Jeuj.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is voorbij. 9.5 uur plannen is wel een beetje erg lang.
Sorryquote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel denigrerend.
Maar is het dan eindelijk werkelijkheid geworden dat er iemand van de planning op Fok! meepraat? Dat is een mooie vooruitgang! Ben je van EW of AR?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel denigrerend.
Ja, je staat onder m'n sneltoets.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen al vestigingswerk in Amersfoort Captain, anders had ik je uit de brand geholpen
Je weet m'n nummer nog wel te vinden als je een leuk ritje binnen krijgt toch?
Meestal is het om 19:00 wel klaar, maar dit wisselt nogal per dag. Ik ken dit trouwens ook alleen maar omdat ik eerst zelf chauffeur geweest ben.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef Babananana het volgende:
[..]
Maar is het dan eindelijk werkelijkheid geworden dat er iemand van de planning op Fok! meepraat? Dat is een mooie vooruitgang! Ben je van EW of AR?
Tot hoe laat gaat het eigenlijk meestal met het plannen, ik word ook altijd op vrij diverse tijdstippen gebeld. Soms al om 13:00, maar ook wel eens na 18:00 nog...
Is het zo druk dan? Merk ik hier vrij weinig van de laatste wekenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, je staat onder m'n sneltoets.
[..]
Meestal is het om 19:00 wel klaar, maar dit wisselt nogal per dag. Ik ken dit trouwens ook alleen maar omdat ik eerst zelf chauffeur geweest ben.
Inderdaad.. Op de snelweg hoef je alleen maar een beetje op de andere bestuurders te letten. Midden in een centrum heb je ook voetgangers, fietsers, 1richtingswegen enz.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef bokkepoot het volgende:
Tsja je doet met hiken nog niet veel ervaring op hoor.
Het grootste gedeelte is snelwegkilometers en dat stelt echt niets voor, als je echt ervaring wilt hebben moet je toch door de steden heen, dat is pas ervaring opdoen
Meteen, beschikbaarheid gaat niet per week. Je kan dus ook bijvoorbeeld 's ochtends nog je beschikbaarheid van vandaag aanzetten en dan nog gebeld worden voor een spoedje.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef kempie het volgende:
Ik heb sinds gister mijn gegevens gekregen van AR om in te loggen. Nu heb ik mij beschikbaar gesteld voor vrijdag. Wordt dan morgen gezien of pas volgende week vrijdag?
En toch zeggen de meeste rij-instructeurs dat je van snelweg rijden het snelste leert autorijden wonderlijk genoeg...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef bokkepoot het volgende:
Tsja je doet met hiken nog niet veel ervaring op hoor.
Het grootste gedeelte is snelwegkilometers en dat stelt echt niets voor, als je echt ervaring wilt hebben moet je toch door de steden heen, dat is pas ervaring opdoen
Bij mijn weten zit er maar 1 verhuur/lm in enter namelijk die van 3 letters aan de snelweg en bij dat porschecenter. Daar heb ik vandaag een wisseltje gehad namelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 01:39 schreef zazzel het volgende:
Zitten er inmiddels meerdere LM's in Enter waar EW/AR voor rijdt? M'n pa z'n astra moet volgende week vanuit Houten naar Enter gereden worden. Maar geen idee of EW/AR daar voor rijdt.
Op de snelweg ga je met zijn allen dezelfde richting op, de meeste mensen kennen de regels van de snelweg ook vrij aardig. En marge moet je zelf houden.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef Daantke het volgende:
Op de snelweg moet je altijd anticiperen en andere gebruikers in de gaten houden, omdat je met die snelheid weinig marge hebt. Daarnaast heb je altijd te maken met andere weggebruikers, in tegenstelling tot veel enkelbaans wegen.
En als PC maak je ook voornamelijk snelwegkilometers neem ik aan?
Ach, een rij-instructeur zal het allemaal wel weten.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee snelweg stelt imho weinig voor.
Dat vertelde mijn rij instructeur altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, een rij-instructeur zal het allemaal wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |