik maar niet kunnen eten.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet de vitamines wel doorslikken natuurlijk
Ik zie liever een andere poes het naar haar zin hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Nieuwe krabpaal voor kittycat!!
[ afbeelding ]
Hier ligt ze ook hard te miauwen en spinnen
quote:Op maandag 15 april 2013 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet de vitamines wel doorslikken natuurlijk
Ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie liever een andere poes het naar haar zin hebben
quote:
Voer het hemquote:
quote:
Ananasquote:
Schijnt een fabeltje te zijnquote:
Nou en? Als ik met ananas aan kom zetten weet jij genoegquote:
Dan moet ik maar zorgen voor genoeg papieren zakken in huisquote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou en? Als ik met ananas aan kom zetten weet jij genoeg
Uhuhquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Iewl iewl iewl. Zulke vieze dingen doen we toch niet?!?!
En de buren inlichten dat je zoon een feestje heeft. Kan jij nog normaal over straat de volgende dag.quote:Op maandag 15 april 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik maar zorgen voor genoeg papieren zakken in huis
DWquote:
Whut?quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:54 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Mijn ex is nog steeds hetzelfdeMiddenin de nacht bellen waarom ik niet reageer
Block maar weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |