Volgens mij is dat niet echt een probleem, want zoals je zegt bieden ze dat werk niet aan voor studenten. Het wordt wel een probleem als je buiten AR om bij een klant van hun gaat werken ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef RobinhoAjax het volgende:
In het contract bij autoreset stond volgens mij dat je geen vergelijkbare diensten voor een ander bedrijf mag uitvoeren. Nou wil ik graag ook iets van privechauffeurwerk doen (erbij). Dat heeft AR niet, mag ik hier bij EW voor solliciteren denken jullie?
Oldenzijl? Daar staat echt 1 boerderij.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:36 schreef Marco001 het volgende:
Vrijdag heeft er ook iemand een rit oldenzijl naar Eemshaven, mijn vader moet daar een Audi a3 innemen voor een collega..
Shortlease, dus de auto is een jaar oud en heeft al 50.000 km gelopen..
Had mijn vader het over, kan ook een andere plaats zijn geweest hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Oldenzijl? Daar staat echt 1 boerderij.
Ik denk dat ik je teleur moet stellen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik zit nog te twijfelen om mn beschikbaarheid aan te zetten. Misschien morgen zin in een spoedjeMaar als je een cabrio vanuit Utrecht richting Maastricht ofzo hebt, laat maar weten
Beetje vakantiegevoel op doen tijdens werk.
Bedoel je niet Oldenzaal? Daar zit een redelijk grote leasemaatschappij.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had mijn vader het over, kan ook een andere plaats zijn geweest hoor.Oldenzijl is niet veel inderdaad. (maar wel meer als 1 boerderij. ;P )
Jeuj.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is voorbij. 9.5 uur plannen is wel een beetje erg lang.
Sorryquote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel denigrerend.
Maar is het dan eindelijk werkelijkheid geworden dat er iemand van de planning op Fok! meepraat? Dat is een mooie vooruitgang! Ben je van EW of AR?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel denigrerend.
Ja, je staat onder m'n sneltoets.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen al vestigingswerk in Amersfoort Captain, anders had ik je uit de brand geholpen
Je weet m'n nummer nog wel te vinden als je een leuk ritje binnen krijgt toch?
Meestal is het om 19:00 wel klaar, maar dit wisselt nogal per dag. Ik ken dit trouwens ook alleen maar omdat ik eerst zelf chauffeur geweest ben.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef Babananana het volgende:
[..]
Maar is het dan eindelijk werkelijkheid geworden dat er iemand van de planning op Fok! meepraat? Dat is een mooie vooruitgang! Ben je van EW of AR?
Tot hoe laat gaat het eigenlijk meestal met het plannen, ik word ook altijd op vrij diverse tijdstippen gebeld. Soms al om 13:00, maar ook wel eens na 18:00 nog...
Is het zo druk dan? Merk ik hier vrij weinig van de laatste wekenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, je staat onder m'n sneltoets.
[..]
Meestal is het om 19:00 wel klaar, maar dit wisselt nogal per dag. Ik ken dit trouwens ook alleen maar omdat ik eerst zelf chauffeur geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |