Haha dat was sowieso lijn 90 naar Utrecht? Qua tijdsduur geloof ik de langste buslijn van Nederland, van Zuidplein tot Utrecht duurt 2 uur en 34 minutenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef MG_13 het volgende:
Zo dat was een dagje van 5 uur. Het waait wel echt keihard! Moest trouwens met het OV van Capelle aan den IJssel naar Groot Ammers. Duurde fucking 2 uur. Dat kwam omdat je er niet rechtstreeks naartoe kunt maar moet omrijden. Heb een uur lang in een bus gezeten die de toeristische route nam, want ik heb wel 20 touringcars gezien als het er niet meer waren. Ik heb dus maar van het Hollandse landschap genoten.
Werk je via AR of EW? Ik word namelijk nooit gebeld voor locatie werk, terwijl me dat best wel chill lijktquote:Op donderdag 18 april 2013 18:26 schreef Babananana het volgende:
Was ik redelijk vroeg klaar op school, is er een seinstoring tussen Tilburg en Breda![]()
De reis die normaal 50min duurt duurde uiteindelijk 2:45!
Morgen trouwens weer locatie werk bij een verhuurbedrijf in Breda, prima!
Locatiewerk moet je een beetje 'geluk' mee hebben, vestigingen vragen meestal om ervaren mensen die er dus al vaker gewerkt hebben.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef zazzel het volgende:
[..]
Werk je via AR of EW? Ik word namelijk nooit gebeld voor locatie werk, terwijl me dat best wel chill lijkt
Zou best een dagje bij de grote in breda willen rond lopen hoor, heb altijd het idee dat die lui daar echt amper wat uitvoeren.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Locatiewerk moet je een beetje 'geluk' mee hebben, vestigingen vragen meestal om ervaren mensen die er dus al vaker gewerkt hebben.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef zazzel het volgende:
[..]
Zou best een dagje bij de grote in breda willen rond lopen hoor, heb altijd het idee dat die lui daar echt amper wat uitvoeren.
Ik werk voor AR. Een vriend van mij werkt voor EW en ook best vaak voor die grote in Breda (langs het spoor toch?), maar ik kan je vertellen dat hij wel goed bezig gehouden wordt...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef zazzel het volgende:
[..]
Werk je via AR of EW? Ik word namelijk nooit gebeld voor locatie werk, terwijl me dat best wel chill lijkt
Ja, je gaat met z'n drieen een kwartiertje over het industrieterrein rijden, dus allemaal 5 minuten. Stelt echt geen reet voor. Iedereen wordt in de regel aangenomen, als je niet wordt aangenomen moet je echt bij jezelf te raden gaan wat er mis met je isquote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef kempie het volgende:
Beste forumleden,
Ik heb morgen een inschrijvingsgesprek bij AR. ik volg dit topic al een tijdje en heb dus al het enige aan informatie gezien. Ik heb alleen nog 1 vraag, ik heb een bevestiging gehad van AR alleen er staat niks in over een testrit. Doet AR daar niet aan of komt dat nog wel?
Ik hoop morgen te horen dat ik bij AR mag komen werken, lijkt mee een leuke bijbaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |