Een van mijn werkgevers rijd ook Transit, ook met zo'n ecoknop, maar ik dacht dat die in ECO stand nog wel 130 rijden kan..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Babananana het volgende:
Toen ik net een half uurtje thuis was belden ze weer, voor Breda-Geertruidenberg in een Transit, dus ik kon weer de bus in. Die Transit had een Eco knop, en als die aanstaat heb je een startstopsysteem(prima), maar wordt hij ook begrenst op 110 km/h. Serieus, op die manier zet elke chauffeur bij het instappen routinematig al de Eco modus uit, en daarmee ook het prima werkende startstopsysteem. Ik zie niet hoe ze het konden bedenken daar bij Ford.
Bij mij was het 109 op de GPS. Het leek me geen vermogen afknijper, maar een begrenzer echt op snelheid. Hij had nog vermogen over bij 105km/hquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een van mijn werkgevers rijd ook Transit, ook met zo'n ecoknop, maar ik dacht dat die in ECO stand nog wel 130 rijden kan..
Volgens mij is dat niet echt een probleem, want zoals je zegt bieden ze dat werk niet aan voor studenten. Het wordt wel een probleem als je buiten AR om bij een klant van hun gaat werken ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef RobinhoAjax het volgende:
In het contract bij autoreset stond volgens mij dat je geen vergelijkbare diensten voor een ander bedrijf mag uitvoeren. Nou wil ik graag ook iets van privechauffeurwerk doen (erbij). Dat heeft AR niet, mag ik hier bij EW voor solliciteren denken jullie?
Oldenzijl? Daar staat echt 1 boerderij.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:36 schreef Marco001 het volgende:
Vrijdag heeft er ook iemand een rit oldenzijl naar Eemshaven, mijn vader moet daar een Audi a3 innemen voor een collega..
Shortlease, dus de auto is een jaar oud en heeft al 50.000 km gelopen..
Had mijn vader het over, kan ook een andere plaats zijn geweest hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Oldenzijl? Daar staat echt 1 boerderij.
Ik denk dat ik je teleur moet stellen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik zit nog te twijfelen om mn beschikbaarheid aan te zetten. Misschien morgen zin in een spoedjeMaar als je een cabrio vanuit Utrecht richting Maastricht ofzo hebt, laat maar weten
Beetje vakantiegevoel op doen tijdens werk.
Bedoel je niet Oldenzaal? Daar zit een redelijk grote leasemaatschappij.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had mijn vader het over, kan ook een andere plaats zijn geweest hoor.Oldenzijl is niet veel inderdaad. (maar wel meer als 1 boerderij. ;P )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |