Haha ja, beetje jammer dat ik daarvoor bij de koepel in RDV moest zijn, anders had ik geen pantalon aangedaan. De "mijne" zat helemaal onder de bagger, vooruit lag bijna in 2'en. En het hele interieur was naar de klote en super smerig. Buiten dat is het altijd facking goor als alles wat je beet pakt plakt in zo'n bus.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef bokkepoot het volgende:
Was die van jou ook zo smerig? Die van mij was echt klote ranzig.. Beetje kut als je daar met je nette kloffie in zit
Nounou niet zo gefrustreerd, neem eens een proeflesje. Motorrijden is gewoon heerlijk om te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:54 schreef QuiCk01 het volgende:
Altijd lachen die motorrijders.
De meeste praten alsof ze Rossi zijn op dat ding. Altijd grote mond dat zij met hun motor jou er helemaal uit trekken bij het stoplicht, maar dat is echt ook het enigste wat ze kunnen. De meeste kunnen alleen keihard rechtdoor op rechte stukken. Elke bocht waarbij en ook maar een beetje geleund moet worden achterhaal je ze zo. Ik ken toch aardig wat mensen met een motor, waarvan er maar 2 of 3 écht goed kunnen rijden.
Eigenlijk beste link, want echt goed kunnen motorrijden is best lastig en vereist ook veel kilometers maken. Die gasten die een paar ritjes per jaar doen zijn eigenlijk gewoon ongeleide projectielen.
Maar leer dan ook rekening te houden dat je slecht zichtbaar bent en dat je er niet overal onbeperkt door moet blaffen. Zo irritant als die lui precies buiten je spiegels gaan rijdenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nounou niet zo gefrustreerd, neem eens een proeflesje. Motorrijden is gewoon heerlijk om te doen.
Ik heb al meerdere lessen gehad, waar het mij juist om gaat is dat veel motorrijders dingen doen die ze eigenlijk niet zouden moeten doen. Mij maakt het niks uit als ze zichzelf kapot rijden, maar ben toch wel gehecht aan familieleden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nounou niet zo gefrustreerd, neem eens een proeflesje. Motorrijden is gewoon heerlijk om te doen.
Die is inderdaad twee euro volgens mij, tijdje geleden dat ik er reed met de motor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:29 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een pondje à 2 euro zijn denk ik, en... Declareren!
Huh, wat bedoel je met dat laatste?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:43 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die is inderdaad twee euro volgens mij, tijdje geleden dat ik er reed met de motor.
Al moet ik 7 euro per uur betalen in plaats van dat ik het krijg, dan wil ik nog wel een rondje op zo'n Triumph hoor
Oh hierboven hadden ze het over 2 euro en declareren, maar die 2 euro boeit me echt geen flikker, vind het al leuk genoeg om zo'n dikke motor te rijden en nog geld te verdienen ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je met dat laatste?
Een van mijn werkgevers rijd ook Transit, ook met zo'n ecoknop, maar ik dacht dat die in ECO stand nog wel 130 rijden kan..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Babananana het volgende:
Toen ik net een half uurtje thuis was belden ze weer, voor Breda-Geertruidenberg in een Transit, dus ik kon weer de bus in. Die Transit had een Eco knop, en als die aanstaat heb je een startstopsysteem(prima), maar wordt hij ook begrenst op 110 km/h. Serieus, op die manier zet elke chauffeur bij het instappen routinematig al de Eco modus uit, en daarmee ook het prima werkende startstopsysteem. Ik zie niet hoe ze het konden bedenken daar bij Ford.
Bij mij was het 109 op de GPS. Het leek me geen vermogen afknijper, maar een begrenzer echt op snelheid. Hij had nog vermogen over bij 105km/hquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een van mijn werkgevers rijd ook Transit, ook met zo'n ecoknop, maar ik dacht dat die in ECO stand nog wel 130 rijden kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |